Naisasiat

  • 7 571 137
  • 26 605

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Jollain tavalla pyrin jatkuvasti ajamaan itseni tilanteeseen jossa pettäisin tyttöystävääni. Naisseurassa aina pimitän tietoa seurustelemisestani. Vaikka "Leena" ei sitä suoraan niillä sanoilla ole kysynytkään, että onko sinulla naista? Mutta me jo työn luonteesta johtuen puhutaan niin paljon päivän aikana, että tätäkin asiaa hän on epäsuorasti tiedustellut, siis tiedätkös sillä tavalla, että olisi ollut jo luontevaa minulta tuoda esille olemassa oleva kumppani. Esim. Leena kysyy "kuka tekstaili, tytötkö sulle tekstaa ;)" niin naureskelen vain jotain ja vaihdan puheenaiheitta. Tai "mitä teet viikonloppuna" niin vastaan, että ei mitään suunnitelmia vaikka oikeasti vietän aikaa tyttökaverin kanssa. Ja tämä asian salailu ja kertomatta jättäminen tuntuu olevan jo ihan luontevaa. Työssä olemme suurimman aikaa päivässä kahdestaan Leenan kanssa mikä on omiaan lisäämään tätä jännitystä.

Muistan lapsuudestani vieläkin meidän perhepäivähoitajan, punatukkainen pitkä nainen jolla oli puheääni kuin enkelillä. Lukioaikana kävin kaikki kuvaamataidon kurssit koska naisopettaja oli niin vastustamaton. Olin tosi huono kuvaamataidossa.

Jos petän ja jään kiinni niin tyttöystäväni romahtaa täysin, tämän n. puolen vuoden suhteen aikana on käynyt jo hyvin selväksi, että olen hänelle kaikki kaikessa. Omasta omatunnostani en tiedä varmasti (on olemassa kyllä), mutta ihan kaikkea en ole halunnut kertoa muutenkaan. Pettämisessä ei ole mistään miehuuden pönkittämisestä kyse vaan oman kehon ja mielen kuuntelemisesta, ehkä myös jännityksen etsimisestä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siinähän sitä oppii tehokkaimmin. Saa rällätä ja saa siinä samalla opetella parisuhdettakin. Ei se toinen loukkaannu yhtään jos ei tiedä.
Heh. Entäs jos saakin tietää? Mistä ikinä voit olla varma, ettet paljastu? Et niin mistään.

Aika tulella leikkimistä, sanon minä.

Olkoot sitten kukkahattusetäilyä tai mitä hyvänsä, mutta omasta mielestäni se ei ole vaan oikein. On elämänvaihe mikä tahansa, eli olet nuori tai vanha, kokenut tai kokematon. Ei mitään eroa asioilla. Jos haluaa seikkailla, niin se tehdään sinkkuna, ilman mitään lupauksia ja sitoumuksia.

Jokainen toki tavallaan, en rupea puuttumaan henkilökohtaisesti, välttämättä*, mutta vaikea silti ymmärtää. Hyvä jos et noin enää tee.

*Jos kyseessä tärkeä lähimmäinen, niin puuttuisin asiaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hyvä jos et noin enää tee.
Ei se ole mikään "jos" vaan "kun", joten sulje nyt se olemassaolon mahdollistava jossisi ennen kuin se yksi porilainen ratsastaa paikalle kertomaan häränpaskaansa.

Jos minä pettäisin, niin en minä siitä kertoisi kenellekään, sillä suottapa sitä toisia omalla asialla vaivaamaan. Vaan se jos on tosiaan vain jos vailla toteutuksia.

Ei mistään juurikaan voi olla varma. Pettäminen ja sen selviäminen on yksi niistä asioista mutta niin on moni muukin. Oletettavasti olet ollut auton kyydissä, vaikka liikenteessä kuolee muutamia satoja joka vuosi. Ei koskaan voi tietää mitä siellä tapahtuu. Silti otat riskejä, koska koet niiden riskien hyödyt suuremmiksi kuin haitat. Jos elät riskittömän elämän, niin silloin elät "elämää".

Jotkut jopa hyppäävät laskuvarjolla. Ajatella jos varjot eivät aukeakaan, niin lähimmäiset surevat jopa loppuelämänsä. Mikä paskiainen, tuo hyppääjä!

Jos ero tulee ja joku sen takia tappaa itsensä, niin sellainen hullu sitten ylireagoi ja se on vain hänen vikansa, ei pettäjän.

Nuorena pitää olla jännää. Pidä Samsonov hauskaa. Luultavasti sinulla ei olisi niin hauskaa sen nelikymppisen kanssa jos et samaan aikaan toisaalla seurustelisi. Jos olet yli kaksivitonen, niin sitten asia on toisin. Siinä tapauksessa kannattaa erota ja nussia ensi viikonloppunna sitä milfiä, koska et ole valmis tuon parikymppisen kanssa.

Jätin minäkin 11 vuotta sitten erään minua pettäneen 17-vuotiaan, joka sitten jättämisestäni johtuen lukittautui itkuisena kylpuhuoneeseen - puukon kanssa. Vaan sieltä se viilloitta saapui takaisin olohuoneeseen. Enkä minä murtunut ja hajonnut siihen pettämiseensä.

Sellaista se on elämä.
 

Fordél

Jäsen
Jos ihminen pettää kaksivitoseksi asti, niin se voi olla ihan kehittävää ja pidemmän päälle jopa hyväksi. Sen jälkeen se on vajokkitoimintaa, joten turhaan yrität sanoa, että pitäisin pettämistä jotenkin miehekkäänä tai kaikille hyvänä asiana.

Sitähän se on täällä usein muitakin seuratessa; laitetaan asia toiseksi kuin se on ja paheksutaan sitä itse tekemää olkiukkoa. Kukaan ei ole sitä mieltä mistä keskustellaan.

Se nuorena pettäminen on sinun mielestäsi toilailua. Minun mielestäni ei välttämättä. Kuten ei ole se lapsen hiekkalaatikkoleikkikään, paitsi jos "lapsi" on vaikkapa viisikymppinen.

Uskomuksensa on kaikilla ja osan mielestä se virtsanjuominen voi vaikka parantaa älykkyyttä ja osan mielestä ei. Itse näen pettämisen tuomittavana toimintana enkä sido sitä mihinkään ikään. Ihminen tekee tottakai virheitä ja satuttaa toista, mutta lähtisin siitä liikkeelle, että tahallaan niin ei kannata tehdä, mutta jos se sun elämänfilosifiaan mahtuu niin minkäs minä sille voin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ihminen tekee tottakai virheitä ja satuttaa toista, mutta lähtisin siitä liikkeelle, että tahallaan niin ei kannata tehdä, mutta jos se sun elämänfilosifiaan mahtuu niin minkäs minä sille voin.
Taas nostelet olkiukkoasi. Ensinnäkään tuo ei ole minulle varsinaisesti virhekategoriaan kuuluva, että nuorena juoksi juoksujaan ja seurusteli - samaan aikaan.

Toisekseen, en minä ainakaan satuttanut sitä silloista kymmenen vuoden takaista avokumppaniani, hän kun ei tiennyt yhdestäkään yhden illan jutustani yhtään mitään. Päinvastoin, seurustellessaan jo nykyisen aviomiehensä kanssa hän pari vuotta eromme jälkeen sattumalta samassa junassa ollessamme pyysi minulta anteeksi ja ihmetteli miksi oli minulle aikoinaan niin vihamielinen, vaikka minä kuulemma oli niin reilu!

Siinä kohtaa oli kyllä hieman jännä olo.

En silti vertaisi huuhaatietoa eli virtsan juomisen älykkyyttä nostattavaan vaikutukseen siihen, että nuorena juoksee juoksunsa.

Kannattaa jo katsoa niitä Pattayan esitteitä...
 

Fordél

Jäsen
Toisekseen, en minä ainakaan satuttanut sitä silloista kymmenen vuoden takaista avokumppaniani, hän kun ei tiennyt yhdestäkään yhden illan jutustani yhtään mitään. Päinvastoin, seurustellessaan jo nykyisen aviomiehensä kanssa hän pari vuotta eromme jälkeen sattumalta samassa junassa ollessamme pyysi minulta anteeksi ja ihmetteli miksi oli minulle aikoinaan niin vihamielinen, vaikka minä kuulemma oli niin reilu!

Aaa no olisit heti kertonut tämän liikuttavan tarinan! Jos kerran sulle on näin hienosti tapahtunut niin täytyyhän tän sun teorian päteä muihinkin ja olla jopa ihan suositeltavaa. Sori kun keuhkosin ja alan nyt kattomaan valmiiksi sitä Thaimaan matkaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aaa no olisit heti kertonut tämän liikuttavan tarinan!
Minä en halua loukata ketään naistani, joten en tietenkään kertonut. Olisin minä voinut sen itseni vuoksi kertoa mutta koska en nimenomaan halunnut pahoittaa mieltänsä, niin en kertonut. Sehän on kuule hienoa asia se!

Sinun teoriasi ei päde kaikkiin, kuten ei minunkaan. Ihmiset kun sattuvat olemaan minun maailmassani erilaisia. Sinun ideaalimaailmassasi ihmiset ovat jalosti samanlaisia mutta koska maailma ja ihminen ei ole ideaali, niin joskus keinoja kaihtamatta on päästävä päämääräänsä.

Se päämäärä oli oppia tuntemaan naisten anatomiaa ja pään sisäistä anatomiaa. Yksi on niin pieni otos, että siinä todellisuus vääristyy.

Eikä pidä unohtaa sitä Darwinia. Elukoita tässä ollaan ja suvunjatkajia. Sinäkin, arvon Fordél, ei sitä etiikka kokonaan estä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jos petän ja jään kiinni niin tyttöystäväni romahtaa täysin, tämän n. puolen vuoden suhteen aikana on käynyt jo hyvin selväksi, että olen hänelle kaikki kaikessa. Omasta omatunnostani en tiedä varmasti (on olemassa kyllä), mutta ihan kaikkea en ole halunnut kertoa muutenkaan. Pettämisessä ei ole mistään miehuuden pönkittämisestä kyse vaan oman kehon ja mielen kuuntelemisesta, ehkä myös jännityksen etsimisestä.

Tuo "kaikki kaikessa" lienee se syy miksi viihdyt niin hyvin tämän vanhemman amatsonin seurassa. Tuollaisesta tyttöystävästä voi tulla ongelmia pidemmän päälle, sillä tuo "kaikki kaikessa" tuppaa pahentumaan ajan kuluessa ja kohta huomaat, että tuollainen suhde alkaa kuristaa kaulaa pahemman kerran.
 

Fordél

Jäsen
Minä en halua loukata ketään naistani, joten en tietenkään kertonut. Olisin minä voinut sen itseni vuoksi kertoa mutta koska en nimenomaan halunnut pahoittaa mieltänsä, niin en kertonut. Sehän on kuule hienoa asia se!

Ei nyt ihan ollut Käyttäjänimettömän hoksottimet kohdallaan eli tarkoitin, että olisit kertonut tuon tarinasi aikasemmin täällä Jatkoajassa, ei naisellesi.


Sinun teoriasi ei päde kaikkiin, kuten ei minunkaan. Ihmiset kun sattuvat olemaan minun maailmassani erilaisia. Sinun ideaalimaailmassasi ihmiset ovat jalosti samanlaisia mutta koska maailma ja ihminen ei ole ideaali, niin joskus keinoja kaihtamatta on päästävä päämääräänsä.

Minun maailmassani ihmiset ovat erilaisia, mutta on tiettyjä yleismaailmallisia juttuja, jotka pätevät lähes poikkeusetta kaikkii ihmisiin. Sellainen on esimerkiksi se, että toista ihmistä ei pidä tahallaan satuttaa niin henkisesti kuin fyysisestikään. Aina on mahdollista, että toinen saa siitä tietää, joten turha ottaa sitä riskiä, että toista sattuu. Sun mielestä se on periaatteellisella tasolla ok, mun mielestä tuollainen periaate on väärä. Turha tästä on enempää kiistellä.

Se päämäärä oli oppia tuntemaan naisten anatomiaa ja pään sisäistä anatomiaa. Yksi on niin pieni otos, että siinä todellisuus vääristyy.

Mikään ei estä tutustumasta naisten anatomiaan ja heidän pääkoppaansa niin paljon kun sielu sietää. Sen voi tehdä joko parisuhteissa tai sinkkuna, mutta pettämistä se ei vaadi.

Eikä pidä unohtaa sitä Darwinia. Elukoita tässä ollaan ja suvunjatkajia. Sinäkin, arvon Fordél, ei sitä etiikka kokonaan estä.

Aika harva hakee pettäessään suvunjatkoa. Sitä yleensä haetaan juuri sen parisuhteessa olevan kanssa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mitä väliä sillä on milloin näitä tarinoita kertoo. Ihmettelen.

En minä ole tahallani koskaan satuttanut yhtäkään naistani. Yksikään nainen ei ole koskaan tiennyt minun pettäneen, joten teoriasi pääpointti kusee äänin sata - nolla.

Kyllä sitä parhaiten nuorena tutustuu naisten sielunelämään, kun sekä seurustelee, että sattuu niitä yhden yön juttuja. Pääsee ikään kuin kahden rintaman mieheksi!

Silläpä nyt tiedänkin naisista kaiken - enemmän kuin naiset itsekään.

Ei sitä suvunjatkoa mietitä mutta geeneissä se elää, se vietti. Sen nyt fiksuna ihmisenä ymmärtänet ilman sen kummempia rautalankaversioitakin.
 

Fordél

Jäsen
Mitä väliä sillä on milloin näitä tarinoita kertoo. Ihmettelen..

Minä en ihmettele kohdallasi mitään.

En minä ole tahallani koskaan satuttanut yhtäkään naistani. Yksikään nainen ei ole koskaan tiennyt minun pettäneen, joten teoriasi pääpointti kusee äänin sata - nolla..

Eli vahingossa "aukesi lastauslaituri ja laitoit lastisi ruumaan". Sun kannalta on ollut onni, että naiset eivät ole kuulleet pettämistäsi, sillä tuon vahinkoselityksesi kanssa olisit ollut rahtusen heikoilla jäillä. Mutta hei, tiedät kaiken naisista, joten eihän sulla ois ollu mitään hätää!

Edelleen, sun mielestä periaate "voin nuorempana pettää kunhan toinen ei sitä saa tietää" on ok kun taas mun mielestä pettäminen ei ole oikein ja itsensä sekä naisen anatomian voi löytää ilman, että aiheuttaa riskin toisen satuttamiseen.

Kyllä sitä parhaiten nuorena tutustuu naisten sielunelämään, kun sekä seurustelee, että sattuu niitä yhden yön juttuja. Pääsee ikään kuin kahden rintaman mieheksi!

Silläpä nyt tiedänkin naisista kaiken - enemmän kuin naiset itsekään..

Itse olen oppinut vasta vanhemmalla iällä oppinut tuntemaan naisia, mutta hienoa, että olet nykyään maailman ainut mies, joka tietää naisista kaiken. Suosittelen kirjoittamasta tekstejä muualle kuin tänne Jatkikseen: teet tolla tiedolla ihan helkkaristi rahaa!

Ei sitä suvunjatkoa mietitä mutta geeneissä se elää, se vietti. Sen nyt fiksuna ihmisenä ymmärtänet ilman sen kummempia rautalankaversioitakin.

Kyllä, toisila ihmisillä se ottaa vallan ja toisilla ei. Toisilla muut asiat ajavat panemisen edelle, toisilla ei. Ymmärrän tämän varsin hyvin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vahingossa? Täh? Ei ne mitään vahinkoja olleet. En ymmärrä mistä sinä tuon olkiukkosi nyt kaivoit. Eikö voisi puhua asiasta ja jättää olkiukot toisaalle.

Vai etkö muuten pärjää...

Miksi se olisi minun kannalta onni jos naiset olisivat sattuneet tietämään. Heidän kannaltaan hyvä asia, että eivät tienneet. Minulle aivan sama mitä ne minusta miettivät.

Naisten anatomian voi löytää panemalla niitä ja olemalla niiden kanssa samaan aikaan parisuhteessa ilman että satuttaa niitä. Ja näin olen nuorempana toiminut. Armeija-aikana oli nainen Turussa ja Oulussa. Se oli aika jännää!

Samsonov on juuri siinä vaiheessa ja minun pointtini on se, että älkööt ottako liiemmin syyllisyyttä kannettavakseen, sillä pettäminen on tuossa iässä yleistä ja joskus jopa opettavaa.

Tämä ei ole ideaalia vaan inhorealismia. Fordelit voivat vaikka perustaa Neuvostoliiton mutta minä olen käytännön mies!

En ole maailman ainoa mies, joka tuntee naiset. Tuonkin olkiukkosi voit työntää Valehtelun Jumalan perseeseen.

Hei, olen tienannut kirjoituksillani rahaa! Useammastakin lehdestä, joten neuvosi on myöhässä!

Ei se paneminen ottanut valtaa. Sitä vain meni kavereitten kanssa baariin ja ilman sen kummempia aikomuksia heräsi milloin mistäkin. Asuntoni ja avoparini olivat aina noin 400 km:n päässä, joten sikälikin vaara kärähtää oli olematon.

Samsonov siis hankkikoot kokemuksia, jos saumaa on! Juoksut kannattaa juosta, kun niiden aika on. Ei kannata miettiä, että nettipalstoilla syyllistäjiä riittää. Näiden palstojen perusteella juuri kukaan ei petä. Lähinnä vain jeesustelijat nousevat kapinaan ja omat komerot menneisyyden tai nykyisyyden haamuja omaavat ovat mykkiä. Otos vääristyy.
 

Fordél

Jäsen
Vahingossa? Täh? Ei ne mitään vahinkoja olleet. En ymmärrä mistä sinä tuon olkiukkosi nyt kaivoit. Eikö voisi puhua asiasta ja jättää olkiukot toisaalle.

Vai etkö muuten pärjää....

En todellakaan pärjää sulle, se on varmasti tullut jo aikoja sitten selväksi.

Puhuit vain, että et tahallasi halunnut satuttaa naistasi, mutta et tekohetkellä voinut tietää, että tuleeko naisesi tietämään pettämisestäsi vai ei. Todennäköistä oli, että eivät tule tietämään, mutta otit kuitenkin tietoisen riskin.

Miksi se olisi minun kannalta onni jos naiset olisivat sattuneet tietämään. Heidän kannaltaan hyvä asia, että eivät tienneet. Minulle aivan sama mitä ne minusta miettivät..

Lueppa uudestaan se lauseeni. Onni oli, että he eivät saaneet tietää...

Naisten anatomian voi löytää panemalla niitä ja olemalla niiden kanssa samaan aikaan parisuhteessa ilman että satuttaa niitä. Ja näin olen nuorempana toiminut. Armeija-aikana oli nainen Turussa ja Oulussa. Se oli aika jännää!.

Kyllä tuo kaikki on mahdollista eikä sitä kiellä kukaan. Se kuitenkin pitää sisällään riskin toisen satuttamisesta ja itse en ole valmis sitä riskiä ottamaan. Sinä olit ja se on sinun valintasi.

Hei, olen tienannut kirjoituksillani rahaa! Useammastakin lehdestä, joten neuvosi on myöhässä!

Mutta tunnistin kuitenkin selkeän potentiaalin, joten hyvä minä!
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Samsonov siis hankkikoot kokemuksia, jos saumaa on! Juoksut kannattaa juosta, kun niiden aika on. Ei kannata miettiä, että nettipalstoilla syyllistäjiä riittää. Näiden palstojen perusteella juuri kukaan ei petä. Lähinnä vain jeesustelijat nousevat kapinaan ja omat komerot menneisyyden tai nykyisyyden haamuja omaavat ovat mykkiä. Otos vääristyy.

Ehdotin joskus taannoin tyttöystävälle kimppakivaa yhden tutun samanikäisen pariskunnan kanssa (nainen 19, mies 20), mutta hän piti sitä aivan pöyristyttävänä ideana! Tiedän että tuo toisen pariskunnan nainen on halukas tuollaiseen kokeiluun ja minäkin olisin, olis aivan helvetin mahtavaa kokeilla jotai tommosta. Seksi on ollut hyvää kyllä ihan kahden keskisestikin tyttökaverin kanssa, mutta oon ajoittain hieman rietas mies! Ehkä kun saadaan vielä lisää harrastella kahdestaan niin nainenkin rupeaa kiinnostumaan kokeiluista...

Leenan semmoinen hieman boheemi, hieman rietas ja todella helposti lähestyttävä luonne suorastaan kiihottaa nyt nuorta miestä Samsonovia.

Olen siis hyvinkin alle tuon maagisen 25v rajan, ikää on 21 ja pimatsulla 19.

Tuo "kaikki kaikessa" lienee se syy miksi viihdyt niin hyvin tämän vanhemman amatsonin seurassa. Tuollaisesta tyttöystävästä voi tulla ongelmia pidemmän päälle, sillä tuo "kaikki kaikessa" tuppaa pahentumaan ajan kuluessa ja kohta huomaat, että tuollainen suhde alkaa kuristaa kaulaa pahemman kerran.

Kun tutustuttiin ja käytiin ensimmäisii kertoa ulkona niin sain tästä naisesta kuvan itsenäisenä ja vahvana naisena. Sittemmin on ollut merkkejä semmoisesta, että nainen tahtoo ripustautua minuun niinkuin Sauli roikkuu Pulkkisessa. Vihaan semmoisia naisia joilla ei ole mitään omaa tahtoa, särmää ja kulmia. Kyllä tyttökaverilla näitäkin löytyy, mut meidän pitäis joskus varmaan riidellä kerran niin ne tulis esiin, mutta ei olla vielä riidelty. Tosiaan merkkejä tästä roikkumisesta on, mutta vielä olen saanut tilaa hengittää... ainakin kun olen yksin.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä minä tekohetkellä tiesin, jos olisin miettinyt, että ei se tästä tule tietämään. Ellei ole meedio, kuten minä olen, ja sitä kautta olisi tietänyt.

Minähän näin molemmilla kerroilla unessa, kun ne pettivät. Eikö olekin mystistä ja ihmettelen itsekin! Osasin jopa kuvailla miltä se toinen jätkä näytti. Enkä ollut koskaan sitä jätkää nähnyt. Heräsin hiestä märkänä ja syke oli pauttia 154.

Älä enää koskaan mene autoon, lentokoneeseen, junaan, bussiin, taksiin, ilmalaivaan, avaruusalukseen tai ole kotona, sillä riski on aina olemassa.

Tunnistit potentiaalin, ei muuta kuin scoutiksi änäriin!
 

Fordél

Jäsen
Älä enää koskaan mene autoon, lentokoneeseen, junaan, bussiin, taksiin, ilmalaivaan, avaruusalukseen tai ole kotona, sillä riski on aina olemassa.!

Niin ymmärrän kyllä pointtisi elämän elämisestä, jota ei voi elää ilman, että satuttaaa väkisinkin toisia. Pyrin kuitenkin välttämään satuttamasta toisia niin henkisesti kuin fyysisesti enkä käytä tällöin kriteerinä sitä, että saako toinen tietää tästä vai ei. Tässä lienee se "ajattelumme" periaatteellinen ero. Mutta tämä tästä keskustelusta, joka ei johda mihinkään.

Tunnistit potentiaalin, ei muuta kuin scoutiksi änäriin!

Sitä kohti tässä koko ajan yritetään kulkea!
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Itse tuli oltua pettämisen tiellä paljonkin tuossa aikanaan ja jotkut varmaankin voivat muistaa tarinoitani.

Nyt on muijan kanssa elelty mukavaa elämää, itselläni ei enään pettämiset ole mielessä, toisaalta ymmärrän että kaikkea pitää kokeilla ja kyntää täytyy. Tai ainakin itselläni se toimi jotta alkoi ymmärtämään tiettyjä asioita. Tuli petettyä rankalla kädellä omaa muijaa siis ja itse sitten myönsin kaiken koska asiat meni todella ristiin ja rastiin. Naiseni oli mustasukkainen (syystäkin), tutki kännykät, menetin työpaikoja hänen takiaan yms kivaa. Nykyään hänkin on saanut lopetettua kaiken tuollaisen. Pettämisilläni en kehuskele mutta jotenkin vain kaikki kääntyi positiiviseksi ainakin meillä. Itsehän olin se idiootti joka petti ja nainen oli oikeasti oikeassa kaikesta.

Ne pettää jotka pettää ja ne ei petä jotka ei petä. Meitä on joka lähtöön ja itse käytyäni tuon kaiken läpi todella monesti niin en ala yhtään arvostelemaan toisen tekemisiä. En nyt tiedä liittyikö tämä mitenkään mihinkään.

Kiitos ja anteeksi.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt on piru merrassa. Pää on sekaisin eikä tiedä oikein mitä ajatella, sillä avioliitossa elelen ja nyt on sitten ehkäpä käynyt klassiset. Eli välit on ok muijaan, mutta kipinä on kadonnut jonnekin. Lisäksi uudella työpaikalla työkaveri on osoittanut kiinnostuksensa meikäläistä kohtaan, ja olipahan tässä yksien pippaloiden jälkeen jo samassa taksissakin. Kysyi että sopiiko tulla yöksi(En ollut kotona tuota yötä), ja kiemurtelin ihan saatanallisissa tuskissa kieltäytyen kohteliaasti. Kaikin puolin mukava, hauska ja huumorintajuinen naikkonen. Lisäksi ulkokuori on meikäläisen makuun. En tosin ole varma onko hakusessa pidempiaikainen juttu, mutta suoraan kysymällä sekin selviää.

Tosiaan naimisissa ja lapsikin löytyy, eli ihan vitusta tällainen tilanne. Onko muilla kokemuksia vastaavasta tilanteesta(Varmasti löytyy jo ketjustakin, mutta kun ei jaksa selata näitä ziljoonia sivuja). Mitä tässäkin teet, kun samassa työpaikassa ollaan, ja fiiliksiä löytyy molemmilta?

Ensinnäkin, jäitä kalsareihin. Käy tuolta naisasiaketjusta kattelemassa mitä nimetön käyttäjä sinne kirjoittelee (edit:tässä ketjussahan sitä ollaan). Ja lue ne vasta-argumentit kanssa. Sulla on Vaimo ja mukula, älä nyt ainakaan kännipäissään rupee tommosta sössimään. Äläkä ainakaan missään nimessä "työkaverin" kanssa. Yleensä, jos noitten työkavereitten kanssa alkaa sähläämään, niin "tulee sanomista", niinkuin Pulkkisen Piispakin asian esitti. Se, että saa kaks tai kolme kuukautta saatanan hyvää seksiä, ei millään asteikolla korvaa sitä, että saa nähdä lastaan määräaikoina. Jos taas tunteet puolisoon ovat viilentyneet, väitän että tossa tilanteessa kannattaa avata keskustelu siitä, mitä voitais tehdä paremmin. Vaikka iltayöstä löhöillessä sängyssa tai vaikka aktin jälkeen.

Jos taas omat systeemit Vaimon kanssa on semmosessa solmussa, ettei niitä ilman henkistä tai fyysistä väkivaltaa saa auki, kehotan tarttumaan työkaverin tarjoukseen. Melko varmasti tulet tässä häviämään, mutta omat fiilikset peliin ja päätöksiä sen mukaan. Paskamaisessa tilanteessa olet...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
...avioliitossa elelen ja nyt on sitten ehkäpä käynyt klassiset. Eli välit on ok muijaan, mutta kipinä on kadonnut jonnekin. Lisäksi uudella työpaikalla työkaveri...
Nyt todellakin kävi klassiset. Olet klassinen pässi, jos et tuosta pääse yli. Nykyisessä elämänvirrassahan on tavattoman helppoa perustella parisuhteen katkaisu:"no mutta ku se kipinä..."

Ehkä ehdit kertomaan vastauksessasi omista pyyteettömistä uhrauksistasi ja hirveistä vääryyksistä mitä teitkään? Toivottavast et, sillä varatun elämä on yhtä ja silkkaa kärsimystä. Se rengastettu vieressä vain tahtoo kulumaan ajan mittaan loppuun, eikä todellakaan ole ulkomaailman tarjonnasta puutetta. Kyllähän siinä pää pyörii, mutta näin naisasioiden ketjussahan se varsipillu löydetään!

Tee kuten moni muu ja paina sitä duunikaveria. Jos ei omatunto soimaa niin et palaa tähän ketjuun useasti kertomaan omia oikeita mielipiteitäsi. Mikäli jätät painamatta ja jäät sitä katumaan, olet väärässä liitossa itsesi ja muijasi kanssa. Mikäli keksit tuon hikan nimen itsestäsi ja toimit sen mukaan ilman jälkeenpäin syntyneitä katumuksia säilyttäen mainittujen kahden kanssa välit olet mies.

Onnea yritykselle.
 

Fordél

Jäsen
Samalla linjoilla Jeppen kanssa. Se mitä todennäköisesti saat työkaverilta ei varmasti korvaa sitä mitä aiheutat vaimollesi ja lapsellesi. Okei, voihan se sun työkaveri olla elämäsi rakkaus ja vietät hänen kanssaan loppuelämän, mutta jos näin on niin sitten se kyllä odottaa sen aikaa, että saat omat kuviosi selvitettyä.

En toki tiedä yhtään sun asioista, mutta noin lähtökohtaisesti sanoisin, että kannattaa koittaa paikata suhde vaimon kanssa. Sitten ei jää ainakaan mitään jossiteltavaa ja lähtö on paljon helpompaa. Varsinkin kun on lapsi hänen kanssaan niin kannattaa kunnioittaa kaikkea sitä historiaa ja jos siitä suhteesta joutuu lähtemään, on se lapsenkin tulevaisuuden kannalta varmasti parasta tehdä sovinnossa. Jos nyt tämän kaiken keskellä vielä petät vaimoa niin uskon, että siinä menee pää vielä pahemmin solmuun eikä sen vanhan paikkaaminen ole edes mahdollista.

Eli nyt rauhassa mietit mitä haluat äläkä tee mitään hätäisiä ratkaisuja varsinkaan sen työkaverin kanssa. Keskustele ihmeessä vaimosi kanssa avoimesti asioista. Siinä ei menetä mitään, mutta voi saada todella paljon vastauksia, suuntaan tai toiseen. Ei muuta kuin jaksamisia!
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Jep. Paskamaisen tilanteesta tekee nimenomaan se, että nyt on toisen kerran elämässä "sellainen" fiilis, eli jotenkin vaan korvien välissä klikkasi kun ollaan tutustuttu paremmin. Ensimmäinen kerta olikin nykyisen muijan kanssa.

Jos nykyisen muijasi kanssa homma on väljähtänyt, niin kannattaisiko se ottaa esille? Vai onko suhteenne sellainen, ettei asioista puhuta? Koska jos suuri osa tuosta uudesta "klikkaamisesta" johtuu siitä että vanhassa suhteessa alkaa olemaan "leipiintynyt" olo, niin mielestäni olisi ehkä fiksua koittaa vielä pohtia saisiko siihen vanhaan suhteeseen puhallettua liekkiä? Kai sen liekin alun on vielä jossain oltava, jos sellainen joskus on ollutkin?

Itse ainakin omassa suhteessani ottaisin tuon puheeksi ja koittaisin sen korjata. Jos tuollaista tapahtuisi.

Jos vanha suhde onkin ns. kuollut, lopullisesti, niin sittenhän siitä fiksumpi irtautua ja alkaa nauttimaan niistä muista "herkuista". Mielestäni parempi se erokin, kuin pettäminen. Se kun voi vaikuttaa myöhemmin paljon omaan ja toisen elämään, sekä teidän väliseen suhteeseen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En toki tiedä yhtään sun asioista, mutta noin lähtökohtaisesti sanoisin, että kannattaa koittaa paikata suhde vaimon kanssa.
Tai jos tuntuu, että parisuhde on kuljettu loppuun, niin se kannattaa katkaista ennen kuin on ruvennut säätämään muiden kanssa. Se on hyvin likaista, joskin yleistä touhua. Toisaalta jos aloittaa uuden suhteen heti eron tultua, niin kyllähän se helposti toiselle on isku sekin. Ainakin voi olla oma omatunto puhtaana, kun ei ole touhuillut mitään liiton aikana. Mielestäni silläkin on aina painoarvoa.

Ymmärrettävää tietysti jos on pitkä suhde takana ja lapsi tai useampia, mutta mielestäni ne on kuitenkin loppupeleissä vääriä syitä yrittää väkisin olla yhdessä. Elämä on sen verran lyhyt, että kenenkään ei tarviaisi olla intohimottomassa suhteessa, edes niiden lasten takia. Ne kuitenkin säilyy elämässä varmasti jos itse niin tahtoo, eikä toisella osapuolella saa ja voi olla mitään syytä erottaa lapsia toisesta vanhemmasta, jos kyse on parisuhteen ja siihen liittyvien tunteiden hiipumisesta. Hiukan eriasia jos toinen osapuoli olisi väkivaltainen, vakavasti alkoholisoitunut tai muuta sellaista, jolloin käytös vaarantaa lapsen/lapset.

Eli kannattaahan paikkaamista miettiä ja ehkä yrittää, mutta jos itsetutkiskelun jälkeen tulee siihen tulokseen, että se ei onnistu, koska oikeasti viehätystä ei ole, niin turha sitä kai on yrittää ja pitkittää sekä vaikeuttaa asioita samalla.

Silloin on puhuttava, vaikka se varmasti on hirvittävän vaikeaa.

Toisaalta... mitäs minä tässä olen neuvomaan, kun en ole tälläisiä äärimmäisen vaikeita juttuja koskaan käynyt lävitse. Ihan vaan järjellä kun ajattelee, niin noin sen pitäisi mennä. Tunteet tietysti on ne jotka tulee usein asioihin mukaan ja sitten ei kaikki olekaan niin yksinkertaista.

Joka tapauksessa penolle paljon rohkeutta ja voimia matkaan. Ei mitenkään mukavalta tilanteelta kyllä kuullosta...
 

Greffin

Jäsen
Semmonen pieni probleema olisi tuliaisen kanssa. Olen jenkeissä matkoilla ja jotain hyvin pientä säätöä on ollut kotopuolessa yhden tytön kanssa. Hän sitten pyysi hieman kieli poskessa tuomaan jotain tuliaisia.

No, siinäpä sitten onkin pulma että mitä. Jotain pientä voisi tuoda, mutta ei kyllä mitään hajua mitä. Helpompaa olisi jos tuntisi tyypin hyvin. Mitään vaatekappaleita ei kyllä pysty ostamaan kun se on liian suuri riski, että ei tykkää tai sitten on väärän kokoinen.

Mitään ideaa kenelläkään? Ehkä tärkeimpänä on kuitenkin se ajatus, että muistaa jotain tuoda. Mutta plussaahan se olisi jos olisi edes jollain tapaa mukava tuliainen.

EDIT: Dollareita mukissa?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Hän sitten pyysi hieman kieli poskessa tuomaan jotain tuliaisia.
Parempi vetää puihin jo valmiiksi, jos et muijan pyyntöä osaa kunnioittaa. Mitä todennäköisemmin se ei kaipaa mitään tajunnanräjäyttävää tuliaista. Uskoisinpa sen kaipaavan vain jotain sinulta. Tämä naikkonen vain todennäköisesti heitti pallon sinun kentälle tuon osalta, joten osta ihan mitä itse aikoisitkin.

Mikäli neiti valittaa jälkeenpäin, suosittelen rahojen vaatimista takaisin.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Semmonen pieni probleema olisi tuliaisen kanssa. Olen jenkeissä matkoilla ja jotain hyvin pientä säätöä on ollut kotopuolessa yhden tytön kanssa. Hän sitten pyysi hieman kieli poskessa tuomaan jotain tuliaisia.

Jos haluat oikeasti osoittaa tunteitasi, niin varminta on ostaa kultaa tai timantteja! Nimittäin vaikka rakkaus ei olisikaan ikuista, timantit ovat... En ole sellaiseen naiseen törmännytkään, joka ei kaunista/arvokasta korua osaisi arvostaa. Tai jos et pihinä miehenä halua satsata fyrkkaa lahjaan, niin osta jotain edullista, mutta hauskaa, ikäänkuin vitsinä. Tarkoituksena osoittaa, että kuitenkin muistit ja välität! Se voi olla sitten melkein mitä vaan; jotain paikallisesti tuotettua siltä alueelta, missä oleskelet tms. Mieti, mistä tyttö pitää, mitä harrastaa tms.? Kyllä sulla nyt sen verran mielikuvistusta on, että jotain tarttuu mukaan. Joku kirja (teemallisesti sun matkakohteeseen jollain tavoin liittyvä) on aina aika helppo ja edullinen ratkaisu, joskaan ei kovinkaan stringejä kostuttava, luulisin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös