Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 535 444
  • 15 423

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mistä tiedät, että oli yksittäisen moderaattorin antama rikepiste?
Moderaattoreiden yleiseen linjaan ja kyvykkyyteen peilaten pidän ihmeellisenä, että kyseessä olisi yhteinen päätös. Myös @Frankie nimimerkin kertomus siitä, että rikepisteen ilmoittamisen liittyvässä viestissä oli ollut ilkkuva sävy, puhuu päätöksen takana olleen tunteikas yksinäinen ratsastaja.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan

Moderaattoreiden yleiseen linjaan ja kyvykkyyteen peilaten pidän ihmeellisenä, että kyseessä olisi yhteinen päätös. Myös @Frankie nimimerkin kertomus siitä, että rikepisteen ilmoittamisen liittyvässä viestissä oli ollut ilkkuva sävy, puhuu päätöksen takana olleen tunteikas yksinäinen ratsastaja.
Eli oikeasti et tiedä, mutta vedät vahvalla mutulla. Ja silloin se onkin faktaa.

Mistä tiedät, ettei ollut?
En mistään. Pidän mahdollisena, että on yksittäisen moderaattorin antama, mutta ottaen huomioon moderaattoreiden joskus kertoman perusteella pidän ihan yhtä mahdollisena, että ei ole yksittäisen moderaattorin antama. Kun en tiedä, niin itse en lähtisi palstatotuutena asiaa julistamaan.

Joillekin asian julistaminen yksiselitteisenä totuutena ei tuota ongelmia, vaikka tietoa ei ymmärtääkseni olekaan.

Toki lienee mahdollista, että tässä tapauksessa moderaattori(t) onkin paljastanut rikepisteen saajalle, että tällä kertaa sen on antanut yksittäinen moderaattori. Jos näin on käynyt, niin asiasta on tietoa ja silloin minun pähkäily on ihan metsässä.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli oikeasti et tiedä, mutta vedät vahvalla mutulla. Ja silloin se onkin faktaa.
Tottakai kyseessä on päätelmä, ei varma tieto. Eihän tällaisesta moderaattoreiden sisäisestä asiasta voi olla varmaa tietoa julkisesti palstalla esillä. Kyllä minä luotan siihen, että tämän lähtökohdan lähes kaikki tämän ketjun lukijat tiedostavat. Toki poikkeuksia on, huomaan.
Joillekin asian julistaminen yksiselitteisenä totuutena ei tuota ongelmia, vaikka tietoa ei ymmärtääkseni olekaan
Ei tässä ole kyse julistamisesta vaan näkemyksen esittämistä. Vastakkaisia näkemyksiä on myös. Minusta tämä on ihan normaalia keskustelupalstalle. Minä olen ihan tyytyväinen perusteluihin, joita näkemykseni tueksi olen esittänyt.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tästäkö ei annettu mitään? Edes rikepistettä.
Josko ovat ottaneet tältä sivulta opikseen ja kukaan ei ole päättänyt itse lähteä lätkimään rikepistettä vaan homma on pitänyt viedä muiden moderaattorien nähtäväksi ja nyt odotellaan meneekö kauankin ennenkuin tulee penaltia.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Pitänee tulla kanssa itse valittamaan omasta pelikiellosta, kerroin vain totuuden ja ilkeät moderaattorit löivät viikon pelikieltoa, kuinka ne kehtaa.

Ja ihan tosissaan, my bad, tuli erehdyttyä tulla kaljapäissään lukemaan Jatkoaikaa ja sanottua vähän ilkeästi, viikko oli ihan sopiva loma.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Meikäläinen sai tuossa ehkä pari kuukautta sitten moderaattoreilta rikepisteen. Olin sen oikeutuksesta modejen kanssa vähän eri mieltä. Tiedättekös mitä tein asian suhteen?

En mitään. Söin ihan petrimatikaisena sen paskan ja menin eteenpäin. Ja vastoin odotuksia elämä on jatkunut ja aurinko noussut joka päivä sen jälkeenkin.

En tietenkään mene niin pitkälle, että sanoisin tämän olevan ainoa oikea toimintatapa, mutta yleisellä tasolla helpottaa elämää kummasti kun ei ole ahkeraan näkemässä vääryyttä ja salaliittoja joka puolella. Tämä siis ihan yleisenä huomiona keneenkään tiettyyn kirjoittajaan tai mihinkään tiettyyn viestiin/viesteihin viittaamatta.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Miten ne kehtas mulle joskus antaa pelanalttia vaikka itse viestissä ennakoin sen tapahtuvan, missä kunnioitus? Eikös siinä ole jo tarpeeksi pyydetty anteeksi jos itse viestissä on aika varma tulevasta penaltista?

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Mua harmittaa, että.

Hyvää alkanutta vuotta modeille ja modeista nillittäjille. Meillä muillahan nyt luonnollisesti menee muutenkin hyvin.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Viimeksi muokattu:

Wild-Chester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Viestini poistettiin nimimerkkien henkilöllisyyden paljastamisen/arvuuttelun johdosta ( vaikka viesti ei varsinaisesti yhtään nimimerkkiä omani lisäksi sisältänytkään).

Ilmeisesti sääntökirjan kymppipykälää muokattiin näköjään tulipalokiireellä poistamalla "tai on yleisesti tiedossa" -kohta. On siis varsin hyvä muokkaus kyllä, olihan tuo varsin vaikeasti määriteltävissä mikä on "yleisesti tiedossa".

Edit. On tuo pykälä ollut nykymuodossaan jo ilmeisesti kauemminkin, muistelin jotain vanhempaa muotoilua ko. sääntöpykälästä.

Viimeksi muokattu:

kehveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jengi on tullut varovaisimmiksi väitelleessään sun kanssa.
Tässä on muuten jälleen hyvä esimerkki sinun panoksestasi Jatkoajan keskustelupalstalle. Yhden lauseen mittainen provo.

Tässä ketjussa tuo ehkä vielä joten kuten menettelee, mutta yleisesti ottaen antaisin ennemmin tämän kaltaisista viesteistä pelikieltoa, kuin esimerkiksi @Noppa10 :n ja @Osmo Rapeli :n keskinäisistä kinoista.

Kyseiset nimimerkit sentään pyrkivät perustelemaan näkökantojaan, vaikka usein huomaakin, että kun jankkaaminen pääsee kunnolla vauhtiin, ei siihen toisen vastauksen todelliseen sisältöön niin ehdi syventyä. Heidän kohdallaan pelikiellot ehkä lähinnä siinä mielessä tarpeen, että saavat katkaistua pahimmat nokitteluputkensa.

Mutta joo, kyllähän provoillakin voi, mutta siinä vaiheessa kun ne pilaavat muuten järkevän keskustelun, voisi vaikka rikepisteitä heitellä herkemminkin.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy