No sittenhän ne on ihan okei?Kaukosäätimen sukurutsaukset taisivat olla Putouksen Kari Mutasen käsialaa.
No sittenhän ne on ihan okei?
Mua on sanottu Pyhimykseksi ja siitä ei tullut pelikieltoa. Ilmeisesti modet tulkitsivat sen olevan se TV-hahmo, eikä rap-artisti Mikko Kuoppala.Hetkinen. Mängimiestä vihjataan Mängimieheksi ja tästä kuukauden pelikielto. Nyt ei mahdu mun jakeluun.
Jos mun nimimerkki on Juhani Tamminen tai Uimalakki ja mua sanotaan hyväksi koutsiksi, niin onko sekin kuukauden arvoinen nakki?
@Uimalakki tulee selittään tämä?Hetkinen. Mängimiestä vihjataan Mängimieheksi ja tästä kuukauden pelikielto. Nyt ei mahdu mun jakeluun.
Jos mun nimimerkki on Juhani Tamminen tai Uimalakki ja mua sanotaan hyväksi koutsiksi, niin onko sekin kuukauden arvoinen nakki?
Niin, jospa joku ottaisi opikseen. Toistaiseksi näyttää aika heikolta.Itseäni vähän ihmetyttänyt tuo henkilön arvuuttelu pykälän käyttö. Siis välillä viesti poistetaan koska on arvuuteltu henkilöllisyyttä. Ja välillä oikein erikseen linkataan kyseiseen viestiin ja kehotetaan käykääs nyt kaikki katsomassa ketä tässä on hätyytelty.
Toisaalta ymmärrän, mutta oikeasti en.
Käytännössä räikeimpiä rikkeitä sisältävät viestit poistetaan, koska niissä paljastetaan asioita, jotka voivat vaarantaa yksityisyyttä merkittävästi. Muiden osalta viestit jätetään näkyviin, koska yksityisyyttä ei vaaranneta merkittävästi. Kakkua tulee, että voidaan lopettaa vihjailut heti alkuunsa.Itseäni vähän ihmetyttänyt tuo henkilön arvuuttelu pykälän käyttö. Siis välillä viesti poistetaan koska on arvuuteltu henkilöllisyyttä. Ja välillä oikein erikseen linkataan kyseiseen viestiin ja kehotetaan käykääs nyt kaikki katsomassa ketä tässä on hätyytelty.
Toisaalta ymmärrän, mutta oikeasti en.
Näissä kannattaa aina muistaa lukea se pelikieltopäätöksen teksti kokonaisuudessaan. Käytännössä kakku napsahti käyttäjän kokonaispanoksesta palstalla, eikä tuosta yhdestä viestistä.Nyt kyllä sai @Roger Moore niin naurettavan pelikiellon, että ei tänne pian uskalla kirjoittaa enää mitään huumoriin viittaavaa. Pleijarit alkaa ja kevät tulee, joten ei sen pipon enää tarvitse niin kireällä olla.
Itse ehdotin tämän 'viestin' lähettämistä suoraan Kärppien toimistolle, mutta selvisin rangaistuksetta. Missä tasa-arvo?!Nyt kyllä sai @Roger Moore niin naurettavan pelikiellon, että ei tänne pian uskalla kirjoittaa enää mitään huumoriin viittaavaa. Pleijarit alkaa ja kevät tulee, joten ei sen pipon enää tarvitse niin kireällä olla.
Huomenna odottaa sinuakin punainen munalukko profiilisi päällä otsikolla ”sitä saa mitä tilaa, terveisin Hammaslääkärit”.Itse ehdotin tämän 'viestin' lähettämistä suoraan Kärppien toimistolle, mutta selvisin rangaistuksetta. Missä tasa-arvo?!
Marin -ketjussa puoskarit tekevät pääministeristä psykiatrisia diagnooseja ja pikkupuoskarit peukuttavat. Moderaattorit eivät tähän ole puuttuneet. Miksiköhän. Haluavatko he ehkä tällä tavalla omalta osaltaan tukea perskokoomuslaisten vaalikampanjaa.
*) En väitä Marinin olevan narsisti, mutta hänen julkisten esiintymistensä perusteella voi helposti todeta, että narsistista persoonallisuushäiriötä sairastavalla ihmisellä on hämmentävän paljon samoja piirteitä kuin ketjun päähenkilöllä. Yhdysvalloissa narsistinen persoonallisuushäiriö on kategorisoitu DSM-IV luokituksen alle nimeltä ”Jatkuva mahtavuuden kokeminen kuvitelmissa ja käyttäytymisessä, ihailun tarve ja empatian puute. " (Lähde: Narsistisen persoonallisuushäiriön muodostuminen
Muuhun en ota kantaa, mutta tätä olen itsekseni pohtinut jo jonkun aikaa ja nyt kun sen joku "ääneen" sanoi, niin kommentoidaan nyt. Varsinkin eräs palstan merkittävä pro Kokoomus -nimimerkki on lyönyt kampanjavaihteen päälle jo jokin aika sitten, mitä olen lievästi huvittuneena seurannut. Toki voi olla, että olen tulkinnut väärin mutta siltä se on minun silmääni näyttänyt.Haluavatko he ehkä tällä tavalla omalta osaltaan tukea perskokoomuslaisten vaalikampanjaa.
Suosittelen kokeilemaan tätä teoriaa.Se nyt on aika selvää että kun tässä ketjussa muistaa kehua moddraattoreita, niin voi muualla palstalla melskata ihan vapaasti
Mulla on aika monta havaintoa jo nyt, en tarvitse lisää aineistoa. Ja tietysti toisinpäin toimii, että modekritiikistä tulee penaltia jonkun tekosyyn varjolla.Suosittelen kokeilemaan tätä teoriaa.
Nostappa nämä havainnot framille, niin lähdetään yhdessä polkemaan modet maanrakoon.Mulla on aika monta havaintoa jo nyt, en tarvitse lisää aineistoa. Ja tietysti toisinpäin toimii, että modekritiikistä tulee penaltia jonkun tekosyyn varjolla.
Kunhan lupailet taas. Kerrankin pyysin sinua tänne keskustelemaan, kun olit sellaista proceduuria ehdottanut. Eipä näkynyt taikka kuulunutNostappa nämä havainnot framille, niin lähdetään yhdessä polkemaan modet maanrakoon.
Tee ensin se mitä ehdotan, niin päästään eteenpäin.Kunhan lupailet taas. Kerrankin pyysin sinua tänne keskustelemaan, kun olit sellaista proceduuria ehdottanut. Eipä näkynyt taikka kuulunut
Kuten sanoin, luottamuksesi on menetetty ikuisiksi ajoiksiTee ensin se mitä ehdotan, niin päästään eteenpäin.