Mainos

Sanna Marinin hallitus

• 2 679 910
  • 21 453

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Nyt voi vihervasemmistohallituksen tukipuolue kokoomus tuulettaa, kun sukupuolta voikin vaihtaa "vain" kerran vuodessa.
Ajatteletteko te persut ja muut vastaavat todellakin niin, että ihmiset tulevat tuolla tavalla vaihtamaan sukupuoltaan? Jos ajattelette noin niin sitten olette vielä tietämättömämpiä kuin olen luullut.

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Onhan tuo sähkötuki nyt ihan käsittämätöntä perseilyä ja sellainen minkä oikeastaan vain kepu ja demarit voivat yhdessä synnyttää. Samaan syssyyn toki pitää ihmetellä miten tuokin kusetus, missä oikeastaan kannustetaan ihmisiä olematta muokkaamaan omia kulutustottumuksiaan, voi mennä läpi vihreille. Kunnianhimoiset ilmastoimet muka. Pelkkää sanahelinää.

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ajatteletteko te persut ja muut vastaavat todellakin niin, että ihmiset tulevat tuolla tavalla vaihtamaan sukupuoltaan? Jos ajattelette noin niin sitten olette vielä tietämättömämpiä kuin olen luullut.

Pakkohan näin on ajateltava koska vihervasemmisto vaati että voi vaihtaa vaikka kuinka monta kertaa ja Kokoomuskin näkee, että vuoden välein voi vaihtaa. Ei kait sen toteaminen mitä aloitteeseen on kirjattu voi olla mistään uskomisesta kiinni?

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vain typerä hallitus kykenee tähän ja tietenkin syömävelalla:

"Suurituloisimman kymmenyksen kohonneita sähkölaskuja vastaan tullaan niin avokätisesti, että korvatuksi tulee sähkön hinnan nousu jokseenkin kokonaan. Osa suurituloisimmista asuntokunnista jää jopa voitolle eli kompensaatio on suurempi kuin sähkölaskun nousu", Soininvaara kirjoittaa.
Sosialistinen holhousvaltio kerää kaikilta maksukyvyn mukaan, ja jakaa sitten kullekin tarpeen mukaan, tjsp. Ihan Marxin teoriaoppien ja käytännössä historian jo opettaman järjettömän resurssienjaon peruspelikirjalla mennään. (Tähän sellainen naurava tai itkevä hymiö.)

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Siis mitä hemmettiä! Voin siis olla välillä mies tai nainen? Ilmeisesti voin sitten myöskin mennä uimahallissa naisten saunaan ja ravintolassa naisten vessaan? On meillä kyllä osaava ja trendikäs hallitus. Onneksi olen jo niin vanha ettei kauaa tarvitse täällä enää olla.
Aion lain voimaantulon jälkeen vaihtaa sukupuolta kerran vuodessa. Because I can.

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Aion lain voimaantulon jälkeen vaihtaa sukupuolta kerran vuodessa. Because I can.
Kaverin puolesta kyselen, meneekös tuo kalenterivuoden mukaan vai vaihdosta aina vuosi? Nimim. uudenvuodenaattona naiseksi ja 1.1. krapula taas miehenä!

No ei kai kukaan nyt tuollaista harrasta, eihän?

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ei vaan sä väistit. Tottakai pohjoismaat on sivistyvaltiota ja luen siihen muitakin.

Sä väitit, että koskaan ei ole tapahtunut sivistysvaltiossa ja väitteesi oli väärä. Piste. Punto.
Sivistysmaat ovat vajonneet tällaiseen turhanpäiväiseen kaaokseen. Tärkeämpiäkin ongelmia varmasti löytyy, mutta viimeisen 50 vuoden aikana ns. "sivistysvaltiot" ovat unohtaneet luonnonlait, jotka ovat toimineet ihmiskunnan alusta asti ja pyrkivät muuttamaan näitä lakeja. Epäsivistyneistä valtioista tulee sivistyneitä ja entiset sivistyneet valtiot kaatuvat täydelliseen idiotismiin.

Tämä johtaa siihen, että ne jotka vielä toimivat luonnonlakien mukaan, tulevat hallitsemaan maailmaa ja nauravat heikoille maille, jotka kuuntelevat kaikenlaista taustahälyä ja nostavat tämän taustahälyn tärkeimmäksi asiaksi.

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
”Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan.”
- Kansanedustaja, kaupunginvaltuutettu Riikka Pirjo Maaria Slunga-Poutsalo, PS.

Nauretaan persuille mutta älyllisesti keskustelu vielä heikompaa kuin persuilla. Aika hyvin vedetty, ei tuohonkaan ihan kaikki pystyisi.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kaverin puolesta kyselen, meneekös tuo kalenterivuoden mukaan vai vaihdosta aina vuosi? Nimim. uudenvuodenaattona naiseksi ja 1.1. krapula taas miehenä!

No ei kai kukaan nyt tuollaista harrasta, eihän?
Miksi ei harrastaisi? Ihmisillä on erikoisia harrastuksia. Tämä on yksi niistä. Passi näköjään pitää uusia kun siinä lukee sukupuoli, mutta ajokortissa ei. Profit. Perkele jos olisin ulkomaan kansalainen, pitäisi jopa naimisiin mennessäkin uusia passi, sillä jos olen nainen, siellä lukee Miss tai Mrs. Onneksi Suomi on sivistysvaltio ja tällaista ongelmaa ei ole.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck
Sivistysmaat ovat vajonneet tällaiseen turhanpäiväiseen kaaokseen. Tärkeämpiäkin ongelmia varmasti löytyy, mutta viimeisen 50 vuoden aikana ns. "sivistysvaltiot" ovat unohtaneet luonnonlait, jotka ovat toimineet ihmiskunnan alusta asti ja pyrkivät muuttamaan näitä lakeja. Epäsivistyneistä valtioista tulee sivistyneitä ja entiset sivistyneet valtiot kaatuvat täydelliseen idiotismiin.

Tämä johtaa siihen, että ne jotka vielä toimivat luonnonlakien mukaan, tulevat hallitsemaan maailmaa ja nauravat heikoille maille, jotka kuuntelevat kaikenlaista taustahälyä ja nostavat tämän taustahälyn tärkeimmäksi asiaksi.

Ai niin kuin Venäjä?

Luuletko muuten todella, että transseksuaalisus on joku viime vuosikymmenten ilmiö?

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tuoko se sinulle hyvän olon, kun vihdoinkin pääset vaihtamaan sukupuoltasi?
Tottakai. Mikä voitto ihmiskunnalle. Jännittää vaan kuinka monta vaihtoehtoa siellä on valittavana. Voi olla vaikea valinta. Toki tämä ei auta yhtään sitä, että budjettimme on 10% alijäämäinen. Tuohan on ihan pikkujuttu näiden tärkeämpien asioiden edessä.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ai niin kuin Venäjä?

Luuletko muuten todella, että transseksuaalisus on joku viime vuosikymmenten ilmiö?
Pitää toimia hieman hiennovaraisemmin. Putin ei tätä ymmärrä ja hyvä niin.

Analyzer

Jäsen

Kun demareiden kiri ei ole lähtenyt puremaan odotetusti, on aika valjastaa toimittaja Nurmi kirjoittamaan fanikirjoituksiaan Sannasta.

Nurmi teki työtä käskettyä.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
En luule. Olen muuttamassa maahan, jossa transseksuaalisuus on ihan arkipäivää, eikä mitään erikoista. Kuuluu katukuvaan, eivätkä he ole mitenkään erikoisryhmä. On miehen näköisiä naisia(tomboy) ja naisen näköisiä miehiä(ladyboy) ja heitä kohdataan joka päivä. He tekevät duuninsa päivittäin kuten kaikki muutkin, eikä ketään kiinnosta asia sen enempää ja hyväksyvät toisten valinnat.

Täällä sivistyneissä maissa asiasta tehdään joku isompi ongelma, vaikka mitään ongelmaa ole. Hypitään mikroskooppisen ryhmän pillin mukaan. Oletko ikinä miettinyt kuka tälläkin tienaa rahaa? Kaikki tällainen häröily johtuu aina siitä, että joku tienaa tällä.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Minä en ainakaan ole miettinyt, mutta sinä ilmeisesti olet, joten haluaisitko kenties valaista meitä. Kiitos.
Kysymykseen vastaaminen kysymyksellä on naisten hommaa ja älyllisesti laiskaa. Toki kysymysmerkki puuttui, mutta vahinkoja sattuu.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Kai niitä vaihtoehtojakin on muita kuin konservatiivi-persumaisen tylsät mies tai nainen? Muunsukupuolinen, sukupuoleton, miesnainen-hybridi jne. Jos ei, niin uutta lakiaihetta vaan kehiin.

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Täällä sivistyneissä maissa asiasta tehdään joku isompi ongelma, vaikka mitään ongelmaa ole. Hypitään mikroskooppisen ryhmän pillin mukaan. Oletko ikinä miettinyt kuka tälläkin tienaa rahaa? Kaikki tällainen häröily johtuu aina siitä, että joku tienaa tällä.

Eikö tästä ole lähinnä ongelman tekemässä nämä kepulaiset ja muut ketkut, kun muut haluaisivat mennä eteenpäin. Asiat on jo kerran sovittu, mutta näiden pässien huomiohuorien pitää silti saada se oma varttinsa julkisuudessa änkyröimällä. En tiedä tosiaankaan kuka tällä tienaa, mutta varmaan joku salaliitto tässä on.

Alejandro

Jäsen
Kysymykseen vastaaminen kysymyksellä on naisten hommaa ja älyllisesti laiskaa. Toki kysymysmerkki puuttui, mutta vahinkoja sattuu.
Vai että naisten hommaa ja älyllisesti laiskaa. Melkoista. Eli ilmeisesti et halua kertoa. Tässähän voisi jopa epäillä, että horiset ihan mitä sattuu tai haluat itse rikastua tällä "häröilyllä".

Annatko edes vinkin?

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Vai että naisten hommaa ja älyllisesti laiskaa. Melkoista. Eli ilmeisesti et halua kertoa. Tässähän voisi jopa epäillä, että horiset ihan mitä sattuu tai haluat itse rikastua tällä "häröilyllä".

Annatko edes vinkin?
Minä kysyin kysymyksen. Jos et tiedä vastausta, älä yritä etsiä helpointa ratkaisua, vaan yritä etsiä oikea vastaus ihan itse. Juu se on naisten hommaa, kun yritetään päästä helpolla ja unohdetaan logiikka kokonaan. Ikävä kyllä nykyään suurin osa yksinhuoltajien kasvattamista miehistäkin ajattelevat kuin naiset, kun ei ole ollut miehen mallia. Tästä sairaudesta on kuitenkin mahdollista parantua, jos haluaa sitä tarpeeksi ja tajuaa olevansa sairas.

Minä en rikastu tällä häröilyllä ja siksi poistun Suomesta, jotta minun ei tarvitse maksaa tästä paskasta enää euroakaan.

Maailmassa suurin osa ihmisistä uskoo kaiken mitä telkkarissa ja netissä sanotaan ja heitä on helppo manipuloida. Tietty osa ei lähde manipulointiin mukaan ja osaa ajatella omilla aivoillaan. Looginen ajattelu ei ole kovin yleistä ikävä kyllä. Siksi tällainen täysin marginaalisten asioiden käsittely on mahdollista, kun kuitenkin paljon tärkeämpiäkin kansakuntien selviytymisen kannalta olevia asioita on olemassa, mutta kun ne eivät ole paskalehtien(somen) tärkeimpiä otsikkoja, ketään ei kiinnosta

Alejandro

Jäsen
Tästä viestistä on annettu rikepiste.
--tällainen täysin marginaalisten asioiden käsittely on mahdollista, kun kuitenkin paljon tärkeämpiäkin kansakuntien selviytymisen kannalta olevia asioita on olemassa, mutta kun ne eivät ole paskalehtien(somen) tärkeimpiä otsikkoja, ketään ei kiinnosta
Minusta on jotenkin surkuhupaisaa, että kuitenkin mölyät täällä viestitolkulla marginaalisesta asiasta. Miksi et sitten käytä aikaasi tärkeimmistä asioista keskusteluun? En ymmärrä.
Minä en rikastu tällä häröilyllä ja siksi poistun Suomesta, jotta minun ei tarvitse maksaa tästä paskasta enää euroakaan.
Ja ilmeisesti näköjään olet muuttamassa pois Suomesta mm. tämän marginaalisen asian vuoksi. Tai siis marginaalisen paskan.
Looginen ajattelu ei ole kovin yleistä ikävä kyllä.
Huomaan. Melkoisen sekavaa settiä kyllä, pakko myöntää.

(1)
  • Tykkää
Reactions: moby

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ja ilmeisesti näköjään olet muuttamassa pois Suomesta mm. tämän marginaalisen asian vuoksi. Tai siis marginaalisen paskan.
Kyllä. Täällä käsitellään marginaalista paskaa kuten translaki tai saamelaiskäräjät. Kuitenkin valtion budjetti on 10% alijäämäinen. Tuo on tärkein asia, mutta eipä juuri kiinnosta "perus"suomalaista, jos saa sähkötukia ja muita lahjuksia, joissa ei ole mitään järkeä. Kuitenkin maksat nuo ihan itse verotuksessa, mutta kiva että on kivaa. Jos sattuu olemaan lapsia, niin he nämä lahjukset maksavat tavalla tai toisella.

Minua on ihan turha roastata. Kirjoitan tänne siksi, että ehkä on olemassa ihmisiä, jotka osaavat ajatella loogisesti ja tajuavat miksi tietyt asiat tapahtuvat. Minäkin ajatteli aiemmin samalla tavalla kuin sinä. Tajusin olevani sairas ja parannuin. Se on mahdollista.

Sinä tuskin kuulut tuohon joukkoon, joten jos et osaa vastata alkuperäiseen kysymykseen, turha jatkaa tätä keskustelua. Sinä voitit. Onnittelut. Jatka samaan malliin. Huomaat kyllä jossain vaiheessa mikä meni pieleen. Sanna postaa IG kuvia EU:sta maksaakseen ylisuuren asuntolainansa ja sinä olet edelleen yhtä onneton, vaikka voit vaihtaa sukupuoltasi kerran vuodessa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Olen muuttamassa maahan, jossa transseksuaalisuus on ihan arkipäivää, eikä mitään erikoista. Kuuluu katukuvaan, eivätkä he ole mitenkään erikoisryhmä. On miehen näköisiä naisia(tomboy) ja naisen näköisiä miehiä(ladyboy) ja heitä kohdataan joka päivä.
Nyt ehkä ymmärrän, miksi sinäkin haluat vaihtaa sukupuoltasi vuosittain.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy