Analyytikko_
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
No minulle kävi eilen seuraavasti. Ajelin kehällä vakkari päällä ja nopeusrajoituksen mukaisesti, kun liittymästä tultiin nimenomaan kiihdyttämällä eteen (olisi voinut tulla taaksekin, koska takanani ei ollut yhtään autoa).Se on mystinen juttu, miten kiihdytyskaista tuottaa monille haasteita. Juu, on olemassa vanhoja helvetin lyhyitä kiihdytyskaistoja jotka ei ole kaikkein mukavimpia, mutta usein ei tätä ongelmaa ole. Mikä siinä siis on, ettei sitä kaasua saa painettua jo siellä? Se kun ajat vakkarilla ja kaveri sieltä koittaa liittyä kylkeen vähän hitaammin ajaen vaikka kiihdytyskaistaa on vielä kilometri jäljellä, jarruttaa sitten ellen antanut tilaa ja liittymisen jälkeen kaasu pohjaan ja vasemmalle kaistalle ohittelemaan. Vasemmalle kaistalle saa minun puolesta mennä ajamaan kovempaa. Mutta miksei sitä kaasua voi painaa jo kiihdytyskaistalla?
Sitten tämä eteeni tullut autoilija laittoi ilmeisesti vakkarin päälle ja sääti sen alinopeudelle, sillä saavutin hänet ja jouduin hetken kuluttua menemään hänestä ohi (edelleen vakkari siis minulla päällä ja samalla nopeudella).
Tätä kanssa-autoilijan toimintaa en oikein ymmärtänyt. Ensin varta vasten kiihdytetään eteen ja sitten jäädään siihen eteen hidastelemaan.