Sipsit

• 177 940
  • 907

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kyllä itse pidän Estrellan kantarellisipseistä enemmän, mutta ei Taffelkaan ollut tässä samanlainen fiasko kuin mm. salt & vinegarissa.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taffelin kantarellisipsit on kyllä todella hyviä. Kiva, että Estrellalle on nyt kilpailija tuossakin maussa.
Etsin näitä tänään, mutta ei ollut ainakaan Lahdessa Launeen Prismassa tai CM:ssä. Harmi. Tai en huomannut.

Tää on muuten mun uusi suosikki dippi. Erinomainen ihan perus suolattujen sipsien kanssa.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Löysin Lidlistä limen makuisia sipsejä. Pitihän ne laittaa kokeiluun ja olihan ne yllättävän hyviä. Harmi että kyseessä oli jonkinlainen kausituote. Suosittelen kokeilemaan jos tulee vastaan.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Taffelin Diner pickles & mayo tarttui kaupasta mukaan. En muista että oisin aikaisemmin kokeillut. Noh, jos olen maistanut niin ymmärrän kyllä jos olen tuumannut että tän voi unohtaa.

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Taffelin Diner pickles & mayo tarttui kaupasta mukaan. En muista että oisin aikaisemmin kokeillut. Noh, jos olen maistanut niin ymmärrän kyllä jos olen tuumannut että tän voi unohtaa.
Ilmeisesti tuo pussi on tullut lähiaikoina takaisin kun ei ole osunut silmään vaikka olen sipsihyllyllä säännöllisesti vieraillut. Monta vuotta sitten söin noita muutamia kertoja, mutta muistaakseni hävisivät suht nopeasti kaupoista

PohjoisKariya

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, United, Broncos.
Nuo Estrellan maalaislastut tilli & ruohosipuli maistuvat aivan täysin siltä, jolta Taffelin kartanon tilli & kermaviilit maistuivat miltei 20v sitten. Erona näissä toki on sipsien kovuus, sillä nuo Estrellat ovat kettlecooked sipsejä. Silti melkoinen nostalgiapommi ja miehinen kyynel tuli syödessä.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kartanon kantarellit testissä, ei jatkoon. Suola maistuu mutta ei sieni.
Oma arvioni oli juuri sama. Suola maistuu mutta ei se sieni.
Tattis! (pun may be intended) Eipähän tarvi noita testata sit ku nää sadonkorjuusipsit poistuu taas valikoimista ens syksyyn asti.

Vakiovalikoimaan kuuluvista sipseistä suosin kyl Taffelia ja top 3 taitaa olla nykyisin kutakuinkin:

1. Furious
2. San Diego
3. Ranch

Taffelin punainen Sips on niin ikään edelleen mun ykkösvalinta jos joskus tekee mieli vaan perus suolalastuja dipin kanssa.

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool

Innolla odotan näitä uusia kokoja, kun auttamatta ne isommat koot jäävät nurkkiin pölyttymään, jos erehtyy himoissaan ostamaan.
...eli odotettavissa 55 grammaa pois ja sama hinta? Siinäpä sitä innovaatiota jos toteutuu.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Innolla odotan näitä uusia kokoja, kun auttamatta ne isommat koot jäävät nurkkiin pölyttymään, jos erehtyy himoissaan ostamaan.
250 - 270 gramman big time -pussi maksanee jatkossa saman kuin nykyään 350 gramman mega bag.

Edit: 2 sekuntia liian hidas.

edit2: Toki kiva jos noita keskikokoisia pusseja tulee kauppoihin järkevällä hinnalla.

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
250 - 270 gramman big time -pussi maksanee jatkossa saman kuin nykyään 350 gramman mega bag.

Edit: 2 sekuntia liian hidas.

edit2: Toki kiva jos noita keskikokoisia pusseja tulee kauppoihin järkevällä hinnalla.
NIitä keskikokoisia on jo, Original bag. Noin 2e hintaluokassa

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Olen noita pienempiä pusseja ostanut vähärasvaisempana versiona, kun ei elimistö enää tykkää rasvapommeista. Ihan ookoo kokoisia ovat. Mutta vähän niinkuin 0,5l limukat, niin joutuuhan siinä tavallaan enemmän maksamaan.

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
No voi nyt vittu. Ainoa asia mikä Suomessa oli paremmin kuin about kaikkialla muualla maailmassa. Nyt siis pitää ostaa vähääkään isommalle porukalle joku 5 pikkupaskapussia (kuten vaikka briteissä) 15 eurolla, kun aiemmin se pari kolme megapussya alle kympillä riitti varmasti, oli bileet kun bileet. Saatanan holhousyhteiskunta taas, ensin 24:n kaljapaketeista tehtiin 18-tölkin versioita ja nyt sipsipussitkin pilattiin.

Barrikaadeille Megapussien puolesta!

Ps. Sitä pussia ei ole pakko syödä yksin yhdellä kertaa, jos ei taho. Vai vedättekste aina kokonaisen leipäpussinkin kitusiin ja sit kitistään kun ei saa kahden paahtoleivän pussukkaa? Ihan älytön sipsigate tämä.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Eipä vaikuta itseen kun ei tule taffeleita muutenkaan osteltua.

Citymarketista tulee poimittua El Vallen sipsejä ja poppamiehen habanerot on rapeita ja niissä on ihan hyvä potkukin.

El Vallen valikoimasta vielä että parhaat on ehdottomasti lime sekä paistettu kananmuna&chorizo.

Ainoa mitä nyt joskus Taffelita ostan on jumbojuuustot, mutta sipseissä ne on kyllä keskinkertaisia.

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Minusta vaan hyvä uudistus tuo, jos pussikoot pienenee. Ihan turhan isoja nuo yli 300 g pussit, varsinkin kun ne tuntuu olevan varsinkin pienemmissä kaupoissa se "oletuskoko" ja pienempiä vaihtoehtoja ei oikein ole edes saatavana. Ei väliä itselle, vaikka hinnatkin pysyisi samana kuin noissa vanhoissa isommissa, ei noiden hintoja tule muutenkaan katsottua jos sipsejä mieli tekee. Ottaa sen mitä sattuu mieli tekemään.

Minä olen sanonut myös tästä, kun vuodenvaihteessa makeisten verotus nousee, että hintojen nostamisen sijasta tuo kannattaisi taklata pakkauskokoja pienentämällä. Lähes pakkaus kuin pakkaus on ihan liian suuri nykyisin. Tokihan sitä voi sanoa aina, että mikäs pakko ne on kaikki syödä, mutta kun on luonteeltaan heikko paska niin herkästi se koko pussillinen vaan aina menee vaikka vähempikin riittäisi. Enkä varmasti ole ainoa. Siinä mielessä tällä pakkauskokojen pienentämisellä voisi olla jopa kansanterveydellistä merkitystä.

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Varmasti jakaa mielipiteitä, mutta omasta mielestä erinomainen uudistus.

Vaikkei tuota isoa pussia kerralla söisikään niin siellä kaapissa se aina sitten piilottelee ja herkästi nälän tullessa sieltä niitä ihminen napostelee.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varmasti jakaa mielipiteitä, mutta omasta mielestä erinomainen uudistus.

Vaikkei tuota isoa pussia kerralla söisikään niin siellä kaapissa se aina sitten piilottelee ja herkästi nälän tullessa sieltä niitä ihminen napostelee.
Jos hinta laskisi, kun pakkauskoko laskee, koskien siis tuota suurinta kokoa, niin ei tässä ole mitään ongelmaa. Pidän kuitenkin hyvin todennäköisenä, että hinta ei laske.

Muutenkin eri kokojen myyntiin tuominen on positiivista, mutta miksei se suurin vaihtoehto voisi olla yhtä suuri kuin ennenkin?

Rohkenen kyllä veikata, että taustalla on jo juonittu jotain kampanjoita, missä tuodaan myyntiin jotain HUGE TIME -pusseja, missä on sitten tavaraa sisällä vanhojen megapussien verran.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy