Jääkaapissa oli sakset. Ei mitään hajua milloin ja miksi olen ne sinne laittanut.
Itsellekin sattuu joskus tällaisia, että laitan jonkun esineen paikkaan, minne sitä ei kuuluisi laittaa. Etenkin näitä tapahtuu yksin ollessa.
Jääkaapissa oli sakset. Ei mitään hajua milloin ja miksi olen ne sinne laittanut.
Parin ensimmäisen rivin verran luulin, että puhutaan muusikoista, ja mietin oliko se Suurlähettiläiden laulaja erityisen jämäkkä.TOP 5 jämäkimmät esiintyjät
1. Rene Nyberg, ent Suurlähettiläs
2. Mika Aaltola, UPI johtaja
3. Jouko Vuolle, urheilutoimittaja, Urheiluradio
4. Pekka Toveri, Kenraalimajuri
5. Jukka Jalonen, lionking
Rene Nyberg pitäisi saada johonkin viiden tunnin keskusteluohjelmaan Venäjää koskien. Tietää niin paljon että aina jää jotain mielenkiintoista kuulematta. Hannu Himanen vaikka mukaan. Vuolteen Joukolla oli taas eilen illalla niin klassiset urheiluradiot että olisi kuin leipää voitelisi.
Parin ensimmäisen rivin verran luulin, että puhutaan muusikoista, ja mietin oliko se Suurlähettiläiden laulaja erityisen jämäkkä.
”Krig är bra för rekrytering till paralympiska idrotter, för det skapar många funktionsnedsatta”.
Oma asunto on samassa 4 kerroksessa kuten 2 edellisen työpaikan toimistot. Tulee kulkulätkää käytettyä hississä kotiin mennessä säännöllisesti.Eilen kävin toimistolla ja (luultavasi jälleen kerran, koska muistikuvan mukaan samanlaisista ongelmista aivojen kanssa olen raportoinut aikaisemminkin) tiukasti yritin hissiä tilatessa (meillä siis pitää hissiä tilatessa painaa sen kerroksen numero johon haluaisi) näppäillä vanhan asunnon alaoven koodia 1985 hissiin. No vaikka meillä onkin komea konttori niin kerroksia ei ihan noin paljoa ole. Mutta tiukasti tuli koodia hakattua useamman kerran hissin nappuloilla ja ihmeteltyä mitä erroria pukkaa vaikka koodi on oikea.
Oma asunto on samassa 4 kerroksessa kuten 2 edellisen työpaikan toimistot. Tulee kulkulätkää käytettyä hississä kotiin mennessä säännöllisesti.
Oma asunto on samassa 4 kerroksessa kuten 2 edellisen työpaikan toimistot. Tulee kulkulätkää käytettyä hississä kotiin mennessä säännöllisesti.
Itse olen ainakin rappukäytävän ovea pyrkinyt saamaan auki autonavaimilla. Hetken ihmetyksen jälkeen, sitten tajusin erheeni. En kylläkään heti täysin, kun ehdin asuntooni asti ennenkuin tajusin painelleeni kaukosäätimen avausnappia ja autohan ei täten ole lukittuna. No takaisin alas ja tarkastamaan tilanne. Lukkoonhan tuo oli kerennyt menemään, kun menee automaattisesti lukkoon jos avauksen jälkeen ovia ei hetkeen avata.