Naisasiat

  • 7 487 766
  • 26 542

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei tässä olekaan kyse mistään seitinohuista pikkupöhnistä, vaan itse puhuin nimenomaan sellaisesta kunnon törpöttelystä, joka kestää vielä parikin päivää. Ei meillä ole tarvetta rajoittaa toisen menoja, mikä pitkälti kai johtuu siitä, että me osaamme myös niinä harvoina kertoina, joina olemme "viihteellä" yksilöinä, pitää sen humalatilamme kontrollissa. Ei minulla ainakaan ole mikään tarve "ottaa fiksusti kymmentä saunakaljaa" ja lähteä sen jälkeen vielä kylille pyörähtämään. Jos minä joskus olen esimerkiksi työkavereiden kanssa istumassa iltaa, jolloin avovaimo ei luonnollisestikaan ole mukana, otan ehkä maksimissaan viisi olutta. Yleensä vähemmänkin. Jos ottaisin vaikkapa juuri tuon kymmenen olutta, niin aivan varmasti tulisin seitinohuita kännejä pahempaan kuntoon. Ja ymmärrän myös, että toinen osapuoli ei olisi siihen tyytyväinen.

Samaa mieltähän tässä näköjään ollaan, suurimpana erona on että en näy kakkospäivässä mitään erikoista tai tarvetta dramatisoida sitä. Kunhan osataan käyttäytyä fiksusti kuten aikuisen ihmisen kuuluu.

Mielestäni ei voida puhua humalasta jos otetaan illan aikana viisi olutta. Mikäli ottaa ensimmäisen illalla klo 18 ja viimeisen klo 02, voi periaatteessa ajaa autolla kotiin. Laskin ko. laskurilla perusasetuksilla, niin 4 isoa tuoppia kahdeksassa tunnissa antaa lukemaksi 0,13 ja 5 isoa tuoppia 0,43 promillea. Linkki http://www.laskurini.fi/terveys/alkoholilaskuri
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Minkä takia pitäisi lähteä valheen tielle? Minkä takia ei voi ottaa vastuuta ja olla mies.
Rosba ei ole parisuhteessa vaan panosuhteessa johon liittyy tunteita. Tai jopa siitä seuraavalla asteella, mutta ilman parisuhdestatusta. Jos Rosba olisi ollut oma suomalainen hissukka-itsensä, joka halii ja kertoo tykkäävänsä heti ensimmäisen kerran jälkeen, niin hän olisi näin pitkälle edes päässyt. Ei sellainenkaan suhde voi ikuisesti kestää jos joutuu itseään muuttamaan täysin miellytääkseen toista; Rosballa ollut kiireiden takia stressiä eikä silloin kun muut pystyy rentoutumaan ole pystynyt; sinkkumies vetää sunnuntaikännit. Tasoittelee vielä maanantaina. Toki kuvioissa on nainen joka oikeutetusti vetää asiasta pultit, mutta ei edes yritä ymmärtää puhumattakaan anteeksiannosta.
Viittasitko valehtelulla siihen että puhutaan siitä että asiat muuttuvat? Tällaisiin effortteihin aletaan sitten kun ollaan vähän syvemmällä kuin

N. 3kk pyörinyt tässä todella loistavan mimmin kanssa. Vakavemmasta suhteesta ei ole vielä ollut puhetta, tai on, mutta sovittiin ettei pidetä mitään kiirettä.

Oltu samassa tilanteessa, tosin omaani ei vaikuttanut mitenkään alkoholi. Siksi osaan samaistua. Ja toiminko siten kuten ohjeistin? En. Olisiko pitänyt? Kyllä. Koska itseään on aina vaikeampi muuttaa kuin kumppaniaan.

Minkä ihmeen takia olet pyytänyt anteeksi? Kai sitä aikuinen ihminen saa vetää perseet jos siltä tuntuu?

Vedät tytön ignoreen siihen asti että tulee järkiinsä.

