Minä en ainakaan ole miettinyt, mutta sinä ilmeisesti olet, joten haluaisitko kenties valaista meitä. Kiitos.Oletko ikinä miettinyt kuka tälläkin tienaa rahaa? Kaikki tällainen häröily johtuu aina siitä, että joku tienaa tällä.
Minä en ainakaan ole miettinyt, mutta sinä ilmeisesti olet, joten haluaisitko kenties valaista meitä. Kiitos.Oletko ikinä miettinyt kuka tälläkin tienaa rahaa? Kaikki tällainen häröily johtuu aina siitä, että joku tienaa tällä.
Kysymykseen vastaaminen kysymyksellä on naisten hommaa ja älyllisesti laiskaa. Toki kysymysmerkki puuttui, mutta vahinkoja sattuu.Minä en ainakaan ole miettinyt, mutta sinä ilmeisesti olet, joten haluaisitko kenties valaista meitä. Kiitos.
Täällä sivistyneissä maissa asiasta tehdään joku isompi ongelma, vaikka mitään ongelmaa ole. Hypitään mikroskooppisen ryhmän pillin mukaan. Oletko ikinä miettinyt kuka tälläkin tienaa rahaa? Kaikki tällainen häröily johtuu aina siitä, että joku tienaa tällä.
Vai että naisten hommaa ja älyllisesti laiskaa. Melkoista. Eli ilmeisesti et halua kertoa. Tässähän voisi jopa epäillä, että horiset ihan mitä sattuu tai haluat itse rikastua tällä "häröilyllä".Kysymykseen vastaaminen kysymyksellä on naisten hommaa ja älyllisesti laiskaa. Toki kysymysmerkki puuttui, mutta vahinkoja sattuu.
Minä kysyin kysymyksen. Jos et tiedä vastausta, älä yritä etsiä helpointa ratkaisua, vaan yritä etsiä oikea vastaus ihan itse. Juu se on naisten hommaa, kun yritetään päästä helpolla ja unohdetaan logiikka kokonaan. Ikävä kyllä nykyään suurin osa yksinhuoltajien kasvattamista miehistäkin ajattelevat kuin naiset, kun ei ole ollut miehen mallia. Tästä sairaudesta on kuitenkin mahdollista parantua, jos haluaa sitä tarpeeksi ja tajuaa olevansa sairas.Vai että naisten hommaa ja älyllisesti laiskaa. Melkoista. Eli ilmeisesti et halua kertoa. Tässähän voisi jopa epäillä, että horiset ihan mitä sattuu tai haluat itse rikastua tällä "häröilyllä".
Annatko edes vinkin?
Minusta on jotenkin surkuhupaisaa, että kuitenkin mölyät täällä viestitolkulla marginaalisesta asiasta. Miksi et sitten käytä aikaasi tärkeimmistä asioista keskusteluun? En ymmärrä.--tällainen täysin marginaalisten asioiden käsittely on mahdollista, kun kuitenkin paljon tärkeämpiäkin kansakuntien selviytymisen kannalta olevia asioita on olemassa, mutta kun ne eivät ole paskalehtien(somen) tärkeimpiä otsikkoja, ketään ei kiinnosta
Ja ilmeisesti näköjään olet muuttamassa pois Suomesta mm. tämän marginaalisen asian vuoksi. Tai siis marginaalisen paskan.Minä en rikastu tällä häröilyllä ja siksi poistun Suomesta, jotta minun ei tarvitse maksaa tästä paskasta enää euroakaan.
Huomaan. Melkoisen sekavaa settiä kyllä, pakko myöntää.Looginen ajattelu ei ole kovin yleistä ikävä kyllä.
Kyllä. Täällä käsitellään marginaalista paskaa kuten translaki tai saamelaiskäräjät. Kuitenkin valtion budjetti on 10% alijäämäinen. Tuo on tärkein asia, mutta eipä juuri kiinnosta "perus"suomalaista, jos saa sähkötukia ja muita lahjuksia, joissa ei ole mitään järkeä. Kuitenkin maksat nuo ihan itse verotuksessa, mutta kiva että on kivaa. Jos sattuu olemaan lapsia, niin he nämä lahjukset maksavat tavalla tai toisella.Ja ilmeisesti näköjään olet muuttamassa pois Suomesta mm. tämän marginaalisen asian vuoksi. Tai siis marginaalisen paskan.
Nyt ehkä ymmärrän, miksi sinäkin haluat vaihtaa sukupuoltasi vuosittain.Olen muuttamassa maahan, jossa transseksuaalisuus on ihan arkipäivää, eikä mitään erikoista. Kuuluu katukuvaan, eivätkä he ole mitenkään erikoisryhmä. On miehen näköisiä naisia(tomboy) ja naisen näköisiä miehiä(ladyboy) ja heitä kohdataan joka päivä.
Nyt alkoi muuten monella kylähullulla mukavat päivät. Voi kerran vuodessa vaihtaa sukupuolensa ja valita myös uimahallien ym. pukuhuoneet sen mukaan mikä sukupuoli merkitty henkkariin....vaihtaa sukupuoltasi vuosittain.
Hyvä ettei jäänyt epäselväksi. Joskus ihmiset yllättävät älykkyydellään. Tätä ei tosin tapahdu usein. Yhdentekevät asiat ovat yhdentekeviä ja tärkeät asiat ovat tärkeitä. Tunteella ajattelevat kiinnostuvat yhdentekevistä asioista mistä iltalehdessä ja somessa puhutaan. Loogisesti ajattelevat kiinnostuvat tärkeistä asioista, joista ei puhuta missään.Nyt ehkä ymmärrän, miksi sinäkin haluat vaihtaa sukupuoltasi vuosittain.
”Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan.”
- Kansanedustaja, kaupunginvaltuutettu Riikka Pirjo Maaria Slunga-Poutsalo, PS.
Wau, meillähän on täällä joukossa oikea Tosimies. Mistä kivenkolosta sä olet kömpinyt vai oletko sä joku markan trolli.Naiset ajattelevat tunteella ja miehet loogisesti. Kumpaan kategoriaan kuulut?
Ajatteletteko te persut ja muut vastaavat todellakin niin, että ihmiset tulevat tuolla tavalla vaihtamaan sukupuoltaan? Jos ajattelette noin niin sitten olette vielä tietämättömämpiä kuin olen luullut.
Ensinnäkin se on Andersson, ei Anderson. Emme ole ihan vielä Amerikka, vaikka moni haluaa näin olevan.Koulu | Oppimistulokset romahtavat, eikä kukaan tunnu tietävän miksi – Mitä kouluissa on tapahtunut?
Ahdistus, opettajapula, epätasa-arvo ja eriarvoistuminen. Kaksi asiantuntijaa arvioi oppimistulosten huononemisen syitä.www.hs.fi
En nyt lähde yhtä henkilöä tästä syyttämään, mutta ehkä Li on päästetty tässä vähän helpolla. Noin muutoin kuin hallinnon alastaan vastaavat ministerit nostetaan yleensä välittömästi tikunnokkaan, jos homma omalla sektorilla ei suju. Vai mitä Pekonen(mihin tää muuten hävis), Lintilä, Paatero, Rinne ja Leppä?
Vielä kun otetaan huomioon, että Li on operoinut hallituksessa, jossa rahaa on kyllä saanut kun sitä riittävän ponnekkaasti osaa pyytää.
Toki Liltä kysyttäessä vastaus tulisi kuin apteekin hyllyltä: - Mutku Sipilä
Heittäisin tähän kyllä vastaan, että kyllä neljässä vuodessa voisi ihan jotain saada aikaankin. Varsinkin kun on jo aiemmin ennen pestiään koittanut profiloitua koulutus-kysymyksissä.
Sanonpahan vaan, että Anderson on yksi kaikista eniten silkkihansikkain kohdelluista poliitikoista maassamme. En esitä tässä kuitenkaan mitään medioiden punaviherpolitiikan suosimista tässä, sillä kyllä esimerkiksi verrokki Ohisalo saa runtua medioissa.
Taas jotkut amatöörit uskaltavat kyseenalaistaa hallituksen rahan jakoa. Kysyisivät mieluummin talousnero Mäkyseltä sekä kaikkien alojen asiantuntijalta Saramolta.
Itsekin valtiolla töissä, niin tuollaisissa pippaloissa on yleensä kulurakenne: Juhlatilan vuokra + 2 alkoholijuomaa per henkilö + mahdollinen esiintyjä + ruoka. Aika helposti se tuonne 100 euroon nousee per henkilö. En mä tuossa näe mitään tuomittavaa.Hallituksen avokätinen rahankäyttö saa luontaista jatkoa, ja pelkästään ministeriöiden pikkujouluihin laitettiin lähes 300 000 euroa rahaa palamaan. Tällein kun omalla työuralla yksityisellä puolella pikkujouluihin käytetään yleensä noin 30-50 euroa per henkilö, niin tällainen 200 euroa tuntuu hyvin kadehdittavalta. Harmillista kun itse joutuu tienaamaan omat rahansa, niin myös niiden käytössä on säästäväisempi.
Ministeriöiden pikkujouluista 286 000 euron lasku – Abba-show, stand upia, rumia villapaitoja
IL:n selvityksen mukaan ministeriöiden pikkujoulut maksoivat veronmaksajille yhteensä 286 000 euroa.www.iltalehti.fi
Itsekin valtiolla töissä, niin tuollaisissa pippaloissa on yleensä kulurakenne: Juhlatilan vuokra + 2 alkoholijuomaa per henkilö + mahdollinen esiintyjä + ruoka. Aika helposti se tuonne 100 euroon nousee per henkilö. En mä tuossa näe mitään tuomittavaa.
Olen ollut yksityisellä puolella paljon kalliimmissakin pikkujouluissa. Toisaalta seuraavana vuonna oli firmassa yt:t, niin ei ollut pikkujouluja ollenkaan. Eli ehkä se on se iso ero: Valtiolla on bileisiin varaa joka vuosi, yksityisellä vain kun menee hyvin.Yksityiseltä puolelta huutelevana ehkä se tuomittava tuleekin siitä, jos kerta yksityisellä puolella yleisesti poltetaan satku per työntekijä yksiin juhliin. Tai ei tämä ainakaan vähennä mielikuvaa siitä, että julkisella puolella rahaa poltetaan varsin huolettomasti.
Itsekin valtiolla töissä, niin tuollaisissa pippaloissa on yleensä kulurakenne: Juhlatilan vuokra + 2 alkoholijuomaa per henkilö + mahdollinen esiintyjä + ruoka. Aika helposti se tuonne 100 euroon nousee per henkilö. En mä tuossa näe mitään tuomittavaa.
Meidän virastossa tosin ei ollut viime vuonnakaan pikkujouluja, joten hieman katkerana seuraan tässä.