No, oliko lämmintä?Ajattelin mennä suihkuun. Noh kävin laittamassa suihkun päälle jotta siellä mukavasti lämpiää. Parin tunnin päästä ihmettelin miksi suihku on jätetty päälle.
Semmoista.
No, oliko lämmintä?Ajattelin mennä suihkuun. Noh kävin laittamassa suihkun päälle jotta siellä mukavasti lämpiää. Parin tunnin päästä ihmettelin miksi suihku on jätetty päälle.
Semmoista.
Toki eka hain syyllistä ja puolisolle marmatin. Lopulta tajusin tilanteen ja nyt muija vihaisena.No, oliko lämmintä?
Mikä automerkki kyseessä jos pystyy lukitsemaan auton jos avainta ei ole auton ulkopuolella. Olisi kiva tietää että voi välttää kyseistä merkkiä. Esimerkiksi minun Volvo hyväksyy ainoastaan takaluukun sulkemisen jos avain on takakontissa, mutta ei sulkemisen ja auton lukitsemisen.No, voihan VITTU!!! Siellähän ne yhdessä hihnojen ja koirien kanssa samassa kasassa lepäsivät lukkojen takana. Ensimmäinen ajatus oli lähinnä pakokauhu, sitten totaalinen romahdus: Eihän mulle voi käydä näin!!!
Noin teki minunkin autoni, Mersu, eli hyväksyi takaluukun sulkemisen, kun avain oli takakontissa sisällä. En ehkä tuonut kyllin selväksi, että auto oli koko ajan lukossa, kun lähtiessäni lekurista avasin sähkötakaluukun avaimen kytkimellä ja suljin sen sitten takaluukun omalla kytkimellä, kun kaikki oli saatu sisälle.Mikä automerkki kyseessä jos pystyy lukitsemaan auton jos avainta ei ole auton ulkopuolella. Olisi kiva tietää että voi välttää kyseistä merkkiä. Esimerkiksi minun Volvo hyväksyy ainoastaan takaluukun sulkemisen jos avain on takakontissa, mutta ei sulkemisen ja auton lukitsemisen.
Itse busseja siivotessani avasin Mersun pikkubussin oven, heitin avaimen sisälle ja jatkoin matkaa seuraavaan autoon. Hetken kuluttua kuului *klak* ja auton ovet menivät automaattisesti lukkoon. Siinä sitten katselin penkillä olevia avaimia ja mietin miksi en jättänyt ovea esimerkiksi raolleen.Mikä automerkki kyseessä jos pystyy lukitsemaan auton jos avainta ei ole auton ulkopuolella. Olisi kiva tietää että voi välttää kyseistä merkkiä. Esimerkiksi minun Volvo hyväksyy ainoastaan takaluukun sulkemisen jos avain on takakontissa, mutta ei sulkemisen ja auton lukitsemisen.
Luojan kiitos asia ei ehtinyt eskaloitumaan. Mieti kun olisit tullut roskia viemästä, eikä ketään olisi ollut ovea avaamassa ja sinä olisit jäänyt ulos ihmettelemään, miten pääset kynsisaksilla sisälle.Avaimiin liittyy myös oma tämänpäiväinen " Aivot, mitä vittua nyt taas"- hetki kun tuossa lähin roskia viemään ulos, niin otin avainten sijaan kynsisakset kouraan ja eikun ovea kohti. Onneksi ehti tajuta, että nyt ei taida ihan oikea esine olla kourassa ennen ku lähti kämpästä...
Onneksi sentään alaovesta oisin päässyt sisään kiitos tuommosen koodilukon( liekö edes oikea termi?), mutta sitten ois jo pitäny alkaa soittelemaan ovikelloja ja kyselee puhelinta lainaan, kun oma sattu olemaan latauksessa. Mukavasti ois varmaan tullu maksettavaa jos isännöitsijä ois pitäny soittaa paikalle, mutta onneksi ei siihen menny...Luojan kiitos asia ei ehtinyt eskaloitumaan. Mieti kun olisit tullut roskia viemästä, eikä ketään olisi ollut ovea avaamassa ja sinä olisit jäänyt ulos ihmettelemään, miten pääset kynsisaksilla kotiin.
Mukavasti ois varmaan tullu maksettavaa jos isännöitsijä ois pitäny soittaa paikalle, mutta onneksi ei siihen menny...
Tuo 20€ ei pahalta kuulosta mutta mietin, että oisko tässä tullu vielä jotain lisämaksua päälle kun sunnuntai ja uudenvuodenpäivä kaikenlisäksi.Itsellä tämä kävi joskus parikin kertaa hyvin lyhyessä ajassa. Selvisin sillä, että oli 20 euron seteli kourassa. Yleensä avaimet kyllä hyvin hallussa ja olen monta kertaa varmistanut, että mukana on, mutta nuo pari kertaa tapahtui hämmentävän pienellä aikavälillä.
Tuo 20€ ei pahalta kuulosta mutta mietin, että oisko tässä tullu vielä jotain lisämaksua päälle kun sunnuntai ja uudenvuodenpäivä kaikenlisäksi.
Sanot sille vaan että voit vedellä silmät kiinni, ja pikku-johnnya pesään vaan. Oot niinku mies ja otat mitä haluut.Oon ottanu jokusen vähän normia äreemmän kaljan. Rakas vaimoni siamaillu vähän viintä. Ollaan oltu jo pitkään yhressä, 10v. naimisissa. Se kysyy multa että jos olsin sinkku niin mimmosia naisia kattelisin ja mikkä olis ihan nounou. Mää sanoin sille että tykkään lyhyttukkasista blondeista. Ja että en tykkää yhtään tatuoinneista naisilla, mutta hillityt lävistykset on seksikkäitä. Se oli hetken hiljaa ja totes vaan että "mmm, njaaa..."
Se on punapää jolla on pualipitkät hiukset ja varmaan 20 tatskaa. Ei lävistyksiä, jos korviksia ei lasketa.
"Eiku..."
Voi olla hiljasta sängyssä tänää...
Nyt kyllä kaivoit ihan tahallasi verta nenästä... Sulla on joku perverssi mielihalu kokeilla rajojasi... ja kärsiä sitte seuraukset!Oon ottanu jokusen vähän normia äreemmän kaljan. Rakas vaimoni siamaillu vähän viintä. Ollaan oltu jo pitkään yhressä, 10v. naimisissa. Se kysyy multa että jos olsin sinkku niin mimmosia naisia kattelisin ja mikkä olis ihan nounou. Mää sanoin sille että tykkään lyhyttukkasista blondeista. Ja että en tykkää yhtään tatuoinneista naisilla, mutta hillityt lävistykset on seksikkäitä. Se oli hetken hiljaa ja totes vaan että "mmm, njaaa..."
Se on punapää jolla on pualipitkät hiukset ja varmaan 20 tatskaa. Ei lävistyksiä, jos korviksia ei lasketa.
...
Niin... Minä en sitten yhtään tykkää että miehillä on pitkä kokoparta...."Eiku..."
Sanoiko eukko pahasti? Ei, se sanoi hyvästi…Vaimo suuttu sitte oikeesti... Se on tää päivä vedettävä parasta Jussia mitä löytyy...