McTorson voimasuhdearvio kaudelle 2023–2024

  • 888 715
  • 4 090

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Ainakin onnistunut mainoskikka. Harva tuskin tiesi mistään uutisankka sivustosta ennen tätä. Nyt siitä tietää aika moni.

Vierailut sivustolla varmaan tuhatkertaistui yhdessä päivässä.
Jännä homma muuten, että n.2 päivää sitten rekannut käyttäjä linkkaa ko. sivuston tänne..
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Paljon nuo voimasuhdearvioiden lukukerrat sitten ovat?
Mahdoton sanoa näillä tiedoilla, mutta tuo 870000 katselukertaa ovat tälle koko 4000 viestin kokonaisuudelle, josta iso osa on melkoista vääntöä ja väittelyä.

Mielenkiintoista olisi tietää esim. yksittäisten yksilöiden kävijämäärät tässä ketjussa. Antaisi jo paljon enemmän käsitystä siitä miten iso porukka näitä lukee.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Vierailut sivustolla varmaan tuhatkertaistui yhdessä päivässä.

Ainakin Google-hakujen määrä pompsahti huolella:

 

Liitteet

  • Screenshot_20240816_124847_Brave.jpg
    Screenshot_20240816_124847_Brave.jpg
    46,9 KB · kertaa luettu: 207

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ainakin onnistunut mainoskikka. Harva tuskin tiesi mistään uutisankka sivustosta ennen tätä. Nyt siitä tietää aika moni.

Vierailut sivustolla varmaan tuhatkertaistui yhdessä päivässä.
Tämähän johtui ainoastaan siitä, että joku laittoi linkin ko. sivustolle. Itsekin kävin katsomassa mikä homma, mutta eipä siellä kiekosta ollut yhtään mitään. Tuskin McTorson perässä sinne kukaan meni. Kaikki kunnia siis McTorsolle ja itse kyllä tykkäsin lukea hänen arvioitaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä kyllä ymmärrän Torson ratkaisun kirjoittaa johonkin toisaalle, vaikka olisikin joku Ankka kyseessä.

Täysin eri asia kirjoittaa vapaaehtoisesti tänne, kuin siten että joku maksaisi sinulle tekstistä. Tai siis toivottavasti ainakin saa jonkun muun korvauksen, kuin jotkut premium tunnukset ko. sivustoon.

Itsekin yhden kauden ennakoita tein ja kyllä siinä sen verran on tekemistä, varsinkin jos haluaa laajasti ja tarkasti jokaisesta joukkueesta ison määrän tekstiä tuottaa.

Vapaaehtoisesti ei kyllä itsellä ole a) aikaa b) kiinnostusta enää kirjoittaa.
 

MattiKoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuu ny @McTorso itte selittään. Eli meinaatko, että pystyt nykyään ennustamaan paitsi sarjasijoituksen, myös joukkueiden pisteet? Vitsi vai ylimielisyyttä? Uutinen: Palstalegenda McTorso liittyy Urheilu-Ankan vahvuuteen - Urheiluankka
No olipa siirtouutinen! Mitenkä tämä vaikuttaa voimasuhteisiin Jatkoajan ja Urheilu-Ankan välillä? Sivuston ulkoasun ja nolon mainostajien hakemisen perusteella kyllä veikkaan jälkimmäistä jonkinasteiseksi flopiksi, kun taas Jatkoaika jyrää varmaan ykköseksi jo materiaalinsa leveyden perusteella.

Ei vaan, vakavasti ottaen: kyllä minä luin mielenkiinnolla McTorson arvioita ja niistä seurannutta keskustelua, välillä huvittuen, välillä provosoituen ja välillä uutta oppien. Viihdyttävä ketjuhan tämä kaikin puolin oli, kiitos kirjoittajalle vaivannäöstä ja rohkeudesta omia näkemyksiä pöytään.
 

