Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 390 626
  • 1 652

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Jääkaapissa oli sakset. Ei mitään hajua milloin ja miksi olen ne sinne laittanut.

Tällä en halua missään nimessä pelotella (enkä diagnosoida), mutta tuttuni selittää usein kokemustaan epilepsiakohtauksestaan. Hän oli aamulla kaatanut kupilliisen kahvia ihan rutiinitoimena. Yhtäkkiä kuppi oli kadoksissa, löytyi jääkaapista. Yritti tehdä jonkinlaisen jääkahvin.

Aivot on jännä alue.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Itsellä edessä sairaalareissu. En ole jännittäjätyyppiä, mutta annan näköjään aivojeni ottaa lepoa ajoissa. Käyn kaupassa aikeena ostaa reissulle pari juttua. Lähden kaupasta, nuo tuotteet hyllyllä ja mukaan tarttui leikkeleet, joissa päivämäärä loppuviikosta, kun en ole niitä syömässä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jääkaapissa oli sakset. Ei mitään hajua milloin ja miksi olen ne sinne laittanut.

Itsellekin sattuu joskus tällaisia, että laitan jonkun esineen paikkaan, minne sitä ei kuuluisi laittaa. Etenkin näitä tapahtuu yksin ollessa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minä keitin itselleni mannapuuroa. Varasin maidon, suolan ja mannasuurimot tiskipöydälle. Mittasin maidon kattilaan ja laitoin sen lämpiämään. Päätin laittaa maitotölkin pois pöydältä lämpimästä (siis jääkaappiin). Keitin puuron ja muistin jopa lopuksi laittaa suolan. Sitten laitoin mannasuurimot takaisin kuiva-ainekaappiin. Jossa minua iloisesti tervehti maitotölkki... Hän ei ollut jääkaapissa.
 
Viimeksi muokattu:

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kävin eilen autolla kaupassa. Kotona kannoin kauppakassin sisään ja sitä tyhjentäessä mietin, että kyllä mä mielestäni ostin juustoa, mutta ei näy kassissa. Mietin, että jäi varmaan ostoshihnalle, mutta en jaksa lähteä hakemaan. Olkoon.

No nyt tässä olen aamulla lähdössä töihin ja huomaan, että mun toinen kauppakassi on täällä autossa. Vähän muutakin siis puuttui eilen kuin se juusto.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Olin keskustelun etusivulla. Esillä oli topic Lauri Mikkolalle potkut. Mietin hetken, miksi laulajalle pitää vaatia potkuja tällaisella palstalla.

Ai, en ollutkaan vapaan puolella.

Taidan tarvita kävelylenkin.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
TOP 5 jämäkimmät esiintyjät

1. Rene Nyberg, ent Suurlähettiläs
2. Mika Aaltola, UPI johtaja
3. Jouko Vuolle, urheilutoimittaja, Urheiluradio
4. Pekka Toveri, Kenraalimajuri
5. Jukka Jalonen, lionking

Rene Nyberg pitäisi saada johonkin viiden tunnin keskusteluohjelmaan Venäjää koskien. Tietää niin paljon että aina jää jotain mielenkiintoista kuulematta. Hannu Himanen vaikka mukaan. Vuolteen Joukolla oli taas eilen illalla niin klassiset urheiluradiot että olisi kuin leipää voitelisi.
Parin ensimmäisen rivin verran luulin, että puhutaan muusikoista, ja mietin oliko se Suurlähettiläiden laulaja erityisen jämäkkä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Maksoin aamulla yhtä laskua, puhelimella. Jotta maksun voi hyväksyä niin tekstiviestinä tulee "avainluku". Laskin puhelimen pöydälle ja lähdin katsomaan että onko puhelin keittiössä. Vasta keittiössä tajusin että sitä puhelinta ei löydy keittiöstä koska se oli äsken kädessäni olohuoneessa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Säikähdin äsken että missä mun kuulokkeet on kun ne oli saatana mun korvilla. Ne on vieläpä sangalliset korvalappukuulokkeet...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajoin tuossa hyvän matkaa ja muutamia tiukkoja käännöksiäkin korkiton, noin 2/3 täynnä oleva tuulilasinpesunestekanisteri tavarasäiliössä. Miten helvetissä en huomannut tavarasäiliöön laittaessa, että korkki puuttuu? Ei kaatunut. Tosin ei se varmaan samassa paikassa ole korkillisenakaan kaatunut.

Entäs se korkki? No, siellä se oli konepellin alla lasinpesunestesäiliön täyttöaukon vieressä. Kas kun sekään ei ollut pudonnut.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Facen uutisseinä aiheuttaa toisinaan wtf-hetkiä. Äsken selailin. Yksi uutinen oli Ylen juttu Niinistön puhelusta. Sen alapuolelle seinä tarjosi erään ryhmän teknistä neuvontaa. Hetken ihmettelin, miten Niinistön puheluun liittyy iPhonen turvapaketit. Puhelu soitetaan iPhonella eikä tuohon tarvita turvapaketteja? Thäh?!
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Piti eilen toimittaa yhdestä paperista sähköinen kopio jonnekin. Mietin, että ei auta kun ottaa seuraavana päivänä töihin mukaan, että saan sen skannattua.

Parin tunnin päästä tajusin, että voinhan mä ottaa siitä paperista puhelimella kuvan.
 
Pari päivää sitten peruutin autoa alaspäin viettävällä parkkialueella toisen autoon viereen. Tarkkailin peruutuskameran kautta taustaa ja kun auto alkoi olla kohdillaan, painoin jarrua ja vilkaisin sivusilmällä viereistä autoa. Paniikki iski, kun autoni vain valui alaspäin. poljin jarrua ja vedin käsijarrun päälle ja auto vain jatkoi hidasta liukumista. Lopulta tajusin, että oma auto oli koko ajan paikallaan , mutta viereinen auto peruutti pois ruudusta ja se aiheutti itselleni illuusion autoni valumisesta taaksepäin. Oikeasti en ole ihan äsken säikähtänyt noin paljon kuin tuossa tilanteessa. Kirsikkana kakussa oli, että parkkipaikan vieressä oli pienen rinteen jälkeen tarjolla järven ranta ja ehdin sen parin sekunnin ajan pelkäämään, että valun järveen.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Aamulla heräsin ja avasin kännykän, ruudulla luki että ulkona on -29°C lämpötila. Meni varmaan puoli minuuttia ennen kuin aloin kyseenalaistaa mitä olin nähnyt. Joo, 29. päivä ja siinä alla se lämpötila -3°C.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Piti työkaverille tänään sanoa. "Silloin kun mä oon töissä, niin painetaan niska limassa hommia". Eiköhän vääntäny aivot sen muotoon "Silloin kun mä oon töissä, niin painetaan niska himassa lommia". Arvaattekin varmaan tuliko töistä enää mitään tuon jälkeen.
 

hege

Jäsen
Eilen kävin toimistolla ja (luultavasi jälleen kerran, koska muistikuvan mukaan samanlaisista ongelmista aivojen kanssa olen raportoinut aikaisemminkin) tiukasti yritin hissiä tilatessa (meillä siis pitää hissiä tilatessa painaa sen kerroksen numero johon haluaisi) näppäillä vanhan asunnon alaoven koodia 1985 hissiin. No vaikka meillä onkin komea konttori niin kerroksia ei ihan noin paljoa ole. Mutta tiukasti tuli koodia hakattua useamman kerran hissin nappuloilla ja ihmeteltyä mitä erroria pukkaa vaikka koodi on oikea.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilen kävin toimistolla ja (luultavasi jälleen kerran, koska muistikuvan mukaan samanlaisista ongelmista aivojen kanssa olen raportoinut aikaisemminkin) tiukasti yritin hissiä tilatessa (meillä siis pitää hissiä tilatessa painaa sen kerroksen numero johon haluaisi) näppäillä vanhan asunnon alaoven koodia 1985 hissiin. No vaikka meillä onkin komea konttori niin kerroksia ei ihan noin paljoa ole. Mutta tiukasti tuli koodia hakattua useamman kerran hissin nappuloilla ja ihmeteltyä mitä erroria pukkaa vaikka koodi on oikea.
Oma asunto on samassa 4 kerroksessa kuten 2 edellisen työpaikan toimistot. Tulee kulkulätkää käytettyä hississä kotiin mennessä säännöllisesti.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lomalla kun ei ole niin väliä, koska herää niin naputtelin eilen illalla nukkumaan mennessäni kännykän ajastimeen 8,5 tuntia. Juuri kun oli uni tulossa, niin PI-PI PI-PIP, PI-PI PI-PIP, PI-PI PI-PIP...

Nokkelimmat pokkelimmat siellä jo arvasivatkin, että olin naputellut siihen 8,5 minuuttia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös