Takapiiska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Salt & Vinegar on kummallinen sipsi. Jollain ihmeen pervolla tavalla niitä tekee välillä mieli, vaikka maku on joka kerta yhtä etova.
Menee varmaan samaan kategoriaan kuin salmiakki, eli makuun pitää tottua. Salmiakkiahan likimain kaikki pikkulapset inhoaa, ja myös ulkomaalaiset ikään katsomatta. Lopulta siitä voi kuitenkin tulla suurinta herkkua. Itsehän en lapsena syönyt "niitä mustia karkkeja", ja nyt en muita karkkeja syökään.Salt & vinegar vaatii melko paljon totuttelua, mutta jotenkin siitä vain kehittyy sellainen maku, jota harva sipsi enää ylittää. Itsekin lähe oksensin nuorempana noita maistellessa, mutta nykyään ahmisin ison pussin varttiin, jos kehtais ostaa.
Toinen suosikki on ainakin itäisessä Euroopassa sipsihyllyt vallannut smetanan maku. Laysin smetanasipsit oli varmaan ainoita Layseja, joita kehtasi ostaa. Oi niitä aikoja istuskellessa Majdanilla, kaljaa juoden ja smetanasipsejä syöden, paikallisten spurgujen kanssa elekielellä keskustellen.
Alkopa tekee mieli sipsiä.
Itse en oikein muita sipsejä syökkään, ainut miinus ainakin että itsellä huulet rohtuu jos syö pussillisen. Lapset välillä haluaa maistaa ja niiden mielestä aina yhtä hirveitä.Salt & vinegar vaatii melko paljon totuttelua, mutta jotenkin siitä vain kehittyy sellainen maku, jota harva sipsi enää ylittää. Itsekin lähe oksensin nuorempana noita maistellessa, mutta nykyään ahmisin ison pussin varttiin, jos kehtais ostaa.
Paljon samaa joo. Jossain briteissä taidetaan syödä salt&vinegar sipsejä lapsesta aikuiseen, eikä siinä ole mitään erikoista. Samalla tapaa meillä syödään salmiakkia, vaikka ulkomaalaiset eivät voi sietää sitä.Menee varmaan samaan kategoriaan kuin salmiakki, eli makuun pitää tottua. Salmiakkiahan likimain kaikki pikkulapset inhoaa, ja myös ulkomaalaiset ikään katsomatta. Lopulta siitä voi kuitenkin tulla suurinta herkkua. Itsehän en lapsena syönyt "niitä mustia karkkeja", ja nyt en muita karkkeja syökään.
Ai miten niin. Ikinä en ole sellaista lasta tavannut. Varsinkin Apteekin salmiakki oli just parasta.Menee varmaan samaan kategoriaan kuin salmiakki, eli makuun pitää tottua. Salmiakkiahan likimain kaikki pikkulapset inhoaa, ja myös ulkomaalaiset ikään katsomatta. Lopulta siitä voi kuitenkin tulla suurinta herkkua. Itsehän en lapsena syönyt "niitä mustia karkkeja", ja nyt en muita karkkeja syökään.
Kyllä. On suosiossa. Meillä vaan lapsetkin tykkää näistä niin koko perheen syödessä pussi on 5-10minuutissa tyhjä.Olen kuullut, että nämä ovat erityisesti lapsiperheiden aikuisten suosiossa. Ei tarvitse jakaa sipsejä lasten kanssa.
Ostin niitä joskus 2016 keväällä kavereiden kaa ja ei kukaan pystynyt yhtä sipsiä enempää syömään. 8 vuotta myöhemmin maistoin ja jäin täysin koukkuun.. En mä oliiveistakaan ennen tykännyt ja nykyisin vedän purkillisen helposti kerralla. Myös esim maksa sellainen jonka mausta ruvennut tykkämään. Anyway salt vinegar loistava sipsi.Salt & Vinegar on kummallinen sipsi. Jollain ihmeen pervolla tavalla niitä tekee välillä mieli, vaikka maku on joka kerta yhtä etova.
Eipä ollut meidän kylän Tokmannissa näitä, tai sitten en vaan löytänyt. Mukaan tarttui sitten Priima merkkisiä sourcream & onion sipsejä. Ihan jees hintaansa (alle 2 €) nähden.Tämä Tokmannilla myynnissä oleva Grand Sourcream & Herbs on kyllä noussut omaksi suosikiksi. Paitsi että on mausteiltaan aika täydellinen, niin myös pakkaus on juuri sopivan pieni, ettei tule vedettyä aina hirveitä sipsiövereitä.
Samalta valmistajalta myös Vinegar on hyvä, mutta tätä Sourcream & Herbsiä tulee ostettua eniten.
Grand Potato Chips
www.grandpotatochips.gr
Joo, mullakin tulee aina välillä, mutta joka kerran ne on yhtä pahoja ;) Toivottavasti sulla käy parempi tuuri.Ihan perverssi mieliteko nyt koko ajan päällä salt & vinegar -sipseihin. Joo, olen inhonnut niitä syvästi - mutta edellisestä maistokerrasta on itsellänikin helposti 10 vuotta, enemmänkin. Sopisiko tuo nyt aivan ihmeellisesti ja tuosta vaan viiskybäisen suuhun? Tuleehan sitä käytettyä etikkaa nykyään ruoanlaitossakin lähestulkoon aina. Pakko testaa.
Sopisiko tuo nyt aivan ihmeellisesti ja tuosta vaan viiskybäisen suuhun?
Itselläni ei tuo etikka noissa maistu hirveästi, toki olen etikan ystävä noin muutenkin. Juon vieläkin etikkaliemet säilykkeistä, kun ne on syöty...en tiedä miksi.Noita kun syö pitkän tauon jälkeen, niin pari ekaa sipsiä saa irvistämään, mutta sitten huomaakin, että pussin pohja alkaa näkymään.
Ainakin allekirjoittaneen 50 suuhun istuu…alkuun olin että aivan karseeta mutta loppujen lopuksi koukkuun siihen makuun jääIhan perverssi mieliteko nyt koko ajan päällä salt & vinegar -sipseihin. Joo, olen inhonnut niitä syvästi - mutta edellisestä maistokerrasta on itsellänikin helposti 10 vuotta, enemmänkin. Sopisiko tuo nyt aivan ihmeellisesti ja tuosta vaan viiskybäisen suuhun? Tuleehan sitä käytettyä etikkaa nykyään ruoanlaitossakin lähestulkoon aina. Pakko testaa.
Nää oli aika jepa,kiitti vinkistä!Coop maalaisperunalastut jalapeno 175 g | S-kaupat ruoan verkkokauppa
Tilaa Coop maalaisperunalastut jalapeno 175 g ja muut ruokaostokset S-kaupat-palvelusta nyt suoraan kotiovellesi toimitettuna.www.s-kaupat.fi
Tarttui tänään uusi tuttavuus mukaan. Yllättävän tulisia. Ei poppamies-tasoa, mutta markettikamaksi ihan ok.
Kyllähän nuo aivan hyviä sitten olivatkin. Perjantaina ostin pussin Taffeleita.Ainakin allekirjoittaneen 50 suuhun istuu…alkuun olin että aivan karseeta mutta loppujen lopuksi koukkuun siihen makuun jää
En ole kokeillut, miltä pahvi maistuu, mutta Lidl:n Pringles-kopiot ovat taatusti aika lähellä. Heittämällä markkinoiden huonoimmat sipsit.