Itse tykkään syödä aamuisin reilusti myös hiilareita varsinkin sellaisina päivinä, kun on sali iltapäivällä edessä. Vähintään kaksi kunnon ruolailua, jollaiseksi myös oman aamupalani lasken, pitää olla takana ennen kunnollista treeniä. Esimerkiksi tänään söin puolikkaan avokadon, keitetyn kananmunan, kulhollisen kaurapuuroa marjoilla ja sämpylän reiluilla leikkeleillä sekä kasviksilla kera tuoremehun ja kahvin, kilokaloreita vajaa 800. Juuri äsken vedin riisiä ja jauhelihaa 500 kcalin edestä, yhdeltä uudelleen yhdellä kananmunalla ja kasviksilla terästettynä. Puolen neljän maissa sitten treenit ja hyvin jaksaa vääntää. Painoa on tullut pari kiloa sitten kalorilaskun aloituksen, mutta näppituntumalla vatsa ei ole turvonnut. Rasvoja vedän melko tasaisesti läpi päivän. Treenin jälkeen hiukan isompi annos hiilaripainoitteisesti ja iltapalalla sitten pääasiassa protskuja ja hiukan rasvoja. En mä tiedä, miten tarkkaa tämä on ja teenkö lopulta päin persettä, mutta ainakin jaksan treenata hyvin ja olo on pääosin hyvä. Tästä on helppo alkaa tiputtaa kaloreita sitten keväällä.
Mun vakiosmoothie neljälle koostuu parista desistä omenamehua, parista desistä naturalia vichyä, kokonaisesta avokadosta, kahdesta kananmunasta ja parista desistä mustikoita. Rasvoja, protskua ja kiva koostumus sekä maku. Tulee tehtyä lähinnä viikonloppuaamuisin, kun tuo blenderi pitää sen verran kovaa ääntä arkiaamuina käytettäväksi.