Naisasiat

• 7 585 494
  • 26 609
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Älä ainakaan mene kännispäiten nukkumaan logistisista syistä hänen luokseen, vaikka se olisikin hänelle ok. Anna mennä vaan. Vinkkinä vielä, että kohta odottaa yksi vuoden romanttisimmista hetkistä. Älä aristele, jos hän näyttää paria minuuttia ennen puolta yötä lähestyvämmältä ja hermostuneemmalta samalla. Tietenkin toimii vain, jos vietätte samassa seurueessa uutta vuotta.

Mutta anna tunteen viedä. Tunne kyllä ohjaa sen järjenkin mukaan, eli et ainakaan hölmöile. Jos epäilet jonkun olevan huono ajatus, niin se melko varmasti on sitä.

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Arvoin hetken kirjoitanko tämän Uskotko Jumalaan-ketjuun, vaiko tänne. Aluksi meinasin laittaa tuonne toiseen ketjuun, mutta juuri ennen viestin lähettämistä kopioinkin sen tähän ketjuun. Eli, onko Jatkiksessa ketään helluntailaisia tai muuten enemmän kyseisen köörin kanssa tekemisissä pyörineitä? Oma tilanteeni on seuraava. Kuulun kirkkoon aivan kuten valtaosa väestöstä, riparit käyty jne ja joulukirkossa käyn kerran vuodessa. Minuun taas olisi ihastunut eräs helluntailais-tyttö, ja naisessa ei muuten mitään vikaa olen, mutta tuo helluntailaisuus vähän häiritsee. En tiedä onko tyttö saanut kasteen (tietääkseni sen saa itse päättää ottaako sen ns aikuisena), mutta muuten on suht aktiivinen helluntaiseurakunnan toiminnassa. Käy vissiin väh kerran viikossa niissä tapahtumissa. Täysi absolutisti ei ole, mutta ne kerrat kun tämä edes maistaa, lasketaan vuodessa yhden käden sormin. Eräs tytön sisaruksista on saanut avioliiton ulkopuolella jo lapsen, ja ilmeisesti tytön vanhemmatkin saivat esikoisensa nuorena ennen avioliittoa (jos tämä nyt vaikuttaa yhtään mihinkään, koko perhe siis ainakin tekemisissä helluntailaisuuden kanssa).

Se, mikä minua tässä rassaa, on koska itse en ole koskaan seurustellut ja koen että minulla on se kuuluisa ns sitoutumiskammo. Eikös helluntailaiset vastusta esiaviollista seksiä? Ainakin tämän neidin yksi kaveripariskunta (molemmat hellareita) ovat menossa lähiaikoina naimisiin, vaikka pariskunnalla on ikää n 20v. Minä en ymmärrä noita "hihhuli"-uskovaisten touhuja, että seurustellaan about vuosi, ei asuta yhdessä ja sitten kuitenkin kiirehditään sinne naimisiin että saadaan muuttaa yhteen ja harrastaa seksiä. Mitä tässä olen kavereiden parisuhteita seuraillut, niin on siellä pari suhdetta mennyt poikki tuon yhteenmuutto-touhun jälkeen. Siivous-, järjestely- ja raha-asioista kun on niin helppo riidellä. Itse olisin kyllä sitä mieltä, että jos tässä nyt alan kyseiden neidin kanssa seurustelemaan, niin voitaisiin ihan huoletta asua se useampi vuosi saman katon alla ja katsoa että toimiiko se käytännössä.

En ole vielä kehdannut suoraan kysyä tytön suhteesta Helluntaiseurakuntaan, että kuinka kirjaimellisesti tämä ottaa kaikki raamatun opit. Etenkin noiden seurusteluasioiden (suhde esiaviolliseen seksiin ja avoliittoon) kysyminen vähän pelottaa, koska meillä nyt on kuitenkin ollut tässä välillämme viime aikoina vähän "juttua". Olisi melko karua, että tämä loppuu kuin seinään heti kun tyttö kertoo että ei hyväksy esiaviollisia touhuja tai yhteenmuuttoja, ja että jos alkaisimme seurustelemaan niin se tarkoittaisi häitä parin vuoden sisään. En nyt halua antaa itsestäni minkään kiimaisen sian kuvaa, mutta siitä olen varma etten minä jaksa noihin juttuihin lähteä mukaan tuossa tilanteessa. Itse kuitenkin haluan mennä ns "normaalin" kaavan mukaan, eli ensin se yhteenmuutto, hoidetaan koulut valmiiksi (opiskelemme molemmat) ja ehkä jopa aloitellaan työelämässäkin, ennen naimisiinmenoa.

Jotenkin naurettavaa edes miettiä mitään avioliittojuttuja kun emme vielä edes seurustele, mutta näköjään se on pakko näiden uskovaisten kanssa. Palstaveljiltä olisi kiva kuulla neuvoja tai kommentteja. Vaikka ei kai tämä asia miksikään muutu ilman kysymistä suoraan tytöltä.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Nyt et kysele yhtään mitään mistään, ettei tyttö säikähdä ja lähde karkuun. Ehdota sen sijaan seurustelua. Jos tyttö suostuu, sinun ei tarvitse parisuhteessakaan uskaltautua kysymään mistään hankalista jutuista mitään. Kyllä sinä sitten huomaat, irtoaako häneltä, onko hän muuttanut kanssasi saman katon alle asumaan, maistuuko viina ja haluaako se nyt sitten ne kihlat.

Anna elämän olla yllätyksiä täynnä!

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Puoli vuotta seurustelin todella upean naisen kanssa. Niin siinä vain kävi, että itku pitkästä ilosta. En tiedä kuinka tästä pääsen yli. En näe häntä enää koskaan. Ikinä en ole eronnut, en olisi uskonut, että sydän murtuu näin totaallisesti.

Itkettää niin maan saatanasti.

Hyvää uuttavuotta!

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Puoli vuotta seurustelin todella upean naisen kanssa. Niin siinä vain kävi, että itku pitkästä ilosta. En tiedä kuinka tästä pääsen yli. En näe häntä enää koskaan. Ikinä en ole eronnut, en olisi uskonut, että sydän murtuu näin totaallisesti.

Hyvää uuttavuotta!

Voimia vaan sinne! Et ehkä nyt usko, mutta myöhemmin helpottaa sittenkin!

Mulla oli aikananaan todella rankka ero, jota en olisi vaan millään halunnut hyväksyä, tei kirjaimellisesti kaikkeni, jotta suhde olisi jatkunut, jopa nöyryytin itseäni.. mutta ei auttanut. Tästä on muutamia vuosia aikaa, silloin tuntui että tämä oli tässä, eikä enää uusia kuvioita ole tiedossa...

Mutta sittemmin olen tavannut upean naisen ja elämä hymyilee.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners

Hyvää uuttavuotta!

Itke itkut pois ja anna surun tulla kun surettaa. Tuossa ei auta muu kuin aika. Frendeiltä saa tilapäistä lohtua, joka auttaa sen hetken. Mä ajattelen niin, että kun jokin tärkeä ovi sulkeutuu nenän edestä niin jokin toinen ovi aukeaa ja sen takana on entistä enemmän onnea. Jaksamisia ja parempaa Uutta Vuotta sulle myös äijä.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Sä nouset vielä @KuumaaKamaa. Nyt tuntuu paskalta, päivien, jopa viikkojenkin päästä voi tuntua paskalta, mutta kyllä se siitä. YV:nä vaihdettiinkin jo muutamia sanoja, vertaistuki on parasta mahdollista tukea. @Vanha Len on täysin oikeassa, aika parantaa haavat. Itse pääsin yli (prosessi vielä hitusen kesken toki), sinäkin tulet pääsemään. Paremmat ajat ovat vielä edessä, ollaan sun kanssasi samaa ikäluokkaa (mikäli oikein muistan).

Päätin nyt tännekin jokusen sanan laittaa. Jos joku on vastaavassa tilanteessa, niin saman kokeneena lupaan, että tuosta pääsee yli, vaikka kaikki onkin paskaa ja ankeaa. Tuo on valehtelematta yksi surkeimmista tunnetiloista, joita kokea voi.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Hyvää uuttavuotta!

Voi hitto. Sydänsurut on julmia, mutta ne helpottaa kohta. Äidillisenä neuvona sanoisin että tee surutyö kunnolla loppuun, itke ja huuda ja heittäydy sängylle niin monta kertaa päivässä kun täytyy, älä hukuta murheita alkoholiin tai toiseen tyttöön, pääset paljon helpommalla. Mullekin saa laittaa viestiä jos haluaa :) joskus tuntemattomalle on helpompi puhua kun omille läheisille.

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers

Hyvää uuttavuotta!
Se mikä ei tapa, vahvistaa. Olen kokenut saman kantapään kautta. Vieläkin tulee helvetin paskoja päiviä kun ei pysty ajattelemaan järkevästi, mutta ajan kanssa nekin vähenee.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@KuumaaKamaa: Kyllähän se on juuri niin kuin moni on täällä jo sanonut. Aika, jos ei paranna, niin ainakin arpeuttaa haavat. Vaikka sen tietää niin eihän se siinä kivun hetkellä tunnu kuin korkeintaan vitunmoiselta kliseeltä, mutta totta se silti on.

Aikanaan kun poikasena erosin kuuden vuoden suhteesta tuntui, että onnea ei enää ole olemassa, eikä elämällä ole mulle enää mitään tarjottavaa. En silloin todellakaan olisi halunnut erota ja tein kuten @MustatKortit, eli nöyryytin itseäni surutta saadakseni suhteelle uuden mahdollisuuden, mutta en saanut. Tuosta toipuminen kesti helvetin kauan, kaiken kaikkiaan vuosikausia, mutta pikku hiljaa siitä kuitenkin nousin. Sen jälkeen on tapahtunut paljon ja on ollut kaikenlaista suhdeviritystä, näistä ehkä rankimpana muistona erään ex-tyttöystävän menehtyminen, juttua siitä olen joskus tähän ketjuun vuodattanutkin.

Elämä heitteli, välillä silitteli poskea ja välillä potki päähän. Nyt kun katson taaksepäin ymmärrän, että kaikki nuo kokemukset, sekä hyvät että huonot, ovat muokanneet mua ihmisenä ja tehneet musta sen miehen joka nykyään olen ja olen niistä kaikista kiitollinen. Nyt kun kaikki on hyvin, olen naimisissa rakastamani naisen kanssa ja elämä on uomillaan, tuntuvat kaikki menneisyyden tapahtumat jotenkin kaukaisilta. Tai no onhan niistä jo vuosikausia, että ei ihmekään.

Kai mä yritän siis sanoa sitä, että aika ja ainoastaan aika auttaa noihin fiiliksiin. Se kuulostaa kliseeltä ja ehkä onkin sitä, mutta se on totta. Leukaa rintaan vaan ja sisulla päin elämän tyrskyjä ja myrskyjä, kyllä se siitä vielä tasaantuu. Tsemppiä!

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuukauden täs on nyt vituttanut. En loppupeleis ehtiny kyseisen naisen kaa hengaamaan kun 3kk. Silti vituttaa perkeleesti. Niin kusetettu olo ja ois nyt vittu sanonu heti alusta jos ei kiinnosta. Siihen meni sekin aika ja joulukuu

Itken lapsiani, ne pienet eivät ole ikinä tehneet kellekään mitään pahaa. Lisäksi on jo etukäteen niin kova ikävä, että pahaa tekee. Myös käytännön asiat mietityttää. Miten sovitan kolmivuorotyöni yhteen kahdeksan vuotiaan lapsen aikataulujen kanssa (+viikonloppuisyys). Vittu. Vitun vittu.

Lapsesi ovat onnekkaita sikäli, että heidän isänsä ylipäätään miettii tällaisia asioita. Monien isät eivät mieti.

pyyksteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Jokerit
Kahdeksan kuukauden suhde päättyi lopullisesti kun tyttö halusi aloittaa uuden vuoden puhtaalta pöydältä ja kertoi panneensa kahden eri työkaverinsa kanssa. Tätä ennen oli sanonut että yksi kännipusu oli vaihdettu pikkujouluissa ja sekin oli jo liikaa. Erosimme mutta tuntui että voin antaa mahdollisuuden jos virheestä on opittu, hänkin sanoi että yhden virheen on vain tehnyt ja hänelle kuuluu uusi mahdollisuus.
Nyt on kyllä niin kusetettu olo, pelkkää valehtelua ja sanoja jotka ei loppupeleissä merkinneet yhtään mitään. Kahden päivän ränni takana ja mitä enemmän pää selviää sitä pahemmalta tuntuu ja miettii niitä tilanteita päässään. Molempina päivinä kävin vielä tytön luona ja kidutin itteäni lisää, ei oikein haluais päästää irti mutta toisaalta en halua nähdä sitä ihmistä enää ikinä. Vittu.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kahdeksan kuukauden suhde päättyi lopullisesti kun tyttö halusi aloittaa uuden vuoden puhtaalta pöydältä ja kertoi panneensa kahden eri työkaverinsa kanssa. Tätä ennen oli sanonut että yksi kännipusu oli vaihdettu pikkujouluissa ja sekin oli jo liikaa. Erosimme mutta tuntui että voin antaa mahdollisuuden jos virheestä on opittu, hänkin sanoi että yhden virheen on vain tehnyt ja hänelle kuuluu uusi mahdollisuus.
Nyt on kyllä niin kusetettu olo, pelkkää valehtelua ja sanoja jotka ei loppupeleissä merkinneet yhtään mitään. Kahden päivän ränni takana ja mitä enemmän pää selviää sitä pahemmalta tuntuu ja miettii niitä tilanteita päässään. Molempina päivinä kävin vielä tytön luona ja kidutin itteäni lisää, ei oikein haluais päästää irti mutta toisaalta en halua nähdä sitä ihmistä enää ikinä. Vittu.
My advice to you: start drinking heavily... eikun ehditkin jo. Ihan sama, miten pääseet erosta yli, mutta älä nyt hyvä mies anna tuollaiselle idiootille uutta mahdollisuutta. Tekee saman vaan uudelleen, kunnes lakkaat lyömästä päätäsi seinään.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Hyvät miehet millasia tarinoita täältä taas saa lukea. Olisiko nyt korkea aika alkaa luopua kotimaisista fantasioista jotka eivät kuitenkaan toteudu ja katseltava ulkomaisiakin vaihtoehtoja? Laatu ja kokemus tuskin siitä heikkenevät, ainakin se on äärimmäisen epätodennäköistä noin suomalaisella mielenlaadullakaan. On vaan paha katsella sivusta ja törmätä noihin kohtaloihin kerta kerran jälkeen. Menee ihan ok miehiä kuin hukkaan kun naiset eivät osaa sitoutua ja tehdä oman osuutensa kunnolla. Sitten vielä nekin parit joilla elo jatkuu se pitää sisällään jatkuvaa nalkutusta yms. turhaa ja typerää parisuhteen lopulta hajottavaa tekijää. Tästä vaikka alkuun linkki avarampaan deittitodellisuuteen: https://www.dateinasia.com/Search.aspx

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
..Sitten vielä nekin parit joilla elo jatkuu se pitää sisällään jatkuvaa nalkutusta yms. turhaa ja typerää parisuhteen lopulta hajottavaa tekijää. Tästä vaikka alkuun linkki avarampaan deittitodellisuuteen: https://www.dateinasia.com/Search.aspx
En kyllä ymmärrä miten kukaan MIES jaksaisi kuunnella noiden aasialaisten naisten vinkunaa kymmentä minuuttia kauempaa.

artomuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, Alexei Emelin
Nyt luettuani palstaveljien erotarinoita ja siihen liittyviä tuntemuksia uskaltaudun kertomaan omani.

Päätimme syksyllä exäni kanssa erota 11vuoden seurustelun jälkeen, mikä tuntuu näin jälkeen päin hurjan pitkältä ajalta elämässämme ja sitähän se olikin.

Hieman taustoja miten kaikki sai alkunsa.. Olin yläasteella olessani koulukiusattu, joten en todellakaan tyttöjen silmissä ollut mikään ihailun aihe ja nämä yhdessä veivät arvosanani huonoiksi ja kotona tätä ihmeteltiin, mutten sanonut kiusaamisesta mitään, joka taas patosi mieleni niin sumeaksi että mietin jopa olisiko parempi lähteä tästä maailmasta. Onneksi en tehnyt sitä vanhemmilleni. Ammattikoulussa ystävystyin samalla luokalla olleisiin ”koviksiin”, jotka saivat jotenkin yläaste aikaisten kiusaajien uudet yritykset talttumaan ja näin pystyin keskittymään kouluun(sain jopa koulun loputtua stipendin luokkani yhtenä parhaista) ja pääsin ”kovisten” mukana piireihin.

Sitten tulevan exäni tapaamiseen.. Oli viimeinen vuosi amista alkamassa ja olin koulujen alkajais viikonloppuna tutulleni kuskina ja hän kysyi voisiko pari tyttöä(hänen tyttöystävänsä ja minun tuleva) tulla kyytiin ja sanoin että tietenkin, näin tutustuttiin ja hän alkoi istua kyydissäni viikonlopusta toiseen. Ihastuttiin niin kovasti että todettiin, taidetaan seurustella. Sitten tuli koulujen loppumisen aika. Minä sain ensimmäisen työpaikkani, hän aloittaisi syksyllä ammattikoulun isossa kaupungissa, ensimmäinen iso päätös edessä, hän muuttaa kaupunkiin minun kanssa tai ilman. Muutimme yhdessä ensimmäiseen kotiimme. Tästä reilu puoli vuotta ja alkaisi ensimmäinen todellinen koettelamuksemme, minun armeija vieläpä vuosi sotilaskuljettajana. Kestimme sen.

Viisi vuotta asuttuamme vuokralla, 2009 ostimme yhteisen unelman omakotitalon, tuli koira ja kissakin perheeseen. Tällä tasaisen tylsällä, mutta turvallisella elämällä menimme viime vuoden syksyyn asti, kunnes hän alkoi kysellä että mitä oikeasti elämältäni haluan. Olen lapsirakas ihminen ja olin aina tasaisin väliajoin muistutellut siitä pitkin yhteistä elämäämme ja hän ne yleensä torppasi ja ajattelin jospa sitten myöhemmin, välillä hän erehtyikin antamaan toivoa että ehkä joskus, mutta sitä päivää ei tullut.

Myönnän että hän teki puolestani eropäätöksen, joka minun olisi pitänyt tehdä jo vuosia sitten, koska lapsikysymys oli oikeastaan ainut hiertävä asia suhteessamme. Tämä lapsettomuus puolestaan teki minut passiiviseksi, emme käyneet oikeastaan yhdessä muualla kuin kaupassa ja anoppiloissa. Olimme molemmat toisillemme ensimmäisiä, muita ei kummallakaan ole ollut missään vaiheessa. Luottamus onkin ollut suhteemme kulmakivi, niinkuin pitkissä parisuhteissa varmasti onkin, pystyimme jopa vitsailemaan jos toinen sattui vilkuilemaan toista miestä/naista, pystyimme puhumaan mistä vain mieltä askarruttaneesta asiasta(paitsi lapsiasiasta), olimme toistemme parhaat kaverit ja tulemme olemaankin vaikka erosimme.

Tuosta teiniaikojen traumoista johtuen tuntuu etten osaa iskeä naisia, kun ei ole mitään ”käyttäytymismallia” olemassa. Olen hyvin vaatimaton naisten muotojen suhteen, tärkeintä on luonne. Vaatimattomuus kaunistaa varmaan siksi etten itsekään ole mikään adonis, tämmöinen hieman ylipainoinen(keskivartalosta) ja naama kuin santapaperi.

Mieltäni jäi kaihertamaan eräs minua pari vuotta vanhempi nainen joka vuonna 2011 osti minulta moottoripyörän ja katsoin jo silloin että ai perhana kun tuossa on kaunis nainen, hyvin tavallinen mutta omaan silmääni kaunis. Tälle kyseiselle naiselle laittelin muutaman viestin näiden välivuosien aikana, muka pyörästä jotain kysellen, muttei sen enempää, koska olinhan parisuhteessa. Olenko muuten oman luotettavuuteni romuttanut näillä viestittelyillä? No jokatapauksessa, laitoin marraskuun loppupuolella nyt sinkkuna ollessani hänelle taas viestiä, pyörästä kysellen ja ilmeni että hän oli ottanut metsästyskoiran samaa rotua kuin itsellänikin. Niinpä rohkaistuin sanomaan että voinko soittaa hänelle, ettei vaan poikaystävä hermostu.. hän vastasi että: ”jaa mikä poikaystävä :D” Olin pakahtua onnesta, näinkö helposti tämä käy.. soiteltiin ja viestiteltiin joulukuun alussa jonkin verran ja hän tuntui kiinnostuneelta, kuitenkin niin ettei itse laittanut ikinä ensin viestiä, vaan minun piti kysellä kuulumisia ja hän vastasi niihin harva sanaisesti. Joulun jälkeen soitin hänelle ja ehdotin tapaamista, hän suostui. Asuinpaikkojemme välimatka n.175km kun oli muuttanut työn perässä, ei kuitenkaan aikonut jäädä paikkakunnalle omien sanojensa mukaan. Taas viestejä laitettiin harvakselti uudenvuoden yli. (Perjantai 2.1)Sitten tein järkyttävän mokan, jonka tajusin heti hänen siihen vastattua. Laitoin tyyliin että: en pistä pahitteeksi jos viestillä tai soitolla joskus häiritset, kun ei kehtais aina näitä minunkaan hölmojä viestejä laitella. Vastaus tuli aika kipakasti että: ”Pieni vinkki sulle en ehkä ole hirveän kiinnostunut juuri nyt kun en sulle soittele tai viestittele! Ei millään pahalla mutta en nyt ole silleen yhteyttä kohdannut enkä väkisin ala kiinnostuu”. hölmistyin.. vielä muutamat viestit siihen varmistukseksi päälle ja näytti jo laantuneen että vois hän kahvilla käydä jos täälläpäin liikuskelee, kun lopuksi sanoin että kylättelykutsu on voimassa aina. Toinen mokani hänen suhteen kävi, kun seuraavan päivän(lauantai) iltana laitoin vielä viestin(pienessä hiprakassa vielä) kun olin itseäni kiduttanut ensin koko päivän että: ”pakko kysyä..miksi uskalsit vasta nyt sanoa..?” vastaus tuli: ”ööh kun eilen meni hermo tuohon vinkin antoon! ilmeisesti arvelit et oon ihan kympillä innostunu ku joku mies ois musta kiinnostunu kun niin varmana pidit :-O mie oon valitettavasti ihan tyytyväinen yksinkin jos en vallan miellyttävää tapaa” kiitin suorasta vastauksesta ja sanoin etten pitänyt häntä varmana. pahoittelin hoppuiluani ja lopuksi sanoin että nyt saat olla rauhassa.

En ole viestiä enää laittanut. Sen sijaan kovasti miettinyt että ottiko hän herneen nenään pelkästään siitä perjantain viestistä klo.22 (kun aiemmin illalla n.klo18 soitin hänelle ja puheli vielä ihan normaalisti) ja siksi sanoi mitä sanoi kun näki tilanteen sillähetkellä toivottomaksi. Vai voiko tosiaan ihminen olla niin selkärangaton, ettei heti sano kun tuntuu siltä että ei tästä tule mitään?? Itse pidän siitä että asiat sanotaan suoraan, eipähän tule tulkinta virheitä.

Pahoittelut että tuli niin jumalattoman pitkä viesti, kun koko elämäni kävin läpi. Monella varmaan monttu jäi auki että voiko noin tyhmää jätkää olla, nyt sen näitte, voi olla!

Kunpa olisin heti exäni eron jälkeen tämän Carlosin viestin nähnyt.....

Kyllä tuo nyt suoraan sanottuna kuulostaa siltä että olet kävellyt siihen niin klassiseen miinaan mihin sitä miehenä niin usein tuppaa menemään. Eli tapailee jotain naista, ja sitten siinä oman kiinnostuksen noustessa alkaa naisen kiinnostus vähentyä, ja itsekin sen tajuaa jolloin yrittää yhä aktiivisemmin saada sen mimmin kiinnostusta nousemaan joka puolestaan alkaa yhä enemmän ahdistaa naista, ja itseään ruokkiva kierre on valmis. Naisen selitykset ja käytös käyvät koko ajan yhä vaan hämärämmiksi koska häntä ahdistaa, ja hän tiputtelee vinkkejä tilanteesta yhä kiihtyvään tahtiin. Miehenä näitä vinkkejä ei halua ymmärtää, vaan yrittää vaan puskea päälle ja toivoa että "josko mä sittenkin ymmärsin väärin ja se oikeasti haluaa olla mun kanssa mutta sillä oli vaan kiire ja kaikkeee..."

Edelleenkin se naisen naaraaminen on yhtä haastavaa kuin ison kalanvonkaleen, tuskallisen pitkä prosessi jossa pitää antaa sopivassa suhteessa siimaa ja taas välillä nykäyttää lähemmäksi, kunnes saalis on väsytetty ja valmis nostettavaksi veneeseen. Hälytyssireenien pitää ulvoa täysillä viimeistään siinä vaiheessa jos viesteihin ei vastailla ilmeisellä innokkuudella. Siinä vaiheessa peli on jo usein menetty, mutta tuhoon tuomitun siitä tekee ihan varmasti entistä tiuhempi viestittely ja perään soittelu. Jos vähänkään tuntuu että toinen ei ole ihan 100% mukana, niin täydellinen radiohiljaisuus vaan päälle heti. Todennäköisesti se ei pelasta tilannetta, mutta on ainoa mikä sen saattaa tehdä. Se on tosi vaikeaa, kokemuksesta tiedän.

Suosikkijoukkue
HIFK
On nuo naiset vain omituisia otuksia.
Tuossa taas viime lauantaina vanha työkaveri, jonka kanssa meillä oli pientä säätöä aikanaan tuli hieromaan persettään jatkuvasti tanssilattialle ja muutenkin yritti jatkuvasti päästä vuorovaikutukseen. Itsellä oli siinä muita "kaloja" kiikarissa ja eipä muutenkaan kyseinen tapaus kiinnosta yhtään, koska sattuu olemaan kaksinaamaisin ämmä, jonka tiedän.
Samassa työpaikassa tosiaan oltiin ja jo silloin tajusi kuinka kaksinaamainen nainen on kyseessä. Puhui paskaa työkavereistaan, omista ystävistään ihan mistä vain. Veti aina marttyyrit joka asista ja jokainen asia liittyi mukamas häneen jollain tasolla. Esimerkkinä jos jollain oli huono päivä, niin sillähän oli pakko olla yhtälö häneen jollain tavalla. Erityisen huonot välit hänellä oli erään toisen naisen kanssa töissä ja tämän ämmän teoriat huonoista väleistä olivat aina surullisen koomista kuunneltavaa. Milloin tämä toinen oli kateellinen hänen mallin töistään(pari kuvaa silloin tällöin jossain ilmaisjakelulehdessä), milloin hänen yksityiselämästään jne jne. Vaikka itsehän tuo sitä paskaa juuri jauhoi ja keksi teorioitaan, joita muille kertoi totuuksina pomo mukaanlukien.
Eräs kerta tuo sitten avautui baarissa, kuinka oli ihastunut jo pitkään meikäläiseen ja olihan se ihan hyvä fiilis. Helvetin kuuma muija ulkonäöllisesti, sisältä täyttä paskaa. Pari kuukautta siinä viestiteltiin sun muita, kunnes itsekin taas heräsi asiaan ja vedin liinat kiinni. Muijahan oli tuolloin ja on edelleen kihloissa saman ukon kanssa ja taisivatpa muuttaa reilu vuosi sitten uuteen kämppäänkin. Jännä huomata muijan käytöksen niin sanotusti ulospäin, jos vertaa siihen mitä siellä pinnan alla oikeasti on.
Facebookissa päivittelee onnellisuuttaan ja kuvia miehestään, mutta silti tulee joka ikinen kerta baarissa hinkkaamaan sitä persettään ja kertomaan kuinka ei halua viettää tämän nykyisensä kanssa loppuelämää yhdessä. Ilmeisesti odottaa sitä oikeaa urosta, jonka matkaan lähteä ja kovasti meikäläistä yrittää siihen hommaan saada. Ei kiitos.
Näitäkin juttuja saa välillä lukea täältä, kuinka jollakin on muija jättänyt pitkän suhteen jälkeen ja ihmetellään kuinka se pystyi olemaan niin kylmä ja tunteeton niinkin pitkän jutun jälkeen. Vastaus on yleensä ikävä kyllä se, että se "eropäätös" on tehty kuukausia jopa vuosia aiemmin ja odotetaan vain oikeaa hetkeä irtaantua.
Tämäkin muija on nyt hokenut tuota "-En halua viettää loppuelämää nykyisen kanssa"-mantraa jo kolme vuotta itselleni.

Sitten siihen mikä nyt eniten vituttaa naisasioissa.
Tulee tosi harvoin käytyä minkäänlaisilla treffeille tai muilla. Työmatkan varrella kävin tuossa pari viikkoa sitten kioskilla ja siellä oli ihan täydellinen "vaimo" tiskin takana. Koko se paketti vakuutti allekirjoittaneen. Ulkonäkö, puheääni, käytös, huumorintaju. Tuon kerran jälkeen tuli sitten vielä pari kertaa käytyä kyseisellä kioskilla itselle luotujen tekosyiden takia asioimassa ja viimeisellä kerralla sitten ryhdistäydyin ja pyysin häntä ulos. Vastasi myöntävästi ja numerot vaihdettiin, hyvä hyvä!

Pari päivää tuon jälkeen otin yhteyttä ja sovittiin että käydään kävelyllä. Kävelyllä tuntui molemmilla olevan hauskaa ja juttua riitti. Tosi hyvät fiilikset jäi ja olin mehuissani koko asista. Sovittiin siinä lopuksi, että nähdään taas uudestaan ja sanoin että otan yhteyttä taas lähiaikoina.
Eilen sitten pari päivää tuon kävelyn jäljiltä, niin lähetin viestiä että voisi taas nähdä ja tehdä jotain kivaa. Eipä ole vastausta kuulunut, vaikka kyseinen naaras on Whatsappissa tasaisin väliajoin käynyt.
Alkaa pahasti näyttämään siltä, että se tunne kävelyn jäljiltä ei sitten ollutkaan yhtä hyvä molemmille.

Aina ei voi voittaa, elämä jatkuu yhden kokemuksen rikkaampana.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
No niin. Kuka jatkislainen HPK:n mies oli 8.1. ulos tulleessa Rakas, sinusta on tullut pullukassa? Onko edelleen sama nainen?

Minun veikkaukseni ohjelman perusteella on, ettei ole.

wall54

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ongelmani on klassinen. Nykyään oon saanut naisia treffeille ihan kohtuullisella tahdilla. Itse koitan lähtee useemman treffin taktiikalla eli vaikka se fiilis ei heti ekalla tai edes toisella tai kolmennella treffillä herääkään, niin olen silti koittanut ihan avoimin mielin jatkaa tutustumista. Mutta kerta toisensa jälkeen homma loppuu joko siihen toiseen tai viimeistään kolmanteen treffiin. Joko kilahtaa siinä kohti kaverikortti tai ilmoitetaan, ettei vaan ole sitä "fiilistä", mitä haluais. Haastavaa touhua tämä treffailu, jota en ilmeisesti pelaa oikein.

No, onneksi treffailu on pääsääntöisesti hauskaa. Jospa sitten seuraavan tapauksen kanssa pääsisi pitkästä aikaa sinne neljänsille treffeille asti! Tavoitteet kattoon!

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ongelmani on klassinen. Nykyään oon saanut naisia treffeille ihan kohtuullisella tahdilla. Itse koitan lähtee useemman treffin taktiikalla eli vaikka se fiilis ei heti ekalla tai edes toisella tai kolmennella treffillä herääkään, niin olen silti koittanut ihan avoimin mielin jatkaa tutustumista. Mutta kerta toisensa jälkeen homma loppuu joko siihen toiseen tai viimeistään kolmanteen treffiin. Joko kilahtaa siinä kohti kaverikortti tai ilmoitetaan, ettei vaan ole sitä "fiilistä", mitä haluais. Haastavaa touhua tämä treffailu, jota en ilmeisesti pelaa oikein.

No, onneksi treffailu on pääsääntöisesti hauskaa. Jospa sitten seuraavan tapauksen kanssa pääsisi pitkästä aikaa sinne neljänsille treffeille asti! Tavoitteet kattoon!
Tällaistahan se oli meikäläisenkin elämä vuosikaudet. Tarpeeksi kun jaksoi pitää tutkaa päällä, niin treffejä kyllä siunaantui, mutta siihen se sitten jäikin. Suurin ihmetys oli siis se, että vaikka naikkosilla oli etukäteen suhteellisen tarkat (ja rehelliset) tiedot siitä millainen mies sieltä on tulossa, niin monesti jo esittäytymisen jälkeen tuntui siltä, että vastapuoli suurin piirtein koki tulleensa petetyksi. Vaikka tosiaan heitin aivan samanlaista läppää mitä treffejä edeltävissä viestittelyissä, joissa kaiken lisäksi vastapuoli tuntui jutuistani tykkäävän ja vaikuttavan enemmän ja enemmän kiinnostuneelta. Mutta livenä tavattaessa sitten oltiin hartiat korvissa, vastattiin jokaiseen kysymykseen tai ehdotukseen emmätiiä/ihansama -meiningillä, ei itse aloitettu yhtäkään puheenaihetta ja seuraavana päivänä joko katkaistiin kaikki yhteydet tai ilmoitettiin viestitse "sori et oo ihan mun tyyppiä" tms. Sitten parin vuoden päästä huomaan, että siellähän se sama tytterö pitää edelleen profiilia seuranhakusivustolla ja mainostaa ilmoituksessaan, ettei etsi mitään supermachoa, vaan ihan tavallinen mies riittää.

Kyllä, olen edelleenkin hieman katkera, joskin mielestäni hieman syystäkin. Mutta siitäkin huolimatta nykyinen kumppani, jonka kanssa mennään jo toista vuotta, löytyi tismalleen samalla taktiikalla kuin edellisen kaltaiset epäonnistumiset. Eli wall54:lle vaan tsemppiä, kyllä se vielä joskus natsaa. Asiaa ei varmasti vaikeuta se jos huonoista lopputuloksista huolimatta tykkäät treffeillä käymisestä, kunhan vaan maltat lopettaa sen sitten kun on kerran natsannut :)

Viimeksi muokattu:

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Ongelmani on klassinen. Nykyään oon saanut naisia treffeille ihan kohtuullisella tahdilla. Itse koitan lähtee useemman treffin taktiikalla eli vaikka se fiilis ei heti ekalla tai edes toisella tai kolmennella treffillä herääkään, niin olen silti koittanut ihan avoimin mielin jatkaa tutustumista.
No jos ongelma onkin juuri tuossa, että naiset olisivat halunneet jotakin muutakin, eivätkä viitsi jatkaa turhaa tapailua saamattoman miehen kanssa.

wall54

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No jos ongelma onkin juuri tuossa, että naiset olisivat halunneet jotakin muutakin, eivätkä viitsi jatkaa turhaa tapailua saamattoman miehen kanssa.

En allekirjoita täysin tuota saamattomuutta, vaan ongelmat ovat olleet JJT:n kaltaisia. Edellisen naisen kanssa treffailu päättyi toisella kertaa siihen, että hän ilmoitti kesken kaiken, että häntä alkoi väsyttään ja hän haluaa lähteä pois. Tyhmempikin kaveri tajuaa tuosta vihjauksesta, että nyt ei tainnut mennä kaikki aivan putkeen ja se oli nyt siinä. Siinä olet varmasti oikeassa, että naiset ovat halunneet jotain muuta, mutta eivät meikäläiseltä. Joko juttuni ovat tylsiä, olemus ei miellytä tai ne kuuluisat kemiat eivät ole kohdanneet. Tai sitten olen tajunnut nuo kaikki ilmiselvät merkit väärin ja olen todellakin ollut saamaton. Mutta joka tapauksessa turhaa tapailua he eivät ole halunneet jatkaa. Lopputulos on kuitenkin ollut sama, oli syy mikä tahansa.

Eli wall54:lle vaan tsemppiä, kyllä se vielä joskus natsaa

Thänks! Jokaisesta feilauksesta oon koittanut ottaa jotain opiksi, jotta hoidan homman kotiin sillä kertaa, kun natsaa. Eikös se kuitenkin niin mene, että jokaisen epäonnistumisen jälkeen ollaan lähempänä onnistumista?

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy