Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 388 200
  • 1 637

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tämän ketjun aihe on käynyt usein mielessä, mutta aina unohtunut, kun pitäisi käydä toimeen. Mutta: kävin tuossa äsken pihalla katselemassa taivaalle, että näkyisikö siellä niitä tähdenlentoja. Näinkin yhden. Mutta sitten tuli mahtiajatus, että voisi mennä lähemmäksi katsomaan ja kurotin jo kaulaani. Joo, voisi tosiaan mennä lähemmäksi katsomaan, ja kaulan kurottamisesta oli varmasti hyötyä.

Joskus olen ollut lähdössä tankkaamaan autoa, mutta kysynyt lainaksi tarkoitukseen toista autoa, koska toisessa autossa on paremmat poppivehkeet. Vähän sen jälkeen olen kysynyt mielessäni, että mitä vittua aivot?

Varmasti näitä tapauksia on sattunut muillekin?
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Tähän on sanottava, että en välttämättä osaa samaistua. Viimeksi aamulla kuitenkin leikin hieman aivojeni kanssa ja yritin luoda kuvitellun hahmon näköpiiriini. Ikään kuin siis yritin luoda mieleeni skitsofrenian. En onnistunut siinä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen saamassa pillua. Ei tarvitse kuin kutsua muija himaan, mutta tuntemattomasta syystä vetäydyn viime tingassa. Seuraavana päivänä mietin, että mitähän vittua nyt taas?

"Olenko homo?" -kortinkin olen vetänyt pöytään, mutta ei, ei se sitä ole. Aivot vaan ei halua nussia vaikka pippeli niin haluaisikin. Tässä muuten loistava esimerkki siitä, että ei miehet välttämättä aina ajattele peniksellään.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä tarjoan joskus väärää etukorttia kaupan kassalla, ja oikeasti ehdin aina hyvin valitsemaan sen lompakosta. Silti välillä menee vituiksi, enkä käsitä miten jossain Siwassa jossa on asioinut 20 vuotta voi tunkea tosissaan jotain Plussakorttia tiskiin. Ja aina katson kysyvästi myyjää kun se nauraa tirskahtelee että väärä kortti herralla tässä esillä. Jaaha.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ja kuinkahan monta kertaa olen mennyt vesiklosettiin ja oven lukittuani vetänyt pilkkopimeässä vessassa ensimmäisenä pöntön, kun olisi pitänyt sytyttää valo?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Menee ehkä itselleen valehtelun puolelle, mutta monesti on tullut dokattua ennen työpäivää.
"Kyllä mä nää pari voin ottaa, ei se haittaa", "vielä yhden otan sit lähden nukkumaan, ehtii nukkua vielä 7 tuntia", "otetaas tosta vähän shottia vielä, ei yks shotti missään tunnu".
Aamulla sitä aina kiittää itseään ja omia aivojaan, mutta kuten todettua tuo on enemmän itselleen valehtelua ja vakuuttelua.
Kännin piikkiin menee moni asia, vaikka en itse missään määrin suosi kännillä selittelyä.

Lisätään vielä esimerkit monisti kauppareissuista. Matkalla pohdin jo valmiiksi, mitä ostan. Leipää, margariinia, jotain leikettä leivän päälle jne. ruokatarvikkeita. Tulen ulos kaupasta jaffapullo, mäyräkoira ja pari askia tupakkaa pussissa. Ja tulen ulos tyytyväisenä, "menipä kauppareissu hienosti".
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Mä tarjoan joskus väärää etukorttia kaupan kassalla, ja oikeasti ehdin aina hyvin valitsemaan sen lompakosta.
Oon varmaan liian usein käyttänyt korttia, kun aina välillä käteisellä maksaessani otan sen kynän valmiiksi käteen. Vielä en sentään ole kertaakaan kirjoittanut nimmaria niihin vaihtorahaseteleihin. Vähän hölmö olo siinä tulee.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Brunon kanssa monia samoja kokemuksia. Monta kertaa tullut sen "viimeisen" jälkeen otettua vielä yksi. Ja vielä useampaan kertaan samana iltana. Aamulla on monta kertaa vituttanut kuinka se "yksi" piti ottaa monta kertaa.

Monta kertaa on tapahtunut sellainen jännä juttu, että foorumeita tai uutisia selatessa rivit menevät tyystin päin vittua. Sana sieltä ja toinen täältä on taanut unohtumattomia hetkiä. Jotenkin vain aivot ottavat sanan sieltä ja toisen täältä JOS sanojen yhdistelmässä on edes jonkin verran järkeä. Masennus hakemuksen ihanuus ei tainnut olla Murossa topiccina...

Pillun suhteen sitten aivot toimivat miten haluavat. Eipä ole ensimmäinen kerta kun pää päättää ja homma menee aivan puihin. Aamulla sitten mietitään kuinka taas näin kävi. Satunnaisia kertoja sitten menee toisin ja aamulla täytyy miettiä mitä vittua taas tapahtui. oman teoriani mukaan (miesten) aivot hakevat haasteita ja toimivat sen mukaan. Liian helppo ei sytytä ja jos pili toimii kaikista ennakkovaroituksista huolimatta, niin sitten mennään.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulla aivot lyö tyhjää säännöllisesti laittaessani palkkalappuja jääkaapin yläpuolella olevaan mappikaappiin. Lähes joka kerta tarjottelen palkkalappua ensin jääkaappiin, ja muutaman kerran olen lapun jopa hyllylle asti asetellut. Ja aina tulee yhtä vahva mitähän vittua nyt taas fiilis.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Monesti käynyt niin, että olen tehnyt kauppalistan tarvittavista ostoksista, mutta kaupassa en kuitenkaan näe tarpeelliseksi katsoa sitä listaa. Useimmiten jotain unohtuu. Toinen mitä on sattunut vähän harvemmin on, että kun ruokaan lisää ketsuppia ja seuraavaksi mielessä oleva maitolasin täyttäminen sekoittuu mielessä on tuloksena muki täynnä ketsuppia. Vastaavanlaisia läheltä piti -tilanteita tulee lähes päivittäin. Voin todeta hyvällä mielellä, että "Aivot, mitä vittua nyt taas?" aate on usein mielessäni.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Monesti käynyt niin, että olen tehnyt kauppalistan tarvittavista ostoksista, mutta kaupassa en kuitenkaan näe tarpeelliseksi katsoa sitä listaa. Useimmiten jotain unohtuu. Toinen mitä on sattunut vähän harvemmin on, että kun ruokaan lisää ketsuppia ja seuraavaksi mielessä oleva maitolasin täyttäminen sekoittuu mielessä on tuloksena muki täynnä ketsuppia. Vastaavanlaisia läheltä piti -tilanteita tulee lähes päivittäin. Voin todeta hyvällä mielellä, että "Aivot, mitä vittua nyt taas?" aate on usein mielessäni.

Tähän kun lisätään vielä se että kaataa vahingossa piimää lasiin kun maitoa on ottamassa ja vetäisee siitä kunnon huikat. Tulee sellainen mitvit fiilis aivoissa asti kun pää odotti maidon makua ja tuoksua ja piimää tulee...
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
(.)(.)

En tiedä meneekö "Aivot, mvnt?" vai "Kroppa, mvnt?" -kategoriaan, mutta monesti krapulan jälkeisessä koomassa saattaa katse keskustelutilanteessa kiinnittyä vastapuolen tisseihin eikä sitä saa millään irti niistä. Ääni päässä huutaa, että "Se huomas sut jo, käännä vittu se pääs pois!", mutta mitään ei tapahdu ja hyvä vaikutelma on jälleen taattu.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Ja kuinkahan monta kertaa olen mennyt vesiklosettiin ja oven lukittuani vetänyt pilkkopimeässä vessassa ensimmäisenä pöntön, kun olisi pitänyt sytyttää valo?

Tämä. Tosin sillä erotuksella, että menen vessaan, avaan kannen, pyyhin vessapaperilla istuimen ja laitan paperin roiskeläpäksi pyttyyn, vedän vessan ja poistun.

Kun pääsee pois vessasta joutuu toteamaan ettei se paskahätä tolla vielä helpottanut.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Yleisin koomailu on juuri toi, että vaikka maksan käteisellä niin silti otan sen saamarin kynän käteen. Kerran tämä tosin kääntyi voitoksi, koska jotenkin nokkelasti osasin vastata siihen myyjän kysyvään ilmeesseen sanomalla, että "sitä sun numeroa tässä vielä odottelen". Sain numeron. Eli vaikka ne aivot useinkin aiheuttavat hiukan nolojakin tilanteita niin joskus ne nolotkin tilanteet kääntyvät jotenkin sattuman kaupalla voitoksi.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oon varmaan liian usein käyttänyt korttia, kun aina välillä käteisellä maksaessani otan sen kynän valmiiksi käteen. Vielä en sentään ole kertaakaan kirjoittanut nimmaria niihin vaihtorahaseteleihin. Vähän hölmö olo siinä tulee.

Minua ärsyttää kuitit ruokakaupoissa. Kerran ostokset maksoivat 30,xx € ja maksoin ne 50e setelillä ja muutamalla senttikolikolla ja sanoin "ei kuittia, kiitos". Kassan ojentaessa mulle vaihtorahana kaksikymppistä, toistin sanomani hieman tiukempaan sävyyn: "en tarvitse sitä kuittia"
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
En tiedä meneekö "Aivot, mvnt?" vai "Kroppa, mvnt?" -kategoriaan, mutta monesti krapulan jälkeisessä koomassa saattaa katse keskustelutilanteessa kiinnittyä vastapuolen tisseihin eikä sitä saa millään irti niistä. Ääni päässä huutaa, että "Se huomas sut jo, käännä vittu se pääs pois!", mutta mitään ei tapahdu ja hyvä vaikutelma on jälleen taattu.

Tämä on muuten illuusio. Vastapuoli huomaa aina nopeankin vilkaisun tisseihin.
Koita jonkun, vaikka sitten miespuolisin kaverin kanssa jutella, katso silmiin, sitten salavihkaa vain vilkaise rintakehää... busted.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Tämä on muuten illuusio. Vastapuoli huomaa aina nopeankin vilkaisun tisseihin.
Koita jonkun, vaikka sitten miespuolisin kaverin kanssa jutella, katso silmiin, sitten salavihkaa vain vilkaise rintakehää... busted.

Näinhän se menee, mutta mitäs asettavat ne niin esille. Ovat kuitenkin salaa tyytyväisiä, kun "miessika" huomaa tai näin ainakin pyrin nolouden hetkellä ja kasvot kämmenissä ajattelemaan..
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Viimeksi aamulla kuitenkin leikin hieman aivojeni kanssa ja yritin luoda kuvitellun hahmon näköpiiriini. Ikään kuin siis yritin luoda mieleeni skitsofrenian. En onnistunut siinä.

Otappa yhteysttä Stakesiin, Vappu Taipaleeseen, niin hän voinee antaa hyviä neuvoja. Koittivat nuorempana töissä LSD:n avulla saada aikaan hallittuja psykooseja. En vain muista enään, että millaisilla tuloksilla.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Näinhän se menee, mutta mitäs asettavat ne niin esille. Ovat kuitenkin salaa tyytyväisiä, kun "miessika" huomaa tai näin ainakin pyrin nolouden hetkellä ja kasvot kämmenissä ajattelemaan..

Juuri näin. Parempi tuijotella ihailevasti ja ihan reilusti.
Kokeilkaa joskus laittaa tiukat housut jalkaa ja etuveitikka lahkeeseen, voi sitä katseiden määrää... ihan suoraan ja hävyttömästi (no pun intended) tuijottavat.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kokeilkaa joskus laittaa tiukat housut jalkaa ja etuveitikka lahkeeseen...

Mustajärven Pauli Antero laittoi aikoinaan -80-luvulla pätkän puutarhaletkua jeesusteipillä reiteen kiinni ja eturivin tytöt sitä sitten kilpaa kokeilivat...
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Joskus autolla ajaessa voi mennä muutama kilometri ohitse kun on niin vahvasti autopilotti päällä, ettei ajamista oikein ajattelekkaan. Muut asiat ovat niin vahvasti mielessä. Autokoulussa tästä asiasta varoiteltiin, mutta mitäpä sille oikein voi jos ei pysy ihan täysin skarppina. Toistaiseksi ainakin auto on pysynyt tiellä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Joskus autolla ajaessa voi mennä muutama kilometri ohitse kun on niin vahvasti autopilotti päällä, ettei ajamista oikein ajattelekkaan.

Mikäs auto sulla on käytössä? Mun autossa on vain vakionopeudensäädin, mutta sulla oikein autopilotti? Mä haluan kanssa tuollaisen auton. En yhtään ihmettele, jos et ajattele ajamista...
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Mikäs auto sulla on käytössä? Mun autossa on vain vakionopeudensäädin, mutta sulla oikein autopilotti? Mä haluan kanssa tuollaisen auton. En yhtään ihmettele, jos et ajattele ajamista...
No joo kuinka kirjaimellisesti sen haluaa sitten ottaa. Mutta varmasti ymmärsit asian pointin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Laitetaas vielä pari ihan perusjuttua. Monen monta kertaa olen huomannut kiertäväni ympäri kämppää kiroillen ja puhelimessa puhuen. Kun kaveri kysyy, mikä nyt on, on vastaus:"Kännykkä on hävinnyt, voitsä soittaa siihen?". Yleensä tämän jälkeen puhelin löytyy nopeasti korvalta.
Kännykkä on joskus myös löytynyt jääkaapista ja mikrosta.
Töissä taas usein huomaan havahtuvani siihen, että olen puhunut jo pidemmän aikaa esim. bingon sääntöjä kertoen, mutten ole tiedä yhtään mitä olen puhunut.
Tuota tosin taidetaan kutsua enemmän rutiiniksi.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mikäs auto sulla on käytössä? Mun autossa on vain vakionopeudensäädin, mutta sulla oikein autopilotti? Mä haluan kanssa tuollaisen auton. En yhtään ihmettele, jos et ajattele ajamista...

Täytyy sanoa, etten uskaltaisi lähteä liikenteeseen autopilotti päällä. Mieluummin lähtisin sekoilemaan tuonne autopilotilla.

Linkki vie flygradar24:n sivuille. Livekuvaa lentoliikenteestä tutkan muodossa.
Tuota kannattaa ihan uteliaisuuttaan katsella, jos missään määrin lentoliikenne kiinnostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös