Naisasiat

  • 7 490 728
  • 26 542

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Sanoin äsken huutavalle naiselle että tämä parisuhde on hiljalleen taputeltu. Minä en selvästi tee häntä onnelliseksi, vittuako tässä sitten ollaan yhdessä. Eikä minunkaan tarvitse moista paskaa sietää.

Eipä se ole sinun tehtäväsi tehdä rouvaa onnelliseksi. Jokainen on oman onnensa seppä. Vammaisin syy eroon on "et tehnyt mua onnelliseksi". Tätä kuulee jatkuvasti. Todella lapsellista menoa.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
... Eipä se auta kuin yrittää huomenna keskustella rakentavasti asioista. On se nyt saatana jos näin pitkän parisuhteen jälkeen ei kykene keskustelemaan normaalisti, aivan sama kuinka paljon toinen vituttaa...

Knox, mun kakspenniseni on, että ota vielä kertaalleen asiat puheeksi rauhallisesti. Vie hänet mieluiten kodin ulkopuolelle, syömään jonnekin (siinä tosin pieni riski, jos rouva on temperamenttinen..), kävelylle, autoajelulle... minne vaan mutta älkää jääkö kotiin keskustelemaan koska se voi laukaista niitä vakiintuneita reagointitapoja (ei niin positiivia) teissä molemmissa.

Kerrot ymmärtäväsi, että hän ei ole tyytyväinen suhteen tämänhetkiseen tilaan ja sinulla on tunne, että hän haluaa muutosta elämään. Kysyt oikean tilaisuuden tullen, että voisiko hän kertoa tarkemmin mitä muutoksia hän erityisesti kaipaa elämään ja kokeeko hän sen mahdollisena, että näitä muutoksia voidaan yhdessä tehdä?

Voit mielestäni ottaa kiihkottomast tuonkin esille, että olette olleet nuoresta saakka yhdessä ja ymmärrät myös sitä, että kolmenkympin ikäisenä kumpikin teistä hakee mahdolilisesti uutta suuntaa elämälle ja arjelle. Iso kysymys tässä on se, että onko teillä molemmilla halua hakea sitä muutosta yhdessä?

Rouvasi on todennäköisesti itsekin hiukan hukassa näiden kysymysten ja ajatusten kanssa, joten tärkeä on saada hänet nyt puhumaan, että vyyhti lähtee purkautumaan. Toki sekin on mahdollista, että homma on hänen puolesta jo laitettu pakettiin, mutta uskallusta ei ole ollut tehdä sitä viimeistä irtirepäisyä syystä tai toisesta. Niin tai näin, tärkeintä että pääsette asiassa jollakin tapaa eteenpäin.

En väheksyisi myöskään parisuhdeterapiaa, jos kumpikin on siihen suostuvainen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Voit mielestäni ottaa kiihkottomast tuonkin esille, että olette olleet nuoresta saakka yhdessä ja ymmärrät myös sitä, että kolmenkympin ikäisenä kumpikin teistä hakee mahdolilisesti uutta suuntaa elämälle ja arjelle. Iso kysymys tässä on se, että onko teillä molemmilla halua hakea sitä muutosta yhdessä?

En väheksyisi myöskään parisuhdeterapiaa, jos kumpikin on siihen suostuvainen.

En ymmärrä ja tavallaan ehkä jopa harmittaakin hieman, kun aina vain aletaan puhua kuinka sillä ja tällä on joku toinen. Mahdollista, mutta lienee melkoisen harvinaista, kun niitä mahdollisia syitä on muitakin ja tämä on se ehdottomasti todennäköisin.

Niin, vaimo mainitsi parisuhdeterapian, mutta en ollut kiinnostunut. Ei kai minulla sitä hoitomuotona itsessään mitään vastaan edes ole, mutta ei vain tuntunut omalta jutulta.

Jos asiat menee sillä lailla, että sinkkuus odottaa, niin sitä ei tarvitse eikä pidä pelätä, jos noin muuten on asiat kunnossa eli rahaa. Kulujahan siitä seuraa. Jotkut murehtivat kuinka on aivan kauheaa tulla uuteen luukkuun, kun se on tyhjänä ja valot pimeänä. Alkuun se voi ollakin vähän outoa varsinkin, jos joutuu majailemaan jossain väliaikaisläävissä niin kuin itse jouduin.

Vaan sitten, kun sen oikean kodin saa, niin siitä se taas lähtee. Luonnollisesti on niitäkin vässyköitä mitkä eivät vain pärjää arjen asioissa, kun on aina ollut äidin tai tytön kanssa.

Tietenkin kannattaa ensiksi pohtia erilaisia jo mainittuja keinoja, mutta ymmärtää myös sekin, jos tämä oli tässä, niin sitten se oli.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
En ymmärrä ja tavallaan ehkä jopa harmittaakin hieman, kun aina vain aletaan puhua kuinka sillä ja tällä on joku toinen. Mahdollista, mutta lienee melkoisen harvinaista, kun niitä mahdollisia syitä on muitakin ja tämä on se ehdottomasti todennäköisin.

Tottakai tuollaisten ikävien juttujen sanominen on harmillista. Se on vain välttämätöntä joskus.

Ainahan tulee se totaallinen kielto, että "en usko hänellä olevan toista ihastusta" Totuus on sitten myös usein se, että siellä on joku toinen jo taustalla. Sen tajuaa vasta myöhemmin itse, että kaikki merkit oli olemassa, mutta ei halunnut vain tunnustaa itselle sitä vaihtoehtoa. Tuo kaikki on ihan luonnollista puolustusmekanismia ihmiselle. Lukuisat kaverini on tuohon sinisilmäisyyteen sortunut, myös itse joskus nuorempana olen.

Parisuhdeterapia lienee joissakin tapauksissa hyvä. Esim. Tilanteeessa jossa molemmat haluaa saada asiat kuntoon, tai taustalla on jokin tragedia, sairaus yms. Mutta jos toinen on päättänyt haluta erota, ja sen on itse käsitellyt mielessä menee terapia ihan hukkaan, olkoon siellä kuka tahansa dr.Phill hymistelemässä.

Tämä jupina ei sinällään koskenut käyttäjä Knox tilannetta. Yleistä jorinaa vain.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Parisuhdeterapia lienee joissakin tapauksissa hyvä. Esim. Tilanteeessa jossa molemmat haluaa saada asiat kuntoon, tai taustalla on jokin tragedia, sairaus yms. Mutta jos toinen on päättänyt haluta erota, ja sen on itse käsitellyt mielessä menee terapia ihan hukkaan, olkoon siellä kuka tahansa dr.Phill hymistelemässä.

Tämä. Ihan aluksi pitää molemmilla olla se halu, eikä vain "suostua mukaan" terapiaan. Itse noissa tuli ravattua oman liiton loppuvaiheessa, enkä voi sanoa, että juuri apua olisi ollut. Yleensä lopetettiin käyminen muutaman kerran jälkeen, rouvan tiuskaistua "Miksi nekin taas syyttää mua kaikesta!!!". Jossain vaiheessa kun kehtasivay yleensä esittää ajatuksen, että molemmat tekevät suhteessa virheitä.
 
Jos arki yhdessä on pelkkää taistelua ja selviytymistä, niin eiköhän silloin kannata myöntää tosiasiat ja erota hyvän saan aikana. Varmasti on hyviä muistoja ja toisessa yhä arvostettavia ominaisuuksia, mutta tuskinpa se tekohengitys tai terapia suo enää muuta, kuin jatkoaikaa ennen vääjäämätöntä. Naamat ns kuluvat, ei sille mitään voi ja toisen seura alkaa vituttamaan. Se on elämää se.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Tarina tytöstä.

Omaan korvaani tuntematta tietysti tarkkoja yksityiskohtia tämä kuulostaa siltä, että nainen haki baarista penistä ja sulta sitä sai. Ei varmaankaan ollut mitään suurempia hakusessa, ainakaan tuon viestittelyn perusteella. Aika nihkeästi on sulle vastaillut.

Toki kannustan palauttamaan sytkärin :) Tuo yh-kuvio on sitten ihan toinen juttu, Siitä sitten enemmän, kun alatte seurusteleen.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Eipä se ole sinun tehtäväsi tehdä rouvaa onnelliseksi. Jokainen on oman onnensa seppä. Vammaisin syy eroon on "et tehnyt mua onnelliseksi". Tätä kuulee jatkuvasti. Todella lapsellista menoa.

Ja minusta tuntuu että aika monet ajattelevat että toisen on tehtävä puoliso onnelliseksi. Jotenkin niin todella kieroutunutta että toisen pitäisi muuttua sellaiseksi kuin itse haluaa eikä itse tietenkään tarvitse muuttua.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sanoi myös vihaavansa yhden illan juttuja, ja että aina toivoo että vois jatkaa näkemistä ettei jäis yhen illan jutuksi.

Nyt on kyllä melkoista itsensä kusettamista. Pannaan vielä uudelleen seuraavana viikonloppuna, niin ei ollut yhden yön juttu.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Niin, samaa tuli mietittyä. Nää on näitä. Toki en tiedä mitä tarkalleen ottaen tuolla meinasi ja kuinka usein näitä on ollut. Mikäs siinä jos pari kertaa on yrittänyt jonkun "mukavan" kanssa jatkaa pidempään muutenkin kuin sängyn puolella.

Meinasin muuten alitajuisesti heittää sille viestillä tosta kun mainitsi, että onks tää sitten kahden illan juttu vai mikä.

Kattellaan myöhemmin.

Naisten perus juttuja nämä. Minulle on sanonut hyvin moni nainen samaa, että ei kyllä harrasta näitä yhden yön juttuja. Tosin toki minä olen niin charmikas mies, että minulle ne kaikki vain sitten lankeaa, vaikka ei kyllä normaalisti semmosia harrasta...

Mutta ei kannata liikaa tuommosella jutulla vaivata päätä. Nuorimies anna mennä vain. Jos kumpikin haluaa heilutella peittoa niin sehän on pirun hyvä juttu.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Naisten perus juttuja nämä. Minulle on sanonut hyvin moni nainen samaa, että ei kyllä harrasta näitä yhden yön juttuja.
Minulle tuo on yksi asia naisissa joka saa minut ottamaan jalat alleni hyvin äkkiä jos hän alkaa vääntämään juttuja siitä kuinka ei harrasta yhden yön juttuja tai muuta vastaavaa. Ei siksi että sillä olisi jotain väliä harrastaako hän yhden yön suhteita vaan siksi että tuollaisilla puheilla hän antaa itsestään lähinnä ylimielisen kuvan joka jakaa kaikki ihmiset "kunniallisten" ja "kunniattomien" joukkoon ja pitää itseään ensiksimainitun ryhmän jäsenenä kuvittelen sen olevan jotakin suurta ja mahtavaa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Siinä sitten kyselin sen kaverilta, että mitä asiaa oli kun tarvi lyödä. Selvisi että oli kuitenkin tämä sama muija jonka kanssa tiet eros aikasemmin, sitten yhtäkkiä käsi alkoi vetämään narikkaa kohti. Ei auttanut muu kuin lähteä mukaan. Parin mutkan kautta muijan kämpille, ja siellä yön yli. Aamulla juteltiin vielä iltapäivään asti sängyssä maaten, kunnes täytyi lähteä että kerkesi illalla reeneihinkin.

Sattuneesta syystä pistin pari päivää myöhemmin viestiä Facen kautta. Pahottelin kun pistin vielä viestin. Tyttö vastasi parin päivän viiveellä ihan normaalisti, ja pari hymiötä vielä mukaan. Koska oli oikeasti järkevä ja mukavan olonen muija, pistin vielä, että haluisko se sytkärinsä takaisin jonka se mulle antoi. 1,5 päivää meni seuraavaan vastaukseen. Ajattelin, että okei ei varmaan halua. Oli nähnyt viestin, mutta ei vastannut mitään. Pistin vielä viimisen viestin, että sanoo vain jos ei kiinnosta. No, muutama tunti myöhemmin tuli viesti ettei liekkiä tartte, mutta voidaan kyllä nähdä. Mä en uskonut enää, että tää mitään vastaisi. Tässä sitä ollaan, huomenna vissiin pitäisi palauttaa sytkäri tälle yksinhuoltajamammalle. Niin, sillä on muutaman vuoden ikänen lapsikin. En tiedä onko tässä mitään järkeä, mutta täytynee viikonloppuna käydä palauttamassa toi sytkäri.

Ettei muka Suomessa palvelu pelaa.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Joo nuo "en harrasta yhden yön juttuja" on suorastaan läppä naisten keskuudessa. Jokainen nainen tuntuu aina selittävän ettei tuota touhua harrasta, saati arvosta. Minäkin tunnen monia naisia jotka huutavat aina kovaan ääneen etteivät koskaan lähde kenellekään miehelle yöksi, mutta ovat näin kuitenkin joskus tehneet. Se "yksi yö" on kuitenkin aika venyvä termi, voi sanoa että kuvitteli suhteen kestävän vielä seuraavan aamun yli.

Oli myös puhetta siitä että nainen vastaa hitaasti viesteihin. Tämä on ihan tietoista käytöstä, tämän on useampikin nainen minulle joskus myöntänyt. Kuulemma nopea vastaaminen on jonkinlainen vihjaus omasta helppoudesta. Parempi pitää miehen kiinnostus kovana vastaamalla viiveellä. Kai ne sillä koittaa myös viestittää että ottajia olisi enemmänkin ja että mies ei kiinnosta. Vähän outoa logiikkaa minusta, mutta asia on näin. Erityisesti tämä vituttaa kun olisi oikeaa asiaa, mutta viesteihin ei vastata. Olen jopa itse kokenut sellaisen tilanteen jossa pyysin seuraavana päivänä ulos, viesti nähty muttei vastattu. Oletin tämän olevan pakit ja otin huomiselle muuta ohjelmaa. Seuraavana aamuna sitten tuli vastaus että voidaan lähteä, mutta olinpa jo lupautunut muualle. Tästäkin oltiin yllättäen pöyristyneitä että miksi pyydän jos lähdenkin muualle. Eipä siinä, tuskin paljoa menetin vaikka juttu kosahti tuulettimeen kyseisen naisen kanssa. Nykyinen, noh jokohan sitä uskaltaisi tyttöystäväksi sanoa, ei onneksi kuulu tähän porukkaan. Viesteihin vastataan kun ne nähdään, ja jos ei ehditä niin sanotaan että vastaan myöhemmin.

Tinderissä tuli nähtyä useita "tylyjä vastauksia" naisilta. Juuri sellaisia lyhyitä sanan tai parin vastauksia ilman hymiöitä. Niin ja tietysti vastataan tuntien viiveellä. Juuri sellaisia että luulisi miehelle jäävän kuva ettei kiinnosta pätkääkään. Minä lopetin aina aika äkkiä keskustelut noiden kanssa, mutta jotkut naiset ovat sanoneet että noissa kuulemma tulisi jatkaa vaan pommittamista. Naista voi kuitenkin kiinnostaa, kunhan vain esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Jos taas naista ei kiinnosta ollenkaan, niin tämä ei viesteihin vastaa mitään.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Naisten perus juttuja nämä.

Näin juuri. Tai mistä minä ukkomiehenä tiedän millaista meininki nykyään on, mutta ainakin vielä vajaat kymmenen vuotta sitten asian laita oli juurikin sellainen, että jopa meikäläinen pääsi muutaman kerran kastamaan kärkeä satunnaiseen baarissa tavattuun muijaan muutaman tunnin tuntemisen jälkeen ja ihan jokainen jauhoi tuota samaa.
Nyt on kyllä melkoista itsensä kusettamista. Pannaan vielä uudelleen seuraavana viikonloppuna, niin ei ollut yhden yön juttu.
Meinasin muuten alitajuisesti heittää sille viestillä tosta kun mainitsi, että onks tää sitten kahden illan juttu vai mikä.
Ei kai se kannata sen kummemmin noihin tarttua, yksinään (toki myös kavereiden kanssa) voi sitten tuommoisille jutuille myhäillä. Tietenkin jos tunteet tulevat mukaan, niin homma on ihan eri. Noin muutoin antaisin sellaisen itsestäänselvyyden neuvoksi, että jos kyyti oli hyvää, niin paina Jyyd menemään vaan niin kauan kuin latu on vapaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No olen minäkin käynyt keilaamassa, vaikken koe mitenkään harrastavani keilaamista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Näin ukkomiehenä ja jonkin verran akkojen kanssa vehdanneena annan nuoremmille yleisohjeen: älkää uskoko mitä naiset sanovat. Näin välttyy monelta sotkulta ja mielipahalta. "En harrasta yhden illan suhteita", heh-heh, vittu mitä paskaa, serbialainen kaverini sanoi aikoinaan, ettei suomalaisista naisista saa edes puolta pistettä kun ovat niin helppoja. Yrittäkää pitää tämä mielessä. Huoria nuo on lähes kaikki, ottakaa ulkomainen akka jos vain mahdollista.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Totesi tän päivän puolella vielä jotain, että vaikka ikäeroa onkin, aika samanlaisia ollaan. Huumorintajua löytyy jne.

Tämä on kyllä hassua kuinka sillä muutamalla vuodella on merkitystä siinä jossain kriisivaiheessa.

Sitten aikuistuessa, kun ei tietenkään ole enää samaa tyttöä, niin sillä ei ole mitään merkitystä minkä ikäinen joku on.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Näin ukkomiehenä ja jonkin verran akkojen kanssa vehdanneena annan nuoremmille yleisohjeen: älkää uskoko mitä naiset sanovat. Näin välttyy monelta sotkulta ja mielipahalta. "En harrasta yhden illan suhteita", heh-heh, vittu mitä paskaa, serbialainen kaverini sanoi aikoinaan, ettei suomalaisista naisista saa edes puolta pistettä kun ovat niin helppoja. Yrittäkää pitää tämä mielessä. Huoria nuo on lähes kaikki, ottakaa ulkomainen akka jos vain mahdollista.

Joo älkää älkää vaan nuoremmat orhit uskoko tälläiseen "En harrasta yhden illan suhteita" diibadaabaan neitosten taholta. Suurinta shittiä mitä maa päällään kantaa Suomi-neitojen suusta tälläiset puheet. Himot noita emäntiä vie yhtälailla kuin meitä miehiäkin. Uskollisia poikkeusyksilöitä toki sekaan aina mahtuu, mutta älkää poijat nielkö mitään viaton nunna-vedätyksiä koukkuineen & kohoineen, seksihalut ne on hiirilläkin. Aina kun paikka ja mahdollisuus nuorilla poikamiehillä on, niin pistäkää poijat lihaa piilohon, ei se järvi soutamalla kulu..
 
Itseä on alkanut nykyisessä seksisuhteessa hieman vituttaa se, kun eukko ei tajua lähteä mun kämpiltä norkoilemasta, ellen keksi itse lähteä johonkin kauppaan tai muuten "asioille" ym. Paljon viihtyisämpi asunto sillä itellään on ja paremmalla paikallakin, muttei mun koskaan ole erityisemmin suihkun jälkeen tehnyt mieli jäädä sinne hengailee, kattomaan töllöä tai muutakaan. Me ollaan sen verran erityyliset ihmiset muutenkin, ettei juuri puhuttavaa mistään diipimmästä tai kiinnostavasta, kuten musasta ole, eli en varsinaisesti kaipaa hänen läsnäoloaan vuoteen ulkopuolella. Eikä käsittääkseni hänkään kai minun, mutta mikä helvetti siinäkin on, ettei voi sitten vaan mennä matkoihinsa, kun yhteinen sopimus on täytetty? Ja ennen kuin joku vitsailee, niin kyllä molemmat saa sitä kyytiä ihan tarpeeksi, siitä ei ole ollut epäselvyyttä. Välillä vaan tekisi mieli käskeä painumaan helvettiin jo siitä, muttei toisaalta viitti ottaa sitä riskiä, että se vetää herneet nokkaan ja homma kusee. Nimittäin ihan rattoisaa tämä on, kun ei soitella, käydä kahveilla tai muutenkaan olla missään tekemisissä, paitsi sovittuina "vierailuaikoina". Mä ainakin viihdyn omassa kodissani, kummallista ko muut ei.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Elkää miettikö mitään turhia, jos kerran haluttaa paneskella, niin ottakaa jokainen tilaisuus käyttöön. Ne taudit ei ole kivoja, joten niitä kannattaa vältellä, mutta joka tapauksessa viesti on ihan selvä. Tästä oli joskus aikaisemminkin tässä ketjussa juttua, että ne käyttämättömät tilaisuudet on ainoita jotka sitten vanhemmiten saattaa harmittaa, kun on jäänyt pesälle, vaikka paikka oli juosta kotiin. Ei kukaan niitä kotiinjuoksuja sitten jälkeenpäin harmittele, vaikka olisikin syöksyminen mennyt vähän vituiksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tästä oli joskus aikaisemminkin tässä ketjussa juttua, että ne käyttämättömät tilaisuudet on ainoita jotka sitten vanhemmiten saattaa harmittaa, kun on jäänyt pesälle, vaikka paikka oli juosta kotiin.

Kyllä, puhetta on ollut aiemminkin, ja on hyvä muistuttaa nuorille että antakaa mennä. Älkää kieltäytykö. Nussikaa!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iso osa kieltäytymisistä johtuu varmaan siitä että on runkkaillut hullun lailla ja/tai on kännissä, jolloin veitikka ei seiso normaalisti ja nalli ei meinaa palaa, joten on turha hässiäkään. Ja vielä kun aivot ei ole mukana siinä jutussa eikä siten pahemmin nautikaan siitä.

Noin yleisesti ottaen jos oot panokunnossa niin sä oot lähes puutteessa, mikä on ehkä ikävintä mitä mä tiedän. Tosi noloakin kun tietää sen tunteen. Jos sua paleltaa niin sä puet takin ja jos sulla on nälkä niin sä syöt, mutta jos sua panettaa niin miksi ihmeessä laiminlöisi itsetyydytyksen? En vaan käsitä.

Tuskin mä mikään erityisen seksuaalinenkaan olen. Ihan suhtkoht normaali. Mitä nyt mulkku hieman nysähkö.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tohon Knoxin tilanteeseen haluan heittää omat 10 senttiäni. Ihan vaan myös terapiaa antaakseni itelleni.

Ei sitä sinkkuutta kannata pelätä, jos niin käy. Mä toki olen pari vuotta nuorempi, mutta kuitenkin.

Koko aikuisikäni aikana oon seurustellut neljän eri naisen kanssa. Yhden kanssa oli kuukauden avoliitto, kun olin 22 vuotias. Parisen vuotta sitten muutin yhteen edellisen muijan kanssa ja vituikshan se meni. Ny tässä kuitenkin oon yksin asustellut n. 1½ puoli vuotta ja mukavasti menee. Tietenkään ei voi verrata 11 vuoden suhteeseen, mutta kuitenkin. Jos asiat menee reisille, niin sitten ne menee. Ei se ole maailman loppu.

Mun tapauksessa tilanne oli se, että exä otti kissat ja muutti pois ja mä jäin tähän vuokrakämppään. Sen jälkeen oon viettänyt parasta aikaa koskaan. Toki mun psyykkiset ongelmat on välillä vaikeuttaneet elämää, mutta pääasiassa oon ollu tyytyväinen tähän ratkaisuun.

Eron jälkeen mulla oli pieni "suhde." Totesin ettei homma toimi ja tulin päätökseen, ettei mitkään pikku romanssit oo mun juttu enää. Niitä ns. yhden illan juttuja tuli aikuisiän kynnyksellä harrastettua tarpeeksi, enkä niistä saa enää mitään. Päätin sitten keskittyä vain itseeni ja nautin elämästä.

Totta kai mulla on Tinderissä profiili, mutta en sieltä mitään randomeita etsi. Katson tarjontaa ihan huvin vuoksi. Jos sieltä tulee joku vastaan niin tulee. Toinen paikka on lähelläni oleva kirjasto. Tarkoitan sitä, että kaikkialla voi tavata ihmisiä, kun aika on sopiva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös