Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 253 064
  • 13 719

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toiset käyvät keskustelua asiasta ja toiset keskittyvät henkilöihin sekä rasistireppanoiden oikeuksiin. Ehkä termi on nyt kuitenkin tutumpi ja voi jättää tämän keskustelun.
Mitenkäs tämä nyt menee? Olenko myös minä rasistireppana, kun pohdin rikastuttamisen merkitystä ja vielä tarkemmin sitä, käytettiinkö sitä koulumaailmaan liittyvässä keskustelussa rasistisesti vai ei.

Yleinen ajatus koulumaailmassa on se, että monikulttuurisuus on rikkaus, josta voidaan ammentaa paljon hyvää. Näin ainakin opettajankoulutuslaitokset asiaan suhtautuvat ja tästä tulokulmasta uusia opettajia kouluttavat. Varmasti osin kapea ja naiivi on tuo tulokulma, mutta hyvä tavoite siinä on.

Tietämättä lainkaan porttikiellon saaneen nimimerkin historiaa, sain hänen porttikieltoon johtaneesta kirjoituksestaan sellaisen kuvan, että nimeomaan tähän monikulttuurisuuden ihannointiin koulumaailmassa hän tuolla rikastuttamisella sarkastisesti viittasi.

Mutta joo, siinä mielessä turha keskustelu, että tuollaiset paahtoasteista kirjoittelevat nimimerkit joutavat kyllä porttikieltoon, ei siinä mitään.
 
Hajaannutaan, täällä ei ole mitään nähtävää!

Viimeisimmät viestit eivät liity enää moderaattoreiden toimintaan ja moderointiin, joten eiköhän jatkokeskusteluille rasismista yms. löydy Löylyhuoneen puolelta parempia ketjuja.

t. Modet
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Moderaattorit ovat sitä varten ja ovat valinneet linjansa, mistä voidaan siitäkin olla monta mieltä ja sitäkin pitää voida kritisoida. Kuten sanottua, jos sipuli ei kestä omasta eriäviä mielipiteitä keskustelupalstalla, kannattaa pysytellä poissa.
Niin. Tämähän tässä oli vähän pointtinakin. Hyvä että olet samaa mieltä.

edit: En huomannut tuota edellistä, eli pysyäkseni aiheessa niin asiallista toimintaa moderaattoreilta.
 

Glove

Jäsen
Meiltä puuttuu edelleen se "en tykkää" nappi. Olisin semmoista halunnut painaa tänään pari kertaa. Ko. viestien raportointi taas olisi mielestäni ollut liioittelua.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Höh. @PuckFutin oli yks nerokkaimpia nimimerkkejä täällä. Harmi ettei ilmeisesti osannut käyttäytyä ja lähti näin isoista ovista ulos.
Hän kyllä usein kirjoitti sangen hauskasti ja taitavasti - ja monesti ne sivallukset vaikuttivat parodisilta mauttomuudessaan. Voihan tietysti olla, että ne pitikin ottaa kirjaimellisesti, mutta harvoin näkee siltä suunnalta mitään nokkeluutta ja kirjoitustaitoa niin tulin epäilleeksi vain ensisijaisesti (lievästi konservatiiviseksi) satiirikoksi. Aika äkkiä ja helpolla lähti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Meiltä puuttuu edelleen se "en tykkää" nappi. Olisin semmoista halunnut painaa tänään pari kertaa. Ko. viestien raportointi taas olisi mielestäni ollut liioittelua.
Noissa tapauksissa vastataan vain: "älä ala vittuilemaan runkku". Jos kyse on vain vääristä mielipiteistä, eikä edes sinulle suunnatuista sanoista, niin voi niihinkin tuon vastata. Erittäin laajakäyttöinen lausuma siis.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Noissa tapauksissa vastataan vain: "älä ala vittuilemaan runkku".
Tämä on jo sen luokan palstameemi, että se pitäisi erikseen mainita säännöissä sallituksi vastaukseksi. Otan tavoitteekseni käyttää sitä ainakin kerran tänä vuonna. Antakaa sakkoa, saatana!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Noissa tapauksissa vastataan vain: "älä ala vittuilemaan runkku". Jos kyse on vain vääristä mielipiteistä, eikä edes sinulle suunnatuista sanoista, niin voi niihinkin tuon vastata. Erittäin laajakäyttöinen lausuma siis.

Tämä on jo sen luokan palstameemi, että se pitäisi erikseen mainita säännöissä sallituksi vastaukseksi. Otan tavoitteekseni käyttää sitä ainakin kerran tänä vuonna. Antakaa sakkoa, saatana!
Mulla tuo onneksi tulee joka viestissä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Piti oikein verestää muistoja, tässä tämä muillekin:
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piti oikein verestää muistoja, tässä tämä muillekin:

Ei tainnut schollilta täyslaidallisen saanut nimimerkki arvata, millaiseen ampiaispesään meni päänsä työntämään, kun erehtyi homohousuja vastustavaa speedomiestä tökkäisemään. Ei liian kauan antanut scholl pinnansa kiristyä. Toimikohan scholl edes pienenä esikuvana Michael Douglasin roolihahmolle elokuvassa Rankka päivä?

Ja en alkanut vittuilemaan sinulle @scholl , vaikka vähän runkku lienenkin.
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Onko natsi- ja eugeniikkasyytökset yleisesti kiellettyjä vaiko ainoastaan silloin, kun eri mieltä vihervasemmiston natsieugeniikkahankkeista? Tämä tuotti pelikieltoa tällä kertaa:
Ai että minä nautin tästä kun poronatsit eivät pääse harrastamaan eugeniikkaansa.
Ei ollut kuulemma asiallista kielenkäyttöä, joten siksi jäin pohtimaan.
 
Taas poistu isoista ovista 2001 jäsen. Toki veljellä oli lähtenyt argumentointi lapasesta jo aikoja sitten ja varoitukset eivät auttaneet.

Hemmon jihad Tapparaa kohtaan oli livenäkin käsin kosketeltavaa ja tavallaan hienoa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Taas poistu isoista ovista 2001 jäsen. Toki veljellä oli lähtenyt argumentointi lapasesta jo aikoja sitten ja varoitukset eivät auttaneet.

Hemmon jihad Tapparaa kohtaan oli livenäkin käsin kosketeltavaa ja tavallaan hienoa.

Mitä kaverin viimeaikaisia postauksia (4kk) katsoo niin jokainen Tapparaa koskeva viesti oli seuraa halventava tai kannattajia morkkaava. Sanotaan että jos tällaisia viestejä on muutama prosentti viesteistä niin ei haittaa mutta jos lähes jokainen viesti on tällainen niin kirjoitusoikeuksien poisto on perusteltu.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hetkinen. Mängimiestä vihjataan Mängimieheksi ja tästä kuukauden pelikielto. Nyt ei mahdu mun jakeluun.

Jos mun nimimerkki on Juhani Tamminen tai Uimalakki ja mua sanotaan hyväksi koutsiksi, niin onko sekin kuukauden arvoinen nakki?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hetkinen. Mängimiestä vihjataan Mängimieheksi ja tästä kuukauden pelikielto. Nyt ei mahdu mun jakeluun.

Jos mun nimimerkki on Juhani Tamminen tai Uimalakki ja mua sanotaan hyväksi koutsiksi, niin onko sekin kuukauden arvoinen nakki?
Mua on sanottu Pyhimykseksi ja siitä ei tullut pelikieltoa. Ilmeisesti modet tulkitsivat sen olevan se TV-hahmo, eikä rap-artisti Mikko Kuoppala.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hetkinen. Mängimiestä vihjataan Mängimieheksi ja tästä kuukauden pelikielto. Nyt ei mahdu mun jakeluun.

Jos mun nimimerkki on Juhani Tamminen tai Uimalakki ja mua sanotaan hyväksi koutsiksi, niin onko sekin kuukauden arvoinen nakki?
@Uimalakki tulee selittään tämä?

Avautui muuten että Mängimies on jonkun muusikon taiteilijanimi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös