Antti Raannan valmensi NHL:ään Jan Lundell ja tähän ei tarvittu kuin tapaaminen toimistolla. Jan Lundell on helposti liigan paras maalivahtivalmentaja.
Nyt alkaa olemaan niin paljon ohi ketjun aiheen, että parempi kuin lopettaa tämä keskustelu.
Antti Raannan valmensi NHL:ään Jan Lundell ja tähän ei tarvittu kuin tapaaminen toimistolla. Jan Lundell on helposti liigan paras maalivahtivalmentaja.
Valmennus + maalivahdit tähän asti:
2. Kärpät 9p + 8,75p = 17,75p
3. JYP 8p + 9,5p = 17,5p
4. Pelicans 10 + 7p = 17p
5. KooKoo 8,5p + 8,25p = 16,75p
6. Ilves 9,25p + 7,25p = 16,5p
7. Lukko 7,5p + 8,5p = 16p
Kärppien valmennus oli erittäin hankala arvioitava. Marjamäki on pahimmillaan ala-arvoinen, kenkää lokakuussa ja vaikka Kari Jalonen tilalle. Parhaimillaan Marjamäki on täysi kymppi ja Kärpät purjehtii runkosarjan voittoon. Sen tiedon varassa, mikä minulla on, näen arvosanan yhdeksän olevan järkevä Kärppien valmennukselle. Sen verran puhdistava ja uutta kohti menevä purku seurassa on käyty, että kallistuin Marjamäen onnistumisen kannalle. Mutta kyllä, riski on olemassa ja sinun arviosi seiskasta on ihan yhtä pätevä kun minun ysistä. Ikävä kyllä, sinulla ei ole sananvaltaa antamiini pisteisiin, joten tällä mennään.Eli siis kun se Kärppien valmennus on oikeasti jotain seiskan tasoa, niin Kärpät on tässä tilanteessa omalla paikallaan, sijalla 7. Lukon takana yhteispisteillä 15,75p.
Jatketaan.
Valmennus ja maalivahdit noin 7,5 luokkaa viimeisten kausien perusteella. Yhteispisteet siis 15. Ja siitä jatkamaan.Eli siis kun se Kärppien valmennus on oikeasti jotain seiskan tasoa, niin Kärpät on tässä tilanteessa omalla paikallaan, sijalla 7. Lukon takana yhteispisteillä 15,75p.
Jatketaan.
Kun maalivahtienkin pisteytys lasketaan sinne oletetulle tasolle, eli johonkin seiskan pintaan sekin, niin pohjalla ollaan.Eli siis kun se Kärppien valmennus on oikeasti jotain seiskan tasoa, niin Kärpät on tässä tilanteessa omalla paikallaan, sijalla 7. Lukon takana yhteispisteillä 15,75p.
Jatketaan.
Kari Jalonen tuskin palaa Kärppiin ellei palkka ole luokkaa NHL-päävalmentaja. Sen verran on kuulemma sillat poltettu.vaikka Kari Jalonen tilalle.
Kaikkea sitä kuuleekin.Kari Jalonen tuskin palaa Kärppiin ellei palkka ole luokkaa NHL-päävalmentaja. Sen verran on kuulemma sillat poltettu.
Erittäin mukava kuulla! Iso työ on minulla edessä ennen kuin pääsen puolustuksen arvosanoja perustelemaan ja kirjoittamaan julki. Kuitenkin 15 joukkuetta perattavana ja vielä jonkin verran muutoksia joihinkin joukkueisiin luvassa. Iso haaste on pisteytyksen laatimisessa, jotta siitä tulee suurin piirtein järkevästi voimasuhteita kuvaava. Sen verran paljon kuitenkin ihmisiä vaikuttaa nämä tekstit kiinnostavan, etten halua lipan alta numeroita vetää. Huomenna paistaa aurinko. Laiturilla meinaan joukkueiden puolustuksiin tutustua koirien löhöillessä varjossa. Hulluna minua varmaan pitävät. Katsotaan, mitä siitä tulee.Mielenkiinnolla odotan puolustuksien listauksia.
Kärppien valmennus oli erittäin hankala arvioitava. Marjamäki on pahimmillaan ala-arvoinen, kenkää lokakuussa ja vaikka Kari Jalonen tilalle. Parhaimillaan Marjamäki on täysi kymppi ja Kärpät purjehtii runkosarjan voittoon. Sen tiedon varassa, mikä minulla on, näen arvosanan yhdeksän olevan järkevä Kärppien valmennukselle. Sen verran puhdistava ja uutta kohti menevä purku seurassa on käyty, että kallistuin Marjamäen onnistumisen kannalle. Mutta kyllä, riski on olemassa ja sinun arviosi seiskasta on ihan yhtä pätevä kun minun ysistä. Ikävä kyllä, sinulla ei ole sananvaltaa antamiini pisteisiin, joten tällä mennään.
Mutta kun pikkaisen tietää, ei se olekaan enää niin järjetöntä. Ja edelleen, ymmärrän hyvin sinun seiskan.Mutta koska Marjis on joskus ollut 10 arvoinen valmentaja, niin seiskan keskiarvo on se sopiva arvaus tällaisessa tilanteessa, kun ei tiedä mitä on tulossa. Aivan järjetöntä heitellä jotain ysiä ilmoille.
1. Kärpät 10-Mielenkiinnolla odotan puolustuksien listauksia.
Vaikka katsonkin JYP-lasien läpi kiekkomaailmaa, niin minä en vaihtaisi JYPin pakistoa minkään joukkueen kanssa. Olen todella ihmeissäni, jos JYP ei ennakkoarviossa riitä pakkien osalta TOP-4.1. Kärpät 10-
2. Tappara 9
3. Ilves 8.5
4. HIFK 8.5
Omalla puolustajalistallani JYP oli sijalla 3, jopa IFK:n ja Tapparan edellä. On kyllä kova puolustus Jyväskylässä.Vaikka katsonkin JYP-lasien läpi kiekkomaailmaa, niin minä en vaihtaisi JYPin pakistoa minkään joukkueen kanssa. Olen todella ihmeissäni, jos JYP ei ennakkoarviossa riitä pakkien osalta TOP-4.
Korjataan sen verran että Pendo tuli Myrrälle kasattua joukkuetta valmentamaan kesken viime kauden lokakuun alussa.Pennanen johdattanut Ilveksen kahtena vuotena pronssiin ja saa arvosanaksi 9,25.
No silti johdatti Ilveksen pronssille. Joka korostaa Pendon kyvykkyyttä minusta.Korjataan sen verran että Pendo tuli Myrrälle kasattua joukkuetta valmentamaan kesken viime kauden lokakuun alussa.