Naisasiat

  • 7 521 010
  • 26 580

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joku sienestäjä, oli muuten ihan Karita Tykän näköinen, pysäytti ja tuli kysymään: "mahdatko tietää minkä näköinen on herkkutatti?". Siitä se sitten lähti. En ole sen jälkeen nähnyt.

Jouduitko kiskaisemaan mallikappaleen esille vai riittikö sanallinen kuvaus?
 

Theone

Jäsen
Jouduitko kiskaisemaan mallikappaleen esille vai riittikö sanallinen kuvaus?

En, kyllä se tarkistettiin kuvan kanssa sienikirjasta...

Tuli mieleen tuosta Gentlemanin laittamasta linkista, että olihan Karita paremman näköinen silloin kun oli vielä hieman lihaa luiden ympärillä.

Toki tuli tuossa viestissä sen verta valehdeltua, että olenhan minä saanut useammin kuin kerran. Eka kerta oli -96, heti perään -01 tuli uudestaan ja sen jälkeen on sitten ollut vähän hiljasempaa...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Theonen ongelma on ilmeisesti siinä, ettei hänen käyt sä usein täällä -kyselytaktiikka olekaan tuonut toivottua tulosta.

Onhan noita erikoisia tapoja ollut. Olen joskus aiemminkin sen tänne kertonut, että erikoisin on kyllä se, kun lähdin käymään paikallisessa lähikuppilassa pubivisassa ja aioin sen jälkeen heti takaisin kämpilleni, vaan lopulta olinkin seuraavana aamuna noin klo 10.30 tienoilla 250 km:n päässä junassa menossa erään naisen kanssa kohti Helsinkiä ja sieltä ulkomaille eli Aasiaan. Siinä sitten muistui passiasiat mieleen ja muutenkin selvempänä ajatus sai jossain määrin kirkkaampiakin otantoja päättelypisteelleen. No, se nainen palasi sieltä Aasiasta 4 kk:n päästä ja tapailtiin sitten noin kuukauden ajan ennen kuin sanoin hänelle, että lotnamoro.

Noh, eipä siinä mitään jos joku theone ei näitä usko mutta sinne peräkammariisi tiedoksi, että jokainen näistä kertomistani jutuista on totta ja suurin osa kertomatta ja kertomattomiksi jäävät. Ei sinänsä kiinnosta vittujakaan jos et sitä usko, koska se ei ole minun ongelmani jos joku on mieleltään rajoittunut ihminen. Mutta noille joillekin, jotka pohtivat, että miten sitä tavataan naisia, niin sitä voi tavata monella tapaa, ei vain Facebookin kautta tai baarissa tuhannen kännissä. Sen kuin pitää silmät ja korvat auki ja kuuntelee mitä nainen on ja haluaa sanoa. Siitä sitten vastapalloihin supliikkia, täysin omana itsenään, eikä mitään supliikkimiesrooleja, joissa jauhetaan paskaa. Joku tykkää juuri siitä mitä olet ja inhoaa niitä paskanjauhajatyyppejä.
 

Theone

Jäsen
Theonen ongelma on ilmeisesti siinä, ettei hänen käyt sä usein täällä -kyselytaktiikka olekaan tuonut toivottua tulosta.

Väärin, olen pyrkinyt käyttämään lähinnä anna pillua -taktiikkaa.

Noh, eipä siinä mitään jos joku theone ei näitä usko mutta sinne peräkammariisi tiedoksi, että jokainen näistä kertomistani jutuista on totta ja suurin osa kertomatta ja kertomattomiksi jäävät. Ei sinänsä kiinnosta vittujakaan jos et sitä usko, koska se ei ole minun ongelmani jos joku on mieleltään rajoittunut ihminen.

En ole missään väittänyt etten uskoisi noita juttuja todeksi. Kyllähän reissussa on sattunut itse kullekin mielenkiintoisia tilanteita, myös minulle mutta minusta on lähinnä koomista, että joku jaksaa tulla niitä nettiin hehkuttamaan. Mutta kai sitten vain olen mieleltäni rajoittunut peräkammarin poika. Ehkä, ehkä en tai sitten muuten vain liian vanha näihin juttuihin. Pyydän nöyrästi anteeksi jos pahoitin mielesi.

Mutta noille joillekin, jotka pohtivat, että miten sitä tavataan naisia, niin sitä voi tavata monella tapaa, ei vain Facebookin kautta tai baarissa tuhannen kännissä. Sen kuin pitää silmät ja korvat auki ja kuuntelee mitä nainen on ja haluaa sanoa. Siitä sitten vastapalloihin supliikkia, täysin omana itsenään, eikä mitään supliikkimiesrooleja, joissa jauhetaan paskaa. Joku tykkää juuri siitä mitä olet ja inhoaa niitä paskanjauhajatyyppejä.

Tämän allekirjoitan täysin ja itseasiassa moneen sivuun järkevintä mitä tähän ketjuun on kirjoitettu. Muijilla on joku ihmeen kyky vaistota (?), jos yrität esittää muuta kun oikeasti olet ja käytännössä silloin mennään aina pahasti metsään, ennemmin tai myöhemmin. Jos ei kelpaa sellaisena kun on, niin johan jo järkikin sanoo, että kannattaa ehkä siirtyä seuraavaan tai ainakin ottaa pieni aikalisä.

Monella kaksilahkeisella homma kusee käytännössä ennen kuin edes päästään puhumisasteelle. Eli, äijä pelkää pakkeja jo ennakkoon ja se taas näkyy ulospäin helvetin pahasti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En ole minkään vertaa pahoittanut mieltäni. Siis minkään vertaa tarkoittaa tismalleen sitä, että en yhtään, joten ei ole tarvetta anteeksipyynnöllekään.

Minäpä kerron sinulle salaisuuden, älä kerro kenellekään.

Minusta naisasiat ovat niin tavallisia asioita, kuten kusella käynti (tälle "hehkutukselle" on jopa oma ketjunsa Jatkoajassa: Mua kusettaa), pizzan tilaaminen (tälle "hehkutukselle" myös: paras pizza?) tai Ikeasta uuden hyllyn ostaminen (tällekin: IKEA ja muut huonekalukaupat), ettei naisasioissa ole mitään hehkuttamista sellaisenaan. Onhan sitä toki joskus aivan helvetinmoinen kusihätä ja sitten kun pääsee kuselle, niin voihan sitä olla tovin erikoisen hyvä mieli. Samoin joskus, etenkin ehkä krapulassa, saattaa syödä niin hyvän pizzan, että nautinto on erikoisen suuri. Ja kun vaimo(ke) katsoo vieressä, kun mies nikkaroi Ikean palapeliä hyllyksi, niin onhan sillä usein positiivisia kerrannaisvaikutuksia ja ollaan yhtä perhettä- fiilis voi olla erikoisen hyvä. Naisasioissakin voi olla joskus keskivertoa parempia kokemuksia.

Vaan noin muutoin pidän naisasioita niin tavallisina, että siksi niistä voi puhua ihan vain tavallisesti suoraan. Totta helvetissä tiesin jo aikoinaan aloittaessani tällä palstalla, tässä ketjussa, että tällä tyylillä kerrottaessa aina välillä tulee vastaan niitä, joiden mielestä naisasiat ovat jotenkin niin erikoisia ja myyttisiä, että niistä ei saisi puhua kuin tietyn kaavan mukaan tai muuten hehkuttaa, leveilee tai on paskantärkeä kusipää. Mieluiten kaikkea tuota. Tuo "sallittu" kaava on joko sitä, että: a) ettei naisia ymmärrä ja kaikki, etenkin naisasiat on perseestä b) tykkään yhdestä mutta mitä teen ja sanon sille/niille, koska olen ruma, ujo ja vätys c) ollaan oltu kolmesataa vuotta yhdessä ja välillä on sitä ja tätä mutta onhan tämä ihan kivaa d) menkää pojat ulos tyttöjen pariin älkääkä täällä netissä yhtään mitään.

Minua oikeastaan pääasiassa enemmän häiritsee kertoa näistä mutta koska lukiossakin viittasin vain silloin jos joku muu ei sitä tehnyt, niin sama pätee tässäkin asiassa. Kun nuo naisasiat näyttävät olevan noin muka erikoisia, niin kertomalla suoraan muustakin sallitun kaavan -tapauksista, haluan omalta hyvin pieneltä osaltani edesauttaa avoimuuden kulttuuria tässä mentaalisessa pohjoiskoreassa, Jatkoaika.comin naisasiaketjussa, vaikka toki ehkä kolmasosa tässä asiassa on minun mielestäni ihan pääkopaltaan kuosissakin.

Kertomalla hieman erikoisemmista paikoista ja tavoista tavata naisia, yritin näyttää mallia ja olla esimerkkinä muillekin vastaavia kokeneille, että kertoisivat niistä, että naisia voi tavata melkein missä tahansa, eikä olla niin jumittunut siihen malliin, että baarissa pitää mennä niitä paskantärkeimpiä bilehileitä kärkkymään, joille pitäisi kaavan mukaan olla joku ylirento hyppyritukka, jonka jutut ovat perseestä. Tai sitten ehkä toinen tapa eli Facebookissa tykätä tai tökätä. En suosittele pubiruusujakaan vaan noiden kahden esimerkkitapauksen ja äärilaidan väliin mahtuu monenlaista naisotusta. Ehkä se avartaisi naisrintaman nuorimpien taistelijoiden näkemystä siitä minne suuntaan sitä kannattaa lähteä ja minne ei, kun rikkoo kaavan.

Ja tosiaan omana itsenään kannattaa mennä ja unohtaa ne roolit. Minäkin olin joskus 18-22 -vuotiaana baarissa sen roolin vanki ja sitähän jäätyi kuin ryssä talvisodassa, enkä kertaakaan baarista saanut kuin krapulan seuraavalle päivälle. Sitten ns. unohdin naishommat baarissa ja menin baariin vain ryyppäämään ja unohdin yrittää mitään, niin jopahan tilanne muuttui ja naisia löytyi. Sataprosenttisesti omana itsenään ja rehellisesti. Paitsi jos nainen kysyy, että onko hänen uusi (ruma) kampauksensa nätti, onko hän lihonut tai muuta vastaavaa...

Tämäpä tästä ja täältä tähän, niin että tuota että silleen.
 

Theone

Jäsen
BLAA BLAA BLAA

Enää en viitsi pyydellä edes anteeksi, vaan kaiken tämän myötähäpeän keskeltä jaan sinulle arvon palstaveli kiitokset ja keltaisen Hello Kitty - tarran kahvihetkeni pelastuksesta, siis KIITOS. Myönnän etten jaksanut edes lukea koko tekstiä loppuun mutta vaistoni saanoo, että olet päättelykyvyltäsi tasoa Sherlock, peliälysi on vähintään tasoa Äänekosken Huima ja muutenkin olet kuten kuka tahansa meistä Seiskan tähtitytöistä.

Se koira älähtää johon... vai miten se meni?

Jos joskus tulevaisuudessa tulen tilanteeseen jossa tarvitsen apua naisasioissa, niin lupaan lähestyä sinua yv:llä. Sinähän olet naisasioden Teppo Numminen, vieressä pakkiparit vaihtuvat mutta Teppo vain jatkaa matkaa.

Mutta sinähän sen jo hyvin muotoilit, Tämäpä tästä ja täältä tähän, niin että tuota että silleen.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
En suosittele pubiruusujakaan

Kyllä niissäkin on montaa laatua. Ei pidä olla liika nirso. Ja humalassa harvoin onkaan. Mielestäni pubiruusujen kanssa on hyvä myös harjoitella sosiaalisia tilanteita, jos tuntuu siltä, ettei sillä osastolla vielä luonnistu. Tosin varttuneempien ihmisten kanssa juttelu saa nuorten naisten jutut kuulostamaan vielä typerämmiltä.
 

julle-jr

Jäsen
Kyllähän reissussa on sattunut itse kullekin mielenkiintoisia tilanteita, myös minulle mutta minusta on lähinnä koomista, että joku jaksaa tulla niitä nettiin hehkuttamaan.
Ei tuossa kyllä minusta mitään hehkutettu. Minusta kyseessä oli tosiasioiden kertominen. Toki aina voi ihmetellä, että miksi tuollaisia tapahtumia pitää kertoja, mutta kuten lainaamasi kirjoittaja sanoi, kerrotaanhan Jatkoajassa monia muitakin juttuja elämän varrelta. Yhtä hyvin voisi mennä johonkin autoiluketjuun kertomaan, että on koomista hehkuttaa auton koejaoa jos joku siellä kertoo käyneensä koeajamassa uutta Volvoa ja oli ihan kiva pirssi.

Minusta on periaatteessa ihan mukavaa lueskella täältä sattumuksia elämän varrelta, enkä lue niiden kertomista miksikään hehkuttamiseksi.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Ei tuossa kyllä minusta mitään hehkutettu.

Hehkutettiin eli ei, niin nimimerkki Theonen pikku läpänheitto sai nimimerkki Käyttäjänimettömän pois tolaltaan. Jos kerran kertoo tosiasioita(hehkutusta tai ei), niin keskustelupalstalla täytyy varautua siihen, että joku antaa mahdollisesti epäilevääkin palautetta. Ei siitä tarvitse vetää hernettä nenään...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hehkutettiin eli ei, niin nimimerkki Theonen pikku läpänheitto sai nimimerkki Käyttäjänimettömän pois tolaltaan. Jos kerran kertoo tosiasioita(hehkutusta tai ei), niin keskustelupalstalla täytyy varautua siihen, että joku antaa mahdollisesti epäilevääkin palautetta. Ei siitä tarvitse vetää hernettä nenään...
En liene koskaan käyttänyt tätä typerää sanontaa tällä palstalla mutta nyt on pakko, sillä se kuvastaa niin täydellisesti sitä tilannetta mikä äsken tapahtui: huutonaurua!

HJL voi ihan rauhassa elää tuon toisen älyn jättiläisen eli Theonen kanssa fantasiamaailmassa ja luulla minun hehkuttaneen ja sen jälkeen pahoittaneen mielensä mutta ne nyt ovat aivan täyttä paskaa. Olen tästä aivan varma, koska tietääkseni elän omassa kehossani ja tunnen sen vuoksi tuntemukseni ja "hehkutukseni". Niin, tämäkin tässä ihan rauhaisasti sanoen samalla, kun popsin pizzaa ja tutkin tähtitaivasta, että näkyykö Pohjantähti.

Kerroin jo tuossa, että tiesin jo vuosia sitten, että aina löytyy niitä ei-niin-teräviä kyniä, jota tulevat aina näkemään tavallisen asian kuvailun hehkuttamisena, joten on täällä varauduttu jo ennen kuin olin tänne yhtään viestiä kirjoittanut. Kiitoksia silti HJL tuosta niin vilpittömästä neuvostasi. Ajatus oli varmasti lämmin ja hyvä.

Ennen kuin vedän ranteeni auki tässä järkytykseni keskellä, olen aivan kertakaikkisen poissa tolaltani, niin olisiko kenelläkään antaa jonkun kriisiryhmän numeroa. Kärppien toimiston numerokin kai kävisi, siellä kun lienee kriisi.

Vaan tiivistettynä tämä keissi: fiksuille ei tarvitse selittää ja idiooteille ei kannata, kun eivät kuitenkaan ymmärrä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vaan voisiko sen sanoa myös, että fiksun ei tarvitse selittää?
---

Eipä siinä mitään, hauskahan näitä on lueskella, olipa nimettömän juttuja tai muiden.

Itselläni on naisasiat ihan hyvin, mutta sen verran ajankohtaista kuitenkin lähipiirissä, että yksi velipojistani pyöriskelee tuskissaan, kun tuli jätetyksi parin vuoden suhteen jälkeen tekstiviestillä. Mikä siinä on, ettei tuollaista asiaa voi sanoa ihan oikeasti kasvokkain? Tuntuu aika rajulta, että pari vuotta menee ihan hyvin, ja sitten ilman varoitusta tulee joku piip piip-viesti, notta jos ei nyt enää oltais. No joo, kaipa tuo velipoika tuosta vielä jaloilleen pääsee, toivottavasti. Pakko silti myöntää, että en tunne kovin lämpimiä fiiliksiä sitä muijaa kohtaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Edellinen, lähes viiden vuoden avoliitto päättyi meikäläisellä melko karusti. Asuttiin yhdessä ja tein kahta eri duunia, että saataisiin laskut ja eläminen kustannettua. Avokki teki sijaisuuksia sun muita pätkätöitä, joista sattui pitämään. Eräänä perjantaina kun tulin töistä hän sanoi "mä en rakasta sua enää, lähden äidin luokse viikonlopuksi". No, muija lähti äidille ja minä viinakauppaan. Maanantaina kun lähdin aamulla duuniin sanoin, että jakaa päivän aikana omaisuutemme puolisksi kuten parhaaksi näkee mutta auto jää meikäläiselle kun sellainen alun alkaenkin oli. Nainen oli persaukinen ja omisti asiaston ja muutaman huonekalun.

Jako tehtiin ja muutettiin erille. Kuukauden kuluttua tämä nainen alkoi vaatimaan rahaa jostain olemattomista asioista sekä telkkaria ja muuta roinaa vaikka oli itse saanut kamat jakaa kuten halusi. Tästä syntyi melkoinen show enkä tietenkään antanut hänelle yhtään mitään kun olin jo kuukauden ikenyt ja tehnyt henkistä itsemurhaa.

Sitten meni kuukausia ja löysin nykyisen vaimoni. Entinen muija alkoi lähettelemään uhkakirjeitä tälle uudelle naiselleni, että ottaa mut vielä takaisin. Tilanne kuivui kasaan kun nykyinen laittoi kirjeen takaisin sanoilla "itsehän olet äijän kiertoon laittanut".

Miksi tämän tänne kirjoitin...ei mitään hajua. Ero oli tuskallinen mutta kuten aina, näillä on tarkoituksensa. Nyt onnellista perhe-elämää takana 16 vuotta.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en varmaan koskaan lakkaa ihmettelemästä ihmisten moukkamaisuutta. Tällaiseksi lasken "tässä aihepiirissä" esim. tekstarilla eroamisen ja "yhteisen omaisuuden" jakamisen niin, että se jolla ei itseasiassa oikein mitään tullessaan ollut, vie suuremman osan kuin toinen. Jostain on vain pakko kaivaa voimaa nostaa itsensä toisen yläpuolelle ja miettiä positiivisia asioita, kuten vaikkapa sitä, että onneksi kävi ilmi nyt eikä myöhemmin. Toisen vittumaisesta käytöksestä voi itseasiassa saada myös voimaa kestää ja sietää eron aiheuttamaa murhetta ja tuskaa. Tietenkin se pitää pystyä kanavoimaan oikein ja katkeruutta pitää yrittää välttää viimeiseen asti. Mutta kaiken paskan keskellä voi myös ottaa asioista opiksi: "Minä en ainakaan koskaan tule käyttäytymään samalla tavalla kuin minua kohtaan juuri käyttäydyttiin". Se ei ole huono asia ensinkään, vaikka ei se tietenkään asiallista toimintaa toiselta osapuolelta ole. Vaikka lähtisit materialistiselta kantilta tyhjin käsin suhteesta pois, käteen jää kuitenkin aina jotain. Se, miten tulet sen jatkossa hyödyntämään on sitten itsestä kiinni. Johonkin positiiviseen on pystyttävä tarttumaan.

Kaikkiin kysymyksiin ei koskaan saa vastauksia. Ainakaan sellaisia, joita itse haluaisi kuulla. Sen faktan kanssa on vain opeteltava elämään. Toisten ihmisten tunne-elämä on niin rajoittunutta, ettei heillä ole työkaluja katsoa edes toista silmiin ja sanoa totuutta päin naamaa. Ei se jättävällekään ole helppo paikka, mutta sellaista elämä toisinaan on, vaikeata. Jokainen voi kehittää itsessään niitä piirteitä, jotka ovat heikkoja. Joskus voi olla hyödyllistä lukea vaikka joku kirja, mikä kertoo omasta tilanteesta vastapuolen silmin. Suurimmalle osalle tulee eroja ja niiden aiheuttamia murheita, joten niiden kohtaamista voi olla hyvä opetella, vaikka sitten teoriatasolla.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä en varmaan koskaan lakkaa ihmettelemästä ihmisten moukkamaisuutta. Tällaiseksi lasken "tässä aihepiirissä" esim. tekstarilla eroamisen ja "yhteisen omaisuuden" jakamisen niin, että se jolla ei itseasiassa oikein mitään tullessaan ollut, vie suuremman osan kuin toinen. Jostain on vain pakko kaivaa voimaa nostaa itsensä toisen yläpuolelle ja miettiä positiivisia asioita, kuten vaikkapa sitä, että onneksi kävi ilmi nyt eikä myöhemmin. .

Tämä on kyllä ikuinen ihmetyksen aihe, sitä kuvitellaan että kun toinen on parisuhteen aikana maksanut käytännössä kaiken niin ilmainen ylläpito olisi edelleen voimassa ja itse voisi vielä valita mitä ottaa mukaansa ja milloin käy hakemassa.

Vielä vaikeampaa minulle on ymmärtää sitä, että kuvitellaan että mielensä voi muuttaa koska tahansa ja saada vielä tahtonsa läpi. Minullekin eksä ehdotti yhteenpalaamista ensin siten, että hän voisi sitten vielä pitää yhteyttä lapsensa isään ja tämän perheeseen ja sitten sitä, että jos hän voisi sitten parin vuoden päästä kun lapsi on isompi niin sitten palata...

Uskomaton olento, kertakaikkiaan. Uhkaili poliisilla kun kyselin rahojeni perään.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Edellinen, lähes viiden vuoden avoliitto päättyi meikäläisellä melko karusti. Asuttiin yhdessä ja tein kahta eri duunia, että saataisiin laskut ja eläminen kustannettua. Avokki teki sijaisuuksia sun muita pätkätöitä, joista sattui pitämään. Eräänä perjantaina kun tulin töistä hän sanoi "mä en rakasta sua enää, lähden äidin luokse viikonlopuksi". No, muija lähti äidille ja minä viinakauppaan. Maanantaina kun lähdin aamulla duuniin sanoin, että jakaa päivän aikana omaisuutemme puolisksi kuten parhaaksi näkee mutta auto jää meikäläiselle kun sellainen alun alkaenkin oli. Nainen oli persaukinen ja omisti asiaston ja muutaman huonekalun.

Jako tehtiin ja muutettiin erille. Kuukauden kuluttua tämä nainen alkoi vaatimaan rahaa jostain olemattomista asioista sekä telkkaria ja muuta roinaa vaikka oli itse saanut kamat jakaa kuten halusi. Tästä syntyi melkoinen show enkä tietenkään antanut hänelle yhtään mitään kun olin jo kuukauden ikenyt ja tehnyt henkistä itsemurhaa.

Sitten meni kuukausia ja löysin nykyisen vaimoni. Entinen muija alkoi lähettelemään uhkakirjeitä tälle uudelle naiselleni, että ottaa mut vielä takaisin. Tilanne kuivui kasaan kun nykyinen laittoi kirjeen takaisin sanoilla "itsehän olet äijän kiertoon laittanut".

Miksi tämän tänne kirjoitin...ei mitään hajua. Ero oli tuskallinen mutta kuten aina, näillä on tarkoituksensa. Nyt onnellista perhe-elämää takana 16 vuotta.

Ei jumalauta, melkein sama stoori kuin itsellä, paitsi että mut jätettiin puhelimessa ja pyydettiin poistumaan kotoa että ex-muija voi tulla hakemaan vaatteensa,verhonsa ja sängyn. Muut sitten olikin minun, noh muija tietenkin 2 kuukauden päästä kerjäsi takaisin.
Kerran kun soitti niin pistin kaiuttimen päälle ja yhdessä nykyisen muijani kanssa kerroimme hänelle miten rakastuneita olemme, silloin sain jotakin sairasta tyydytystä. Nykyisen muijan kanssa lapsia ja yhteistä taipaletta kohta alkaa 9 vuosi.
 

Theone

Jäsen
BLAA BLAA BLAA

Heitetään sinua nyt vielä yhdellä viestillä.

Jos lukisit nuo minun viestini ihan ajatuksen kanssa ja prosessoisit ne massiivisissa aivoissasi, niin varmasti ymmärtäisit, että niissä saattoi olla hieman kaavaa: läppä + provo = ?

Ja mitä tulee noihin sinun viesteihisi, niin uskallan väittää, että kyllä siellä "hieman" pelikirja sekosi. Mutta kiitos hyvistä nauruista, olen suurella mielenkiinnolla viimeiset pari päivää odotellut miten noihin viesteihin vastaat.

Tuntuu vähän turhalta näin henkisesti rajoittuneena älykääpiönä selittää näitä viestejä mutta sinähän sen jo sanoit: tyhmälle ei kannata selittää!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mä en varmaan koskaan lakkaa ihmettelemästä ihmisten moukkamaisuutta.
Yksi naimisissa oleva hieman alle kolmekymppinen nainen tuossa ehdottelee viikonlopuksi tapaamista minun kämpilleni. Ollaan tunnettu toisemme semmoiset 9,5 vuotta, harvoin nähty mutta nyt tuo on alkanut hieman... Asuu siis kauempana vaan on nyt tulossa tänne suuntaan missä asun. Sanoo, että voisi olla yötäkin. No niinpä joo...

Kylläpä nuo naisetkin ovat sutkeja. Tokihan kieltäydyn moisesta tapaamisesta. Kolmestakin syystä. Yksi syy on se hänen aviomiehensä, toinen on minun seurustelukumppanini ja kolmas on universaalisti moraalin vaaliminen.

Niin ja neljäs, noiden summana: ei huvita.

Että jos erojen jälkeen jotkurt ovat kusipäisiä, niin kyllähän tuonlainenkin vehtaaminen avioliitossa on perseestä. Se on sitten aivan eri asia vehtailla jos molemmat ovat sinkkuja. Sehän ei itse asiassa edes ole enää vehtaamista.

Vaan enpä toki ajatellut hänen miehelleen mitään ilmoitella. Omapa on elämänsä.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Nyt on aika tyhjä olo. Reilu kolmen vuoden suhde päättyi juuri, virallisesti joitakin tunteja sitten. Jos sitä pari kaljaa. Itse kyllä jätin hänet, outo olo. Jotenkin vapaa, mutta toisaalta suree naisen puolesta, otti eron aika raskaasti. Turhaan pitkitin, piti kai kerätä rohkeutta, tapoihin kun ei tekstiviestit kuulu.

Tuskin tulee hetkeen uutta edes etsittyä, voi olla että vie tovin itselläkin "toipua" tästä ja totutella sinkkuuteen. Puolensa ja puolensa. Vituttaa vaan, kun ei kaveri jolle tästä kerroin, tajunnut asiasta oikein yhtään mitään. Hän rupesi saarnaamaan, kuinka oli jo kauan sitten nähnyt tämän kaiken, jopa ennen sitä, kuin olimme edes yhdessä. Jäätävä muisti ja loistavaa kannustusta. Kiitos siitä.

Ei kai täsä kummempaa, tsemppiä muillekin omiin suhdekoukeroihinsa.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
HJL voi ihan rauhassa elää tuon toisen älyn jättiläisen eli Theonen kanssa fantasiamaailmassa ja luulla minun hehkuttaneen ja sen jälkeen pahoittaneen mielensä mutta ne nyt ovat aivan täyttä paskaa.

Heh, ottiko noin koville, että kovin neutraalista viestistä vedit taas herneet nenään. Noin järjettömän kiukutteluviestin jälkeen en voi kutsua Sinua, Käyttäjänimetön, minun ja nimimerkki Theonen kanssa älyn jättiläisten kerhoon...

Ei millään pahalla, mutta en vaan ymmärrä, mikä sinua närästää. Jos huvittaa, voit selittää, koska pidät minua selkeästi idioottina...
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Vituttaa vaan, kun ei kaveri jolle tästä kerroin, tajunnut asiasta oikein yhtään mitään. Hän rupesi saarnaamaan, kuinka oli jo kauan sitten nähnyt tämän kaiken, jopa ennen sitä, kuin olimme edes yhdessä. Jäätävä muisti ja loistavaa kannustusta. Kiitos siitä.

Ei kai täsä kummempaa, tsemppiä muillekin omiin suhdekoukeroihinsa.

Kiitä kaveriasi. Aivan käsittämättömän vittumainen temppu ruveta viisastelemaan tilanteessa, jolloin toinen tarvitsee lähinnä korvia. Hänen mielipiteensä ei saisi kuulua tuossa tilanteessa.

Pannaan klassinen latteus loppuun: Voimia! Suhdekoukeroiden jälkeen sitä tarvitaan.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt on aika tyhjä olo.


Niinpä... Kaikki meni ihan helvetin hienosti ja sitten yhtäkkiä sai kuulla, että en taidakkaan rakastaa sua. Tänäänpä sitten aikuinen mies tirautti muutaman kyyneleen. Vituttaa, tyhjä olo, ja ihmetyttää... Ihmetyttää lähinnä sen takia, että kaikki oli kuitenkin enemmän ku hyvin. Tässä on nyt mietintäaika menossa, ettei lopullista päätöstä oo tehty, mutta kyllähän sen jo hiukan aavistaa, miten tää tarina päättyy...

Kännejäkään ei voi vetää, kaikki kaverit on nyt tuhansien kilometrien päässä, kuten myös se oma rakas. Ite on tosin saanu elämän aikana niin paljon paskaa niskaan, että tääkin oli melkein oletettavaa. Paljon oon kyllä hyvääkin saanu, ei siinä mitään. Ja tiedän, että moni mukava nainen on jollain asteella kiinnostunu. Silti se ainoo nainen, jonka kanssa haluan olla ja kenen kanssa oon viettäny helvetin hienoo aikaa, haluaa nyt ehkä vetäytyy tästä tarinasta...

Nohh...
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitä kaveriasi. Aivan käsittämättömän vittumainen temppu ruveta viisastelemaan tilanteessa, jolloin toinen tarvitsee lähinnä korvia. Hänen mielipiteensä ei saisi kuulua tuossa tilanteessa.

Eipä mitään lisättävää, myötätunnot täältäkin, parahin nimimerkki Pêr un pugno di dolari (kyllä, käytin copypastea). Sen verran mauton temppu kaveriltasi, että itselläni tuli mieleen, ettei tainnut olla kaverillasi(kaan) ihan paras päivä, kun tuollaista juttua suustaan suoltaa.


Tuossa puolestaan linkki aikaisempaan tapaukseen, josta tänne muutama kuukausi sitten kirjoittelin. Pahoitteluni, en jaksa uudestaan alkaa kertomaan mitä silloin tapahtui, joten jatkan vain siitä, mihin viimeksi jäin.

Nimittäin noin viikon ja kahden päästä tältä kyseiseltä bänät tehneeltä naishenkilöltä tuli tekstiviesti, jossa tämä kyseli kuulumisiani. Kumpaankaan viestiin en vastannut, joten ehkä juuri siksi tämän typykän facebook-profiilista löytyi kohta "parisuhteessa käyttäjän ***** kanssa". Ja arvatkaa vaan, onko se samainen henkilö, kenen kyydissä tämä sanoi olevansa, kun meidän piti tavata. Ja kuten jo aiemmassa viestissäni sanoinkin, facebookin perusteella näillä kahdella oli ollut sutinaa jo ennen meikäläistä.

Lasketaan kaikki edellinen yhteen: Neiti X viritteli erään miehen kanssa suhdetta, joka sitten sai tuntemattomasta syystä takapakkia. Tällöin typykkä teki nopean ratkaisun: Mainosti netissa sinkkuuttaan ja oli valmis "pikatreffeille" varmaankin ensimmäisen miehen kanssa, jonka pokasi. Mutta kun minun kanssa tuli ensimmäinen tosipaikka, tämä lähtikin mielummin aiemman miehensä mukaan, mutta kehtasi vielä seuraavana päivänä pyytää minulta suurehkoa palvelusta. Tämän jälkeen hän koitti vielä muutamaan otteseen saada yhteyttä meikäläiseen, mutta lopulta unohtikin asian ja löi lopullisesti hynttyyt yhteen "alkuperäisen" miehensä kanssa.

Ja tulokseksi saadaan: Nainen siis pyöritteli kahta miestä yhtä aikaa. Yrittikö hän jotenkin todistella nykyiselle miehelleen, että jos tämä ei ole kiinnostunut, niin hän kyllä löytää jostain uuden miehen? Vai olinko minä vain jokin varasuunnitelma, joka sitten heitettiin romukoppaan, kun sitä ei tarvittukaan?

Summasummarum: Vituttaa on liian lievä ilmaisu tuollaiselle käytökselle. Jos joku nainen vielä väittää, että miehet ovat sikoja, niin osataan sitä näköjään teidänkin puolesta.

Kiitos ja anteeksi.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kännejäkään ei voi vetää, kaikki kaverit on nyt tuhansien kilometrien päässä, kuten myös se oma rakas.

Ensiksi pahoittelen pirusti, että näin kävi. Tuo on aina perkeleen rankkaa. Mutta haluaisin kysyä, että naisesi on tuhansien kilometrien päässä, että lähettikö hän jostain lomareissulta nuo sanat vai mitä? Anteeksi että kysyin, mutta kiinnosti vain.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös