Eli erityiskohtelu on silloin ok, kun hyödyt siitä itse? Säännöissä ei sanota, että tuo sääntökohta ei koske pitkäaikaisia palstalaisia.No, minä oon ollut täällä kuitenkin yli kaksikymmentä vuotta, entä sinä?
Eli erityiskohtelu on silloin ok, kun hyödyt siitä itse? Säännöissä ei sanota, että tuo sääntökohta ei koske pitkäaikaisia palstalaisia.No, minä oon ollut täällä kuitenkin yli kaksikymmentä vuotta, entä sinä?
Tämä. Olisi hauska nähdä, kuinka paljon käyttäjien määrä laskisi jos vaikka Löylyhuone laitettaisiin säppiin vuodeksi. Oma veikkaus on, että tulee niin sanottu "yleisökato" mutta ehkä tässä tapauksessa "kirjoittajakato"Tätä pitäisi käyttää paljon enemmän, siis yleisesti vapaan porttikieltoja. Tänne on pesiytynyt aivan liikaa vapaan puolen jankkaajia, joilla ei ole mitään annettavaa palstan lähtökohtaiseen aihepiiriin, eli jääkiekkoon.
Ai mistä ja miten minä olen hyötynyt?Eli erityiskohtelu on silloin ok, kun hyödyt siitä itse? Säännöissä ei sanota, että tuo sääntökohta ei koske pitkäaikaisia palstalaisia.
Ei mitenkään, olin vain uteliasMiten se liittyy tuohon kirjoittamaani viestiin tai palstan sääntöihin?
Suosittelen lukemaan viestini uudelleen, vastaus löytyy siitä. Ei ole pitkä viesti.Ai mistä ja miten minä olen hyötynyt?
Tämä on hyvä pointti ja olen kanssasi hyvin pitkälti samaa mieltä. Mulla on tähän vain hiukan lisättävää.Tätä pitäisi käyttää paljon enemmän, siis yleisesti vapaan porttikieltoja. Tänne on pesiytynyt aivan liikaa vapaan puolen jankkaajia, joilla ei ole mitään annettavaa palstan lähtökohtaiseen aihepiiriin, eli jääkiekkoon.
Tarkista sieltä vihostasi, mihin merkkaat onnistumisesi.Onko menny joku ihon alle?
Ai, sinä puhuit minusta. Olisit heti reilusti puhunut nimimerkillä, tosin tuntuu täällä olevan enemmänkin käytäntö että vihjaillaan kaikenlaista, mutta nimiä ei sanota. Tavallaan seläntakana puhumista sekin...Tarkista sieltä vihostasi, mihin merkkaat onnistumisesi.
No niinhän sinäkin puhuit. Tunnusta pois.Ai, sinä puhuit minusta.
Mistähän tässä on oikeastaan kyse? Melkein kiinnostaa. Jotenkin surullista katsottavaa.
Juuri tämä modeketju käy toisinaan niin kuumana, että ei haittaisi, jos tämä ketju olisi Löylyhuoneessa, jossa jutellaan selitteenkin mukaisesti kuumista aiheista muutenkin.Vielä kun saisivat tämän Mode-ketjun siirrettyä sinne löylyhuoneen puolelle.
Se on jännä että on jengiä jota vituttaa jonkun kirjoitukset. Ja silti lukevat niitä. Aikamoisia velikultia
Mulla on sellainen taito että pystyn hyppäämään yli kirjoitukset, jotka eivät kiinnosta. Ei se ole tähän mennessä ole tuntunut mitenkään erityistaidolta, mutta kaippa olen erityisen älykäs siinäkin suhteessaTulee ehkä yllätyksenä, mutta itse luen eri ketjuja siksi, että näen muiden ohmisten kommentteja eri aihepiireistä. Sinun kommenttisi nyt sattuvat vain olemaan niissä ketjuissa, vaikka en erityisemmin ole kiinnostunut juuri sinun mielipiteistäsi. Luulen, että tämä on yleistä myös muilla, miksi ketjuissa aikaansa kuluttavat, mutta varmaksi en toki osaa sanoa.
En ole katsonut laittaa ketään ignoreen, mutta ei siihen mitään teknistä estettä ole.
Varmasti jokainen pystyy helposti hyppimään sellaisen kirjoitusten yli, jotka eivät kiinnosta. Mutta kun puhutaan aihepiiristä, joka kiinnostaa, ja sitten joku sanoo jotain tyhmää tai suhtautuu siihen typerästi, niin sellaisen yli hyppääminen ei varmasti ole helppoa kenellekään.Mulla on sellainen taito että pystyn hyppäämään yli kirjoitukset, jotka eivät kiinnosta. Ei se ole tähän mennessä ole tuntunut mitenkään erityistaidolta, mutta kaippa olen erityisen älykäs siinäkin suhteessa
Mutta mikä juttu on se että toivotaan tiettyjen mielipiteiden kirjoittaminen kielletyiksi? Lisäksi halutaan vähintään kirjoituskiellot?Varmasti jokainen pystyy helposti hyppimään sellaisen kirjoitusten yli, jotka eivät kiinnosta. Mutta kun puhutaan aihepiiristä, joka kiinnostaa, ja sitten joku sanoo jotain tyhmää tai suhtautuu siihen typerästi, niin sellaisen yli hyppääminen ei varmasti ole helppoa kenellekään.
Tässä muuten malliesimerkki kirjoituksesta, joka mun kirjoittamana tulkittaisin sopimattomaksi käyttäytymiseksiJopa sinä varmasti ymmärrät, että mikä ero näissä on
Ja paskat. Sopimaton käyttäytyminen on sopimatonta, ihan sama kuka sitä esittää. Kuvittelet tämän ajojahdin ihan omassa päässäsi, kun et osaa ottaa vastuuta omasta tekemisestäsi.Tässä muuten malliesimerkki kirjoituksesta, joka mun kirjoittamana tulkittaisin sopimattomaksi käyttäytymiseksi
No jään odottelemaan saatko rangaistusta tuosta minuun kohdistuneesta "jopa sinä varmasti ymmärrät..." heitosta. En pidätä hengitystä sitä odotellessa.Tämä sinun kuvittelemasi ajojahti jatkuu tasan niin kauan, kun et kykene ottamaan itse vastuuta siitä, miten tällä palstalla käyttäydyt. Kukaan muu ei voi tilannetta muuttaa.
Tästä kokonaisuudesta voi vaikka rankkua tullakin - ja jos tulee, niin ansaitsen sen. Pelkästään yhdestä tuollaisesta heitosta ei varmasti tule rankkua, eikä tulisi sinullekaan.No jään odottelemaan saatko rangaistusta tuosta minuun kohdistuneesta "jopa sinä varmasti ymmärrät..." heitosta. En pidätä hengitystä sitä odotellessa.
Tämä on edelleen hyvä esimerkki siitä, miten mulle on eri säännöt kuin vaikka sulle.. Sanna Marinin hallitusTästä kokonaisuudesta voi vaikka rankkua tullakin - ja jos tulee, niin ansaitsen sen. Pelkästään yhdestä tuollaisesta heitosta ei varmasti tule rankkua, eikä tulisi sinullekaan.
Hyvä esimerkki siitä, että tuossa(kaan) tapauksessa pelikieltoa ei tullut yhden viestin tai lauseen perusteella. Et ole esittänyt vielä yhtäkään esimerkkiä tilanteista, missä olisit saanut yhden viestin perusteella rangaistuksen, jota muut eivät saa samankaltaisesta viestistä.Tämä on edelleen hyvä esimerkki siitä, miten mulle on eri säännöt kuin vaikka sulle.. Sanna Marinin hallitus