Trenchtown
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Eiköhän tässä oo kyse vaan siitä, että katsot naisia seksuaalisessa mielessä ja röökaaminen tekee heidän viehättävyydestään huonomman.
Saattaa olla noinkin, mutta kuten jo kirjoitin, niin pikkupojasta asti olen ollut sitä mieltä, että tupakointi ei naiselle sovi. Tämä siis jo vuosikausia ennen, kuin ymmärsin seksistä tai seksuaalisuudesta edes vähää alusta.
*e*
No senhän tietää, että miten siinä sitten kävi, kun nk. inttikaveri saapui saarelle.
En ihan alusta asti ohjelmaa katsonut, mutta katsoin kyllä, myönnän. Nauroin ääneen, että jaaha, sieltä saapuu inttikaveri, nyt on nörtin peli pelattu. Tuli nopeasti vahva mielleyhtymä tähän palstaan ja sen kaikkinaisiin sankareihin.
*e2*
Minua tässä huvittaa lähinnä se, miksi mielipiteesi olisi irrationaalinen. Tupakointi on epänaisellista...
Kuten selväksi on käynyt, niin olen kanssasi täysin samaa mieltä, mutta ei kai sitä ihan noin kärkkäästi voi määrittää vaikka voisin kyllä olettaa, että suurin osa miehistä pitää naisen tupakointia epänaisellisena. Varmasti silti löytyy niitäkin, joiden mielestä tupakoiva nainen on aika lailla seksikkäintä ja naisellisinta mitä löytyy. Voisin olettaa, että suurimmalle osalle miehistä asia on herttaisen yhdentekevä tai ainakin lähellä sitä, noiden mielipidettä pidän näistä mainitsemistani eniten rationaalisena. Ite koen, että mielipiteeni asiassa perustuu pitkälti tunteeseen, joten ei se kovin rationaalinen voi olla.
Viimeksi muokattu: