Mistä tiedät, että oli yksittäisen moderaattorin antama rikepiste?Tuskinpa napsuu rikepisteitä. @Frankie nimimerkin saama rikepiste oli yksittäisen moderaattorin erhe ja toivon, että asia on sisäisesti käsitelty.
Mistä tiedät, että oli yksittäisen moderaattorin antama rikepiste?Tuskinpa napsuu rikepisteitä. @Frankie nimimerkin saama rikepiste oli yksittäisen moderaattorin erhe ja toivon, että asia on sisäisesti käsitelty.
Mistä tiedät, ettei ollut?Mistä tiedät, että oli yksittäisen moderaattorin antama rikepiste?
Vastaan tähän kysymykseen sen jälkeen, kun McTorso on vastannut hänelle esittämääni kysymykseen.Mistä tiedät, ettei ollut?
Moderaattoreiden yleiseen linjaan ja kyvykkyyteen peilaten pidän ihmeellisenä, että kyseessä olisi yhteinen päätös. Myös @Frankie nimimerkin kertomus siitä, että rikepisteen ilmoittamisen liittyvässä viestissä oli ollut ilkkuva sävy, puhuu päätöksen takana olleen tunteikas yksinäinen ratsastaja.Mistä tiedät, että oli yksittäisen moderaattorin antama rikepiste?
Mistä tiedät, että oli yksittäisen moderaattorin antama rikepiste?
Eli oikeasti et tiedä, mutta vedät vahvalla mutulla. Ja silloin se onkin faktaa.Moderaattoreiden yleiseen linjaan ja kyvykkyyteen peilaten pidän ihmeellisenä, että kyseessä olisi yhteinen päätös. Myös @Frankie nimimerkin kertomus siitä, että rikepisteen ilmoittamisen liittyvässä viestissä oli ollut ilkkuva sävy, puhuu päätöksen takana olleen tunteikas yksinäinen ratsastaja.
Mistä tiedät, että oli yksittäisen moderaattorin antama rikepiste?
En mistään. Pidän mahdollisena, että on yksittäisen moderaattorin antama, mutta ottaen huomioon moderaattoreiden joskus kertoman perusteella pidän ihan yhtä mahdollisena, että ei ole yksittäisen moderaattorin antama. Kun en tiedä, niin itse en lähtisi palstatotuutena asiaa julistamaan.Mistä tiedät, ettei ollut?
Tottakai kyseessä on päätelmä, ei varma tieto. Eihän tällaisesta moderaattoreiden sisäisestä asiasta voi olla varmaa tietoa julkisesti palstalla esillä. Kyllä minä luotan siihen, että tämän lähtökohdan lähes kaikki tämän ketjun lukijat tiedostavat. Toki poikkeuksia on, huomaan.Eli oikeasti et tiedä, mutta vedät vahvalla mutulla. Ja silloin se onkin faktaa.
Ei tässä ole kyse julistamisesta vaan näkemyksen esittämistä. Vastakkaisia näkemyksiä on myös. Minusta tämä on ihan normaalia keskustelupalstalle. Minä olen ihan tyytyväinen perusteluihin, joita näkemykseni tueksi olen esittänyt.Joillekin asian julistaminen yksiselitteisenä totuutena ei tuota ongelmia, vaikka tietoa ei ymmärtääkseni olekaan
:DMinä olen ihan tyytyväinen perusteluihin, joita näkemykseni tueksi olen esittänyt.
Tästäkö ei annettu mitään? Edes rikepistettä.Mitä mieshuora kitisee? Onko paha olla?
Tästäkö ei annettu mitään? Edes rikepistettä.
No, luulisi että tälläsestä olis aika helppo rankaista. Ite en ainakaan jaksa lukea mitään mieshuorittelua täällä.Eihän nuo ikinä samantien tule. Mua nyt lähinnä nauratti tuo vaan.
Tästäkö ei annettu mitään? Edes rikepistettä.
Eihän nuo ikinä samantien tule. Mua nyt lähinnä nauratti tuo vaan.
No tottakai on kun mainitsin asiasta. Itte pitää kaikki tehdä!Nyt on näköjään kyseinen viesti modejen käsittelyssä.
Josko ovat ottaneet tältä sivulta opikseen ja kukaan ei ole päättänyt itse lähteä lätkimään rikepistettä vaan homma on pitänyt viedä muiden moderaattorien nähtäväksi ja nyt odotellaan meneekö kauankin ennenkuin tulee penaltia.Tästäkö ei annettu mitään? Edes rikepistettä.
Mulla saattaa olla aavistus vuoden ensimmäisen pelikiellon saajasta.Aika lepsua, kun koko vuonna ei ole jaettu yhtään pelikieltoa.
Jengi on tullut varovaisimmiksi väitelleessään sun kanssa.Aika lepsua, kun koko vuonna ei ole jaettu yhtään pelikieltoa.
Etteköhän työ vielä kerkiä.Aika lepsua, kun koko vuonna ei ole jaettu yhtään pelikieltoa.
No tuliko pesti? Eiku, hetkinen.No tottakai on kun mainitsin asiasta. Itte pitää kaikki tehdä!
Moderaattorin pestiä saa tarjota!!
Tässä on muuten jälleen hyvä esimerkki sinun panoksestasi Jatkoajan keskustelupalstalle. Yhden lauseen mittainen provo.Jengi on tullut varovaisimmiksi väitelleessään sun kanssa.