Bingo! Aivan samaa olin tulossa kirjoittamaan, tuolla etelässä vastarinta varmaan aivan eri luokkaa ellei sitten armeija ole kääntynyt johtajiaan vastaan ja aivan täysi romahdus edessä.Samaa mieltä. Ihan pöhkö ajatus edes, että menetettyihin alueisiin kuuluneita tärkeitä huoltoreittejä vain annettaisiin takaisin joukkoja uusiksi ryhmitellessä tai "hämätessä".
Itse olen kuitenkin vähän pessimismiin taipuvainen tai korkeintaan nihilistiseen realismiin, joten ihan ei uskalla riehaantua vielä. Ne Venäjän etelään vastahyökkäystä vastaanottamaan hämätyt joukot tuskin lähtee tällä tavalla paniikissa pakoon, vaan tekemistä on vielä, ja jatkossa vastus taas kovenee. Posia on kuitenkin se, että nämä valtaukset vaikuttavat voimasuhteisiin jatkossakin, ja ylipäänsä Venäjän kyky uusiin isoihin alueiden takaisin valtauksiin on hyvin heikko, ellei olematon. Tällä hetkellä soditaan siitä, mihin rintama asettuu, vai saadaanko örkit ulos koko manner- Ukrainasta.
Kaikesta huolimatta tämä viime päivien kehitys aivan mahtava startti varmasti kohta hidastuvalle vyörytykselle.