Jollain tavalla pyrin jatkuvasti ajamaan itseni tilanteeseen jossa pettäisin tyttöystävääni. Naisseurassa aina pimitän tietoa seurustelemisestani. Vaikka "Leena" ei sitä suoraan niillä sanoilla ole kysynytkään, että onko sinulla naista? Mutta me jo työn luonteesta johtuen puhutaan niin paljon päivän aikana, että tätäkin asiaa hän on epäsuorasti tiedustellut, siis tiedätkös sillä tavalla, että olisi ollut jo luontevaa minulta tuoda esille olemassa oleva kumppani. Esim. Leena kysyy "kuka tekstaili, tytötkö sulle tekstaa ;)" niin naureskelen vain jotain ja vaihdan puheenaiheitta. Tai "mitä teet viikonloppuna" niin vastaan, että ei mitään suunnitelmia vaikka oikeasti vietän aikaa tyttökaverin kanssa. Ja tämä asian salailu ja kertomatta jättäminen tuntuu olevan jo ihan luontevaa. Työssä olemme suurimman aikaa päivässä kahdestaan Leenan kanssa mikä on omiaan lisäämään tätä jännitystä.
Muistan lapsuudestani vieläkin meidän perhepäivähoitajan, punatukkainen pitkä nainen jolla oli puheääni kuin enkelillä. Lukioaikana kävin kaikki kuvaamataidon kurssit koska naisopettaja oli niin vastustamaton. Olin tosi huono kuvaamataidossa.
Jos petän ja jään kiinni niin tyttöystäväni romahtaa täysin, tämän n. puolen vuoden suhteen aikana on käynyt jo hyvin selväksi, että olen hänelle kaikki kaikessa. Omasta omatunnostani en tiedä varmasti (on olemassa kyllä), mutta ihan kaikkea en ole halunnut kertoa muutenkaan. Pettämisessä ei ole mistään miehuuden pönkittämisestä kyse vaan oman kehon ja mielen kuuntelemisesta, ehkä myös jännityksen etsimisestä.
Muistan lapsuudestani vieläkin meidän perhepäivähoitajan, punatukkainen pitkä nainen jolla oli puheääni kuin enkelillä. Lukioaikana kävin kaikki kuvaamataidon kurssit koska naisopettaja oli niin vastustamaton. Olin tosi huono kuvaamataidossa.
Jos petän ja jään kiinni niin tyttöystäväni romahtaa täysin, tämän n. puolen vuoden suhteen aikana on käynyt jo hyvin selväksi, että olen hänelle kaikki kaikessa. Omasta omatunnostani en tiedä varmasti (on olemassa kyllä), mutta ihan kaikkea en ole halunnut kertoa muutenkaan. Pettämisessä ei ole mistään miehuuden pönkittämisestä kyse vaan oman kehon ja mielen kuuntelemisesta, ehkä myös jännityksen etsimisestä.