Sipsit

• 177 501
  • 907

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tuli ostettua Estrellan uutuus Cream Cheese & onion. Osu ja uppos! Seuraava sipsipussi jonka ostan tulee olemaan tätä samaa!

Olen vannonut aina Taffelin nimeen, mutta kyllä tässä viime aikoina on huomannut että Estrellan pussukoita tulee ostettua yhä enemmän.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Tuli ostettua Estrellan uutuus Cream Cheese & onion. Osu ja uppos! Seuraava sipsipussi jonka ostan tulee olemaan tätä samaa!

Olen vannonut aina Taffelin nimeen, mutta kyllä tässä viime aikoina on huomannut että Estrellan pussukoita tulee ostettua yhä enemmän.
Tästä on jo jokunen vuosi kun Estrellalta tuli Super Juusto Cheddar juustonaksut, kerran kun noita osti ei Taffelin juustonaksuja ole tarvinnut hivellä. Myös ohuemmista versioista Estrellan Super Crunchit vie Taffelin vastaavia ihan 100-0. Olen juustonaksujen ystävä eli tämähän on faktaa.

Särkilauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, RoKi, Sharks, Lions, Seahawks
Tästä on jo jokunen vuosi kun Estrellalta tuli Super Juusto Cheddar juustonaksut, kerran kun noita osti ei Taffelin juustonaksuja ole tarvinnut hivellä. Myös ohuemmista versioista Estrellan Super Crunchit vie Taffelin vastaavia ihan 100-0. Olen juustonaksujen ystävä eli tämähän on faktaa.
Estrellan Super Crunchit maistui koiranruualta, chili versiona ihan maistuvaa tavaraa.

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eetu Päkkilä, Amorimin povari
Estrellan Super Crunchit maistui koiranruualta, chili versiona ihan maistuvaa tavaraa.
Syötkö useinkin koiranruokaa? *hymiö*

Samaa mieltä siitä, että nuo chilit ovat noista kahdesta vaihtoehdosta ne huomattavasti paremmat. Yllättävänkin paljon potkua.

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Nyt kun "kuluttajan" toiveesta megapussit ovat Taffelilta historiaa ja Big Time-koko 260g korvasi megapussin niin kurikassakin mämmi tippui lattialle kun kilohinta pomppasi 2€/kg.
Olikohan tuokin kuluttajan toive. Epäilen.
Joka tapauksessa, täällä meni taffel boikottiin ja mennään muilla merkeillä jatkossa.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Nyt kun "kuluttajan" toiveesta megapussit ovat Taffelilta historiaa ja Big Time-koko 260g korvasi megapussin niin kurikassakin mämmi tippui lattialle kun kilohinta pomppasi 2€/kg.
Olikohan tuokin kuluttajan toive. Epäilen.
Joka tapauksessa, täällä meni taffel boikottiin ja mennään muilla merkeillä jatkossa.

Olihan tuo arvattavissa, pussikoko pienenee, mutta hinta ei ainakaan samassa suhteessa. Näinhän näissä aina käy, oli tuote mikä tahansa. Onhan tuo Big Time muutenkin huvittava nimi, kun vanhat normipussit olivat sen 250g.

Suosikkijoukkue
Tappara
Hölmö veto pienentää pusseja. Houkuttelee testaamaan ulkomaisia sipsejä, jotka jääneet aina väliin. Normisatsi on ollut kaksi mahdollisimman isoa pussia, joille 4-5 syöjää riippuen menoista. Nyt kun aletaan ostamaan pienempiä pusseja niin Taffel, Estrella ja Oikia alkaa saamaan rinnalle muita merkkejä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy