Artturenos
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Olen sillä tavalla huolestunut Ebrahimin/toimittajien sivistyksen tasosta, koska Ebrahim ei selvästikkään tiennyt kuka hänen kanssaan on puhumassa. Hän asettaa itsensä todella huonoon valoon käydessään Valtaojan kimppuun, jota nyt yleisesti pidetään todella kilttinä, viisaana, ymmärtäväisenä ja hyväntahtoisena miehenä. Valtaojasta ei ole kovin vaikea löytää tietoa, videoita, haastatteluja, joista olisi ainakin voinut opiskella millainen kaveri kyseessä on, ja kannattaako tuon kaltaista ihmistä vastaan lähteä mouhoamaan. Ebrahim teki nyt itsemurha tehtävän, jossa hänellä ei ollut pienintäkään mahdollisuutta selvitä voittajana.
itse olen myös sitä mieltä, että Valtaojan tietäminen kuuluu jollain tapaa yleisivistykseen etenkin toimittajalle, jonka työhön yleisesti liittyy tietää kaikesta vähän jotain. Jos Valtaoja on niin vieras ihmisenä, että häneltä erikseen tarvitsee kysellä mitä hän on toisten hyväksi elämällään tehnyt, niin hieman ihmettelen minkälaisella sivistyksellä toimittajan papereita oikein saa.
itse olen myös sitä mieltä, että Valtaojan tietäminen kuuluu jollain tapaa yleisivistykseen etenkin toimittajalle, jonka työhön yleisesti liittyy tietää kaikesta vähän jotain. Jos Valtaoja on niin vieras ihmisenä, että häneltä erikseen tarvitsee kysellä mitä hän on toisten hyväksi elämällään tehnyt, niin hieman ihmettelen minkälaisella sivistyksellä toimittajan papereita oikein saa.
Viimeksi muokattu: