karotenoidi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Canucks, PYRY
Missä mää niin sanoin?koska kaasuiskusta Helsinki Prideä kohtaan on vain suunnilleen kymmenen vuotta niin se on ihan okei
Missä mää niin sanoin?on sinusta ihan okei että joukko ihmisiä menee häiriköimään tilaisuutta jossa on paikalla lapsia.
Sinäkin käytit sitä juuri, ihan samassa tarkoituksessa kuin minäkin. Keskustelessasi siitä sanasta.Eli siis käyttäessäsi sanaa transu, loukkaat tahallisesti lukuisia ihmisiä, vaikka se sinusta onkin normaalia.
Venäjä-jutut jätän täysin omaan arvoonsa. Mää oon liberaalimpi kuin kukaan teistä vihervassareista enkä juurikaan kaipaa mitään lakeja hyysäämään ihmisiä. No sellainen laki on hyvä, että jotain täytyy kuitenkin olla päällänsä, kun menee pitämään satutuokiota lapsille. Vaikka sitten mekko. Edit. Ja ennen kuin kukaan kysyy mikä musta tekee liberaalin, vastaan. Se että kun minusta joku käyttäytyy sopimattomasti, pöljästi tai muuten eri lailla kuin minä, minun selkärankareaktioni ei ole että se pitää lailla kieltää. Toisin kuin vihervassareilla niin usein.
Viimeksi muokattu: