Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Yllättyikö joku että Torso arvioi juuri Kärppien puolustuksen Liigan parhaaksi? Minä en.
Höpöhöpö. Masin on aivan eri tason pelaaja, mutta tälläisillä aliarvioinneilla saatiinkin Kärpät pakiston ykköseksi.Puolustava puolustaja Dominik Masin on roolissaan erinomainen ja tärkeä palanen Ilveksen joukkuetta. Vertautuu hyvin sellaisten pelaajien kanssa kuin Kivistö, Vittasmäki ja Arell.
Voisin kuvitella, että luet ketjua säännöllisesti, kun tänne säännöllisesti kirjoitat. Kiitos siitä. Sitä vain ihmettelen, että miten ihmeessä olet jäänyt loukkuun tuollaiseen virhepäätelmään, jota tuot myös hyvin usein esille. Kirjoitusteni kokonaiskuvasta ei todellakaan voi tehdä tuollaista päätelmää. Tai sitten minulla on valtavasti agendoja eri joukkueiden ja eri pelaajien suhteen.Onhan tässä jo aiemmin sanottu, että viime kauteen ei tuijotella (paitsi silloin kun se agendaan sopii, kuten nyt)
Höpöhöpö. Masin on aivan eri tason pelaaja, mutta tälläisillä aliarvioinneilla saatiinkin Kärpät pakiston ykköseksi.
Masin on erinomainen puolustava puolustaja. Sitä minä en vain ole nähnyt, jotta mikä hänestä tekee niin ylivertaisen suhteessa mainittuihin verrokkeihin, tai ylipäätään. Suvereeni puolustaja Liigassa olisi kyllä raivannut tiensä Tšekin MM-kisajoukkueeseen. Se olisi hyvinkin nostanut hänet yli monen muun ja avannut ehkä meikäläisenkin silmät. Nyt uskon siihen mitä olen nähnyt. Erinomainen puolustava puolustaja Liigaan.Höpöhöpö. Masin on aivan eri tason pelaaja, mutta tälläisillä aliarvioinneilla saatiinkin Kärpät pakiston ykköseksi.
Puolustus
3. JYP 9,25p
JYPin puolustuksen tähti on Sami Niku. Pidän häntä sarjan parhaana puolustajana, jopa parhaana pelaajana.
Miksi?Olen häkeltynyt, että @McTorso on tässäkin tilanteessa löytänyt keinon saada Kärpät ennakkosuosikiksi tulevaan kauteen :D
Ei. Ilveksen puolustus on silkkaa timanttia.Kiitos näistä, tätä odotin ja tulihan se sieltä. Oikeasti olisi mukava tietää arvioiko yksikään muu foorumin käyttäjä edelleenkään Ilveksen puolustuksen Kärppien vastaavaa heikommaksi?
Älähän nyt. Arvio on vielä kesken. Hyökkäykset kokonaan tutkailematta.Olen häkeltynyt, että @McTorso on tässäkin tilanteessa löytänyt keinon saada Kärpät ennakkosuosikiksi tulevaan kauteen :D
Sportin Reece Scarlett, 325 AHL peliä, PPG myös tasan 0,36, ai saakeli! :)Katselin joku aika sitten löytyisikö Filip Kralille lähihistoriasta liigasta verrokkia pisteiden valossa. Ja löytyihän sieltä Niku, molemmilla 21-22 AHL 0,36 PPG.
Miksi?
Joka vuosi sama homma. Enemmän olisin häkeltynyt, jos löytyisi jostain toiselta sijalta.
Joo mutta Nikulla 0.62 koko AHL uralta.Sportin Reece Scarlett, 325 AHL peliä, PPG myös tasan 0,36, ai saakeli! :)
Siis Ilveksen puolustus on mielestäsi jopa niin paljon parempi kuin Kärppien, että se taittoi niskan ja pulttiboys on päällä? Ei kai nyt sentään. Ilveksellä on vahva puolustus, samoin Kärpillä.Jaahas, meni sitten viimeistään tässä vaiheessa nämä arvioinnit ihan Pulttiboisiksi.
Kaikki tietävät, jotta Kärpiltä voi ottaa pois melkein sen pisteen pois per osio ja Tapparalle lisätä.