No joo, ehkä ymmärrät, että viiden vuoden mittainen loukkaantuminen on eri asia kuin viiden viikon, tai sitten et.Paitsi pelikuntoisen Bäckmanin osalta.
No joo, ehkä ymmärrät, että viiden vuoden mittainen loukkaantuminen on eri asia kuin viiden viikon, tai sitten et.Paitsi pelikuntoisen Bäckmanin osalta.
No joo, ehkä ymmärrät, ........., tai sitten et.
Juuri tällainen tympeä tylyily himmentää sitä yhteisölle tehtävää suurta palvelusta ja sädekehää jota kirjoituksillasi olet luomassa, et alentuisi näihin vaan antaisit perässä hiihtävän peukuttajaryhmän hoidella nämä.
Kärpillä ei huomioida loukkaantumisia, muilla huomioidaan.
Miikka Koiviston vajaat kaudetkin on pelkkää tilastoharhaa.
Ai niin, tuolla.Juurihan Torso kertoi, että ei huomio loukkaantumisia kenellekkään, kun niitä tulee kaikille.
Mitä järkeä tässä ketjussa on jänkätä Torsosta ja Kärpistä jatkuvasti? Jos ketju aiheuttaa noin paljon ärsytystä ja mielipahaa, jätä lukematta.
Tämä on edelleen ainoastaan Torson mielipiteisiin rakentuva ketju, ei ylipäällikön päiväkäsky.
Tämä. Lukekaa pelkästään muiden joukkueiden arviot, niissä ollaan ihan hyvin kartalla. Sijoittakaa sitten itse Kärpät sinne minne se teidän mielestänne kuuluu. Tämä siis yleisesti, ei Beukeboomille.Mitä järkeä tässä ketjussa on jänkätä Torsosta ja Kärpistä jatkuvasti? Jos ketju aiheuttaa noin paljon ärsytystä ja mielipahaa, jätä lukematta.
Liukas ei HPK:ssa ensi kaudella pelaa, jos tämä nyt jotenkin arvioihin vaikuttaa.En kyllä osaa sanoa. Jos noin, niin HPK:n hyökkäys on aikalailla sarjan heikoin.
No voi hellanlettas. Minä annan harvoin edes pientä lempeää poikkaria. Tässä tapauksessa niin tein ja ihan syystä. Vuorovaikutus on kaksisuuntaista. Tuskinpa kukaan asialliseen keskusteluun antautuva on minulta saanut muita kuin asiallisia vastauksia.Juuri tällainen tympeä tylyily himmentää sitä yhteisölle tehtävää suurta palvelusta ja sädekehää jota kirjoituksillasi olet luomassa, et alentuisi näihin vaan antaisit perässä hiihtävän peukuttajaryhmän hoidella nämä.
Toki Liukkaan puuttuminen vaikuttaa arvioihin. Toisaalta HPK:n hyökkäys on vahvistumassa, joten seuraan tuon tilanteen kalkkiviivoille ja teen sitten muutokset.Liukas ei HPK:ssa ensi kaudella pelaa, jos tämä nyt jotenkin arvioihin vaikuttaa.
On vai?Toki Liukkaan puuttuminen vaikuttaa arvioihin. Toisaalta HPK:n hyökkäys on vahvistumassa, joten seuraan tuon tilanteen kalkkiviivoille ja teen sitten muutokset.
Näin se on. Jäädään jännittämään, miten käy ja teen korjaukset arviooni sen mukaan.On vai?
Samaa mieltä, mutta onhan se nyt järjenköyhyyttä tai silkkaa idiotismia olla ymmärtämättä mikä ero noilla on.
Minkä arvosanan olisit itse antanut pelaajalle, joka ei ole moneen vuoteen juuri pelannut loukkaantumisten vuoksi? Jos oikein olen ymmärtänyt, niin jonkinsortin hermovaurion vuoksi jäänyt pelit lähes pelaamatta. Minun on mahdoton arvioida tuollaisen pelaajan tasoa ja pelikuntoa. Katsotaan nyt rauhassa, montako peliä tälle kaudelle lopulta saa kasaan. Hienoa, jos oikeasti pystyy nousemaan tuollaisesta alhosta terveiden kirjoihin ja kovalle tasolle. Preseason on mennyt hyvin, sen olen kuullut.Toisaalta järjenköyhyyttä ja silkkaa idiotismia on olla kokonaan huomioimatta pelaajaa, vaikka sellainen kokoonpanossa on. Ja sitten käyttää sitä perusteena huonommalle arvosanalle.
Tähän otettava heti kiinni, koskien sentteristön hierarkiaa, mistä puhuitkin. Santeri Koskela loukkaantui Turussa pelatussa harkkamatsissa ja on sen takia ollut sivussa toistaiseksi. Käteen otti jotain osumaa, ilmeisesti ei pitäisi olla kovin vakavaa ja ainakin joidenkin puheiden mukaan olisi syyskuun loppuun mennessä mukana taas. Kuuluisi kyllä siis lähtökohtaisesti pelaavaan sentteristöön muutoin.Heljanko, Koskela ja Tohila ovat rotaatiossa.
Vaikuttanut omaan silmään kyllä ihan lupaavalta, että onnistuisi nostamaan tasoaan riittävästi ollakseen 3. sentteri tällä kaudella. Rehellisesti itsessä herätti kyllä isoja epäilyksiä, että noinkohan olisi miehestä vielä Liigaan, vaikka Mestiksessä hurjat tehot mättikin. Ne kun ei tunnetusti siirry ihan tuosta vaan, kuilu sarjojen välillä on niin iso. Pertulta kuitenkin vaikuttaisi löytyvän taitoa ja pelisilmää. Lisäksi liike on näyttänyt hyvältä. Isokokoinen jässikkä, mutta vielä tarvitsee kyllä ns. ruista ranteeseen.miten tuo Perttu, minkälainen pelaaja?
Minkä arvosanan olisit itse antanut pelaajalle, joka ei ole moneen vuoteen juuri pelannut loukkaantumisten vuoksi?
Vaikuttanut omaan silmään kyllä ihan lupaavalta, että onnistuisi nostamaan tasoaan riittävästi ollakseen 3. sentteri tällä kaudella. Rehellisesti itsessä herätti kyllä isoja epäilyksiä, että noinkohan olisi miehestä vielä Liigaan, vaikka Mestiksessä hurjat tehot mättikin. Ne kun ei tunnetusti siirry ihan tuosta vaan, kuilu sarjojen välillä on niin iso. Pertulta kuitenkin vaikuttaisi löytyvän taitoa ja pelisilmää. Lisäksi liike on näyttänyt hyvältä. Isokokoinen jässikkä, mutta vielä tarvitsee kyllä ns. ruista ranteeseen.
Kovin kattavaa näkemystä ei itsellä ole, kun vain vajaan kolmen harkkamatsin verran olen nähnyt. Joku muu voi jatkaa tai kumota omia näkemyksiäni, jos löytyy parempaa käsitystä jo.
Et nyt vastannut kysymykseeni lainkaan. Miten sinä olisit arvioinut miehen, joka ei ole moneen vuoteen voinut hermovaurion takia pelata kuin muutaman hajapelin ja koko edellinen kausi jäänyt myös väliin?Mun puolesta voit antaa vaikka ykkösen, mutta se että esität kuin ko. pelaajaa ei olisi olemassa on tyhmää. Ja se että käytät sitä vielä jatkoperusteluna (vain 7 pakkia = kapea rosteri) on vielä typerämpää.
Ei kai toi nyt mitään rakettitiedettä ole muidenkaan osalta? Olisin katsonut tason ehjiltä kausilta ja tiputtanut siitä pari pykälää. En usko, että loukkaantumisten jälkeen on samassa vireessä ainakaan heti lähdöstä. En kuitenkaan olisi olettanut, ettei pelaa yhtään peliä, kuten sinä käytännössä teit, vaikka sekin lienee mahdollista.Et nyt vastannut kysymykseeni lainkaan. Miten sinä olisit arvioinut miehen, joka ei ole moneen vuoteen voinut hermovaurion takia pelata kuin muutaman hajapelin ja koko edellinen kausi jäänyt myös väliin?
Kysymys myös sinulle, olisitko arvioinut/arvioitko Joni Pitkäsen paluun Kärppiin samoin? Rohkenen epäillä. Mutta sitähän nämä on, tsemppiä loppukiriin!Et nyt vastannut kysymykseeni lainkaan. Miten sinä olisit arvioinut miehen, joka ei ole moneen vuoteen voinut hermovaurion takia pelata kuin muutaman hajapelin ja koko edellinen kausi jäänyt myös väliin?
En olisi arvioinut Pitkästä ollenkaan. Kaksi kautta pelaamatta ja teki Kärppiin sopimuksen muistaakseni vasta helmikuussa.Kysymys myös sinulle, olisitko arvioinut/arvioitko Joni Pitkäsen paluun Kärppiin samoin? Rohkenen epäillä. Mutta sitähän nämä on, tsemppiä loppukiriin!