No eihän tästä toki enää jaksa järkyttyä, suomalaisesta keskustelusta. Rakkikoirat hyökkää yhden eri mieltä olevan kimppuun, tilanne on kuin kiusajaisissa alakoulun pihalla välitunnilla kun edes valvojaa ei kiinnosta. Sen verran suurta on myös tahallinen/tahaton väärinymmärtäminen, henkilöön menemiset kuin kaikenlainen kykenemättömyys jonkinlaiseen perusteltuun järkiargumentointiin, että mikäs tässä sitten.
Itse alankin tästä valmistautua vaihteeksi juhlimaan aasialaisen tyttöystäväni kanssa. Täällä ei ihan turhista nipoteta kuten siellä Suomessa joten tunnelma on aina kohdillaan. Tarjotaan jopa pyytämättä tuolia ja ruokaakin toiselle ihmiselle eikä ihmisetkään vaikuta myrkyn syöneeltä. Häveten joutuu välillä kertomaan miten kehittymätöntä siellä päin on mistä tulen ja itse asiassa suurimmasta osasta vaikenenkin.
Mutta vielä tuohon itse asiaan hieman. Itse tykkään sanoa kuten asiat näen, suoraan ja häpeilemättä. Tutkimuksieni pohjalta ei voi oikein muihin johtopäätöksiin kuin esittelemiini tulla. Suomalainen ihminen on vaikeimpia lähestyttäviä (ellei osallistu koko kansan juomakesteihin), ja suomalainen nainen on siitä jännä erityisolento että lähestymiseen suhtaudutaan kuin kannibaali olisi tulossa etsimään ateriaa. Sivistyneessä maailmassa nainen kokee normaalin jutustelun esim. kohteliaisuutena kehuista puhumattakaan ja on vähintään perusutelias, suomalainen vaivautuu ja ihmettelee mitä tapahtuu. Minusta suomalaisuus ei anna vielä edellytyksiä haluta samaa mitä suomalaiset keskimäärin; olenhan jokseenkin aina ihmetellyt suomalaista tylyyttä ja negan määrää suhteessa toisiin ihmisiin. No tälle on toki omat historialliset perusteensa, mistä asiat juontuvat.
Itse tykkään aasialaisen naisen pehmeydestä, naisellisesta viehkeydestä, siroudesta ja inhimillisestä lämmöstä. Eihän näitä kaikkia voi suomalaisilta odottaa, mutta onhan ero dramaattinen.
Hyvä kuitenkin Suomenkin ja suomalaisten kannalta, että olette oikeassa ja minä väärässä (muutenhan eri mieltä olevaa tuskin kannattaisi haukkua suohon). Parisuhteet kukoistavat jatkossakin, perhe-elämä ym. sosiaalisuus lepää terveellä pohjalla ja viimeistään maahanmuuttajamiehet varmistavat huoltosuhteen ja valtionvelan korjaantumisten olevan ajan kysymys. Sitäpaitsi hoitoahan varten ne lääkkeetkin on kehitetty ja viina on aina hintansa väärti.
Masennuksen yleisyys johtuu varmaan geeneistä. Onnea kohta satavuotias soma Suomineito.