Mainos

Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 498 062
  • 15 428

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Meiltä puuttuu edelleen se "en tykkää" nappi. Olisin semmoista halunnut painaa tänään pari kertaa. Ko. viestien raportointi taas olisi mielestäni ollut liioittelua.
Noissa tapauksissa vastataan vain: "älä ala vittuilemaan runkku". Jos kyse on vain vääristä mielipiteistä, eikä edes sinulle suunnatuista sanoista, niin voi niihinkin tuon vastata. Erittäin laajakäyttöinen lausuma siis.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Noissa tapauksissa vastataan vain: "älä ala vittuilemaan runkku".
Tämä on jo sen luokan palstameemi, että se pitäisi erikseen mainita säännöissä sallituksi vastaukseksi. Otan tavoitteekseni käyttää sitä ainakin kerran tänä vuonna. Antakaa sakkoa, saatana!

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Noissa tapauksissa vastataan vain: "älä ala vittuilemaan runkku". Jos kyse on vain vääristä mielipiteistä, eikä edes sinulle suunnatuista sanoista, niin voi niihinkin tuon vastata. Erittäin laajakäyttöinen lausuma siis.

Tämä on jo sen luokan palstameemi, että se pitäisi erikseen mainita säännöissä sallituksi vastaukseksi. Otan tavoitteekseni käyttää sitä ainakin kerran tänä vuonna. Antakaa sakkoa, saatana!
Mulla tuo onneksi tulee joka viestissä.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Piti oikein verestää muistoja, tässä tämä muillekin:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piti oikein verestää muistoja, tässä tämä muillekin:

Ei tainnut schollilta täyslaidallisen saanut nimimerkki arvata, millaiseen ampiaispesään meni päänsä työntämään, kun erehtyi homohousuja vastustavaa speedomiestä tökkäisemään. Ei liian kauan antanut scholl pinnansa kiristyä. Toimikohan scholl edes pienenä esikuvana Michael Douglasin roolihahmolle elokuvassa Rankka päivä?

Ja en alkanut vittuilemaan sinulle @scholl , vaikka vähän runkku lienenkin.

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Onko natsi- ja eugeniikkasyytökset yleisesti kiellettyjä vaiko ainoastaan silloin, kun eri mieltä vihervasemmiston natsieugeniikkahankkeista? Tämä tuotti pelikieltoa tällä kertaa:
Ai että minä nautin tästä kun poronatsit eivät pääse harrastamaan eugeniikkaansa.
Ei ollut kuulemma asiallista kielenkäyttöä, joten siksi jäin pohtimaan.

Taas poistu isoista ovista 2001 jäsen. Toki veljellä oli lähtenyt argumentointi lapasesta jo aikoja sitten ja varoitukset eivät auttaneet.

Hemmon jihad Tapparaa kohtaan oli livenäkin käsin kosketeltavaa ja tavallaan hienoa.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Taas poistu isoista ovista 2001 jäsen. Toki veljellä oli lähtenyt argumentointi lapasesta jo aikoja sitten ja varoitukset eivät auttaneet.

Hemmon jihad Tapparaa kohtaan oli livenäkin käsin kosketeltavaa ja tavallaan hienoa.

Mitä kaverin viimeaikaisia postauksia (4kk) katsoo niin jokainen Tapparaa koskeva viesti oli seuraa halventava tai kannattajia morkkaava. Sanotaan että jos tällaisia viestejä on muutama prosentti viesteistä niin ei haittaa mutta jos lähes jokainen viesti on tällainen niin kirjoitusoikeuksien poisto on perusteltu.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hetkinen. Mängimiestä vihjataan Mängimieheksi ja tästä kuukauden pelikielto. Nyt ei mahdu mun jakeluun.

Jos mun nimimerkki on Juhani Tamminen tai Uimalakki ja mua sanotaan hyväksi koutsiksi, niin onko sekin kuukauden arvoinen nakki?

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Hetkinen. Mängimiestä vihjataan Mängimieheksi ja tästä kuukauden pelikielto. Nyt ei mahdu mun jakeluun.

Jos mun nimimerkki on Juhani Tamminen tai Uimalakki ja mua sanotaan hyväksi koutsiksi, niin onko sekin kuukauden arvoinen nakki?
Mua on sanottu Pyhimykseksi ja siitä ei tullut pelikieltoa. Ilmeisesti modet tulkitsivat sen olevan se TV-hahmo, eikä rap-artisti Mikko Kuoppala.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

@Uimalakki tulee selittään tämä?

Avautui muuten että Mängimies on jonkun muusikon taiteilijanimi.

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Itseäni vähän ihmetyttänyt tuo henkilön arvuuttelu pykälän käyttö. Siis välillä viesti poistetaan koska on arvuuteltu henkilöllisyyttä. Ja välillä oikein erikseen linkataan kyseiseen viestiin ja kehotetaan käykääs nyt kaikki katsomassa ketä tässä on hätyytelty.

Toisaalta ymmärrän, mutta oikeasti en.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Itseäni vähän ihmetyttänyt tuo henkilön arvuuttelu pykälän käyttö. Siis välillä viesti poistetaan koska on arvuuteltu henkilöllisyyttä. Ja välillä oikein erikseen linkataan kyseiseen viestiin ja kehotetaan käykääs nyt kaikki katsomassa ketä tässä on hätyytelty.

Niin, jospa joku ottaisi opikseen. Toistaiseksi näyttää aika heikolta.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Käytännössä räikeimpiä rikkeitä sisältävät viestit poistetaan, koska niissä paljastetaan asioita, jotka voivat vaarantaa yksityisyyttä merkittävästi. Muiden osalta viestit jätetään näkyviin, koska yksityisyyttä ei vaaranneta merkittävästi. Kakkua tulee, että voidaan lopettaa vihjailut heti alkuunsa.

Tämä on mun ymmärrys näistä ja käy ainakin omaan järkeen ihan hyvin.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt tuli puskista, mutta mahtava ulostus oli tuo @Centteri nimimerkin poisto. Ennätin aikanaan ihmetellä, jotta mikä homma, mutta hienoa, että näin viiveellä olette asian hoksanneet ja tarvittavan toimenpiteen tehneet. Vielä on pari samanmoista jäljellä, ehkäpä nekin hoksaatte aikanaan. No, kiitos hyvästä työstä!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy