Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Ei Leon nähnyt viestiäsi.Kuluneen vuoden hurjin tieto.
Ei Leon nähnyt viestiäsi.Kuluneen vuoden hurjin tieto.
Niin. Onhan tänne saanut palata eräs nikki, joka sai aikanaan bännit, kun fantasioi konepistoolisarjojen ampumisesta katsomoon.
Parempaa väkivaltafantasiaa...
Samaa mieltä.Nyt oli kyllä todella huono ja kohtuuton poisto palstan kannalta. Tunsin vahvaa sielunveljeyttä Johnnyn kanssa. Aikaisemminkin tästä jo maininnu, mutta moderointilinja tuntuu olevan selkeästi se, että vassariänkyrät saavat länkyttää täällä loputtomiin ilman seuraamuksia, mutta porvarillisemmnin ajattelevia kengitään vittuun hyvin köykäisin perustein. Oksettaa tää moderointi täällä. Johnnys life matters.
Onko ihmisten päälle autolla ajamisen toivominen siis porvarillista ajattelua? Itse olen ehkä kokenut porvarillisuuden hiukan eri tavalla. Enkä oikein muutenkaan tunnista ilmiötä, minkä mukaan oikeistolaiset saisivat herkemmin pelikieltoa kuin vasemmistolaiset. Aika usein pelikielloille löytyy ihan järkevä syy, ja tässäkin tapauksessa taustalla oli jo useampi samasta syystä tullut bänni. Lisäksi tuokin viesti ylitti aika räikeästi hyvän maun rajat ja rikkoi palstan sääntöjä, joten aika vaikeaa olla mieltämättä tuota pelikiellon arvoiseksi.
Kamelinselän katkaissut viestiAika pahasti on Johnnyn pitäny kirjoittaa, että tuli lopullinen porttikielto. En edes tiedä, mikä se viimeinen viesti oli, mikä katkaisi vihervassarimodejen kipurajan. Surkeaa ja säälittävää sakkia nää modet täällä.
Yhdyn edelliseen. Sen noin puolentoista vuosikymmenen aikana, jona olen palstalla kirjoitusoikeuksineni vaikuttanut, en ole parhaalla tai pahimmalla tahdollanikaan huomannut kirjoittajan poliittisen suuntautuneisuuden olleen pelikieltoja ja poistoja aiheuttanut juurisyy. Kakkua tai kadotusta on seurannut ihan sääntöjen rikkomisesta, ei mielipiteistä - paitsi mahdollisesti silloin, kun mielipiteet tai niiden ilmaisutapa on ollut sen verran ekstremististä laatua, että samalla on rikottu myös palstan sääntöjä. Sitä on kyllä toisinaan tapahtunut, että pelikieltoa saaneiden ja poispotkittujen aatetoverit ovat syyttäneet modeja milloin porvareiksi, milloin vihervasureiksi, jne. Kuuluu ihmisluontoon ja on ilmiönä tällaisille foorumeille mitä tyypillisin.@Hiltsu04 :n tavoin en kyllä itsekään ole huomannut, että pelikieltoja jaettaisiin jotenkin vasemmisto-oikeisto-akselilla. Nytkin tuolla tuoreessa satsissa pelikieltoja oli mukana tapaus, jossa annettiin kuukauden porttikielto Löylyhuoneeseen ja perusteluiden joukossa oli henkilökohtaiset hyökkäykset paria hyvin ei-vihervasemmistolaista nimimerkkiä kohtaan.
Kiitos.Olisi hyvä jos löylyhuoneen puolella ei olisi sääntöjä vaan saisi kunnolla saunoa. Kunhan toki ei laittomuuksien puolelle mene. Vaikka useasti eri mieltä käyttäjän @heavy kanssa olenkin, niin aika kevyesti tuli kuukauden kakku..
Olisi kyllä opettavaista saada esimerkkejä näihin syytöksiin, en tunnista omia kirjoituksiani noista.. Toki en saa, koska ovat keksimällä keksittyjä tekosyitä antaa taas kerran bänniä, koska mielipiteeni ärsyttävät moderaattoreita...
Saa linkata...Minä kyllä tunnistan nuo piirteet. Kuten veikkaisin että käytännössä kaikki muutkin löylyhuoneessa kirjoittavat.
Eli ei löydy. Kiitos kun todistit puolestani.
Vika lienee linkissäni. Kokeillaan uudelleen. Löylyhuone, hae tästä foorumista, heavy.Eli ei löydy. Kiitos kun todistit puolestani.
Kyllä kaikki varmasti uskovat ettei niitä löydy jo ensimmäisen linkityksesi jälkeen. Mutta kiitos vahvistuksestasi, olen tähän asti pitänyt sinua modetoiminnan kritiikittömänä suhtautujana, mutta osoitit nyt olleeni väärässä. Ja moderaattoreiden puhuvan paskaa.Vika lienee linkissäni. Kokeillaan uudelleen. Löylyhuone, hae tästä foorumista, heavy.
Olisi hyvä jos löylyhuoneen puolella ei olisi sääntöjä vaan saisi kunnolla saunoa. Kunhan toki ei laittomuuksien puolelle mene. Vaikka useasti eri mieltä käyttäjän @heavy kanssa olenkin, niin aika kevyesti tuli kuukauden kakku..
Oho, tämä on jo historiallista, myönnät olleesi väärässä. Jo siitä syystä voisin melkein huutaa free heavy!Kyllä kaikki varmasti uskovat ettei niitä löydy jo ensimmäisen linkityksesi jälkeen. Mutta kiitos vahvistuksestasi, olen tähän asti pitänyt sinua modetoiminnan kritiikittömänä suhtautujana, mutta osoitit nyt olleeni väärässä. Ja moderaattoreiden puhuvan paskaa.
Yritin olla nokkela, kun heavy pyysi linkkaamaan, mutta nyt potkaisin vain omaan nilkkaan ja taidan hakea takkini ja painun metsän laitaan parkumaan.@MacRef Mulle tulee kans toi Hups. En jostain syystä tee siitä kuitenkaan sitä johtopäätöstä, että ei sulla mitään todisteita ole. Laitapa ihan manuaalisesti kommenttiin, että mikä viestiketju ja monesko viesti. Luulisi toimivan! Vai ovatko modesetämiehet ilkeinä tässä TAAAAAASSSS!!!
Ihan riippumatta siitä mitä @MacRef koetti linkittää, niin tuo yllä lainattu tyylisi keskustella kanssapalstalaisten kanssa voi mielestäni - ehkä, kenties ja mahdollisesti - olla yksi tekijä, jonka vuoksi heppa on nyt talutettu pilttuuseen.Kyllä kaikki varmasti uskovat ettei niitä löydy jo ensimmäisen linkityksesi jälkeen. Mutta kiitos vahvistuksestasi, olen tähän asti pitänyt sinua modetoiminnan kritiikittömänä suhtautujana, mutta osoitit nyt olleeni väärässä. Ja moderaattoreiden puhuvan paskaa.
Yritin olla nokkela, kun heavy pyysi linkkaamaan, mutta nyt potkaisin vain omaan nilkkaan ja taidan hakea takkini ja painun metsän laitaan parkumaan.
Saa linkata...