En tiedä mihin viesteihin viittaat, mutta väännä nyt rautalangasta mitä pahaa nuo kaksi lainaamastasi pelikieltoilmoituksesta löytyvää viestiä palstalle aiheuttivat? Ja onko esim. tuo poliisikeskusteluun tuotu linkki taas asiallista keskustelua?
Talvella olen kirjoittanut näin:
Vaikka mielipidettäni ei kysyttykään, niin kerron sen silti. Olivathan nuo viestisi sisällöltään varsin, mikä olisi oikea sana, maltillisiakin, mutta ei kai niillä tainnut muuta tarkoitusta olla kuin lämmittää keskustelua kivasti. Tämä siis minun näkemykseni. Joskus siitä turhaa lämmittämistäkin on hyvä rauhoitella.
Ilmeisesti olen tuolloin katsonut useampia viestejäsi ja ollut sitä mieltä, että osalla viesteistäsi on ollut provosoiva tarkoitus, vaikka ne maltilliseen sävyyn onkin kirjoitettu. En nyt ala niitä sen enempää kaivamaan, mitä viestejä olen tuolloin tarkastellut. Luulen, että kyseessä ei ole ollut pelkästään ne viestit, mitä pelikieltoilmoituksessa on linkattu. En pysty muistamaan.
En minä tiedä, onko nuo linkatut viestit jotain pahaa aiheuttaneet. Yksittäisinä viesteinä näyttävät tosiaan maltillisilta, mutta onko sitten osana kokonaisuutta jotain muutakin, en tiedä. Ja tuon pelikieltoilmoituksen mukaan pelikieltosi syynä on kokonaisuus, ei mikään yksittäinen viesti.
Minusta poliisikeskusteluun tuotu linkki (Turhapuro / Kiuru -video) ei ole asiallista keskustelua, varsinkaan Löylyhuoneessa. Se, että onko yksittäinen viesti rangaistavaa ja missä tilanteissa, siitä saavat päättää moderaattorit.