Älä uhriudu. Leimasit poliisin organisaationa antaman selvityksen epäluotettavaksi. Sitten totesit, että sinusta kaasuttaminen on ihan OK, jos tulevassa selvityksessä näin sanotaan.
Vastasin, aiheesta, ja käsittelin aihetta.
Poliisi kun tutkii poliisia, niin en pidä sitä ihan suoralta kädeltä lopullisena selvityksenä. Mitä se ei tietenkään ole. Kun asia selvitetään, niin kyllä mä sen nielen vaikka kaasua en nielekään. Tässä tehdään nyt vähän ennakkopäätöksen tapaista ja nähtäväksi jää minkälainen siitä tulee.
Jaoin poliisin kommentit etkä usko niiden olevan totta ja ylipäänsä epäilit onko ko. henkilö poliisi. Harmittelin, että jaoin tämän, kun ei minun ole tästä tämän enempää mahdollista lyödä rätinkiä tiskiin. Sinä jaoit omaa myös omaa arviotasi ja tulkintaasi tilanteesta, jonka olet tehnyt videon perusteella. Ei se väärin ole, mutta ei se nyt ole sen kummempi kuin minunkaan arvioni, kyllä minäkin ne videot olen nähnyt.
Kun tuosta poistaa provosoinnin, mitään ei jää jäljelle.
Höpsis. Sinä vastasit alunperin kirjoitukseeni ja kerroit, että et ymmärrä miksi näitä mielenosoittajia puolustellaan ja ties mitä. En ole puolustellut ja ties mitä. Kerroin myös, että toisin kuin sinä ilmoitit, että liikenne saatiin kulkemaan kaasutuksen takia, niin ei saatu sen takia. Ennen kuin alat puhua provoista, niin pistä omat tekstit kuntoon siltä osin, ei sillä etteikö sellaista joskus itseltäkin lipeä.