Voilá
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jaa mä kuulemma tarvitsen jonkun joka saa minut tuntemaan itseni arvostetuksi... Mitähän tuohon nyt sitten sanois? Taitaa olla vain perus paskapuhetta jolla päästä toisesta ihmisestä eroon... Vituttaa huolella
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jaa mä kuulemma tarvitsen jonkun joka saa minut tuntemaan itseni arvostetuksi... Mitähän tuohon nyt sitten sanois? Taitaa olla vain perus paskapuhetta jolla päästä toisesta ihmisestä eroon... Vituttaa huolella
Se tuntee sut paremmin *KÖH-kaverikortti-KÖH*, anteeksi, kuin sä itse.
 

Jeffrey

Jäsen
Täällä aina dissataan tota kaverikorttia, mutta mielestäni se on todella hyvä ja inhimillinen tapa sanoa ei kiitos.

Tapasin tuossa loppukesästä kaverin häissä erään neitosen, jonka kanssa sitten kävin treffeillä muutaman kerran. Tuntui ihan kivalta, mutta ei nyt kuitenkaan räjäyttänyt tajuntaani. Noh, lähdin siitä sitten opiskelupaikkakunnalleni ja palasin muutaman viikon päästä Helsinkiin. Noh, otin sitten tietenkin neitokaiseen yhteyttä, kun oltiin sovittu että nähdään sitten kun tulen. Vastauksena oli tätä: haluan olla sinulle nyt rehellinen, olen tavannut hienon miehen, haluan katsoa mihin tämä johtaa. Okkei, noh nainen tosiaan tuntui ihan kivalta, joskaan ei mitenkään erityiseltä. Lähinnä sitten alkoi vituttamaan tämä hänen tapansa ilmoittaa tästä asiasta. Jotenkin mielestäni tapa, jossa ei nyt erotettu itsekkyyttä ja rehellisyyttä.

Ei meillä tosiaan nyt ne liekit lehahtaneet, mutta tämä tapa jotenkin varmisti sen, että eivät tule lehahtamaankaan. Sanomattakin on selvää, että yhteyttä en enää ota. Kaverikortilla olisin voinut joskus ehkä vielä kuulumisia kyselläkkin, joka olisi taas sitten voinut olla johdatusta johonkin muuhun.

Noh, tämän neidin tapauksessa tämä hänen tyyppinen "rehellisyytensä", nostatti hälytysvalmiutta jo aikaisemmin havaittujen luonteenpirrteiden vahvistuttua.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vastauksena oli tätä: haluan olla sinulle nyt rehellinen, olen tavannut hienon miehen, haluan katsoa mihin tämä johtaa...Lähinnä sitten alkoi vituttamaan tämä hänen tapansa ilmoittaa tästä asiasta.

Ottamatta kantaa mimmin luonteenpiirteisiin (mahdotonta se olisikin), niin tuo on mielestäni hyvinkin tyylikäs tapa kertoa asiasta. Rehellisyyttä luulisi jokaisen osaavan arvostaa ja jos typy ei syystä tai toisesta halunnut jakaa kaverikorttia, niin minkäs sinä sille voit. Mielestäni parempi sanoa suoraan, että tämä oli nyt tässä, kuin antaa kaverikortti ja tulkinnasta riippuen myös "ehkä vielä jossain joskus jotenkin" -lupaus, varsinkin jos sen kaverikortin olisi pelannut pelkästään siksi, ettei toinen osapuoli pahoita mieltään.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No siis, mä käytän nyt kaverikorttia synonyyminä "tää oli tässä, heippa". Ei tartte ottaa kirjaimellisesti.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No niin. Asiat on taas omalla radallaan ja hommat kunnossa. Eli nainen vain kiukutteli ja oli puolukkapäivät. Ja mitä tulee tuohon kaasujen päästelyyn niin osaa ne naisetkin. Makailen tällä hetkellä sohvalla kun oma nainen ja sen frendi valtasi sängyn. Paska haisee ku painisalissa. Kuorsaavat vielä saatana
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hahaha. Toi yks muija luulee että mä oon jotenkin erilainen kuin muut jätkät. Koskahan sille selviää totuus. Sitä samaa peppureikää meitsikin himoitsee.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin onko siinä joku sääntö kuinka monen kanssa voi seurustella samaan aikaan? Jos on niin kuka hitto sen on keksinyt? Ja löytyykö se pykälä lakikirjasta vai mistä?

Buahhahhahhaa!
 

Jeffrey

Jäsen
Piiitkästä aika harrastin SEKSIÄ tänään. Onhan tässä viime aikoina tullu paneskeltua silloin tällöin, mutta aikoihin en oo kunnolla seksiä saanu tai miten sen nyt ilmasis. ""Saanu" on jotenkin typerä ilmasu. Tästä tulikin mieleen, että miks miehet valittaa nopeasta tulosta? Siis sen ymmärrän, jos laukeaa sekunnissa eikä kalu enää tunteihin kangistu. Mulle kun hyvään seksiin saa kuulua esim. että eka esileikkeillään ja aletaan panna ja ite laukean ihan muutamassa minuutissa.


Hienoa, että olet löytänyt mukavaa sisältöä tähän perkeleen harmaaseen marraskuuhun!

Ja mitä tuohon laukeamis asiaan tulee, niin koko asiahan riippuu siitä seksin kuvasta, jota silloin harrastetaan. Pikaseksi on käsitteenä ja harrastuksenakin varmasti ihan mieluinen. Varsinkin mikäli aika tai paikka ei mahdollista pidempää nautintoa, silloin on ihan perusteltua kannustaa itseään laukeamaan nopeammin. Kannustan kuitenkin sinuakin kokeilemaan laukeamisen estämistä ajatustyön ja tarvittaessa myös fyysisen työn keinoilla. Itselläni ainakin seksiin käytetty aika korreloi hyvin vahvasti siitä saadun nautinnon määrään, ja ns. orgasmin syvyyteen. Aika ei tokikaan ole ainoa muuttuja tässä yhtälössä, mutta edelleen merkittävä tekijä. Hyväksytään myös se, että orgasmin tavoittelu ei ole läheskään aina se seksin pää tavoite.

Tokihan myös voidaan ajatella asia siten, että mikäli naiselta haluaa useammin seksiä saada, hän varmasti mielummin sitä myös antaisi, jos on itsekkin tyytyväinen suorituksestasi saatuun hyötyyn.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tokihan myös voidaan ajatella asia siten, että mikäli naiselta haluaa useammin seksiä saada, hän varmasti mielummin sitä myös antaisi, jos on itsekkin tyytyväinen suorituksestasi saatuun hyötyyn.

Noh noh Jeffrey, nyt asetat kauheasti paineita palstan junioriosastolle, joka on vasta ensimmäisiä kertoja tekemässä tuttavuutta naisten kanssa :)

Jos tekisin listan elämäni parhaista seksikokemuksista, listalta löytyisi niin muutaman minuutin pikapanoja "kielletyissä" paikoissa kuin päiviä, joina sängystä on noustu vain pikaista suihkua tai nopeaa ruoan hakemista jääkaapista varten. Ja kaikkea siltä väliltä. Yhteistä niille on ollut molempien nautinto - myös miehen nautinto on mulle todella tärkeää - sekä se, että kun tuntee toisen hyvin, niin tietää, millä toisen saa syttymään nopeastikin.

Yksilökohtaisia ja jopa sukupuolesta riippumattomia asioitahan nämä ovat, mutta halusin muistutella, että seksi voi olla naisenkin mielestä loistavaa, vaikka sen kesto laskettaisiin muutamissa minuuteissa eikä tunneissa :)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
IS: Toni Nieminen seurustelee jälleen. Edellisestä erosta on taas se noin kuukausi aikaa.

On muuten nopeaa toimintaa, mikäli kuukaudessa eroaa ja ehtii jo tapailuvaiheesta seurusteluun uuden kumppanin kanssa. Tällaiseen teini-ikäisille tyypilliseen naisenvaihtotahtiin saadaan varmaan taas jollain keinolla nainen syylliseksi, ja Toni Nieminen on vain olosuhteiden uhri.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
IS: Toni Nieminen seurustelee jälleen. Edellisestä erosta on taas se noin kuukausi aikaa.

On muuten nopeaa toimintaa, mikäli kuukaudessa eroaa ja ehtii jo tapailuvaiheesta seurusteluun uuden kumppanin kanssa. Tällaiseen teini-ikäisille tyypilliseen naisenvaihtotahtiin saadaan varmaan taas jollain keinolla nainen syylliseksi, ja Toni Nieminen on vain olosuhteiden uhri.
Kyllä minä vähän luulen että Nieminen käytti tuota jo nykyistä entistä avovaimoaan laastarina ja on löytänyt uuden jo tuon suhteen aikana. Ei tätä nopeutta voi muuten selittää. Ihan päivissä lienee laskettavissa erouutisen ja uuden suhteen ilmoittamisen välillä (mediassa). En arvosta tälläistä toimintaa keneltäkään. Ensin pitää vanha suhde paketoida ja vasta sitten uutta tulille.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kyllä minä vähän luulen että Nieminen käytti tuota jo nykyistä entistä avovaimoaan laastarina ja on löytänyt uuden jo tuon suhteen aikana. Ei tätä nopeutta voi muuten selittää. Ihan päivissä lienee laskettavissa erouutisen ja uuden suhteen ilmoittamisen välillä (mediassa). En arvosta tälläistä toimintaa keneltäkään. Ensin pitää vanha suhde paketoida ja vasta sitten uutta tulille.

Tuollainen laastarikumppanin hakeminenhan on monelle naiselle erittäin tyypillistä toimintaa, samoin kuin se, että tosiasiassa on uusi puoliso jo katsottu ja katsastettu ilman, että vanha puoliso on asioista täysin perillä. Mutta onhan tuontapainen toiminta tasa-arvon nimissä mahdollista miehillekin, jos sellaisesta nyt sattuisi olemaan kyse.

Tai sitten on kyse jostain ihan muusta. Kyllähän sitä on olemassa paljon opportunisteja, jotka iskevät kyntensä heti kiinni jos törmäävät jätetyksi tulleisiin, emotionaalisesti epävakaisiin kuuluisuuksiin ja julkkiksiin. Sitten pikainen yhteenmuutto jne jne, mutta joskus onnenonginnassakin voi saalis päästä karkuun, vaikka se aluksi olisikin koukussa. Kullankaivuu on siitä hankalaa, että joku toinen voi aina osua valtaukselle.

Mutta mistäpä näistä tietää. Vikaa voi olla Toni Niemisessä tai naissuhteiden huonossa ajoituksessa, mutta totuus on luultavasti joka tapauksessa monisyisempi kuin tyypillisen feministinen tapa syyttää miestä kaikista kolmesta mahdollisesta suhteesta ja niiden päättymisestä tai alkamisesta.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaa a oisko noin, kyllä mä uskallan väittää että mies hyppää eron jälkeen aikaisemmin uuteen sänkyyn kuin nainen. Tuskin mitään faktaa asiasta on olemassa, mutta omat ja miehen eronneet ja karanneet tuttavat tutkiskelukohteena.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Googlasin ihan uteliaisuuttani Toni Nieminen + verotulot, sillä hevosalalla Suomessa useimmat elävät kädestä suuhun. Kävi ilmi, että Nieminen on lakkauttanut ravitallinsa toiminnan tappiollisena viime keväänä, ohjastajana hän on tienannut yhteensä 87 000 euroa kymmenen vuoden aikana. Ei vaikuta kovin kannattavalta kullankaivuukohteelta, osa-aikainen siivoojakin tienaa enemmän. Lisäksi Niemisellä on ollut pari muuta työtä, joista saaduilla tuloilla hän on omien sanojensa mukaan pitänyt ravitallia edes joten kuten pystyssä.

Kannattavaa liiketoimintaa pyörittävänkään ei ole pakko ryhtyä kullankaivuun kohteeksi tai parisuhteeseen ylipäätään. Voi sanoa myös ei, eikä tehdä itsestään yleisen naureskelun kohdetta vaihtamalla naista lennosta ihan toistuvasti.

Kyllä minä vähän luulen että Nieminen käytti tuota jo nykyistä entistä avovaimoaan laastarina ja on löytänyt uuden jo tuon suhteen aikana. Ei tätä nopeutta voi muuten selittää. Ihan päivissä lienee laskettavissa erouutisen ja uuden suhteen ilmoittamisen välillä (mediassa). En arvosta tälläistä toimintaa keneltäkään. Ensin pitää vanha suhde paketoida ja vasta sitten uutta tulille.

Olen samaa mieltä kanssasi. Edellinen ero ja uusi suhde tulivat suunnilleen samalla tahdilla.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Hieman ihmetyttää tämä TQoFE:n ristiretki Niemistä vastaan. Okei, se törppöilee naisten kanssa. Saattaa olla hieman sikakin jopa. Mutta ei kuitenkaan mitään mitä Suomenkin Seiska-piireissä ei olisi tehty ja nähty tuhanteentuhanteen kertaan aikaisemminkin. Miksi juuri Tonin törppöilyt sapettavat niin paljon että pitää ihan esille ottaa, ja vielä useampaan otteeseen? Laitetaan nyt hymiö perään, ettei mene liian vakavaksi.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Hieman ihmetyttää tämä TQoFE:n ristiretki Niemistä vastaan. Okei, se törppöilee naisten kanssa. Saattaa olla hieman sikakin jopa. Mutta ei kuitenkaan mitään mitä Suomenkin Seiska-piireissä ei olisi tehty ja nähty tuhanteentuhanteen kertaan aikaisemminkin. Miksi juuri Tonin törppöilyt sapettavat niin paljon että pitää ihan esille ottaa, ja vielä useampaan otteeseen? Laitetaan nyt hymiö perään, ettei mene liian vakavaksi.

Muuten koko aihe ei olisi kiinnostanut lainkaan, mutta ensimmäisen eron aikaan joku otti aiheen täällä esille esimerkkinä siitä, kuinka naisille ei kelpaa hyvä mies vaan aina täytyy saada jotain muuta. Kyseenalaistin teorian jo silloin ja mainitsin, että mehän emme tiedä eron todellisia syitä. Jäljemmät tapahtumat mielestäni osoittavat, että Niemisen omassa toiminnassa olisi parantamisen varaa ja ensimmäinenkään ero on tuskin mennyt ihan pelkästään vaimon piikkiin :) Varsinkaan siis huomioiden, että uusi suhde julkaistiin vain viikkoja avioeron jälkeen, ja nyt sama kuvio toistuu.
 

Jeffrey

Jäsen
Jaa a oisko noin, kyllä mä uskallan väittää että mies hyppää eron jälkeen aikaisemmin uuteen sänkyyn kuin nainen. Tuskin mitään faktaa asiasta on olemassa, mutta omat ja miehen eronneet ja karanneet tuttavat tutkiskelukohteena.

En oikein uskalla allekirjoittaa väitettäsi. Miehellä seksi ei kuitankaan ole aina mahdollista. Esimerkiksi erojen aikaan usein mielentila saattaa vajota niin alas, että ei vain yksinkertaisesti homma pelittäisi. Itselläni on takana liian monta eroa, joskin lähestulkoon kaikki saman naisen kanssa. Aina sitä suunnitteli, että kun ero tulee, niin panee vaan niin saatanasti kaikkia, kertaakaan ei sitten kuitenkaan nämä hommat kiinnostaneet tilanteen ajauduttua siihen tilanteeseen. Ja en tiedä olisiko toiminut vai ei, ei yksinkertaisesti tehnyt edes mieli ajautua tällaiseen tilanteeseen.

Kyllähän nämä ketjuttajat ovat monella tasolla rikkinäisiä persoonia. Epävakaita persoonallisuuksia, epämieluisia piirteitä ja ties mitä näissä on usein taustalla. Tämä tyttönen josta useasti aikanaan erosin, on seurustellut käytännössä edelliset 10 vuotta putkeen. Tosin vakavia tapauksia on sinä aikana ollut se 5 kappaletta, ja sitten niitä jotka ovat kestäneet vain viikkoja, siihen vielä lisäksi. Rehellisesti sinkkuna ei ole tainnut olla montaa viikkoa koko tämän edellisen 10 vuoden aikana. Minun lähtöni jälkeen uusi oli koukussa 2 päivää lähtöni jälkeen. Kuullemma ei ollut häntä tavannut vielä minun aikanani, mutta ilmeisen onnellisia ovat olleet jo kuukausia, joka tietysti on helpottanut omaa elämääni aivan saatanasti. Uskoisin siis tunnistavani tällaisen ihmisen tavatessani, ja kiertäväni kaukaa.

Hauskintahan näissä ääripersoonallisuuksissa on se, että he toimivat hyvin usein tietyn kaavan mukaan, ja heidän tekemisensä on erittäin ennustettavaa. Kaikista yllätyksellisimpiä henkilöitä taitavat olla ne kaikista tasaisimmat, ja massaan sulautuvimmat yksilöt. Heidän persoonallisuuksiaan ja tottumuksiaan on hankalampi etukäteen aavistaa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
En oikein uskalla allekirjoittaa väitettäsi. Miehellä seksi ei kuitankaan ole aina mahdollista. Esimerkiksi erojen aikaan usein mielentila saattaa vajota niin alas, että ei vain yksinkertaisesti homma pelittäisi. Itselläni on takana liian monta eroa, joskin lähestulkoon kaikki saman naisen kanssa. Aina sitä suunnitteli, että kun ero tulee, niin panee vaan niin saatanasti kaikkia, kertaakaan ei sitten kuitenkaan nämä hommat kiinnostaneet tilanteen ajauduttua siihen tilanteeseen. Ja en tiedä olisiko toiminut vai ei, ei yksinkertaisesti tehnyt edes mieli ajautua tällaiseen tilanteeseen.
Hyvin kirjoitettu ja melkoisen osuvasti.
Omat kokomukset ja kokemukset ystäväpiiristä tukevat väitettä että monesti se nainen kyllä hyppää ensimmäisenä.
Tämä lähinnä silloin kun ero on tullut naisen toimesta. Ovat miettineet eroa ja kaikkea mahdollista helposti jo vuoden ja kun päätös tulee sitten miehelle melkoisena yllätyksenä, on naisella jo prosessi käsitelty ja uusi on jo, jossei koukussa, niin ainakin löytyy pian. Miehen pitää sitten tehdä se eron prosessointi ja siihen menee aikaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toi yks muija oli kummallinen. Lähes aina kun sitä jotenkin kehui, niin se kehui takaisin. Eihän miehet silleen tarvitse kehuja. Millainenhan sen exä on ollut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noista kehuista tuli mieleen että ainakin pari ensimmäistä treffikertaa kannatta pitää totaalista nollalinjaa. Baareissa ja tuolla jossakin kun aina näkee niitä joitakin kieli ruskeana muijien persettä nuoleskelevia tyyppejä. Ja yks ilta katselin telkkarista sitä jotain Sinkkulaivaa. Huh. Ykskin tyyppi käytti oikeasti jotain iskulausetta.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ovat miettineet eroa ja kaikkea mahdollista helposti jo vuoden ja kun päätös tulee sitten miehelle melkoisena yllätyksenä.

Mistään en mitään ymmärrä, mutta jos tuon lauseen sisältö on tosi, on pakko ihmetellä kuinka joku voi olla olematta läsnä omassa elämässään? Muijalle kyllä täytyy laittaa prenikka rintaan tai aasinhattu päähän, että on tuhlannut moisen urpon miettimiseen kokonaisen vuoden. Yleensäkin nämä tuli täytenä yllätyksenä liturgiat vaan oikeastaan alleviivaa sitä, että joku on ollut täydellisen välinpitämätön kumppanistaan ja ansaitseekin tulla heivatuksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös