Mulla on vähän sama asia. Tai no, ei se ulkonäkö loppuviimein ole se asia, joka minut toiseen ihmiseen syvästi kahlitsee, vaan ulkonäkö on enemmänkin eräänlainen filteri, jonka naisen täytyy läpäistä. Tosin jos nainen on kaikin puolin perseestä, en jaksa katsella kuukautta-paria enempää. Alun huuma ja intohimo alkavat siinä kohtaa olla jo suurimmalta osin ohi, eikä pelkällä seksikkäällä vartalolla ja nätillä naamalla ole enää paljoa annettavaa.Tämähän oli erittäin oleellinen tieto ja olisi varmaan aiemmassa vaiheessa keskustelua ilmoitettuna jättänyt aika monta riviä tekstiä ketjusta pois. Etsit siis käytännössä nk. trophy-vaimoa, olenko oikeassa?
Kuitenkin voin tunnustaa, että minua usein kutsutaan aika nirsoksi naisten suhteen. Olen huomannut vähän samaa sellaisten ihmisten tienoilta, joilla on oikeasti varaa valita. En väitä olevani mikään helvetin komea adonis, mutta olen aika pitkä ja urheilullinen, enkä mikään susiruma naamastanikaan ole. Samoin fiksuutta on siunaantunut ihan kiitettävästi ja täten menestystä opiskelumaailmassa. Väittäisin kuitenkin, että ainakin minun osaltani hyvin suuren osan naismenestyksestä on tuonut se, että olen jo vuosien yrittänyt aktiivisesti kehittää rohkeuttani ja sosiaalisia taitojani. Olen temperamentiltani aika ujo ja syrjäänvetäytyväinen ja tästä syystä ei teini-iässä naisseikkailuilla paljon juhlittu. Jossain vaiheessa vittuunnuin tuohon ominaisuuteen ja päätin päästä siitä eroon, maksoipa mitä maksoi. Sillä tiellä vieläkin olen, vaikka aika kauas olen tullut noista ajoista. Nuo ovat oikeasti suhteellisen helppoja kehitettäviä taitoja, joita voi oppia melkeinpä kuka tahansa, ellei mikään autistinen ole.
Laatunaisten kanssa tulee kaveerattua aika usein ja suurin yksittäinen ongelma miesten suhteen naisten omasta suusta kerrottuna on se, että miehet usein ovat aikamoisia lapasia mitä tulee sosiaaliseen älykkyyteen. Äijäporukoissa kun ei usein tarvitse samanlaisia taitoja sen kummemmin kehittää kun naispuolisten kanssa. Ei (laatu)naisia sen kummemmin kiinnosta mistään vitun autoista, urheilusta, ryyppy- tai panojutuista keskustelu sen kummemmin. Illat eivät kulu kaljanjuonnin ja videopelien ohella. Tosin ei nyt siitä mitään haittaa ole, vaikka vähän miehisempiä aktiviteetteja hommaileekin ja niistä silloin tällöin jutteleekin, mutta ei pidemmän päälle tulee suuria ongelmia, jos siinä ovat ihmisen bravuurialueet, mitä tulee keskusteluun ja sosiaaliseen kanssakäymiseen.
Naiset elävät tunne-elämän kiemuroista ja jos sieltä suuntaa osaat oikeista naruista vedellä, naismenestys on lähestulkoon satavarmasti taattu.
Kyllä minä väittäisin, että (samansukupuoliset) ihmiset oikeasti osaavat suhtkot tarkasti arvioida toisen ulkonäköä ja laittaa sen suunnilleen samaan kategoriaan kuin muutkin ihmiset. Naisten ja miesten käsitys kauneudesta saattaa tosin erota jonkin verran. Toki poikkeuksiakin löytyy ja erityisesti vähän persoonallisemman näköisillä ihmisillä arviointi voi olla vaikeampaa. Usein vaan on niin, että ihmiset viehättyvät ja ihastuvat samanlaisiin ja samantasoisiin ihmisiin kuin mitä itse ovat. Eihän siitä vittuakaan tulis, jos kaikki kuolaisivat vaan hyvännäköisimpiä ihmisiä. Tavikset ja vähän rumemmat olisivat ainiaaksi tuomittuja kurjaan yksinoloon. Kuten kaikki tietävät, eihän se niin mene, vaan ihmisillä on varsin sivistyneet alitajuntaiset mekanismit, jolla esimerkiksi naismakua muokataan tilanteen, tarjonnan ja statuksen mukaan.Muutenkin hassua puhua A-luokan naisista, kun taitaa ne mieltymykset vaihdella yhtä paljon kuin ihmisiä on maailmassa. Toinen tykkää nöpönenästä ja toinen taas vihaa nöpönenäisiä. Kumpi tämä silloin on A-luokan nainen vai keskiverto-Kaisa
Viimeksi muokattu: