Naisasiat

• 7 588 487
  • 26 609

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Alkais olemaan jo uuden aivopähkinän aika..

Niin alkais joo. Ei kannattaisi enää kenekään ruokkia, miten tän nyt sanois, no klosea. Hän tykkää aasialaisista, joku muu venäläisistä ja esim. minä tykkään suomalaisista naisista koska heillä on niin paljon parempi suuhygienia verrattuna esim. aasialaisiin naisiin. Suomalaista naista on ihana suudella kun hampaat ovat suorat eikä hengitys haise. Ja leipoakin osaavat. Saa nähdä tuleeko kohta vastapalloon......

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Niin alkais joo. Ei kannattaisi enää kenekään ruokkia, miten tän nyt sanois, no klosea. Hän tykkää aasialaisista, joku muu venäläisistä ja esim. minä tykkään suomalaisista naisista koska heillä on niin paljon parempi suuhygienia verrattuna esim. aasialaisiin naisiin. Suomalaista naista on ihana suudella kun hampaat ovat suorat eikä hengitys haise. Ja leipoakin osaavat. Saa nähdä tuleeko kohta vastapalloon......

Saamelaisilla on taas remakka nauru ja sirkeet silmät, heikkona ollu aina niihin. Ihastuin kyllä kerran yhteen jenkkityttöönkin, joka kysyi multa lontoossa, että mikä on lontoon pääkaupunki, niin vilpittömästi tiedonhaluisena että. Se oli niin kerta kaikkiaan viaton ja tietämätön kun vastasyntynyt bambi.

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kai sinä isällisesti turmelit viattoman bambin jossain yleisövessassa maailmanpyörän laitamilla? .

Ei sinnepäinkään pidin pokerin kuin Leonid Breshnev kuoltuaan ja siirryin pubin vessaan kiireisenä kuin ripulin kourissa päästämään jättinaurun. en suinkaan niin vilpittömälle sielulle voinut nauraa päin naamaa, mutta mieleen se tyttö jäi ihanteellisena vaimomateriaalina ja söpönä kun sarjakuvien pepi koira.

Jeffrey

Jäsen
minä tykkään suomalaisista naisista koska heillä on niin paljon parempi suuhygienia verrattuna esim. aasialaisiin naisiin. Suomalaista naista on ihana suudella kun hampaat ovat suorat eikä hengitys haise. Ja leipoakin osaavat. Saa nähdä tuleeko kohta vastapalloon......

Tulee... Omista kokemuksistani ylivoimaisesti pahin tällä saralla oli nimenomaan suomalainen. Hampaat oli vinot kuin ikean kalusteet, ja suu haisi kuin lehmän perse johon oltaisiin vuoronperään tungettu lampaan paskaa, alkoholia ja tupakkaa sekä vielä jotain todella pahoja juttuja joista minulla ei ole tietoakaan. Sääli, sillä ihan nätti likka oli kyllä muuten kyseessä. Vieläkin tulee oksennusrefleksi tuosta tapauksesta, mutta asia tuli huomattua vasta kun perääntyminen olisi ollut jo liian kiusallista.

Ja sitten toiseen asiaan...

Sanovat ettei parisuhde etsimällä löydy, toisaalta tuskin kukaan tulee elämääsi, mikäli ei olemassaoloasi tiedä. Elän itse elämänvaihetta jossa edellisestä erosta alkaa olla jo tarpeeksi aikaa, valmistuminen edessä ja vielä muutama vuosi kolmekymppisiin. Toisaalta olen myös aina ollut seurustelu- ja perheihmisiä ja kovasti toivoisin sitä onnea omaankin elämään, sinkkuelämä alkaa tulla jo korvista ja muutenkin tuntuu siltä, että alkaisi olla aika. Voiko kuitenkaan insinööri oikeasti rakastua, vai tulisiko vain etsiä se rationaalisesti paras kumppani? Jollain tasolla ajattelen itse, että kunhan hän olisi rationaalisesti hyvä kumppani ja minä pitäisin hänestä, oppisin kyllä myös välittämään syvästi enkä välttämättä piittaisi siitä ns. rakkaudesta. Kerran olen elämässäni sen virheen tehnyt, että olen painanut järkisyyt sivuun, ja turpaanhan siinä tuli.

Uskoakseni olen monelle naiselle melko ihannekumppani. Suurin vaikeus itselläni tuntuu olevan jonkinasteinen ujous ja ehkä jopa jonkinasteinen itsetunnon puute, niille kiinnostaville naisille vain on niin saatanan vaikea mennä puhumaan. Lisäksi itse toivoisin suhteessa melko nopeaa etenemistä, tai ainakin sen mahdollisuutta, joten mahdollisen työtön elämäntilanne on minulle tärkeä asia.

Eli siis varsinaiseen asiaan, miten Jatkoaikalaiset ovat seurustelukumppaneitaan valinneet? Itselleni varmaan paras vaihtoehto olisi se, että tämä löytyisi omasta ns. "vanhojen tuttujen" -kategoriasta. Tällä hetkellä ainoa nainen joka jonkinmoista mietintää herättää onkin juuri tällainen yksilö. Lisäksi kun Suomeen palaan toivon olevani aavistuksen sosiaalisempi kuin sieltä lähtiessäni, eli siis näille kiinnostaville yksilöille puhuminen saattaisi onnistua helpommin. Mitä taas Tinderiin tulee, niin olen jo päättänyt, että varsin tiukalla linjalla mennään ja niitä hyviä naisia sieltä vain haetaan. Lisäksi sitten sinkkuvaiheen aikana taso on päässyt vähän laskemaan, ja enemmän ollut floppeja kuin toppeja. Tätäkin asiaa on pakko pyrkiä kehittämään.

Varmaan vähän sekava avaus nyt taas tälläkertaa. Pääpointteina kuitenkin se, että mitä, missä ja miten? Odotellakko vain, että se "oikea" napsaahtaa kohdalle? Edetäkkö pidemmälle vaikkei sydän heti alkuun roihuaisikaan jos muuten kaikki hyvin? Onko sopivaa lähestyä kaunista naista vaikkapa kadulla, vaikka tämän taustoistaan ja mahdollisista seurustelukuvioistaan ei tietäisikään? Itse olen aina ollut tyyppiä, otan iskun mielummin itse kuin annan sen muille, ja tästä olisi ehkä hyvä päästä eroon sinkkumarkkinoilla?

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Omista kokemuksistani ylivoimaisesti pahin tällä saralla oli nimenomaan suomalainen.

En epäile, mutta kyllä ainakin omien kokemusten perusteella suomitytöillä yleisesti ottaen suuhygienia on kiitettävän korkealla tasolla. Tosin ulkomaalaisista naisista ei ole kuin juuri ja juuri kourallisen verran kokemuksia, mutta kuitenkin.

Tuli vielä mieleen tosta röökistä, että juuri mikään ei ole niin ällöttävää ja epäseksikästä kuin tupakkahengityksellä varustettu nainen, hyi helvetti. Röökaaminen muutenkin on typerää, mutta tupakoivista naisista mulle tulee heti mielleyhtymä sellaiseen lähikapakassa keppanaa kiskovaan ja sätkiä käärivään Riitta-Liisaan. Tiedostan kyllä kaksinaamaisuuteni tässä asiassa, kun itsekin olen aikanaan tupakkaan ollut koukussa. Jostain järjettömästä syystä tupakoiminen ei mun mielestä sovi naiselle alkuunkaan, jos sen nyt yleensäkään sukupuolesta riippumatta voi katsoa kenellekään sopivan.

Eli siis varsinaiseen asiaan, miten Jatkoaikalaiset ovat seurustelukumppaneitaan valinneet? Itselleni varmaan paras vaihtoehto olisi se, että tämä löytyisi omasta ns. "vanhojen tuttujen" -kategoriasta.

Noin se omallakin kohdalla on pääsääntöisesti mennyt, seurustelukumppanit ovat löytyneet kavereista, tutuista tai tutuntutuista. Helpottaa alussa, kun toisen tuntee edes jollain tasolla jo valmiiksi. Toisaalta vaimoni oli mulle tavatessa täysin vieras ihminen ja se oli kyllä heti menoa. Tuli fiilis, että tuossahan tuo etsimäni on.

Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomalaista naista on ihana suudella kun hampaat ovat suorat eikä hengitys haise. Ja leipoakin osaavat. Saa nähdä tuleeko kohta vastapalloon......
Eikö noi suutelujutut lopeteta muutenkin viimeistään parikymppisenä. Mä en kyllä teininäkään tykännyt imeskellä mitään tyttöjen limoja, varsinkaan suusta.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tuli vielä mieleen tosta röökistä, että juuri mikään ei ole niin ällöttävää ja epäseksikästä kuin tupakkahengityksellä varustettu nainen, hyi helvetti. Röökaaminen muutenkin on typerää, mutta tupakoivista naisista mulle tulee heti mielleyhtymä sellaiseen lähikapakassa keppanaa kiskovaan ja sätkiä käärivään Riitta-Liisaan. Tiedostan kyllä kaksinaamaisuuteni tässä asiassa, kun itsekin olen aikanaan tupakkaan ollut koukussa. Jostain järjettömästä syystä tupakoiminen ei mun mielestä sovi naiselle alkuunkaan, jos sen nyt yleensäkään sukupuolesta riippumatta voi katsoa kenellekään sopivan.

Tuossahan se syy oli aika pitkälti avattu. Toki aika imaginäärisin sanakääntein ja ei kai kukaan enää Suomessa kuvittele etteikö nainen voisi kiskoa röökiä siinä missä mieskin.

Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse kyllä tykkään suudella ja imeskellä naisen eritteitä niin ylä- kuin alapäästäkin.
Ennemmin melkeinpä tunkisin mulkun jonkun miehen persuksiin. Sekin tuntuu ällöttävältä, mutta kikkeli sentään voisi saada kiksit siitä kitkasta kun nylkyttää. Mitä kiksejä mies saa suutelusta?

No joskus Tallinnassa oon saattanut tunkea kielen tytön suuhun tai jotain kun oon huomannut että sitä etoo. Siitä saa kiksit.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ennemmin melkeinpä tunkisin mulkun jonkun miehen persuksiin. Sekin tuntuu ällöttävältä, mutta kikkeli sentään voisi saada kiksit siitä kitkasta kun nylkyttää. Mitä kiksejä mies saa suutelusta?

No joskus Tallinnassa oon saattanut tunkea kielen tytön suuhun tai jotain kun oon huomannut että sitä etoo. Siitä saa kiksit.

Niin tässä on ehkä ajattelutavassa ja kikseissä eroja. Mä saan kiksejä siitäkin kun nainen nauttii, enkä mene aina oma nautinto edellä. Jos aina ajattelee pelkästään omaa nautintoa, niin eikö sitä voisi tyytyä pelkästään runkkaamiseen ja jättää naiset kokonaan väliin?

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Eritteistä ei oo sanottavaa, mutta muutama sananen omasta tilanteesta.

Erosin siis reilu vuosi sitten 25 vuotta kestäneestä parisuhteesta (2 lasta). Homma meni vihkoon pitkälti oman loppuunpalamisen vuoksi ja keväällä / alkukesästä oli aika vaikea olla, meni vähän tuon depressioketjun suuntaan. Noh, kesä ja kärpäset, huilia, liikuntaa ja ajatusten kasaamista, elämä alkoi taas maistua ja silmä vilkkua...

Elokuun alussa tapasin itseäni muutaman vuoden nuoremman, samoihin aikoihin eronneen mimmin (lapsia hälläkin) ja tultiin juttuun todella mainiosti heti kättelyssä. Hän, kuten minä, oli ollut heidän perhessään se joka istuu siellä kaukalon laidalla / valmentaa / pitää pöytäkirjaa / toimii joukkueenjohtajana yms. eli yhteistä juttua löytyi paljon. Tää mimmi on siis 40 v. mutta rehellisesti sanottuna näyttää max. about kolmekymppiseltä, which is nice... Tähän ulkonäköjuttuun sellainen hauska sattuma, että oltiin tossa viime viikolla Ruotsin risteilyllä ja paluumatkalla (yökerho-aikaan) jätin hänet hetkeksi yksin => palatessa siellä oli yksi HIFK:n nuoremman kaartin liigapelaaja jututtamassa tätä mimmiä ihan tosissaan ja oli niin "ei tässä mitään tapahtunut, kunhan pidin vähän seuraa", että tällaista vanhempaa valtiomiestä nauratti!

Otettiin siis aika rauhassa alkuun, mikäs kiire tässä, ja annettiin aikaa itsellemme ja lapsillemme, kumpikin tahollaan. Nyt ollaan käytännössä vuorotellen viikonloput toistemme luona (kun toisen mukelot muualla) ja aika mukavalta tuntuu, tästähän voi vaikka tulla jotain pysyvää? Kahtellaan...

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
ei kai kukaan enää Suomessa kuvittele etteikö nainen voisi kiskoa röökiä siinä missä mieskin.

Kuten sanoin, niin ymmärrän kyllä oman kaksinaamaisuuteni asiassa. Siitä olen kanssani samaa mieltä, että tuskin kukaan enää nykypäivän Suomessa kuvittelee, että mimmeillä ei olisi miesten lailla oikeus polttaa tupakkaa, jokainen tekee kuten itse haluaa. En osaa omaa kantaani täysin selittää, olen vain jo ihan pikkupojasta asti ollut sitä mieltä, että tupakointi ei naisille sovi. Vähän vanhempana sitten ymmärsin nuo epäseksikkyydet ja muut jutut. Ja tosiaan kuten jo toin ilmi, niin eihän tupakointi kenellekään varsinaisesti sovi, on tupakoija sitten kumpaa sukupuolta tahansa (vai pitäisikö nykyään jo sanoa, että mitä sukupuolta tahansa).

Eli siinähän polttavat ne ketkä haluavat, mutta mun mielestä se vaan tekee naisesta vähemmän haluttavan ja vähemmän seksikkään. Varmasti vastakkaisiakin - ja ihan yhtä irrationaalisia - mielipiteitä löytyy.

Viimeksi muokattu:

retro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eli siinähän polttavat ne ketkä haluavat, mutta mun mielestä se vaan tekee naisesta vähemmän haluttavan ja vähemmän seksikkään. Varmasti vastakkaisiakin - ja ihan yhtä irrationaalisia - mielipiteitä löytyy.

Eiköhän tässä oo kyse vaan siitä, että katsot naisia seksuaalisessa mielessä ja röökaaminen tekee heidän viehättävyydestään huonomman. Sen sijaan miehiä katselet seksuaalisesti neutraalien lasien läpi, joten vaikutus +/-0

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft

Minua tässä huvittaa lähinnä se, miksi mielipiteesi olisi irrationaalinen. Tupakointi on epänaisellista, siinä missä kaljan kiskominen (humalatila) tai vaikka keho täynnä tatuointeja.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Tämä(kin) on asennekysymys. Monet suomalaisnaiset eivät viitsi/osaa leipoa, aasialaisnainen taas leipoo mielellään.

Nyt ei ole mulla tähän mitää tutkittua tietoa linkittää, mutta ihan mutulla uskallan väittää että aasiastakin löytyy naisia jotka ei leivo. Sä oot Klose fiksu kundi, älä mee sieltä mistä aita on matalin.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eilenhän alkoi sarja Aatami etsii Eevaa. Ensimmäinen jakso näkyy vielä 13 päivän ajan Ruutu.fi:ssä.

Ensin saarella olivat kahdestaan väitöskirjaa tekevä diplomi-insinöörimies ja häntä pari vuotta nuorempi 26-vuotias nainen. Siinä sitten tutustuivat ja nainenkin alkoi olla hieman ihastunut. Seuraavana päivänä (ilmeisesti se oli seuraava päivä) saarelle tuli munasillaan puolustusvoimien palveluksessa töissä oleva jätkä. No senhän tietää, että miten siinä sitten kävi, kun nk. inttikaveri saapui saarelle.

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
No senhän tietää, että miten siinä sitten kävi, kun nk. inttikaveri saapui saarelle.

Tuossa konseptissa ei vaan taidettu antaa valinnanvaraa. Jokainen palstaa ja tätä ketjua lukenut tietää, ettei tavallisella ihmisellä ole mitään mahdollisuuksia inttikaveria vastaan. Tuo sankarityyppi tuntuu vievän kaikki kauniit naiset. Oliko se nyt niin, että ainoastaan rauhanturvaajat menivät vielä inttikaverin edelle, mutta se taitaa olla jo semmoinen korkeus, ettei tavallisen tallaajan kannata riskeerata niskansa nyrjäyttämistä yrittämällä edes tähytä tuonne evoluution huipulle?

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Eilenhän alkoi sarja Aatami etsii Eevaa. Ensimmäinen jakso näkyy vielä 13 päivän ajan Ruutu.fi:ssä.
Oliko joku yllättynyt valinnasta? Eihän tästä ole tovi kun joku yritti julistaa täällä miten kiltit miehet vievät muiden naiset. Kltimpää ilmestystä, eiliseen tutkijaan verrattuna, ei löydy edes peilistä. Alfauros korjasi jälleen koko potin, onneksi fiksuna kaverina alistui melko nopeasti ettei myötähäpeää päässyt syntymään. Siis sen enempää että tulit dumpatuksi alasti lähes miljoonan katsojan edessä.Eri asia mikäli kyseessä olisi ollut keski-ikäisiä ihmisiä. Silloin kiltti tutkija olisi korjannut potin.

Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Ensin saarella olivat kahdestaan väitöskirjaa tekevä diplomi-insinöörimies ja häntä pari vuotta nuorempi 26-vuotias nainen. Siinä sitten tutustuivat ja nainenkin alkoi olla hieman ihastunut. Seuraavana päivänä (ilmeisesti se oli seuraava päivä) saarelle tuli munasillaan puolustusvoimien palveluksessa töissä oleva jätkä. No senhän tietää, että miten siinä sitten kävi, kun nk. inttikaveri saapui saarelle.

Kyllä, siitäkin huolimatta että dippainssillä on paitsi selvästi suuremmat tulot myös kuvan perusteella suurempi vehje.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy