Naisasiat

  • 7 490 589
  • 26 542

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo en kait mä siellä ole moneen vuoteen käynyt naisissa. Maksullisissa viimeksi tammikuussa Gdanskissa ja sitä ennen viime vuoden syyskuussa samassa paikassa. Tammikuussa meen Prahaan ja pitää miettiä jos siellä kävis. Onhan se ihan erilaista kun ei joudu miettimään sitä toista siinä. Toteutat vaan itseäsi.

Mut mitä ihmettä sun nyt sit pitää viikonloppuisin tehdä jos et matseja saa katsella rauhassa? Jos siis vaan haluat katsella, tai mitä tahansa. Tietty tytöllä on kans omat jutut mitä haluaa plus lisäksi ne teidän yhteiset.
Ok mä käsitin väärin nuo sun päiväristeilyt.
No välillä jotain kissanristiäisiä tms. viikonloppuisin.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
@Takiainen

Eiköhän se lähde uudelleen kävelemään, kun mieleen palautuu taas ne vittumaiset piirteesi, joiden takia halusi erota. Pari viikkoa olisi varmaan ihan kivaa.

Miksi ylipäänsä haluat olla siihen missään yhteydessä?
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ei se vaihtamalla parane, jos nykyinen ei ihan riivinrauta ole.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän se lähde uudelleen kävelemään, kun mieleen palautuu taas ne vittumaiset piirteesi, joiden takia halusi erota. Pari viikkoa olisi varmaan ihan kivaa.
Juurikin näin.

Pikakelaus nykyhetkeen. Tässä välissä olemme olleet em. ex-avovaimon kanssa olleet enemmän tai vähemmän yhteydessä ja molemmat tuntevat vetoa toiseen. Itse olen ihan hyväpalkkaisessa työssä ja exä tekee töitä sieltä mistä saa, koulutusta kuitenkin löytyy, mutta töitä ei..

Nykyään seurustelen uudessa suhtessa ja yhteistä historiaa löytyy jo lähemmäksi 6 vuoden verran. Asuntolaina otettuna, itse olen vakituisesti töissä, avovaimo opiskelee edelleen. Nykyisen avovaoimon työtilanne on loistava ja muutenkin arki sujuu ilman suurempia ongelmia. Ja nykyisellä avovaimolla on työtilanne loistava ja ei tarvitsisi miettiä tarvitseeko ottaa nauta-sikaa vai taattua naudan jauhelihaa.

Kuitenkin jatkuvasti itsellä on sellainen fiilis, että pitäisi katsoa tuo aikaisemmin menetetty kortti. Olemme keskustelleet tästä exän kanssa ja päätyneet jossain määrin yhteisymmärykseen siitä, miksi homma meni joskus aikoinaan reisille.
Ettei vaan liittyisi tuohon ahneuteesi? No ei varmaan, mutta parikin kertaa hörähdin kun rahasta tai koulutuksista koko ajan puhuit.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ensimmäiseksi, vaikka viestihistoria on kovin ohut, niin palstaa on tullut seurattua aktiivisesti useita vuosia..

Mutta, itse ketjun asiaan.

Itse taistelen tällä hetkellä omassa mielessä kahden naisen välillä. Toinen on ex-avovaimo. Ero tuli noin 8 vuotta sitten. Molemmat olimme nuoria. Seurustelu oli alkanut ylä-asteiässä ja jatkunut siitä yhteiseen asuntoon ja parin vuoden yhdessäolon jälkeen tuli melko yksipuolinen ilmoitus siitä, että tämä juttu on nyt ohi ja katsellaan elämää mielummin molemmat omilta tahoiltamme. Itse en tästä kovin mieluissani ollut. Varsinkin kun tuntui, että kyseessä oli "se ainoa rakkaus".

Pikakelaus nykyhetkeen. Tässä välissä olemme olleet em. ex-avovaimon kanssa olleet enemmän tai vähemmän yhteydessä ja molemmat tuntevat vetoa toiseen. Itse olen ihan hyväpalkkaisessa työssä ja exä tekee töitä sieltä mistä saa, koulutusta kuitenkin löytyy, mutta töitä ei..

Nykyään seurustelen uudessa suhtessa ja yhteistä historiaa löytyy jo lähemmäksi 6 vuoden verran. Asuntolaina otettuna, itse olen vakituisesti töissä, avovaimo opiskelee edelleen. Nykyisen avovaoimon työtilanne on loistava ja muutenkin arki sujuu ilman suurempia ongelmia. Ja nykyisellä avovaimolla on työtilanne loistava ja ei tarvitsisi miettiä tarvitseeko ottaa nauta-sikaa vai taattua naudan jauhelihaa.

Kuitenkin jatkuvasti itsellä on sellainen fiilis, että pitäisi katsoa tuo aikaisemmin menetetty kortti. Olemme keskustelleet tästä exän kanssa ja päätyneet jossain määrin yhteisymmärykseen siitä, miksi homma meni joskus aikoinaan reisille.

Ulkopuolisesti katsottuna ei olisi mitään järkeä vaihtaa, tai sanoa irti tätä nykyistä juttua, mutta kun pari kertaa on tuo exä nähtyä viimeaikoina, niin heti tuntuisi löytyvän se joku "juttu" minä takia olisi valmis vaihtamaan Bemarin Ooppeliin ja olisin tähän vaihtoon täysin tyytyväinen.

Ihanko oikeesti vaihtaisit naudan jauhelihan sika-nautaan? Mieti nyt vielä hei.. tarjousjuustot, halpa vesssaperi, puuroa ja tonnikalaa. Kerran viikossa Lidliin. Onks tää se mitä elämältä haluat?
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ulkopuolisesti katsottuna ei olisi mitään järkeä vaihtaa, tai sanoa irti tätä nykyistä juttua, mutta kun pari kertaa on tuo exä nähtyä viimeaikoina, niin heti tuntuisi löytyvän se joku "juttu" minä takia olisi valmis vaihtamaan Bemarin Ooppeliin ja olisin tähän vaihtoon täysin tyytyväinen.
Kyllä tuon ymmärtää varsinkin, kun et itse aikaisempaa suhdetta päättänyt, mutta jostain syystä exäsi niin teki....Tekstin perusteella vaihtamisessa ei ole järkeä joten ajattelet todennäköisesti alapäälläsi. Vaihtelu virkistää. Minulle häissäni puhuttiin jostain seitsemännen vuoden kirouksesta, että siinä kohtaa olisi vaikeaa. Onko sinulla nyt näin...

Ohjeeksi antaisin, että ota exään välimatkaa ja yritä unohtaa.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Ulkopuolisesti katsottuna ei olisi mitään järkeä vaihtaa, tai sanoa irti tätä nykyistä juttua, mutta kun pari kertaa on tuo exä nähtyä viimeaikoina, niin heti tuntuisi löytyvän se joku "juttu" minä takia olisi valmis vaihtamaan Bemarin Ooppeliin ja olisin tähän vaihtoon täysin tyytyväinen.

Useita vuosia takana ja erottu, erosta nyt kahdeksan vuotta. Exäsi on nuorempana todennut, että kundi on hyvää aviopuolisomateriaalia mutta halunnut itse katsella muuallekin. Sä sitten olet ihan kiltisti ottanut paikkasi vaihtopenkillä ja jäänyt varamieheksi ilman että olisit oikeasti jatkanut eteenpäin. Ehkä turha kysymys, mutta tietääkö nykyinen avovaimosi suht kiinteältä kuulostavasta yhteydenpidostasi exään eli onko exäsi ollut osa teidän yhteistä elämäänne koko ajan?

Joku joskus totesi (varsinkin pitkän suhteen) exän kanssa uudelleen yrittämisen olevan vähän sama kuin työntäisi paskaa takaisin perseeseen.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joku joskus totesi (varsinkin pitkän suhteen) exän kanssa uudelleen yrittämisen olevan vähän sama kuin työntäisi paskaa takaisin perseeseen.

Varsin vulgaaristi ilmaistu, mutta kyllähän tuo ainakin omien kokemuksieni mukaan lähes aina (aina) on totta.


Jokainen on tietysti yksilö ja sen myötä ratkaisut ja tapaukset yksilöllisiä. Meikäläistäkin kyllä hiukan ihmetyttää tuo ilmeisen säännöllinen yhteydenpitosi exään. Tai ei siinä mitään, jos homma on puhtaasti kaveripohjalla (näitäkin ihan oikeasti on), mutta jos käytätte iltojanne spekuloimalla yhteenpaluulla ja muistelemalla menneitä, niin väkisinkin tekee mieli kysyä, että tietääkö nykyinen kumppanisi tästä? No ei tietenkään tiedä, tai jos tietää ja se on hänelle ihan ok, niin kyseessä on todella itsevarma ihminen.

Tarjoaisin neuvoksi täällä jo tarjottua "ota etäisyyttä exään". Ole realisti. Teidän juttu loppui aikanaan exän yksipuolisella ilmoituksella ja sinä siirryit kiltisti vaihtopenkille, että jospa sitä vielä joskus pääsisi kentälle. Ihanko oikeasti olet taas vuosien tauon jälkeen muutamaan hajavaihtoon, kunnes taas koutsi kyllästyy ja viltti kutsuu? Ja kyllä, uskaltaisin omalla vähäiselläkin elämänkokemuksella ja teitä tuntematta lyödä vetoa sen puolesta, että se viltti kutsuu ennemmin tai myöhemmin. Ehkä siinä olisi joku pienoinen kuherruskuukausi, jonka aikana vakiokokoonpanon paikka on naulattu sinulle peliesityksistä riippumatta, mutta se kyllä loppuu aikanaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Teidän juttu loppui aikanaan exän yksipuolisella ilmoituksella

Toki samaa mieltä useimpien tai siis kaikkien kanssa, mutta sinänsä tässä on aavistuksen eri asia. Kyseessä oli teinirakkaus mikä hyytyi siihen, että liian nuorena liian pitkä suhde. Tai mistä minä sen tietäisin, mutta hyvinkin mahdollisesti pelkästään siksi.

Sillä tavalla kävi itsellenikin ja 14 vuoden jälkeen oli jonkunlainen molemminpuolinen kyllästyminen, kun niin nuorena tapasimme. Joskus sitä miettii, että jos olisimme tavanneet vaikka 7-8 vuotta myöhemmin ja siinä olisi vähän jonkun kanssa ehtinyt vaikka kotia leikkiä, niin homma olisi voinut mennä eri tavalla.

Siksi teoriassa toverin voisi olla järkeä kokeilla, mutta mitä sitten, kun kuitenkin menee puihin. Luonnollisesti avovaimo ei tiedä tuosta mitään ja tuohan täyttää jo pettämisen tunnusmerkit vaikka siellä ei pantaisikaan. Kuitenkin tunteita on ja jotain halimista taivas tietää mitä muuta.
 

Jeffrey

Jäsen

Suhun on nyt iskenyt kalamiehen depressio. Eli kyse on siitä, että se viime hetkellä koukusta karannut elukka on aina ollut isompi, kuin se joka on veneeseen asti noussut. Me koetaan menetykset pahempina kuin saavutukset, vaikka saavutukset olisivatkin jokaisella mittarilla parempia kuin ne menetykset.

Mitä mainitsit tuosta ansiohommasta, nyt lähemmäs kolmekymppisenä ihan viimeisiä piiruja graduun vetelevänä on ollut hienoa huomata kuinka ne kymmenisen vuotta sitten pakit antaneet, yhä sinkkuna olevat ja ilman koulutusta jääneet kärkipään parturikampaajat/puotipuksut ovat alkaneet lähestymään tyylillä "moiii Jeffy, vieläkö muistat mut"....."kyllä mä sun kauluspaidat silittäisin ;) ;)". Muutamaan noista olen käynyt elintäni kastamassa, huomatakseni sen etteivät he enää näytäkkään samalta kuin silloin parikymppisenä.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Ulkopuolisesti katsottuna ei olisi mitään järkeä vaihtaa, tai sanoa irti tätä nykyistä juttua, mutta kun pari kertaa on tuo exä nähtyä viimeaikoina, niin heti tuntuisi löytyvän se joku "juttu" minä takia olisi valmis vaihtamaan Bemarin Ooppeliin ja olisin tähän vaihtoon täysin tyytyväinen.

Tässä taitaa nyt olla kyseessä klassinen harha ruohon vihreydestä. Oman muijan kanssa vietät arkea, joka on yleensä aika tasapaksua kumppanista riippumatta. Exän kanssa varmaan näet esim. kaljalla/kahvilla tai muuten vapaalla, jolloin tilanteessa on jo ihan ilmapiiristä johtuvaa rennompaa fiilistelyä. Vai arvaanko väärin ja käytte yhdessä esim. siivoamassa exäsi kämppää ja kellaria? Tylsä arki on edessä suhteessa kuin suhteessa, jos se on suhteen huonoin puoli, niin ei kannata missään nimessä vaihtaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt se on totta. Mulla on viiskymppinen tyttökaveri. Tai mikä hiton tyttökaveri, mummokaveri. Typy, pimu, tsirbu, flikka ei saatana. Millä nimellä tota oikein pitäisi kutsua. Ihana vanhus eikun ikäihminen toinen jalka haudassa oleva söpöliini kolottaako niveliä anna Petri levittää voidetta kunnes kuolema meidät erottaa eli aika pian varmaankin mut mitä sitten häh kultaseni. I love you eikun ei se varmaan ymmärrä kieliä.

Joo toivottavasti nyt ei tule ryppyjä rakkauteen kuten sen feissiin on jo tullut ei saamari sentään. No kaiken se kestää. Nuori rakkaus you know. Pääasia että kroppa on hoikka ja paikka karvainen eikä ryyppää kuten demipissikset, "viis siideriä jäillä ja häntä koipien välissä maitojunalla kotiin".

Antakaa mä hetken nautin. Torstaina taas tärskyt kun huomenna on matsi.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tässä taitaa nyt olla kyseessä klassinen harha ruohon vihreydestä. Oman muijan kanssa vietät arkea, joka on yleensä aika tasapaksua kumppanista riippumatta. Exän kanssa varmaan näet esim. kaljalla/kahvilla tai muuten vapaalla, jolloin tilanteessa on jo ihan ilmapiiristä johtuvaa rennompaa fiilistelyä. Vai arvaanko väärin ja käytte yhdessä esim. siivoamassa exäsi kämppää ja kellaria? Tylsä arki on edessä suhteessa kuin suhteessa, jos se on suhteen huonoin puoli, niin ei kannata missään nimessä vaihtaa.

Tämähän se kyseisessä tilanteessa taitaa olla. Ja jos exällä on vähän nihkeä tilanne noin taloudellisesti, saattaa käydä hyvinkin mielessä että siinäpä potentiaalinen elintason nostaja.

Arki on monesti tylsää. Exän kanssa kivaa olisi jonkun aikaa, pillua tulisi jatkuvasti ja ei edes nalkuttaisi. Sitten koittaa arki ja mietitään tarjousjuusto suussa kuinka elämä on perseestä.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kylläpäs voi asiat mennä päin vittua. Takana pitkä parisuhde, yksitoista vuotta kaikkiaan. Ei lapsia, muuten kyllä perinteiset asuntolainat koirat jne.

Vaan viimeaikoina on kaikki mennyt päin helvettiä. Jatkuvaa tappelua, nälvimistä ja kaikenmaailman paskaa. Ja jumalauta että tuo muija huutaa paljon. Mykkäkoulua meillä ei ikävä kyllä harrasteta, tuo huutaa naama punaisena ja sanoo kaiken mitä sylki suuhun tuo. Ainahan tuo on ollut tempperamenttinen kuin mikä, mutta meneehän tuo nyt jo aivan yli.

Minä en taas tappele huutamalla, vittumainen osaan kyllä halutessani olla, mutta en huuda. Tällä hetkellä tilanne on se, että aivan sama mitä minä teen, on se perseestä. Ja tätä on nyt jatkunut jo jonkin aikaa.

Sanoin äsken huutavalle naiselle että tämä parisuhde on hiljalleen taputeltu. Minä en selvästi tee häntä onnelliseksi, vittuako tässä sitten ollaan yhdessä. Eikä minunkaan tarvitse moista paskaa sietää.

Yksipuolista syyttämistä/avautumista mutta näinhän se menee. Muijalta saisitte varmasti toisenlaisen version ja totuus olisi varmaan puolivälissä. Kyllä minussakin vikaa on, ei siinä.

Vituttaa ja kovasti.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Kylläpäs voi asiat mennä päin vittua. Takana pitkä parisuhde, yksitoista vuotta kaikkiaan. Ei lapsia, muuten kyllä perinteiset asuntolainat koirat jne.

Vaan viimeaikoina on kaikki mennyt päin helvettiä. Jatkuvaa tappelua, nälvimistä ja kaikenmaailman paskaa. Ja jumalauta että tuo muija huutaa paljon. Mykkäkoulua meillä ei ikävä kyllä harrasteta, tuo huutaa naama punaisena ja sanoo kaiken mitä sylki suuhun tuo. Ainahan tuo on ollut tempperamenttinen kuin mikä, mutta meneehän tuo nyt jo aivan yli.

Minä en taas tappele huutamalla, vittumainen osaan kyllä halutessani olla, mutta en huuda. Tällä hetkellä tilanne on se, että aivan sama mitä minä teen, on se perseestä. Ja tätä on nyt jatkunut jo jonkin aikaa.

Sanoin äsken huutavalle naiselle että tämä parisuhde on hiljalleen taputeltu. Minä en selvästi tee häntä onnelliseksi, vittuako tässä sitten ollaan yhdessä. Eikä minunkaan tarvitse moista paskaa sietää.

Yksipuolista syyttämistä/avautumista mutta näinhän se menee. Muijalta saisitte varmasti toisenlaisen version ja totuus olisi varmaan puolivälissä. Kyllä minussakin vikaa on, ei siinä.

Vituttaa ja kovasti.

Muutoksen haluamista ja nuoruuden kaipuuta. Arvaan, että olette 30-35v?

Noinhan siinä monesti käy, kun nuorena aletaan seurustelemaan. Naisellasi on selvästi tarve päästä elämään uutta nuoruutta. Paska juttu, mutta näin se vain on,

Tuo huutaminen ja mesoaminen on kyllä perseestä. Asiallisesti voisi asiat hoitaa ja kertoa mikä on homman nimi. Turhautuminen sitten voi purkautua tuollaisina käytöshäriöinä. Oikein teet, kun et lähde tuohon "sotaan" mukaan.

Positiivista, että teillä ei ole lapsia. Lukuisia pariskuntia tiedän joilla on lapsia vielä mukana sopassa. Siinä ei lapset, talot tai mikään paina, kun naisen tai joskus miehenkin pitää päästä elämään uutta nuoruutta.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Kylläpäs voi asiat mennä päin vittua. Takana pitkä parisuhde, yksitoista vuotta kaikkiaan. Ei lapsia, muuten kyllä perinteiset asuntolainat koirat jne.

Vaan viimeaikoina on kaikki mennyt päin helvettiä. Jatkuvaa tappelua, nälvimistä ja kaikenmaailman paskaa. Ja jumalauta että tuo muija huutaa paljon. Mykkäkoulua meillä ei ikävä kyllä harrasteta, tuo huutaa naama punaisena ja sanoo kaiken mitä sylki suuhun tuo. Ainahan tuo on ollut tempperamenttinen kuin mikä, mutta meneehän tuo nyt jo aivan yli.

Minä en taas tappele huutamalla, vittumainen osaan kyllä halutessani olla, mutta en huuda. Tällä hetkellä tilanne on se, että aivan sama mitä minä teen, on se perseestä. Ja tätä on nyt jatkunut jo jonkin aikaa.

Sanoin äsken huutavalle naiselle että tämä parisuhde on hiljalleen taputeltu. Minä en selvästi tee häntä onnelliseksi, vittuako tässä sitten ollaan yhdessä. Eikä minunkaan tarvitse moista paskaa sietää.

Yksipuolista syyttämistä/avautumista mutta näinhän se menee. Muijalta saisitte varmasti toisenlaisen version ja totuus olisi varmaan puolivälissä. Kyllä minussakin vikaa on, ei siinä.

Vituttaa ja kovasti.


Mistä kaikki lähti? Vai onko hänellä toinen ihastus ja yrittää ajaa suhteen lunastukseen olemalla vittumainen, kun ei uskalla todellista syytä kertoa?
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Muutoksen haluamista ja nuoruuden kaipuuta. Arvaan, että olette 30-35v?

Noinhan siinä monesti käy, kun nuorena aletaan seurustelemaan. Naisellasi on selvästi tarve päästä elämään uutta nuoruutta. Paska juttu, mutta näin se vain on,

Tuo huutaminen ja mesoaminen on kyllä perseestä. Asiallisesti voisi asiat hoitaa ja kertoa mikä on homman nimi. Turhautuminen sitten voi purkautua tuollaisina käytöshäriöinä. Oikein teet, kun et lähde tuohon "sotaan" mukaan.

Positiivista, että teillä ei ole lapsia. Lukuisia pariskuntia tiedän joilla on lapsia vielä mukana sopassa. Siinä ei lapset, talot tai mikään paina, kun naisen tai joskus miehenkin pitää päästä elämään uutta nuoruutta.

Vuotta vailla 30, eli lähes oikein. Siitä voitkin sitten laskea kuinka nuorena ruvettiin seurustelemaan :) Ja sehän tässä saattaakin olla se pääjuttu, onko nyt vain kuljettu tie loppuun.

Muutoksen haluaminen osuukin sitten täysin nappiin. Asutaan vähän keskustasta kauempana (noin 20km) suht rauhallisella alueella. Muija taas haluaisi muuttaa ihan ydinkeskustaan. Mua taas ydinkeskusta ei niin nappaa, johtuen ihan vain puhtaasti järkisyistä. Jo kämppien hinnat saa kertoa kahdella, muijan työmatka kasvaa valtavasti ja autopaikkojen (kaksi autoa) saaminen on mahdotonta. Mutta eihän nämä vaakakupissa mitään paina kun jotain haluaa. Ja rehellisesti viihdyn täällä missä asutaan.

Mutta katsellaan nyt, on ainakin kortit pöydällä ja katsotaan miten käy.

Mistä kaikki lähti? Vai onko hänellä toinen ihastus ja yrittää ajaa suhteen lunastukseen olemalla vittumainen, kun ei uskalla todellista syytä kertoa?

En edes rehellisesti muista mistä kaikki on lähtenyt. Luultavasti tämä on taas yksi näistä keisseistä jossa vihjeitä on jaettu pitkän aikaa, mutta meikäläinen ei vaan ole niitä tajunnut. Töissä on ollut vitun hektistä viime kuukaudet ja meikäläinen on ollut aika paljon poissa.

En oikeasti usko toiseen ihastukseen. Ainahan näin voi olla, mutta tässä tapauksessa epäilen.

Heh, nyt on muuten mykkäkoulu. Piti käydä kysymässä huomisesta päivästä (kumpi käyttää koiran aamulla) niin ei mitään vastausta. Padilla vuokraovi auki ja katselee asuntoja. Kaikkea sitä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Heh, nyt on muuten mykkäkoulu. Piti käydä kysymässä huomisesta päivästä (kumpi käyttää koiran aamulla) niin ei mitään vastausta. Padilla vuokraovi auki ja katselee asuntoja. Kaikkea sitä.

Kyllähän tuo nyt valitettavasti siltä vähän kuulostaa, kun asiaa pohjustit jotta matkanne on tulossa päätepysäkille. Parempi antaa rouvan muuttaa sinne keskustaan ja sun jäädä maalle.

Tuo mykkäkoulu ja padilla mielenosoituksellinen kämppien katselu on taas täyttä paskaa.

Minä kans veikkaisin, että siellä on uusi ihastus kuvioissa. Tuolainen riidan lietsominen ja eron kerjääminen sopii kuvioon täydellisesti.

Usein sitä on nuissa tilainteissa itse täysin sokea. Ei kukaan halua uskoa, että kumppani olisi ihastunut toiseen saati vehdannut muiden kanssa.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Vuotta vailla 30, eli lähes oikein. Siitä voitkin sitten laskea kuinka nuorena ruvettiin seurustelemaan :) Ja sehän tässä saattaakin olla se pääjuttu, onko nyt vain kuljettu tie loppuun.

Muutoksen haluaminen osuukin sitten täysin nappiin. Asutaan vähän keskustasta kauempana (noin 20km) suht rauhallisella alueella. Muija taas haluaisi muuttaa ihan ydinkeskustaan. Mua taas ydinkeskusta ei niin nappaa, johtuen ihan vain puhtaasti järkisyistä. Jo kämppien hinnat saa kertoa kahdella, muijan työmatka kasvaa valtavasti ja autopaikkojen (kaksi autoa) saaminen on mahdotonta. Mutta eihän nämä vaakakupissa mitään paina kun jotain haluaa. Ja rehellisesti viihdyn täällä missä asutaan.

Mutta katsellaan nyt, on ainakin kortit pöydällä ja katsotaan miten käy.



En edes rehellisesti muista mistä kaikki on lähtenyt. Luultavasti tämä on taas yksi näistä keisseistä jossa vihjeitä on jaettu pitkän aikaa, mutta meikäläinen ei vaan ole niitä tajunnut. Töissä on ollut vitun hektistä viime kuukaudet ja meikäläinen on ollut aika paljon poissa.

En oikeasti usko toiseen ihastukseen. Ainahan näin voi olla, mutta tässä tapauksessa epäilen.

Heh, nyt on muuten mykkäkoulu. Piti käydä kysymässä huomisesta päivästä (kumpi käyttää koiran aamulla) niin ei mitään vastausta. Padilla vuokraovi auki ja katselee asuntoja. Kaikkea sitä.


Ehkä se on vain se elämätön nuoruus sinkkuna mikä alkanut houkuttaa. Tietysti kaikille ihmisille tulee kausia, jolloin miettii onko juuri tuo se ihminen kenen kanssa haluaa loppuelämän elää.
Vielä, kun kaverit kertovat mitä heidän unelmamies tekee päivittäin hänen eteen, voi oravanpyörä olla valmis.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Minä kans veikkaisin, että siellä on uusi ihastus kuvioissa. Tuolainen riidan lietsominen ja eron kerjääminen sopii kuviooon täydellisesti.

Usein sitä on nuissa tilainteissa itse täysin sokea. Ei kukaan halua uskoa, että kumppani olisi ihastunut toiseen saati vehdannut muiden kanssa.

Saattaa se toki olla. Olisin luultavasti täysin samaa mieltä jos olisin ulkopuolisena neuvomassa. Mutta kuten sanoit, sitä on sokea.

Eipä se auta kuin yrittää huomenna keskustella rakentavasti asioista. On se nyt saatana jos näin pitkän parisuhteen jälkeen ei kykene keskustelemaan normaalisti, aivan sama kuinka paljon toinen vituttaa.

Vaan saattaa sitä meikäläinenkin olla melko ihmeissään jos pitää sinkkuna pyöriä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Saattaa se toki olla. Olisin luultavasti täysin samaa mieltä jos olisin ulkopuolisena neuvomassa. Mutta kuten sanoit, sitä on sokea.

Eipä se auta kuin yrittää huomenna keskustella rakentavasti asioista. On se nyt saatana jos näin pitkän parisuhteen jälkeen ei kykene keskustelemaan normaalisti, aivan sama kuinka paljon toinen vituttaa.

Vaan saattaa sitä meikäläinenkin olla melko ihmeissään jos pitää sinkkuna pyöriä.

Kertoo kyllä ihmisestä jotain, jos ei kykene asioista keskustelemaan kuin aikuiset. Tässä ei ole nyt kuitenkaan sun kertoman mukaan kysymys esim. siitä, että olisit käynyt tööttään rouvan parasta kaveria tms. Kertoo vähän kunnioituksen puutteesta toista parisuhteen osapuolta kohtaan, kun ei voi asioista puhua.

Rumaa kyllä 11v suhde noin päättää jos päättyy. Turhaa vittuilua ja toisen piinaamista.

Sinkkuna pärjää perhanan hienosti!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Klassinen sentteri puhui täyttä asiaa.

Muija taas haluaisi muuttaa ihan ydinkeskustaan. Mua taas ydinkeskusta ei niin nappaa, johtuen ihan vain puhtaasti järkisyistä. Jo kämppien hinnat saa kertoa kahdella, muijan työmatka kasvaa valtavasti ja autopaikkojen (kaksi autoa) saaminen on mahdotonta. Mutta eihän nämä vaakakupissa mitään paina kun jotain haluaa. Ja rehellisesti viihdyn täällä missä asutaan.
Joo toi on kinkkinen juttu. Monia järkisyitä löytää myös sille keskustassa asumiselle. Joku tykkää jostain ja toinen taas toisesta.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kertoo kyllä ihmisestä jotain, jos ei kykene asioista keskustelemaan kuin aikuiset. Tässä ei ole nyt kuitenkaan sun kertoman mukaan kysymys esim. siitä, että olisit käynyt tööttään rouvan parasta kaveria tms. Kertoo vähän kunnioituksen puutteesta toista parisuhteen osapuolta kohtaan, kun ei voi asioista puhua.

Rumaa kyllä 11v suhde noin päättää jos päättyy. Turhaa vittuilua ja toisen piinaamista.

Sinkkuna pärjää perhanan hienosti!

Näinhän se on. Mutta täytyy kuitenkin se sanoa, että helvetisti tuossa muijassa on hyviä puolia. Parhaimmillaan heittämällä upein ihminen mitä tiedän. Kuten ensimmäisessä viestissä kirjoitin niin meikäläisen tilitys antaa varmasti isossa kuvassa aika yksipuolisen kuvan asioista.

Joo toi on kinkkinen juttu. Monia järkisyitä löytää myös sille keskustassa asumiselle. Joku tykkää jostain ja toinen taas toisesta.

On toki, kyllä minä ymmärrän myös ne hyvät puolet siellä asumisesta. Mutta veikkaan että kyse on siitä, kun opiskeluaikoina asuttiin keskustassa, ja elämä oli silloin huoletonta ja leppoista. Ei se nyt samanlaista tule olemaan.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Näinhän se on. Mutta täytyy kuitenkin se sanoa, että helvetisti tuossa muijassa on hyviä puolia. Parhaimmillaan heittämällä upein ihminen mitä tiedän. Kuten ensimmäisessä viestissä kirjoitin niin meikäläisen tilitys antaa varmasti isossa kuvassa aika yksipuolisen kuvan asioista.
.

En epäile yhtään tuota mitä kerroit avopuolisostasi. 11v ei surkean persoonan kanssa viitsis olla yhdessä. Sen vain sanon, että älä anna muistojen liikaa hämärtää ajattelukykyä. Ei tämäkään rouva ole korvaamaton. Kaikkea ei miehenkään tarvitse sietää ja kestää. Tsemppiä kuitenkin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös