No kiitoksia.Avautui myös tuota Ronnie James Dio-ketjua selatessani että nimimerkki @Kiekkokatsoja onkin myös jo aika kokenut veijari tällä palstalla. Olen vasta viime vuosina kiinnittänyt huomiota herran? viesteihin täällä ja luullut melko tuoreeksi nimimerkiksi.
Todellisuudessa on perustanut jo tuon Ronnie James Dio-ketjunkin vuonna 2008 ja liittynyt palstalle jo vuonna 2007 eli 14 vuotta sitten. Ei sittenkään ihan mikään tuore tapaus. Minäkin liityin palstalle vain kaksi vuotta aiemmin.
On ollut vähän niinkuin pakko, puolet maa-alasta lienee merenpinnan alapuolella. Jos vähän reippaammin tuulisi (ilman näitä varautumisia) oikeasta suunnasta voisi käydä aika usein märät.Hollantilaiset ovat varautuneet erinomaisesti tulviin. Enpäs vaan tiennyt, että noinkin hyvin.
Tappavat tulvat ovat runnelleet Länsi-Eurooppaa, mutta Hollanti säästyi kuolonuhreilta – CNN: Tästä se johtuu
Hollannissa vesihuollon infrastruktuuri on poikkeuksellisen hyvä.www.is.fi
Kyl mää sen verran oon maantiedon tunneillakin ollut hereillä, että tiedän nuo syyt, mutta perusteellisuus tuli kuitenkin yllätyksenä, tai en kyllä ole aikaisemmin koko asiaa tarkemmin miettinytkään. Onkohan muualla ihan vastaavalla tavalla paneuduttu asiaan?On ollut vähän niinkuin pakko, puolet maa-alasta lienee merenpinnan alapuolella. Jos vähän reippaammin tuulisi (ilman näitä varautumisia) oikeasta suunnasta voisi käydä aika usein märät.
Vanha yläasteen ja lukion luokkakaveri. :D Silloin oli kyllä ihan siloposki.Kunnon viikset kyllä tuolla poliisitarkastajalla joka on nyt Ylen aamussa.
Toinen vaatemerkki, Beavers farkut, joskus -70 luvulla, saivat nimensä perustajiensa sukunimestä, Majava.Black Horse -tuotemerkki on syntynyt Parolassa.
Konsta Arvelin tuntuu tehneen itsestään viiksineen eräänlaisen hahmon aivan tietoisesti. Vähän sama kuin demarien Mäkynen.Kunnon viikset kyllä tuolla poliisitarkastajalla joka on nyt Ylen aamussa.
Konsta Arvelin tuntuu tehneen itsestään viiksineen eräänlaisen hahmon aivan tietoisesti. Vähän sama kuin demarien Mäkynen.
Arvelin sentään elää tässä maailmassa.Konsta Arvelin tuntuu tehneen itsestään viiksineen eräänlaisen hahmon aivan tietoisesti. Vähän sama kuin demarien Mäkynen.
Miksi keko pitäisi salata?Keko Salata on anagrammi Sakke Aallosta.
En mä vaan tiedä...Miksi keko pitäisi salata?
Suosittelen incognito moodia tai sitten kieltäytymistä kaikista keksiasetuksista. Niistähän ne kerätään useimmin. Ja joo sinun dataasi myyvät Facebook, Apple, Twitter, Instagram, Google ja Amazon.Meinasin ensin kirjoittaa tyhmien kysymysten ketjuun, mutta sitten googletin minua ihmetyttäneen asian:
Miten Twitter voi tuottaa miljardin voittoa - kuten aamu-uutisissa kerrottiin.
En itse käytä twitteriä.
Vastaus:
" Twitter generates revenue in data licensing through two ways: Providing data products and licenses that permit Twitter's data partners to access, search and analyze historical and real-time data comprising public tweets and their content. Offering mobile advertising exchange services through the MoPub exchange."
Mainostuloja toki veikkasin, mutta hiukan yllättynyt olen, jos tietojen myyminen on noin tuottoisaa. Ymmärrän myös paremmin, miksi niin moni sivusto jää minulta paitsioon, koska käytän AdBlockeria ja VPN Expressiä.