Kansan Uutiset (sic!) on selvittänyt tämän asian jo 2019. Turkin erottamisesta on keskusteltu jo silloin. Artikkelin mukaan Naton kannatus maassa on vain 23%.Muistaakseni liitosta voi sekä erota että erottaa, mutten ole varma enkä tiedä yksityiskohtia.
Pitää lähettää Palsanmäki neuvottelemaan basaari-Erdon kanssa ja tähän vartissa kättä päälle.Suomi mukaan Turkittomaan Natoon?
Merja Kyllönen (vas.) tykkää tästä.Erdo on kova kauppamies
Kukas sitten vääntää pizzat ja kebabit?Jos Turkki estää meidän liittymisen, niin me voitaisiin karkottaa kaikki turkkilaiset takaisin sinne.
Kukas sitten vääntää pizzat ja kebabit?
Vastustan käytännössä kaikkea kirjoittamaasi, mutta tämä oli ehkä huikein nosto. Aika kova luotto median valtaan teikäläisellä.Niillä olisi valta lopettaa miesten epätasa-arvoinen asema
Mun mielestä Margaretha ll on selviö koska edellisessä oli Margaretha IKuka valitaan kuninkaaksi/kuningattareksi?
Itse laitan turkin pippurit boikottiin.No more kebab.
Ei pidä yleistää kebabeja, on myös kurdien valmistamaa kebabia.No more kebab.
Tai sitten muilutetaan eturintamaan, kun örkit tulevat tänne raiskaamaan ja tappamaan.Jos Turkki estää meidän liittymisen, niin me voitaisiin karkottaa kaikki turkkilaiset takaisin sinne.
Itse laitan turkin pippurit boikottiin.
Joo tuo on ihan älytön järjestelmä, pahimpana esimerkkinä Kreikan ja Makedonian kiista, jossa Kreikka roikutti Makedoniaa vuosikymmenen ajan NATO-prosessissa ihan naurettavan riidan takia, jolla ei ollut mitään tekemistä koko NATO:n kanssa.Koskakohan Natossa mietitään 100% yksimielisyyden muuttamista 5/6 enemmistöpäätökseksi? Söisi voimaa yksittäisiltä riitapukereilta, jos jossain maassa nousee valtaa omahyväinen diktaattori tai vastaava änkyrä.
Ei se mun mielestä sotilasliitossa oikein toimi. Kyllä liiton pitää olla sellainen, että jokainen jäsen voi hyväksyä toisen. Tarvitaan vahva luottamus liittolaisiin.Koskakohan Natossa mietitään 100% yksimielisyyden muuttamista 5/6 enemmistöpäätökseksi? Söisi voimaa yksittäisiltä riitapukereilta, jos jossain maassa nousee valtaa omahyväinen diktaattori tai vastaava änkyrä.