vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Aina ei löydy oikeaa sanaa kiireessä. Muksun kanssa ulkoillessa huomasin fasaanin ja huusin äkkiä lapselle, että "kato, kalkkuna!"
Aina ei löydy oikeaa sanaa kiireessä. Muksun kanssa ulkoillessa huomasin fasaanin ja huusin äkkiä lapselle, että "kato, kalkkuna!"
Oltiin joskus Korkeasaaressa. En muista, mistä eläimestä oli oikeasti kyse, varmaan jostain sarvipäisestä elikosta. Innostuin kuitenkin vähän liikaa ja totesin, että ”kato, emu!” Siitä olen saanut kuulla melkoisen monta kertaa jälkikäteen.Aina ei löydy oikeaa sanaa kiireessä. Muksun kanssa ulkoillessa huomasin fasaanin ja huusin äkkiä lapselle, että "kato, kalkkuna!"
Tuo on joskus hyvä, aamuyöstä hermot (toisena päivänä jo loman jälkeen) piti mut hereillä ja modeketjuun olin kovin lähellä kirjoittaa nasevaa. Nyt en muista mikä se ajatus oli. Bannia olisi tullut.Ja harvoin muistaa edes jälkikäteen, että mikä oli se alkuperäinen ajatus.
Tämmöistä tapahtuu minullekin nykyisin, mutta se menee kyllä vanhuuden piikkiin. Nousen sohvalta ja kävelen tarmokkaasti jonnekin ihmetellen sitten, minkähän takia olin sinne mennyt....
Vastasyntyneen isänä on vajaan viikon aikana tullut melko monta tilannetta, että ei pysty edes itselleen selittämään omaa toimintaansa. Siis ihan puhtaasti rankkaa univajetta, ei sen kummempaa, mutta kaava on aina sama:
- aivot keksivät jonkun asian
- kroppa alkaa suorittaa asiaa
- aivot unohtavat, mikä oli homman idea
- kroppa jatkaa jonkun muun asian tekemistä
- ???
Ja harvoin muistaa edes jälkikäteen, että mikä oli se alkuperäinen ajatus.
Aika paha addiktio... ;-)Meille on vasta ostettu pullo soijakastiketta. Koska minä laitoin sen jääkaappiin niin se nököttää ihan eturivissä (yleensä soijapullo on maitojen yms. takana kun sitä ei päivittäin käytetä). Joka kerta kun avaan jääkaapin oven niin näen puolen litran pullon tummaa nestettä ja aivot yhdistää sen kolajuomaan. Melkein vesi herahtaa kielelle kun huomaa että kaapissa on kylmä pullo kolaa. Kunnes totuus iskee päähän ja tajuaa että se on se saamarin soija...
Koitin äsken katsella ympärilleni missä kännykkäni on kun pitelen sitä helvetti koko ajan kädessäni. Tää saatto olla kaikkien aikojen aivopieru mulle.
Aika monta kertaa yrittänyt löytää avaimia kun ne ovat olleet kädessä. Tuttu juttu siis.Koitin äsken katsella ympärilleni missä kännykkäni on kun pitelen sitä helvetti koko ajan kädessäni. Tää saatto olla kaikkien aikojen aivopieru mulle.
Etsin kerran puhelintani sohvan alta. Nähdäkseni paremmin laitoin puhelimestani taskulampun päälle. Onneksi kukaan ei nähnyt.Koitin äsken katsella ympärilleni missä kännykkäni on kun pitelen sitä helvetti koko ajan kädessäni. Tää saatto olla kaikkien aikojen aivopieru mulle.
Et sentään yrittänyt soittaa siihen, että kuulisit missä pirisee
Mä muuten joskus kokeilin. Oli kaksi kännykkää (toinen duunin, toinen oma). Toinen oli kateissa ja toisella yritin soittaa siihen toiseen. Se soitonsiirto jäi sitten huomioimatta juuri sillä hetkellä. @Pisin Kääpiö 186cmEt sentään yrittänyt soittaa siihen, että kuulisit missä pirisee
Mä teen tänään etätöitä ja hörpin tässä ohessa kuplavettä janooni. Lasi tyhjeni, joten otin sen käteeni ja marssin jääkaapille samat n. 15 askelta. Jossain välissä matkaa vesilasi oli vaihtunut kännykäksi. En olisi muuten asiaa sen enempää ihmetellyt, mutta kun sullakin on vesilasimysteeri. Sattumaa? En usko. Tää täytyy nyt selvittää jotenkin.Meinasin käydä täyttämässä lasin uudestaan, kun univajeisena nestettä kuluu vähän enemmän. Matka tuolta tuolilta keittiön hanalle on laiskasti käveltynä 10-15 askelta. Pääsin lavuaarille asti, käänsin hanan auki ja … ja missäs vitussa se vesilasi on?