Taas yksi iso vitsi.Hillin mielipidettä kuullaan varmasti paljon näissä valinnoissa. Viime kaudelle jopa minä aliarvioin Kärppien maalivahdit. Vaikka ykkösheppa oli aivotärähdysten vuoksi pois ison osan kaudesta, se ei haitannut, vaan kakkosmies Meriläinen nousi aivan uudelle tasolle ja päätti kautensa NHL-peliin.
"jopa minä aliarvioin Kärppien maalivahdit" - anna mun kaikki kestää!?
Koko hehkutuksesi Kärppien maalivahdeista perustui pelkästään Blomqvistiin, kuten tästä voi jokainen lukea.
"Luulen, että Blomqvist on kauden päätteeksi sarjan paras maalivahti."
Joel Blomqvistin kausi oli iso pettymys. Lisäksi yksikään Kärppien maalivahdeista ei mahtunut yhdessäkään tärkeimmissä tilastoissa kärkinelikon joukkoon (voitto%, pka, torjunta%).
Pudotuspelit olivat Blomqvistilta III-divaritasoa ja lopputuloksen niistä tietää jokainen.
Kaikista muista osa-alueista (valmennus, puolustus, hyökkäys) Kärpät sai siis täydet 10 pistettä ja maalivahdeista vain varsin maltillisen 8,5, mikä oikeasti oli selvästi yläkanttiin toteutumaan verrattuna.
Kärppien veskarit onnistuivat sellaisen 7+ arvoisesti ja muut kymppiin arvioidut osa-alueet menivät sitten kaikki välttävän - heikon arvosanan välimaastoon.