Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 390 853
  • 1 652

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Oma asunto on samassa 4 kerroksessa kuten 2 edellisen työpaikan toimistot. Tulee kulkulätkää käytettyä hississä kotiin mennessä säännöllisesti.

Minäkin olen yrittänyt avata ties mitä ovia duunipaikan ID:llä. Ei ne ovet sillä lätkällä vain aukea työpaikan ulkopuolella.
Se on jännä...
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Kukas on yrittänyt avata kotiovea auton kaukosäätimellä?

Ping @hege
Itse olen ainakin rappukäytävän ovea pyrkinyt saamaan auki autonavaimilla. Hetken ihmetyksen jälkeen, sitten tajusin erheeni. En kylläkään heti täysin, kun ehdin asuntooni asti ennenkuin tajusin painelleeni kaukosäätimen avausnappia ja autohan ei täten ole lukittuna. No takaisin alas ja tarkastamaan tilanne. Lukkoonhan tuo oli kerennyt menemään, kun menee automaattisesti lukkoon jos avauksen jälkeen ovia ei hetkeen avata.
 

hege

Jäsen
Ovet ja aivot on huonosti yhteensopivia kuten ketjusta voi päätellä, ainoa joka ehkä vetää vertoja on kahvikeittäminen ja aivot. Ovien osalta tuli ehkä kerran hauskuutettua turvakameran katsojia, siis jos sellaisia sattui olemaan ko. hetkellä paikalla. Eli nappasin vuokraamosta jonkun auton ja sitten vedin parkkiin silloisen komennuspaikan parkkiin ja ovet napista lukkoon ja varmuuden vuoksi kokeilin sitten menikö lukkoon. No ei mennyt vaan lähti auki kun vetäisi kahvasta (eli kahvasi kuten tapparan seuraajat tietävät). No uusi yritys ja sama tulos ja lisää ihmettelyä. Sitten hiffasin, että onkohan tässä joku erikoisuus etuovissa eli kokeillaan aukeaako takaovetkin ja aukesi. Eli tyhmä suomalainen ei oivaltanut siinä kohtaa ovien voivan lähteä auki ilman avainta ja lisähämmenykseksi autossa oli sama myös takaovissa.
Joskus on fiilis, että pelkkä päähän kohdistuneiden taklausten näkeminenkin voi aiheuttaa aivotoiminnan heikkenemistä koska mielestäni futisforumilla ei raportoida tämänkaltaisista ongelmista.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tälle palstalle kirjautuminen nykyään työlästä. Käytän tummaa teemaa tässä, mutta selain kun heittää ulos, pitää toki kirjautua vaalealla. Onnistun aika usein klikkaamaan kirjautumisen sijaan rekisteröitymisen ja alan tuohon kirjoittaa nimimerkkiäni. Herjaa, että on jo käytössä ja hetken mietin, että joko laitoin väärää salasanaa. Näkömuistini ei näköjään hyväksy muutoksia.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jos katsot taivaalla olevaa kuuta ja nyökytät, kuu liikkuu juuri samaan tahtiin ja samalla hetkellä. Samoin jos käännät päätäsi vasemmalta oikealle ja toisin päin. Voit myös pyörittää päätäsi ja kuu matkii.

Jos saat noista 3/3 niin seuraavaksi voit nuolaista kyynärpäätäsi.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vaimo oli ostanut jonkun kukkasipuli-istutuspaketin nimeltä Sparaxis Mix. Aivot on nyt jo kaksi kertaa vääntäny sen muotoon Separatis Mix.

Olishan se vinkeää jos kukkapenkistä nousis muutama separatisti. Olis erilaista menoa.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Tuli tuossa iltasella mieleen, että tänään tekisi mieli pitkästä aikaa olutta. Katsahdus kelloon - "Kymmentä vaille, nyt tulee kiire." Kevyttä hölkkää lähikauppan oluthyllylle ja siitä vauhdilla kassalle. Hihnalta ostoksia pakatessani vilkaisin kaupan seinäkelloa, joka näytti kahta minuuttia vaille... kahdeksan.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Lukaisin korvamato-ketjun viimeistä sivua. Siellä käytiin keskustelua Puuilon mainoksesta. No tuon mielsin jotenkin tähän hetkeen, kun viime aikoina on mainosta kuullut. Viestitkin oli toukokuun alkupuolelta. No, sitten ihmettelin, kun kirjoittamani viesti ilmestyi. Miten ihmeessä, en muista tuonne sanoneeni mitään hetkeen. Niin, se viestini oli vuodelta 2020, mutta jokin päässäni jankkasi, että se Puuilo-keskustelu oli kyllä tältä vuodelta. Ei, ei ollut.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olimme eilen kyläilemässä tuttavien luona. Perheen lapsille oli varattu Hartwallin omenalimsaa. Ensimmäisen kahvikupillisen jälkeen päätin ottaa sitten limsaa (kahvikuppiin). Kun siinä juteltiin niin katsoin etten ole laittanut kahviin kermaa ja lorautin sitä kuppiin. Sillä hetkellä kun kermaa kaadoin niin tajusin ettei kupissa mitään kahvia ole... vaan limua. Mutta en ehtinyt enää pysäyttää liikettä joten minulla oli kupissa limsaa kermalla.
 

Glove

Jäsen
Otin eilistä ruokaani jääkaapista jakauhoin sitä lautaselle. Sitten lautanen kauniiseen käteen ajatuksen laittaa se mikroon. Jostain syystä aukaisin mikron oven sijaan astianpesukoneen. Aivotoiminnassa havaittavissa selkeitä puutteita.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Itse nappasin jääkaapista rasiasta ruokaa ja lapoin sitä lautaselle. Rasia takaisin jääkaappiin ja ruoka mikroon lämpiämään. Helppoa, eikö totta! No meni ruokakin sinne jääkaappin takaisin ja mikro päälle. Siirryin hetkeksi tietokoneen ääreen odottelemaan mikron valmistumista. Mikron ilmoittaessa valmistumisestaan, ihmetys oli suuri, kun mikro olikin tyhjä. Kesti muuten pitkään ennenkuin ruokani löysin, enkä edes varsinaisesti löytänyt, vaan luovutin ja olin ottamassa uuden annoksen ruokaa rasiasta. Kunnes jääkaapin avaamalla löysin lautaselle jo annostelemani aterian. Ei ihan oltu taas tässä hetkessä mukana, mutta ei anneta sen haitata menoa.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Tänään taas vahvaa suorittamista. Pidän kaulanauhassa avainta lenkillä koiran kanssa. Avain koiran kaulaan ja pantaa sovittelemaan oman läskipään yli. Ihmettelin kun ei meinaa onnistua ja koira katsoo hämmentyneenä, että mitähän tuo nyt meinaa...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tänään taas vahvaa suorittamista. Pidän kaulanauhassa avainta lenkillä koiran kanssa. Avain koiran kaulaan ja pantaa sovittelemaan oman läskipään yli. Ihmettelin kun ei meinaa onnistua ja koira katsoo hämmentyneenä, että mitähän tuo nyt meinaa...
Jos joku sivullinen tuon näki, niin ensimmäinen ajatus lienee: "Ei vittu, onpa kinkyä hommaa!" ja toinen tietysti: "Ilmoitan poliisille, (jos en pääse mukaan)!"
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Aika monta kertaa olen yrittänyt avata vuokra-asuntoni ovia työharjoittelupaikkani avaimella.
 

Glove

Jäsen
Aivojen ja sormien välinen yhteistyö ei toimi. Joskus kun ei kielitaito riitä ja tarvii käännöksen niin googlen kääntäjä osaa auttaa siinä asiassa. Selaimen hakukenttään pitäisi siis kirjoittaa "kääntäjä." Minun hienomotoriikka ei tämmöiseen sanaan taivu ja kirjoitan aina "käänätjä." Siis joka kerta. Löytyy tuo kääntäjä kyllä tälläkin hakutermillä, mutta itse vituttaa kun ei osaa kirjoittaa oikein.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Aivojen ja sormien välinen yhteistyö ei toimi. Joskus kun ei kielitaito riitä ja tarvii käännöksen niin googlen kääntäjä osaa auttaa siinä asiassa. Selaimen hakukenttään pitäisi siis kirjoittaa "kääntäjä." Minun hienomotoriikka ei tämmöiseen sanaan taivu ja kirjoitan aina "käänätjä." Siis joka kerta. Löytyy tuo kääntäjä kyllä tälläkin hakutermillä, mutta itse vituttaa kun ei osaa kirjoittaa oikein.
Ei ne toimi näköjään Oulun murteellakaan. Onhan tuo ärsyttävää kun googlen kanssa joutuu kirjakielellä pellaamaan.
 

Glove

Jäsen
Termosmuki oli kolme päivää autossa näillä helteillä. Pohjalle jääneet maitokahvin jämät olivat saaneet mielenkiintoisen uuden olomuodon.

Tämän ketjun kamaa on se, että miksi sitä piti mennä vielä haistamaan
Niin, ei sitä pidä työntää nenäänsä joka paikkaan. Voi käydä niin kuin Klunssilalle ja saa nokkatippurin.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tuli äsken mieleen tarkistaa ensi kauden otteluohjelmasta, että koskas se Jokerit nyt tulee ekan kerran Rinkelinmäelle.

Hetken ihmettelin, kun ei löytynyt
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tulin kaupasta. Ostoksia purkaessa leivät meni jo hedelmäkoriin ja banaanit oli menossa astiankuivauskaappiin, kunnes välähti...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Musiikista keskustelu joskus hankalaa tällaiselle, jolla nimimuisti tökkii. Lauseeseen meinaa tulla Beast in black, vaikka selkeästi tiedostaa puhuvansa Battle beastista. Sama toisinpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös