Mainos

Naisasiat

• 7 595 124
  • 26 630

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vaan voisiko sen sanoa myös, että fiksun ei tarvitse selittää?
---

Eipä siinä mitään, hauskahan näitä on lueskella, olipa nimettömän juttuja tai muiden.

Itselläni on naisasiat ihan hyvin, mutta sen verran ajankohtaista kuitenkin lähipiirissä, että yksi velipojistani pyöriskelee tuskissaan, kun tuli jätetyksi parin vuoden suhteen jälkeen tekstiviestillä. Mikä siinä on, ettei tuollaista asiaa voi sanoa ihan oikeasti kasvokkain? Tuntuu aika rajulta, että pari vuotta menee ihan hyvin, ja sitten ilman varoitusta tulee joku piip piip-viesti, notta jos ei nyt enää oltais. No joo, kaipa tuo velipoika tuosta vielä jaloilleen pääsee, toivottavasti. Pakko silti myöntää, että en tunne kovin lämpimiä fiiliksiä sitä muijaa kohtaan.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Edellinen, lähes viiden vuoden avoliitto päättyi meikäläisellä melko karusti. Asuttiin yhdessä ja tein kahta eri duunia, että saataisiin laskut ja eläminen kustannettua. Avokki teki sijaisuuksia sun muita pätkätöitä, joista sattui pitämään. Eräänä perjantaina kun tulin töistä hän sanoi "mä en rakasta sua enää, lähden äidin luokse viikonlopuksi". No, muija lähti äidille ja minä viinakauppaan. Maanantaina kun lähdin aamulla duuniin sanoin, että jakaa päivän aikana omaisuutemme puolisksi kuten parhaaksi näkee mutta auto jää meikäläiselle kun sellainen alun alkaenkin oli. Nainen oli persaukinen ja omisti asiaston ja muutaman huonekalun.

Jako tehtiin ja muutettiin erille. Kuukauden kuluttua tämä nainen alkoi vaatimaan rahaa jostain olemattomista asioista sekä telkkaria ja muuta roinaa vaikka oli itse saanut kamat jakaa kuten halusi. Tästä syntyi melkoinen show enkä tietenkään antanut hänelle yhtään mitään kun olin jo kuukauden ikenyt ja tehnyt henkistä itsemurhaa.

Sitten meni kuukausia ja löysin nykyisen vaimoni. Entinen muija alkoi lähettelemään uhkakirjeitä tälle uudelle naiselleni, että ottaa mut vielä takaisin. Tilanne kuivui kasaan kun nykyinen laittoi kirjeen takaisin sanoilla "itsehän olet äijän kiertoon laittanut".

Miksi tämän tänne kirjoitin...ei mitään hajua. Ero oli tuskallinen mutta kuten aina, näillä on tarkoituksensa. Nyt onnellista perhe-elämää takana 16 vuotta.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en varmaan koskaan lakkaa ihmettelemästä ihmisten moukkamaisuutta. Tällaiseksi lasken "tässä aihepiirissä" esim. tekstarilla eroamisen ja "yhteisen omaisuuden" jakamisen niin, että se jolla ei itseasiassa oikein mitään tullessaan ollut, vie suuremman osan kuin toinen. Jostain on vain pakko kaivaa voimaa nostaa itsensä toisen yläpuolelle ja miettiä positiivisia asioita, kuten vaikkapa sitä, että onneksi kävi ilmi nyt eikä myöhemmin. Toisen vittumaisesta käytöksestä voi itseasiassa saada myös voimaa kestää ja sietää eron aiheuttamaa murhetta ja tuskaa. Tietenkin se pitää pystyä kanavoimaan oikein ja katkeruutta pitää yrittää välttää viimeiseen asti. Mutta kaiken paskan keskellä voi myös ottaa asioista opiksi: "Minä en ainakaan koskaan tule käyttäytymään samalla tavalla kuin minua kohtaan juuri käyttäydyttiin". Se ei ole huono asia ensinkään, vaikka ei se tietenkään asiallista toimintaa toiselta osapuolelta ole. Vaikka lähtisit materialistiselta kantilta tyhjin käsin suhteesta pois, käteen jää kuitenkin aina jotain. Se, miten tulet sen jatkossa hyödyntämään on sitten itsestä kiinni. Johonkin positiiviseen on pystyttävä tarttumaan.

Kaikkiin kysymyksiin ei koskaan saa vastauksia. Ainakaan sellaisia, joita itse haluaisi kuulla. Sen faktan kanssa on vain opeteltava elämään. Toisten ihmisten tunne-elämä on niin rajoittunutta, ettei heillä ole työkaluja katsoa edes toista silmiin ja sanoa totuutta päin naamaa. Ei se jättävällekään ole helppo paikka, mutta sellaista elämä toisinaan on, vaikeata. Jokainen voi kehittää itsessään niitä piirteitä, jotka ovat heikkoja. Joskus voi olla hyödyllistä lukea vaikka joku kirja, mikä kertoo omasta tilanteesta vastapuolen silmin. Suurimmalle osalle tulee eroja ja niiden aiheuttamia murheita, joten niiden kohtaamista voi olla hyvä opetella, vaikka sitten teoriatasolla.

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä en varmaan koskaan lakkaa ihmettelemästä ihmisten moukkamaisuutta. Tällaiseksi lasken "tässä aihepiirissä" esim. tekstarilla eroamisen ja "yhteisen omaisuuden" jakamisen niin, että se jolla ei itseasiassa oikein mitään tullessaan ollut, vie suuremman osan kuin toinen. Jostain on vain pakko kaivaa voimaa nostaa itsensä toisen yläpuolelle ja miettiä positiivisia asioita, kuten vaikkapa sitä, että onneksi kävi ilmi nyt eikä myöhemmin. .

Tämä on kyllä ikuinen ihmetyksen aihe, sitä kuvitellaan että kun toinen on parisuhteen aikana maksanut käytännössä kaiken niin ilmainen ylläpito olisi edelleen voimassa ja itse voisi vielä valita mitä ottaa mukaansa ja milloin käy hakemassa.

Vielä vaikeampaa minulle on ymmärtää sitä, että kuvitellaan että mielensä voi muuttaa koska tahansa ja saada vielä tahtonsa läpi. Minullekin eksä ehdotti yhteenpalaamista ensin siten, että hän voisi sitten vielä pitää yhteyttä lapsensa isään ja tämän perheeseen ja sitten sitä, että jos hän voisi sitten parin vuoden päästä kun lapsi on isompi niin sitten palata...

Uskomaton olento, kertakaikkiaan. Uhkaili poliisilla kun kyselin rahojeni perään.

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Edellinen, lähes viiden vuoden avoliitto päättyi meikäläisellä melko karusti. Asuttiin yhdessä ja tein kahta eri duunia, että saataisiin laskut ja eläminen kustannettua. Avokki teki sijaisuuksia sun muita pätkätöitä, joista sattui pitämään. Eräänä perjantaina kun tulin töistä hän sanoi "mä en rakasta sua enää, lähden äidin luokse viikonlopuksi". No, muija lähti äidille ja minä viinakauppaan. Maanantaina kun lähdin aamulla duuniin sanoin, että jakaa päivän aikana omaisuutemme puolisksi kuten parhaaksi näkee mutta auto jää meikäläiselle kun sellainen alun alkaenkin oli. Nainen oli persaukinen ja omisti asiaston ja muutaman huonekalun.

Jako tehtiin ja muutettiin erille. Kuukauden kuluttua tämä nainen alkoi vaatimaan rahaa jostain olemattomista asioista sekä telkkaria ja muuta roinaa vaikka oli itse saanut kamat jakaa kuten halusi. Tästä syntyi melkoinen show enkä tietenkään antanut hänelle yhtään mitään kun olin jo kuukauden ikenyt ja tehnyt henkistä itsemurhaa.

Sitten meni kuukausia ja löysin nykyisen vaimoni. Entinen muija alkoi lähettelemään uhkakirjeitä tälle uudelle naiselleni, että ottaa mut vielä takaisin. Tilanne kuivui kasaan kun nykyinen laittoi kirjeen takaisin sanoilla "itsehän olet äijän kiertoon laittanut".

Miksi tämän tänne kirjoitin...ei mitään hajua. Ero oli tuskallinen mutta kuten aina, näillä on tarkoituksensa. Nyt onnellista perhe-elämää takana 16 vuotta.

Ei jumalauta, melkein sama stoori kuin itsellä, paitsi että mut jätettiin puhelimessa ja pyydettiin poistumaan kotoa että ex-muija voi tulla hakemaan vaatteensa,verhonsa ja sängyn. Muut sitten olikin minun, noh muija tietenkin 2 kuukauden päästä kerjäsi takaisin.
Kerran kun soitti niin pistin kaiuttimen päälle ja yhdessä nykyisen muijani kanssa kerroimme hänelle miten rakastuneita olemme, silloin sain jotakin sairasta tyydytystä. Nykyisen muijan kanssa lapsia ja yhteistä taipaletta kohta alkaa 9 vuosi.

Theone

Jäsen
BLAA BLAA BLAA

Heitetään sinua nyt vielä yhdellä viestillä.

Jos lukisit nuo minun viestini ihan ajatuksen kanssa ja prosessoisit ne massiivisissa aivoissasi, niin varmasti ymmärtäisit, että niissä saattoi olla hieman kaavaa: läppä + provo = ?

Ja mitä tulee noihin sinun viesteihisi, niin uskallan väittää, että kyllä siellä "hieman" pelikirja sekosi. Mutta kiitos hyvistä nauruista, olen suurella mielenkiinnolla viimeiset pari päivää odotellut miten noihin viesteihin vastaat.

Tuntuu vähän turhalta näin henkisesti rajoittuneena älykääpiönä selittää näitä viestejä mutta sinähän sen jo sanoit: tyhmälle ei kannata selittää!

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mä en varmaan koskaan lakkaa ihmettelemästä ihmisten moukkamaisuutta.
Yksi naimisissa oleva hieman alle kolmekymppinen nainen tuossa ehdottelee viikonlopuksi tapaamista minun kämpilleni. Ollaan tunnettu toisemme semmoiset 9,5 vuotta, harvoin nähty mutta nyt tuo on alkanut hieman... Asuu siis kauempana vaan on nyt tulossa tänne suuntaan missä asun. Sanoo, että voisi olla yötäkin. No niinpä joo...

Kylläpä nuo naisetkin ovat sutkeja. Tokihan kieltäydyn moisesta tapaamisesta. Kolmestakin syystä. Yksi syy on se hänen aviomiehensä, toinen on minun seurustelukumppanini ja kolmas on universaalisti moraalin vaaliminen.

Niin ja neljäs, noiden summana: ei huvita.

Että jos erojen jälkeen jotkurt ovat kusipäisiä, niin kyllähän tuonlainenkin vehtaaminen avioliitossa on perseestä. Se on sitten aivan eri asia vehtailla jos molemmat ovat sinkkuja. Sehän ei itse asiassa edes ole enää vehtaamista.

Vaan enpä toki ajatellut hänen miehelleen mitään ilmoitella. Omapa on elämänsä.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Nyt on aika tyhjä olo. Reilu kolmen vuoden suhde päättyi juuri, virallisesti joitakin tunteja sitten. Jos sitä pari kaljaa. Itse kyllä jätin hänet, outo olo. Jotenkin vapaa, mutta toisaalta suree naisen puolesta, otti eron aika raskaasti. Turhaan pitkitin, piti kai kerätä rohkeutta, tapoihin kun ei tekstiviestit kuulu.

Tuskin tulee hetkeen uutta edes etsittyä, voi olla että vie tovin itselläkin "toipua" tästä ja totutella sinkkuuteen. Puolensa ja puolensa. Vituttaa vaan, kun ei kaveri jolle tästä kerroin, tajunnut asiasta oikein yhtään mitään. Hän rupesi saarnaamaan, kuinka oli jo kauan sitten nähnyt tämän kaiken, jopa ennen sitä, kuin olimme edes yhdessä. Jäätävä muisti ja loistavaa kannustusta. Kiitos siitä.

Ei kai täsä kummempaa, tsemppiä muillekin omiin suhdekoukeroihinsa.

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
HJL voi ihan rauhassa elää tuon toisen älyn jättiläisen eli Theonen kanssa fantasiamaailmassa ja luulla minun hehkuttaneen ja sen jälkeen pahoittaneen mielensä mutta ne nyt ovat aivan täyttä paskaa.

Heh, ottiko noin koville, että kovin neutraalista viestistä vedit taas herneet nenään. Noin järjettömän kiukutteluviestin jälkeen en voi kutsua Sinua, Käyttäjänimetön, minun ja nimimerkki Theonen kanssa älyn jättiläisten kerhoon...

Ei millään pahalla, mutta en vaan ymmärrä, mikä sinua närästää. Jos huvittaa, voit selittää, koska pidät minua selkeästi idioottina...

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Vituttaa vaan, kun ei kaveri jolle tästä kerroin, tajunnut asiasta oikein yhtään mitään. Hän rupesi saarnaamaan, kuinka oli jo kauan sitten nähnyt tämän kaiken, jopa ennen sitä, kuin olimme edes yhdessä. Jäätävä muisti ja loistavaa kannustusta. Kiitos siitä.

Ei kai täsä kummempaa, tsemppiä muillekin omiin suhdekoukeroihinsa.

Kiitä kaveriasi. Aivan käsittämättömän vittumainen temppu ruveta viisastelemaan tilanteessa, jolloin toinen tarvitsee lähinnä korvia. Hänen mielipiteensä ei saisi kuulua tuossa tilanteessa.

Pannaan klassinen latteus loppuun: Voimia! Suhdekoukeroiden jälkeen sitä tarvitaan.

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt on aika tyhjä olo.

Niinpä... Kaikki meni ihan helvetin hienosti ja sitten yhtäkkiä sai kuulla, että en taidakkaan rakastaa sua. Tänäänpä sitten aikuinen mies tirautti muutaman kyyneleen. Vituttaa, tyhjä olo, ja ihmetyttää... Ihmetyttää lähinnä sen takia, että kaikki oli kuitenkin enemmän ku hyvin. Tässä on nyt mietintäaika menossa, ettei lopullista päätöstä oo tehty, mutta kyllähän sen jo hiukan aavistaa, miten tää tarina päättyy...

Kännejäkään ei voi vetää, kaikki kaverit on nyt tuhansien kilometrien päässä, kuten myös se oma rakas. Ite on tosin saanu elämän aikana niin paljon paskaa niskaan, että tääkin oli melkein oletettavaa. Paljon oon kyllä hyvääkin saanu, ei siinä mitään. Ja tiedän, että moni mukava nainen on jollain asteella kiinnostunu. Silti se ainoo nainen, jonka kanssa haluan olla ja kenen kanssa oon viettäny helvetin hienoo aikaa, haluaa nyt ehkä vetäytyy tästä tarinasta...

Nohh...

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitä kaveriasi. Aivan käsittämättömän vittumainen temppu ruveta viisastelemaan tilanteessa, jolloin toinen tarvitsee lähinnä korvia. Hänen mielipiteensä ei saisi kuulua tuossa tilanteessa.

Eipä mitään lisättävää, myötätunnot täältäkin, parahin nimimerkki Pêr un pugno di dolari (kyllä, käytin copypastea). Sen verran mauton temppu kaveriltasi, että itselläni tuli mieleen, ettei tainnut olla kaverillasi(kaan) ihan paras päivä, kun tuollaista juttua suustaan suoltaa.

Tuossa puolestaan linkki aikaisempaan tapaukseen, josta tänne muutama kuukausi sitten kirjoittelin. Pahoitteluni, en jaksa uudestaan alkaa kertomaan mitä silloin tapahtui, joten jatkan vain siitä, mihin viimeksi jäin.

Nimittäin noin viikon ja kahden päästä tältä kyseiseltä bänät tehneeltä naishenkilöltä tuli tekstiviesti, jossa tämä kyseli kuulumisiani. Kumpaankaan viestiin en vastannut, joten ehkä juuri siksi tämän typykän facebook-profiilista löytyi kohta "parisuhteessa käyttäjän ***** kanssa". Ja arvatkaa vaan, onko se samainen henkilö, kenen kyydissä tämä sanoi olevansa, kun meidän piti tavata. Ja kuten jo aiemmassa viestissäni sanoinkin, facebookin perusteella näillä kahdella oli ollut sutinaa jo ennen meikäläistä.

Lasketaan kaikki edellinen yhteen: Neiti X viritteli erään miehen kanssa suhdetta, joka sitten sai tuntemattomasta syystä takapakkia. Tällöin typykkä teki nopean ratkaisun: Mainosti netissa sinkkuuttaan ja oli valmis "pikatreffeille" varmaankin ensimmäisen miehen kanssa, jonka pokasi. Mutta kun minun kanssa tuli ensimmäinen tosipaikka, tämä lähtikin mielummin aiemman miehensä mukaan, mutta kehtasi vielä seuraavana päivänä pyytää minulta suurehkoa palvelusta. Tämän jälkeen hän koitti vielä muutamaan otteseen saada yhteyttä meikäläiseen, mutta lopulta unohtikin asian ja löi lopullisesti hynttyyt yhteen "alkuperäisen" miehensä kanssa.

Ja tulokseksi saadaan: Nainen siis pyöritteli kahta miestä yhtä aikaa. Yrittikö hän jotenkin todistella nykyiselle miehelleen, että jos tämä ei ole kiinnostunut, niin hän kyllä löytää jostain uuden miehen? Vai olinko minä vain jokin varasuunnitelma, joka sitten heitettiin romukoppaan, kun sitä ei tarvittukaan?

Summasummarum: Vituttaa on liian lievä ilmaisu tuollaiselle käytökselle. Jos joku nainen vielä väittää, että miehet ovat sikoja, niin osataan sitä näköjään teidänkin puolesta.

Kiitos ja anteeksi.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kännejäkään ei voi vetää, kaikki kaverit on nyt tuhansien kilometrien päässä, kuten myös se oma rakas.

Ensiksi pahoittelen pirusti, että näin kävi. Tuo on aina perkeleen rankkaa. Mutta haluaisin kysyä, että naisesi on tuhansien kilometrien päässä, että lähettikö hän jostain lomareissulta nuo sanat vai mitä? Anteeksi että kysyin, mutta kiinnosti vain.

Viimeksi muokattu:

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Mutta haluaisin kysyä, että naisesi on tuhansien kilometrien päässä, että lähettikö hän jostain lomareissulta nuo sanat vai mitä?

Ai että nainen ja kaikki kaverit ovat yhtäaikaisesti lomareissulla ja vain RajatOn on jäänyt yksikseen pohjolaan? Ettei vain olisi toistepäin.

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ensiksi pahoittelen pirusti, että näin kävi. Tuo on aina perkeleen rankkaa. Mutta haluaisin kysyä, että naisesi on tuhansien kilometrien päässä, että lähettikö hän jostain lomareissulta nuo sanat vai mitä? Anteeksi että kysyin, mutta kiinnosti vain.

Kyllähän sitä kysyä saa. Ite oon tosiaan ulkomailla töissä ja kaikki muut Suomessa. Tosin kyllä tilanne alkaa näyttään, että itekin ihan just Suomeen suuntaan takasin. Kyllä sitä ihan naamatusten juteltiin, kun viimeks lomilla olin Suomessa. Ja vieläkin lähes joka päivä yhteyttä on pidetty. On nyt hiukan siinä ja siinä miten tässä käy...

scholl

Jäsen
Olen löytänyt oikean naistyypin. Piti yksi ilta asiasta kirjoittaa, mutta 15 tunnin hektisen rupeaman jälkeen olin tilassa, jossa pystyin tuottamaan vain englanninkielistä tekstiä, joten jätin väliin. Fakta on kuitenkin se, että Fortune magazinesta (en muista mikä issue) bongasin sen oikean naistyypin. Yksilö on samantekevä, koska hän ei kiinnosta ja yleistettävyyden vuoksi (selvitän ovatko kaikki naiset ns. pahiksia) se naistyyppi on olennainen.

Fucking awesome -huudahdukset ja ilmaan hyppiminen tosiaan johtui siitä, että selvitin sellaisen naistyypin olemassaolon, joka on lahjakas tai älykäs, kunnianhimoinen, omaa sisäisen intohimon menestyä. Eikä hyväksikäytä muita, pummi drinksuja tai pyri hyötymään miehestä. Amerikassa ilmeisesti sellaisia naisia on. Olen tiedemies, ikäänkuin uusi laji olisi nyt löytynyt jostain viidakosta, huhhuh.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Fucking awesome -huudahdukset ja ilmaan hyppiminen tosiaan johtui siitä, että selvitin sellaisen naistyypin olemassaolon, joka on lahjakas tai älykäs, kunnianhimoinen, omaa sisäisen intohimon menestyä. Eikä hyväksikäytä muita, pummi drinksuja tai pyri hyötymään miehestä. Amerikassa ilmeisesti sellaisia naisia on. Olen tiedemies, ikäänkuin uusi laji olisi nyt löytynyt jostain viidakosta, huhhuh.

Hyvä että bongasti Sarah Palinin jo nyt. Pistä viestiä, se on just sulle sopivaa tyyppiä.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Fakta on kuitenkin se, että Fortune magazinesta (en muista mikä issue) bongasin sen oikean naistyypin.
Lienee aivan turhaa kysyä saako sen lehden sivuja enää avattua?
Tänä päivänä kun kaikki on tai ainakin pitäisi olla kirkossa sallittua, niin miksi et voisi mennä naimisiin lehtesi kanssa. Ameriikoissa pitäisi senkin onnistua.

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Nyt on aika tyhjä olo. Reilu kolmen vuoden suhde päättyi juuri, virallisesti joitakin tunteja sitten. Jos sitä pari kaljaa. Itse kyllä jätin hänet, outo olo. Jotenkin vapaa, mutta toisaalta suree naisen puolesta, otti eron aika raskaasti. Turhaan pitkitin, piti kai kerätä rohkeutta, tapoihin kun ei tekstiviestit kuulu.

Itse kävin tuon kuvailemasi tilanteen läpi n. kuukausi sitten. Mikäli kaava on sama, on lähi viikot ahdistavi kunnes toinekin osapuoli on saanut asian käsiteltyä. Kerkesittekö jo yhdessä asumaan?

Meillä nyt tilanne siinä mielessä hyvä, että molemat ovat saaneet perusasiat omille raiteilleen (asumiset yms) ja välit ovat hyvät. Jos suhde loppuu, niin miksi ystävyyden pitäisi? No tottakai loppumistapa vaikuttaa ystävyyteen ja joissain tapauksissa toinen osapuoli ei anna muuta vaihtoehtoa kun katkaista välit.

Onko muilla palstalaisilla millaiset suhteet ex-puolisoihin?

Omalta kohdalta tuntuu oudolta olla sinkku noin viiden vuoden tauon jälkeen. Koti tuntuu tyhjältä, mutta kaupasta saa sinnekin täytettä.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tulipa käytyä treffeillä tänään. Nainen pisti viestiä, että haluanko lähteä kahvilaan ja tulihan sitä sitten mentyä. Oli kyllä erittäin mukava ilta ja hyvin siinä pari tuntia kului. Juttua kyllä tuli paljon ja vaikutti hyvinkin luontevalta meidän keskustelut. Eikä hän ollut pahan näköinen lainkaan. Enpä kyllä odottanut moista yhteydenottoa näin pian. Neitonen on kyllä sanonut, että olen mukava ja näin, mutta enpä tiedä sitten. Näin treffien jälkeen ei ikinä tiedä, että miten se toinen meikäläiseen suhtautuu jälkikäteen.

Kyllähän me jopa halattiin kun tavattiin ja lähdettiin omille teillemme ja kyllä hän vähän vihjaili, että voitaisiin ehkä nähdä jatkossa. Aika näyttää... Katsellaan tilannetta pikku hiljaa, että mihin tämä johtaa vai johtaako.

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Mulla on pitkästä aikaa kaikki hyvin naisrintamalla.

Helmikuussa 2009 päättyi vajaan 3 vuoden suhde. Mun päätös, daami oli opiskelija, ja mä oon ravintola-alalla töissä. Teki kyllä keikkahommia samassa duunipaikassa, tavattiin siellä. Muutettiin yhteen vajaan vuoden seurustelun jälkeen, josta 6kk vietin intissä. Heti intin jälkeen kotoamuutto suoraan yhteen, olishan sitä pitänyt tietää että ei se elämä niin mukavaa ole kuin inttiviikonloppuina. Elokuussa 2008 lähdettiin puoleksi vuodeksi Hollantiin, hän vaihtoon ja minä baariin hommiin. Eihän siitä oikein mitään tullut, mimmi koittaa opiskella meidän 25 neliön yksiössä, ja minä örvellän himaan välillä töiden jälkeen (jurrissa klo 03) tai (jurrissa jatkojen jälkeen) klo 14. Suomessakin ollessamme oli sen verran määräilevä, että en saanut duunin jälkeen käydä yhdelläkään bissellä, koska "en kuitenkaan osaa jättää sitä siihen yhteen". Kavereita näki yleensä vain silloin, kun mimmi änki mukaan baariin. Noh, luojan kiitos osasin panna hommalle pisteen pari viikkoa Hollannista palaamisen jälkeen.

Siinä sitten menin parisen kuukautta vähän väliä jotain säätäen, parin kuukauden suhde (duunikaverin kanssa taas) siinä serkun sohvalla asustellessa, ei siinä mitään. Ihan mukavaa vaihtelua. Sen jälkeen säätöä parin muun duunikaverin kanssa.

Vapun maissa rupesin seurustelemaan taas toisen duunikaverin kanssa, kaikki meni loistavasti. Oltiin kuin luotu toisillemme. Siis sinänsä. Mimmi muutti kesäkuun alussa Lontooseen puoleksi vuodeksi, mikä toki oli tiedossa suhteen alkaessa jo. Kävin morjenstamassa häntä siellä, ja kaikki meni hyvin, kunnes hän ilmoitti että tahtoo vielä nähdä maailmaa ennen aloilleen asettumistaan. Ero oli siinä vaiheessa ehdottomasti paras ratkaisu molempien kannalta, turha odotella toista monta kuukautta takaisin, kun ei kuitenkaan voi rakentaa tulevaisuutta, no hard feelings. Hyvissä väleissä edelleen.

Tämän jälkeen alkoi ensimmäinen sinkkukausi aikuisiällä. Oh, boy! Oli kyllä hienoa elämää. Kukaan ei kysellyt, kukaan ei soitellut perään, kantisbaareista tuli lähdettyä jos kenenkin tutun/kaveri-mimmin matkaan, joista en edes luullu voivani unelmoida. Oli seksisuhdetta ja yhden illan juttua, mikä oli mulle mukavaa vaihtelua.

Eräänä heinäkuisena päivänä kävin entisessä duunissa, jossa paras (naispuolinen) kaverini oli töissä, ja vilkaisin erästä mimmiä tiskin takana. Jotenkin söpö ilmestys, huulirenkaineen kaikkineen. Sanoin kaverilleni, että on pantava ilmestys, ja tämähän samana iltana varoitti tätä mimmiä musta, että ei todellakaan kannata ryhtyä mihinkään, tai joutuu sänkyyn mun kanssa ja vain loukkaantuu (yleensä totta). No mimmi vastas että no HYI, ei todellakaan. Noh, menihän siinä vuorokausi sit.

Pari kuukautta säädettiin, lähes joka yö mun luona, mutta heti alkuun hän teki selväks että ei mitään vakavempaa. Fine, mietin, ja olin samaa mieltä, enhän mä vois lopettaa sinkkukauttani, kun oli kert mukavaa.

Kännisen illan päätteeks (yhtä juoppo ku minä, kjähähäh) päädyttiin seurustelemaan ihan "virallisesti", ja en kyllä ole katunut hetkeäkään. Kerrankin olen samalla aaltopituudella naisen kanssa! Molemmilla pitää olla omaa aikaa, jos on tyttöjen/kundien ilta, niin sitten on. "Tottakai sä meet sinne matsiin! Mikset menis? Kyllä mä tiedän, että mäkin saan mennä esimerkiks tyttöjen kanssa ulos, jos tahdon." Touché! Nainen, joka ajattelee kuin mies (ei millään pahalla naisia kohtaan, rakastan teitä).
Mimmi vääntää 5 päivää viikossa yötöitä, joten pääsee ulos vain su-ma. Mä väännän vuoden loppuun 3 yötä viikossa, pääsen ulos pe-ma. Aika turha mun on ruveta nokkaa koputtamaan näissä asioissa. Tässä selityksessä ole mitään järkeä!

Helvetti kun olis paljon puhuttavaa, mutta nyt ei enää jaksa. Punkut finaaliin ja kolmeen töihin. Paljon jäi pois, paljon ylimääräistä tuli juteltua. Kiitos ja näkemiin. En usko että kukaan sai tästä mitään rakentavaa palautetta tahi kannustusta omiin naisasioihin. Pahoittelen!

E: Pahoitteluni mahdollisista ajatusvirran katkoksista johtuvia poukkoiluja tekstissä.

Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos suhde loppuu, niin miksi ystävyyden pitäisi? No tottakai loppumistapa vaikuttaa ystävyyteen ja joissain tapauksissa toinen osapuoli ei anna muuta vaihtoehtoa kun katkaista välit.

Onko muilla palstalaisilla millaiset suhteet ex-puolisoihin?

Ystävinä erosimme tuossa vuosi takaperin viiden vuoden suhteen jälkeen. Muutaman kuukauden satunnaisen(suunnilleen kerran kuussa) "mitä kuuluu"-viestittelyn jälkeen tuli yllättäen ilmoitus, ettei nainen voi olla enää kaverini. Semmoinen käytös on mielestäni jotenkin lapsellista, mutta tapansa kait kullakin. Totesin vaan siinä vaiheessa itsekseni, että olipahan hyvä että erottiin. Pienisieluisen ihmisen kanssa elo ei olisi kuitenkaan tämmöisellä taiteilijaluonteella toiminut pidemmän päälle.

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Itse Onko muilla palstalaisilla millaiset suhteet ex-puolisoihin?

Taa on mielenkiintoinen aihe. Noita ex:ia kun on matkanvarrelle kertynyt, niin jokunen niista on jaanyt "ystaviksi", lahinna nyt tuonne Facebookin puolelle. Nama on niita keiden kanssa ei mitaan isompia riitoja ym tullut suhteen lopuksi, vaan keiden kanssa se suhde vaan kuitui tai kasvettiin ulos siita. Nama ex:t on kaikki myos aitini hyvia ystavia (onko se sitten hyva vai huono juttu?).

Muutama ex on sitten niiiiiin vittuuntunut, etta heidan kanssa ei ole ollut mitaan tekemista eron jalkeen. Tai no, se normaali sankysuhde jatkui ehka sen suhteen jalkeen viela hetken, mutta muuten ei. Ja vaikka ne on hauilla loytyneet Facesta, niin eipa kummallakaan nayta olevan mitaan tarvetta yhteydenpitoon. Ja hyva niin.

Niiden, keiden kanssa tuli oltua myos ystavia niissa suhteissa, niin niiden kanssa nayttais taa suhteiden jalkeinen elamakin luonnistua ihan hyvin. Ne keiden kanssa tuli oltua lahinna seksin takia tai muuten vaan, niin niille ei ole kylla mitaan sanomista enaa. Molemmin puolin.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Menee vähän päin vittua tällä hetkellä nämä hommat. Eikä tämä tarkoita sitä, että olisin saannut jotain varttuneempaa naista. Ihan vain kansan tiedoksi.

Sambody

Jäsen
Menee vähän päin vittua tällä hetkellä nämä hommat. Eikä tämä tarkoita sitä, että olisin saannut jotain varttuneempaa naista. Ihan vain kansan tiedoksi.

Sama! Tiedä sitten onko jotain kaamosmasennusta vai mitä, mutta ei jaksa oikein panostaa näihin juttuihin. Olisi yksi lupaava alku, joka alkoi yhdistä kotibileistä ja toinen hieman kinkkisempi tilanne, mutta ei vaan jaksa. Kaiken kukkuraksi ja melko tragikoomiseksi päätökseksi perjantainen baari-ilta päättyi kyllä erään neitokaisen kainaloon vain todetakseni että tuli ostettua liian pieniä kumeja. Oli vähän vitsit vähissä!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy