Ei toki olekkaan aina ja ei sitä voi tietää mutta kun olet ajanut sitä tien pätkää sen 10 km ja mitää töitä ei näy niin jatkatko sitä 50 tai 80 ajamista vaikka mitään ei tapahdu?Vaikken ole alkuperäinen keskustelija niin voinen kommentoida... Pointti mielestäni se että tietä ajava ei siihen paikkaan tullessa voi tietää miksi se rajoitus on se mikä on...
Myönnän toki että turhan usein tilanne näyttää siltä ettei syytä ole. Mutta se syy voi olla näkymätön. Esim. pengerrystyö joka on kesken eikä näy tien pinnalle...
Näin toki ei aina ole, ja väärin jätetyt rajoitukset rapauttavat ihmisten arvostuksen rajoituksia kihtaan kuten tässäkin nähdään. Pointti siis se ettei siihen tullessa voi tietää miksi se rajoitus on se mikä se on...
Enkä toki itsekään ole se puhdas pulmunen...
Isossa osassa näin on ja siihen päälle vielä ne, että laitetaan jo nyt rajoitukset vaikka oikeat työt aloitetaan sitten ensi kuussa.
Sen takia niiden rajoitusten pitäisi olla vain ainoastaan varmistamaan työturvallisuuta, nuo rajoitukset ovat Suomessa huomattavasti tiukemmat kuin Euroopassa vaikka liikennemäärät ovat pienemmät.
Kun ajat sen saman paikan ohi päivittäin ja huomaat, ettei mitään tapahdu viikkoihin niin noudatatko sitä "rajoitusta" ?
Sen takia ne pitää laittaa piiloon sieltä missä ei hommia tehdä sillä hetkellä se on max 15min homma kun päivä alkaa, mutta sillä saadaan kummasti sitä turvallisuutta lisää siihen työskentely kohdalle.