JKyykka

Jäsen
@McTorso n oma yritys rahastaa?? Palstalegenda?
Kyllä Torsosta tuota nimitystä mielestäni voi käyttää. Tai siis jos hän ei ole palstalegenda niin kuka sitten on? Siis kun puhutaan asiakirjoittajista, eikä muilla avuilla tunnetuiksi tulleista kirjoittajista.

Sitä en tiedä, että mikä taho tuon sivuston taustalla on. Eikä sillä ainakaan minulle ole mitään merkitystäkään. Pääasia, että pääsee tänäkin vuonna lukemaan asiallisia arvioita.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä Torsosta tuota nimitystä mielestäni voi käyttää. Tai siis jos hän ei ole palstalegenda niin kuka sitten on? Siis kun puhutaan asiakirjoittajista, eikä muilla avuilla tunnetuiksi tulleista kirjoittajista.

Sitä en tiedä, että mikä taho tuon sivuston taustalla on. Eikä sillä ainakaan minulle ole mitään merkitystäkään. Pääasia, että pääsee tänäkin vuonna lukemaan asiallisia arvioita.

Mikä tekee @McTorso sta palstalegendan?? Hänen älytön Kärppäfanitus?

Tutustuin nimimerkkiin hänen moderaattoreihin kohdistuneen ristiretken aikana, enkä kyllä löytänyt hänen kirjoituksistaan legendan merkkejä.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Sitä en tiedä, että mikä taho tuon sivuston taustalla on. Eikä sillä ainakaan minulle ole mitään merkitystäkään. Pääasia, että pääsee tänäkin vuonna lukemaan asiallisia arvioita.
Jep, @Everton hyvin jatkanut viime vuodesta hyviä arviointejaan.

Itse ketjun miehestä, tulee varmaan ainakin ensimmäinen joukkue katsottua, Kärppiä joutuu sitten venaamaan taas viimeiseksi jengiksi, se kiinnoistaisi huumorin puolesta tosin eniten.
 
Mikä tekee @McTorso sta palstalegendan??

Legenda ei ole minun käyttämä termi, mutta jos asiaa pohtii hieman, niin tulee mieleen vaikkapa nyt tämä ketju. Lähemmäs miljoona näyttökertaa kyseisen nimimerkin jutuille pyhitettyyn ketjuun. Vähemmästäkin legendastatuksen on saanut.
 
Viimeksi muokattu:

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Mikä tekee @McTorso sta palstalegendan?? Hänen älytön Kärppäfanitus?

Tutustuin nimimerkkiin hänen moderaattoreihin kohdistuneen ristiretken aikana, enkä kyllä löytänyt hänen kirjoituksistaan legendan merkkejä.
Se että hänestä on tullut ilmiö, josta käydään keskustelua palstalla ja palstan ulkopuolella. Sillä ei ole väliä, että pitääkö hänen kirjoittamisestaan tai mielipiteistään, mutta eipä tule äkkiseltään mieleen toista nimimerkkiä, josta puhuttaisiin näin palavalla tunteella, ja jonka kirjoitukset kiinnostaisivat ihmisiä näin paljon.

Väitän että jokainen jatkoaikalainen ja todella suuri osa suomalaisista lätkäfaneista tietää kyseisen nimimerkin, mikä kyllä kiistatta johtaa legendan asemaan. Tuskin hän on tällaista tavoitellut tai ajatellut päätyvänsä kirjoittamaan tämän kautta arvioitaan muuhun mediaan, mutta niin näyttää käyneen.

Mielestäni monella olisi aika pohtia kotona, että miksi yhden ihmisen mielipiteet suosikki seurastaan pääsevät niin pahasti tunteisiin, ja onko oma käytös kovinkaan kypsää ja rationaalista. Itseä kovasti triggeröivän sisällön kun voi jättää aika helposti omaan arvoonsa / huomiotta.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Väitän että jokainen jatkoaikalainen ja todella suuri osa suomalaisista lätkäfaneista tietää kyseisen nimimerkin, mikä kyllä kiistatta johtaa legendan asemaan...

Poikkeuksiakin on... Olen kirjoittanut tälle palstalle 24 vuoden aikana lähes 44 500 viestiä ja tutustuin @McTorso on vasta nyt.

Olen kyllä rekisteröinyt hänen voimasuhdeketjunsa otsikkotasolla, en muuten. Tämä ketju ilmeisesti nostaa hänet legendaksi??
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Poikkeuksiakin on... Olen kirjoittanut tälle palstalle 24 vuoden aikana lähes 44 500 viestiä ja tutustuin @McTorso on vasta nyt.

Olen kyllä rekisteröinyt hänen voimasuhdeketjunsa otsikkotasolla, en muuten. Tämä ketju ilmeisesti nostaa hänet legendaksi??
Ei se ketju itsessään. Ehkä enemmänkin se miten paljon tunteita ja sitä kautta keskustelua nuo voimasuhdearviot ovat vuosien aikana herättäneet. Ollaanpa miehestä puhuttu lätkäaiheisissa podeissa ja miehen "kärppälaseja" pilkataan ympäriämpäri somen eri foorumeita. Ainakin itselleni on tullut nimimerkki vastaan X:ssä, Ilvesfoorumilla, Instagramissa, TikTokissa ja Petopodissa.

Varmasti sitä Kärppien kannattajana on kiinnittänyt enemmän huomiota sitäkin kautta, että samoja ketjuja hänen kanssaan lukee päivittäin ja sinne myös kirjoittaa, mutta ei mulla muita nimimerkkejä äkkiseltään tule mieleen, jotka tällaista keskustelua ja kiinnostusta ovat herättäneet. Useinhan se keskustelu tämän nimimerkin on sellaista pientä ivaamista, mutta sillä ei ole niin väliä, koska ilman tätä järkkymätöntä uskoa Kärppiin (+toki muutoinkin laadukasta arviointia) hän ei herättäisi mielenkiintoa. Eikö maailma olisikin tylsä jos kaikki perustaisivat mielipiteensä tilastoihin ja yleisesti hyväksyttyihin "faktoihin"? Erotu joukosta ja ärsytä riittävästi ihmisiä, niin huomio on taattu.

Joten mielestäni tietyllä tapaa McTorso ansaitsee pelipaitansa jäädytettynä Jatkoajan kattoon.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei se ketju itsessään. Ehkä enemmänkin se miten paljon tunteita ja sitä kautta keskustelua nuo voimasuhdearviot ovat vuosien aikana herättäneet. Ollaanpa miehestä puhuttu lätkäaiheisissa podeissa ja miehen "kärppälaseja" pilkataan ympäriämpäri somen eri foorumeita. Ainakin itselleni on tullut nimimerkki vastaan X:ssä, Ilvesfoorumilla, Instagramissa, TikTokissa ja Petopodissa.

Varmasti sitä Kärppien kannattajana on kiinnittänyt enemmän huomiota sitäkin kautta, että samoja ketjuja hänen kanssaan lukee päivittäin ja sinne myös kirjoittaa, mutta ei mulla muita nimimerkkejä äkkiseltään tule mieleen, jotka tällaista keskustelua ja kiinnostusta ovat herättäneet. Useinhan se keskustelu tämän nimimerkin on sellaista pientä ivaamista, mutta sillä ei ole niin väliä, koska ilman tätä järkkymätöntä uskoa Kärppiin (+toki muutoinkin laadukasta arviointia) hän ei herättäisi mielenkiintoa. Eikö maailma olisikin tylsä jos kaikki perustaisivat mielipiteensä tilastoihin ja yleisesti hyväksyttyihin "faktoihin"? Erotu joukosta ja ärsytä riittävästi ihmisiä, niin huomio on taattu.

Joten mielestäni tietyllä tapaa McTorso ansaitsee pelipaitansa jäädytettynä Jatkoajan kattoon.

Olen X:ssä ja IG:ssä, ei ole McTorso tullut vastaan. Ehkä olen vaan välttynyt hänen viesteiltään. En kuitenkaan miellä häntä esim. schollin tai FASlapsen seuraan.
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Olen X:ssä ja IG:ssä, ei ole McTorso tullut vastaan. Ehkä olen vaan välttynyt hänen viesteiltään. En kuitenkaan miellä häntä esim. schollin tai FASlapsen seuraan.
Eiköhän se johdu siitä, että ihmisen aivot eivät yksinkertaisesti kiinnitä huomiota sellaisiin asioihin jotka eivät herätä muistiyhteyksiä millään tasolla. Nyt kun olet tästä asiasta keskustellut ja nimimerkki sattuu tulemaan vastaan jossakin, niin se aiheuttaa heti aivoissa sen ahaa elämyksen. Ei kukaan kiinnitä huomiota asioihin joihin ei jostakin syystä omaa kosketuspintaa / joka ei herätä mielenkiintoa. Ihmisen muisti nyt vaan on hyvin valikoiva.

Varmasti jatkoajassa on monta "legendaarista" ja loistavaa kirjoittajaa, mutta lopulta pitää sitten päättää miten ja kuka, sekä millaisin kriteerein tuo status jaetaan. Tottakai kanssakirjoittajien antama tunnustus ja pitkä ura täällä on yksi tapa tehdä se, mutta niin on myös kirjoittajan saama näkyvyys. Mielestäni jo se, että jatkoajan ulkopuolinen media on halunnut ostaa McTorson arviot itselleen näytille on aika hieno juttu. Siellä siis uskotaan, että sillä saadaan paljon silmäpareja suuntaamaan katseensa kyseiselle sivustolle. Onnistuivat kyllä heti kärkeen ainakin minun kohdallani, koska en ollut itse koskaan vieraillut kyseisellä sivustolla.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Onko McTorso palstalegenda? Ehdottomasti on. Ei tarvitse kun tulla joku Kärppä-uutinen niin ensimmäiset "superkori" tai muut McTorso-meemit tulevat paikalle. Isojen tykkäysmäärien kanssa. Usein keskustellaan enemmän itse herrasta kuin siitä uutisesta. Paita kattoon.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olen X:ssä ja IG:ssä, ei ole McTorso tullut vastaan. Ehkä olen vaan välttynyt hänen viesteiltään. En kuitenkaan miellä häntä esim. schollin tai FASlapsen seuraan.
Ihan mahdollista tämäkin. Mäkin olen yli 10 vuotta päivittäin tätä palstaa lukenut (toki vain liigaosiota) enkä sun 44500 viestin nimimerkkiä erottanut massasta millään tavalla.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Väitän että jokainen jatkoaikalainen ja todella suuri osa suomalaisista lätkäfaneista tietää kyseisen nimimerkin, mikä kyllä kiistatta johtaa legendan asemaan.
No ei varmasti tiedä.

Ainakaan palstan ulkopuolella...miksi edes tietäisi? Korkeintaan jos tyyppi on joillekin tuttu muuta kautta.

Lätkäfaneista? Mikä joukko tämä sitten on? En tiedä olenko itsekään sellainen.

Kerran olen tainnut lukea noita hänen ennakoitaan ja siihen yhteen kertaan jäi.

Kiva että jaksaa harrastaa, eihän siinä. Olkoon legenda jonkun mielestä, jos siltä tuntuu... Ei se minulta ole pois!

Legendat lienee täällä enemmän sellaisia mieleenpainuvia henkilöitä, jotka ei välttämättä ole tehneet mitään sen ihmeellisempää kuin olleet oma itsensä.

Toinen legendaarinen joukko lienee muistettavan, mutta lyhyen vierailun tehneet hahmot, jotka onnistuivat jättämään väkevän muistijäljen palstan historiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös