Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 219 564
  • 13 556

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Johnnya taisi vituttaa jo muutenkin palstan moderointilinja nykyaikoina. Suorapuheinen mustan huumorin ystävä. Ilmeisesti mahdoton yhdistelmä.
 

redpecka

Jäsen
Johnnyllä sana hallussa ja nopeaa tilannetajua sekä sivistystä (rasistikin voi olla sivistynyt). Mustaa huumoria myös. Vihasiko sitten oikeasti hippejä vai oliko palstaroolin yliammuttu särmä?

Jännää, että olin tuossa viimeiseen pelikieltoon johtaneessa viestissä havaitsevinani viitteitä meikäläiseen (rednecki, ykssarvinen), mutta hyvinhän siinäkin on sitten otettu hippikarikatyyri vivuksi. Minähän olen avoimesti sanonut olevani suvakki jos vaihtoehdot on hippisuvakki/sikanatsi.

Mutta vakavastikin joskus saisi näitä asioita pohtia, joten en avoimen antisuvakki/-natsi -juttuja jää kaipaamaan oli sitten rooli tai ihan oikea vakaumus. Hyvä Jatkis! Hyvä linjaus yrittää pitää taso urheiluaiheisella palstalla.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Niin. Onhan tänne saanut palata eräs nikki, joka sai aikanaan bännit, kun fantasioi konepistoolisarjojen ampumisesta katsomoon.
Parempaa väkivaltafantasiaa...

Minä en koskaan saanut ikibanneja, en tuosta jutusta enkä muustakaan. Pyysin itse oikeukseni sulkemista ja sain ne sitten pyytämällä takaisin.

Onko sitten parempaa tai huonompaa, mutta tuosta on aika pitkä aika.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Nyt oli kyllä todella huono ja kohtuuton poisto palstan kannalta. Tunsin vahvaa sielunveljeyttä Johnnyn kanssa. Aikaisemminkin tästä jo maininnu, mutta moderointilinja tuntuu olevan selkeästi se, että vassariänkyrät saavat länkyttää täällä loputtomiin ilman seuraamuksia, mutta porvarillisemmnin ajattelevia kengitään vittuun hyvin köykäisin perustein. Oksettaa tää moderointi täällä. Johnnys life matters.
Samaa mieltä.
Tosikot modet eivät taaskaan ymmärtäneet Johnnyn huumoria.
Vika on peilissä. Hävetkää!
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko ihmisten päälle autolla ajamisen toivominen siis porvarillista ajattelua? Itse olen ehkä kokenut porvarillisuuden hiukan eri tavalla. Enkä oikein muutenkaan tunnista ilmiötä, minkä mukaan oikeistolaiset saisivat herkemmin pelikieltoa kuin vasemmistolaiset. Aika usein pelikielloille löytyy ihan järkevä syy, ja tässäkin tapauksessa taustalla oli jo useampi samasta syystä tullut bänni. Lisäksi tuokin viesti ylitti aika räikeästi hyvän maun rajat ja rikkoi palstan sääntöjä, joten aika vaikeaa olla mieltämättä tuota pelikiellon arvoiseksi.

Aika pahasti on Johnnyn pitäny kirjoittaa, että tuli lopullinen porttikielto. En edes tiedä, mikä se viimeinen viesti oli, mikä katkaisi vihervassarimodejen kipurajan. Surkeaa ja säälittävää sakkia nää modet täällä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika pahasti on Johnnyn pitäny kirjoittaa, että tuli lopullinen porttikielto. En edes tiedä, mikä se viimeinen viesti oli, mikä katkaisi vihervassarimodejen kipurajan. Surkeaa ja säälittävää sakkia nää modet täällä.
Kamelinselän katkaissut viesti

@Hiltsu04 :n tavoin en kyllä itsekään ole huomannut, että pelikieltoja jaettaisiin jotenkin vasemmisto-oikeisto-akselilla. Nytkin tuolla tuoreessa satsissa pelikieltoja oli mukana tapaus, jossa annettiin kuukauden porttikielto Löylyhuoneeseen ja perusteluiden joukossa oli henkilökohtaiset hyökkäykset paria hyvin ei-vihervasemmistolaista nimimerkkiä kohtaan.

Tokihan tuolla erityisesti Trump-ketjun puolella kunnostautuneita nimimerkkejä on vuosien saatossa passitettu lopullisesti pihalle sankoin joukoin, mutta enemmänkin näkisin heidänkin kohdalla sovelletun palstan sääntöjä (keskustelutyyli on ollut vänkäävä eikä ole kunnioittanut toisia nimimerkkejä, disinformaation ja salaliittojen levittäminen, uusia tulemisia palstalle uudella nimimerkillä potkujen jälkeen jne.) kuin että porvarillinen ajattelu olisi koitunut nimimerkkien kohtaloksi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
@Hiltsu04 :n tavoin en kyllä itsekään ole huomannut, että pelikieltoja jaettaisiin jotenkin vasemmisto-oikeisto-akselilla. Nytkin tuolla tuoreessa satsissa pelikieltoja oli mukana tapaus, jossa annettiin kuukauden porttikielto Löylyhuoneeseen ja perusteluiden joukossa oli henkilökohtaiset hyökkäykset paria hyvin ei-vihervasemmistolaista nimimerkkiä kohtaan.
Yhdyn edelliseen. Sen noin puolentoista vuosikymmenen aikana, jona olen palstalla kirjoitusoikeuksineni vaikuttanut, en ole parhaalla tai pahimmalla tahdollanikaan huomannut kirjoittajan poliittisen suuntautuneisuuden olleen pelikieltoja ja poistoja aiheuttanut juurisyy. Kakkua tai kadotusta on seurannut ihan sääntöjen rikkomisesta, ei mielipiteistä - paitsi mahdollisesti silloin, kun mielipiteet tai niiden ilmaisutapa on ollut sen verran ekstremististä laatua, että samalla on rikottu myös palstan sääntöjä. Sitä on kyllä toisinaan tapahtunut, että pelikieltoa saaneiden ja poispotkittujen aatetoverit ovat syyttäneet modeja milloin porvareiksi, milloin vihervasureiksi, jne. Kuuluu ihmisluontoon ja on ilmiönä tällaisille foorumeille mitä tyypillisin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olisi hyvä jos löylyhuoneen puolella ei olisi sääntöjä vaan saisi kunnolla saunoa. Kunhan toki ei laittomuuksien puolelle mene. Vaikka useasti eri mieltä käyttäjän @heavy kanssa olenkin, niin aika kevyesti tuli kuukauden kakku..
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi hyvä jos löylyhuoneen puolella ei olisi sääntöjä vaan saisi kunnolla saunoa. Kunhan toki ei laittomuuksien puolelle mene. Vaikka useasti eri mieltä käyttäjän @heavy kanssa olenkin, niin aika kevyesti tuli kuukauden kakku..
Kiitos.

Onhan se surullista etä taisteluni totuuden puolesta tahallista valehtelua vastaan tuomitaan sääntöjen rajamailla liikkumiseksi. Sen sijaan tälaiset viestit, joissa ei puhuta ketjun aiheesta vaan vittuilaan ja vääristellään totuutta, ovat sitten muka sääntöjen mukaisia:


Paskat säännöt.
 

teppana

Jäsen
Olisi kyllä opettavaista saada esimerkkejä näihin syytöksiin, en tunnista omia kirjoituksiani noista.. Toki en saa, koska ovat keksimällä keksittyjä tekosyitä antaa taas kerran bänniä, koska mielipiteeni ärsyttävät moderaattoreita...

Minä kyllä tunnistan nuo piirteet. Kuten veikkaisin että käytännössä kaikki muutkin löylyhuoneessa kirjoittavat.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Liitteet

  • Screenshot 2021-06-20 at 11.06.18.png
    Screenshot 2021-06-20 at 11.06.18.png
    16 KB · kertaa luettu: 137

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vika lienee linkissäni. Kokeillaan uudelleen. Löylyhuone, hae tästä foorumista, heavy.
Kyllä kaikki varmasti uskovat ettei niitä löydy jo ensimmäisen linkityksesi jälkeen. Mutta kiitos vahvistuksestasi, olen tähän asti pitänyt sinua modetoiminnan kritiikittömänä suhtautujana, mutta osoitit nyt olleeni väärässä. Ja moderaattoreiden puhuvan paskaa.
 

Liitteet

  • Screenshot 2021-06-20 at 11.13.43.png
    Screenshot 2021-06-20 at 11.13.43.png
    49,6 KB · kertaa luettu: 124

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kierrätyskeskuksen voisi nimetä uudelleen Tupakkipaikaksi, jossa naureskellaan Löylyhuoneelle. Muistanette yläasteajat? Tämän ketjun voisi siirtää Löylyhuoneelle. Ai niin saihan röökipaikka-aktiivi Johnny kengän kuvaa, joten on täällä meidän röökaajienkin asioita käsittelyssä. FREE JOHNNY!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Olisi hyvä jos löylyhuoneen puolella ei olisi sääntöjä vaan saisi kunnolla saunoa. Kunhan toki ei laittomuuksien puolelle mene. Vaikka useasti eri mieltä käyttäjän @heavy kanssa olenkin, niin aika kevyesti tuli kuukauden kakku..

Joo, oli tuo toisaalta kevyt. Ja en ihan ymmärtänyt, mikä oli perimmäinen syy. Oliko esimerkiksi Elina Valtosen väittämäminen valehtelijaksi, vaikka Valtonen ei valehdellut, ja vänkääminen siitä useammalla viestillä listalla. Tai tekikö siitä joku (en minä) tai useampi tutkimuspyynnön, josta sitten tuli ns. piste iin päälle.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kyllä kaikki varmasti uskovat ettei niitä löydy jo ensimmäisen linkityksesi jälkeen. Mutta kiitos vahvistuksestasi, olen tähän asti pitänyt sinua modetoiminnan kritiikittömänä suhtautujana, mutta osoitit nyt olleeni väärässä. Ja moderaattoreiden puhuvan paskaa.
Oho, tämä on jo historiallista, myönnät olleesi väärässä. Jo siitä syystä voisin melkein huutaa free heavy!

En nyt vaan tajua tuota linkkijuttua. Kyllä minulla haku toimii ja linkki avaa minulle hakutulokset ihan nätisti. Kokeilin myös niin, että kirjauduin ulos ja silloin linkki avaa myös minulle tuon Hups, sivua ei löydy -sivun.

Nappasin sen linkkaamni osoitteen selaimen osoiteriviltä siihen linkkiin ja se ei nyt toimi. Ilmeisesti tietoteknisten taitojeni raja on tullut vastaan. Tai hakutulos on jotenkin henkilökohtainen tms. En ymmärrä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@MacRef Mulle tulee kans toi Hups. En jostain syystä tee siitä kuitenkaan sitä johtopäätöstä, että ei sulla mitään todisteita ole. Laitapa ihan manuaalisesti kommenttiin, että mikä viestiketju ja monesko viesti. Luulisi toimivan! Vai ovatko modesetämiehet ilkeinä tässä TAAAAAASSSS!!!
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@MacRef Mulle tulee kans toi Hups. En jostain syystä tee siitä kuitenkaan sitä johtopäätöstä, että ei sulla mitään todisteita ole. Laitapa ihan manuaalisesti kommenttiin, että mikä viestiketju ja monesko viesti. Luulisi toimivan! Vai ovatko modesetämiehet ilkeinä tässä TAAAAAASSSS!!!
Yritin olla nokkela, kun heavy pyysi linkkaamaan, mutta nyt potkaisin vain omaan nilkkaan ja taidan hakea takkini ja painun metsän laitaan parkumaan.

Haku kyllä toiminee kenellä tahansa. Mene Löylyhuoneeseen, kilkkaa sen jälkeen hakuikkuna auki. Valitse siitä pudotusvalikosta, missä oletuksena lukee kaikkilta, sen tilalle Tästä foorumista. Ja alempaan kenttään haluamasi kirjoittaja. Sillä saa esiin ko. kirjoittajan ko. alueelle kirjoittamat viestit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös