Nyt se on totta. Mulla on viiskymppinen tyttökaveri. Tai mikä hiton tyttökaveri, mummokaveri. Typy, pimu, tsirbu, flikka ei saatana. Millä nimellä tota oikein pitäisi kutsua. Ihana vanhus eikun ikäihminen toinen jalka haudassa oleva söpöliini kolottaako niveliä anna Petri levittää voidetta kunnes kuolema meidät erottaa eli aika pian varmaankin mut mitä sitten häh kultaseni. I love you eikun ei se varmaan ymmärrä kieliä.
Joo toivottavasti nyt ei tule ryppyjä rakkauteen kuten sen feissiin on jo tullut ei saamari sentään. No kaiken se kestää. Nuori rakkaus you know. Pääasia että kroppa on hoikka ja paikka karvainen eikä ryyppää kuten demipissikset, "viis siideriä jäillä ja häntä koipien välissä maitojunalla kotiin".
Antakaa mä hetken nautin. Torstaina taas tärskyt kun huomenna on matsi.
Joo toivottavasti nyt ei tule ryppyjä rakkauteen kuten sen feissiin on jo tullut ei saamari sentään. No kaiken se kestää. Nuori rakkaus you know. Pääasia että kroppa on hoikka ja paikka karvainen eikä ryyppää kuten demipissikset, "viis siideriä jäillä ja häntä koipien välissä maitojunalla kotiin".
Antakaa mä hetken nautin. Torstaina taas tärskyt kun huomenna on matsi.