Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 256 276
  • 13 719

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Itseäni vähän ihmetyttänyt tuo henkilön arvuuttelu pykälän käyttö. Siis välillä viesti poistetaan koska on arvuuteltu henkilöllisyyttä. Ja välillä oikein erikseen linkataan kyseiseen viestiin ja kehotetaan käykääs nyt kaikki katsomassa ketä tässä on hätyytelty.

Toisaalta ymmärrän, mutta oikeasti en.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Itseäni vähän ihmetyttänyt tuo henkilön arvuuttelu pykälän käyttö. Siis välillä viesti poistetaan koska on arvuuteltu henkilöllisyyttä. Ja välillä oikein erikseen linkataan kyseiseen viestiin ja kehotetaan käykääs nyt kaikki katsomassa ketä tässä on hätyytelty.

Toisaalta ymmärrän, mutta oikeasti en.
Niin, jospa joku ottaisi opikseen. Toistaiseksi näyttää aika heikolta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itseäni vähän ihmetyttänyt tuo henkilön arvuuttelu pykälän käyttö. Siis välillä viesti poistetaan koska on arvuuteltu henkilöllisyyttä. Ja välillä oikein erikseen linkataan kyseiseen viestiin ja kehotetaan käykääs nyt kaikki katsomassa ketä tässä on hätyytelty.

Toisaalta ymmärrän, mutta oikeasti en.
Käytännössä räikeimpiä rikkeitä sisältävät viestit poistetaan, koska niissä paljastetaan asioita, jotka voivat vaarantaa yksityisyyttä merkittävästi. Muiden osalta viestit jätetään näkyviin, koska yksityisyyttä ei vaaranneta merkittävästi. Kakkua tulee, että voidaan lopettaa vihjailut heti alkuunsa.

Tämä on mun ymmärrys näistä ja käy ainakin omaan järkeen ihan hyvin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt tuli puskista, mutta mahtava ulostus oli tuo @Centteri nimimerkin poisto. Ennätin aikanaan ihmetellä, jotta mikä homma, mutta hienoa, että näin viiveellä olette asian hoksanneet ja tarvittavan toimenpiteen tehneet. Vielä on pari samanmoista jäljellä, ehkäpä nekin hoksaatte aikanaan. No, kiitos hyvästä työstä!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kyllä sai @Roger Moore niin naurettavan pelikiellon, että ei tänne pian uskalla kirjoittaa enää mitään huumoriin viittaavaa. Pleijarit alkaa ja kevät tulee, joten ei sen pipon enää tarvitse niin kireällä olla.
Näissä kannattaa aina muistaa lukea se pelikieltopäätöksen teksti kokonaisuudessaan. Käytännössä kakku napsahti käyttäjän kokonaispanoksesta palstalla, eikä tuosta yhdestä viestistä.

Roger saattaa itsekin allekirjoittaa sen, että tuo viikko tuli ihan aiheesta.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt kyllä sai @Roger Moore niin naurettavan pelikiellon, että ei tänne pian uskalla kirjoittaa enää mitään huumoriin viittaavaa. Pleijarit alkaa ja kevät tulee, joten ei sen pipon enää tarvitse niin kireällä olla.
Itse ehdotin tämän 'viestin' lähettämistä suoraan Kärppien toimistolle, mutta selvisin rangaistuksetta. Missä tasa-arvo?!

Mutta joo, aivan naurettava pelikielto, jos tuo viesti on se 'raskauttavin' tekijä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Itse ehdotin tämän 'viestin' lähettämistä suoraan Kärppien toimistolle, mutta selvisin rangaistuksetta. Missä tasa-arvo?!
Huomenna odottaa sinuakin punainen munalukko profiilisi päällä otsikolla ”sitä saa mitä tilaa, terveisin Hammaslääkärit”.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Marin -ketjussa puoskarit tekevät pääministeristä psykiatrisia diagnooseja ja pikkupuoskarit peukuttavat. Moderaattorit eivät tähän ole puuttuneet. Miksiköhän. Haluavatko he ehkä tällä tavalla omalta osaltaan tukea perskokoomuslaisten vaalikampanjaa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Marin -ketjussa puoskarit tekevät pääministeristä psykiatrisia diagnooseja ja pikkupuoskarit peukuttavat. Moderaattorit eivät tähän ole puuttuneet. Miksiköhän. Haluavatko he ehkä tällä tavalla omalta osaltaan tukea perskokoomuslaisten vaalikampanjaa.

Varmaan jury on kokoontumassa vielä ja tuomiot tulee vasta myöhemmin, mutta ihmettelen, miten vaikea on ymmärtää lukemaansa, jos viestin sisältö ei itseä miellytä. Minä nimittäin kirjoitin sanatarkasti näin:

*) En väitä Marinin olevan narsisti, mutta hänen julkisten esiintymistensä perusteella voi helposti todeta, että narsistista persoonallisuushäiriötä sairastavalla ihmisellä on hämmentävän paljon samoja piirteitä kuin ketjun päähenkilöllä. Yhdysvalloissa narsistinen persoonallisuushäiriö on kategorisoitu DSM-IV luokituksen alle nimeltä ”Jatkuva mahtavuuden kokeminen kuvitelmissa ja käyttäytymisessä, ihailun tarve ja empatian puute. " (Lähde: Narsistisen persoonallisuushäiriön muodostuminen

En siis ole diagnosoinut häntä tai edes väittänyt Marinin olevan narsisti, kuten yllä olevasta lainauksesta alleviivattuna ja boldattuna voi jokainen itse lukea. Mitään diagnooseja ei yksikään tohtori voi tehdä kotisohvalta käsin, saati sitten ei-lääkäri, se nyt on ihan päivänselvää.

Muita puolueita ei myöskään ole mainittu sanallakaan, itse asiassa ei edes Marinin puoluetta, koska hän ei pääministerinä ollessaan varsinaisesti edusta puoluettaan vaan Suomea ja Suomen kansaa. Myös minua, vaikka en ole häntä virkaansa äänestänyt. Mutta niin se menee.

Ei kannata nähdä sellaisia asioita, joita ei ole olemassa, kuten diagnooseja ja puoluekirjoja. Myös minä olen oikeutettu ilmaisemaan mielipiteeni, vaikka se esimerkiksi juuri sinun mielipiteestäsi poikkeaakin. Mielestäni viestini ei ollut mitenkään hyvän tavan vastainen. Pitäisin erikoisena, mikäli tietyistä pääministerin esiintymisille ominaisista piirteistä ei saisi käydä keskustelua, eihän tämä nyt sentään mikään Venäjä ole. Mutta, mikäli modet katsovat toisin, sitten mennään sen mukaan ja otetaan opiksi. En myöskään edusta täällä mitään puoluetta, mutta muista en toki tiedä. Eikä kiinnostakaan.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Haluavatko he ehkä tällä tavalla omalta osaltaan tukea perskokoomuslaisten vaalikampanjaa.
Muuhun en ota kantaa, mutta tätä olen itsekseni pohtinut jo jonkun aikaa ja nyt kun sen joku "ääneen" sanoi, niin kommentoidaan nyt. Varsinkin eräs palstan merkittävä pro Kokoomus -nimimerkki on lyönyt kampanjavaihteen päälle jo jokin aika sitten, mitä olen lievästi huvittuneena seurannut. Toki voi olla, että olen tulkinnut väärin mutta siltä se on minun silmääni näyttänyt.

Pahoittelut OT:sta.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se nyt on aika selvää että kun tässä ketjussa muistaa kehua moddraattoreita, niin voi muualla palstalla melskata ihan vapaasti
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosittelen kokeilemaan tätä teoriaa.
Mulla on aika monta havaintoa jo nyt, en tarvitse lisää aineistoa. Ja tietysti toisinpäin toimii, että modekritiikistä tulee penaltia jonkun tekosyyn varjolla.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nostappa nämä havainnot framille, niin lähdetään yhdessä polkemaan modet maanrakoon.
Kunhan lupailet taas. Kerrankin pyysin sinua tänne keskustelemaan, kun olit sellaista proceduuria ehdottanut. Eipä näkynyt taikka kuulunut
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Jaa, siellä on Marin saanut taas asiatonta kritiikkiä. En ainakaan nopealla vilkaisulla löytänyt kyseisestä ketjusta mitään puoskarien tekemiä psykiatrisia diagnooseja, mutta näin ne asiat siellä lahkossa ilmeisesti koetaan.

Ei tuo nyt poikkea millään lailla ainakaan negatiiviseen suuntaan vaikka Persujen tai Turtiaisen saamasta palautteesta ja runtuahan täällä saavat myös niin Kepu, Kokoomus, Vihreät, Vasemmistoliitto kuin Hjalliskin. Vähiten sitten varmaan KD ja RKP, toki jälkimmäinen ottaa osumaa ainakin kielipolitiikastaan. Se mikä erottaa Marin-uskovaiset muista on se, että heidän kritiikinsietokykynsä on samalla tasolla kuin johtajallaankin eli tasan nolla ja syyt löytyvät aina muualta kuin omista tekemisistä. Tulee ihan mieleen erään suurvallan ex-presidentti kannattajineen.

Kuulostaa myös hyvin uskottavalta, että modet haluavat osaltaan tukea juuri perskokoomuslaisten vaalikampanjaa. Antaisivat nyt Marinillekin edes hieman saumaa...

Ja tulihan sieltä näköjään taas perinteiset uhriutumisetkin eräältä moderaattoreiden kaltoin kohtelemalta asiakirjoittajalta. Déjà-vu.

@Nelfor on varmasti hyvin pettynyt, kun luottamuskin on menetetty ikuisiksi ajoiksi.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eiköhän tässä nämä turhuudetkin riitä. Rikepiste annettu.
Kuten sanoin, luottamuksesi on menetetty ikuisiksi ajoiksi
En tiedä yhtään mistä puhut, joten tämä vaikuttaa pelkältä tekosyyltä. Tiedät kuitenkin, että väitteesi ovat yhtä tyhjän kanssa, eikä löydy lihaa luiden ympärille.
 

444

Jäsen
Pitäkää nyt se saatanan politiikka siellä löylyhuoneessa.
Eikö tämä mene jo itsemoderoinnin puolelle? No ehkä modet eivät huomanneet asiaa, vaikka siihen seuraavassa viestissään viittasivatkin.

Mä muuten edelleen odotan sellaista osiota, tunkiota, johon kaikki musiikkikeskustelu dumpattaisiin. Ei tarvitsisi sadassa eri ketjussa lukea, onko Ed Sheeran, Litku Klemetti vai Oasis parasta ikinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös