Minulla on mennyt täysin usko politiikkaan. Olen äänestänyt PS aiemmin, mutta tuon Sininen tulevaisuus koplauksen/2015 massainvaasion jälkeen en näe juurikaan mahdollisuutta muuttaa asioita ainakaan nopeasti politiikan avulla. Siksi paras ratkaisu on häipyä sellaiseen paikkaan, jonka tuntee enemmän omakseen. Tällöin pääsee eroon nykyisestä vastuuttomasta politiikasta ja järjettömästä rahan tuhlauksesta. Oma osani verokertymästä on erittäin pieni, mutta kun tarpeeksi moni lähtee, alkaa se näkyä yhä suurempana ongelmana.Meille on välttämätöntä nostaa perussuomalaiset seuraavaan hallituskoalitioon, koska heillä on vielä jäljellä jonkunlaista kykyä puhua asioista ja ehkä korjatakin joitakin asioita.
Oma tilanteeni on hyvä siinä mielessä, että lapset ovat jo aikuisia, eikä minulla ole Suomessa mitään mikä minua täällä pidättelee maksamassa muiden oleskelua. Lisäksi olen sen verran pihi, ettei tule tuhlattua mihinkään turhuuksiin yltäkylläisesti, joten varsinkin nyt korona-aikana on rahaa jäänyt säästöön ihan kivasti. Ulkomaille lähtiessä pitää olla runsaasti pelivaraa, jos haomma ei mene niinkuin on suunniteltu.