Naisasiat

• 7 585 548
  • 26 609
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Siis kyllähän hänellä tiedossa oli että olin törpötelly ja tottakai soitin että saako tulla. Eli ei oo siis kyse siitä että olisin mennyt jurrissa oven taakse huutelemaan.

Lue rivien välistä. Nainen ei koskaan ole tuossa asiassa sitä mieltä, että tule vaan. Ei vaan viitsi kieltää. Sitten rupeaa kaduttamaan ja kiukuttamaan.

Edit. Eli suosittelen ihan kyselemättä menemään jatkossa kotiin nukkumaan, ellei ole jotain kaverin paikkaa, jossa voi yöpyä.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Lue rivien välistä. Nainen ei koskaan ole tuossa asiassa sitä mieltä, että tule vaan. Ei vaan viitsi kieltää. Sitten rupeaa kaduttamaan ja kiukuttamaan.

Tätä minä en ole koskaan ymmärtänyt. Naisilla on muka joku oikeus sanoa toista, mutta kuitenkin tehdä toista koska on nainen, ja oikukas. Jos aikuinen ihminen sanoo että on ok tulla tänne yöksi humalasta huolimatta, niin silloin se asia on ok, eikä siitä ruveta jälkikäteen kiukuttelemaan. Tai jos tuossa vaiheessa lähtee tuohon leikkiin mukaan, niin siitä ei tule koskaan loppua. Aina on tekosyitä suutahtaa, kun asiat meneekin vähän perseelleen.

Mä oon tehnyt vuosia sitten avopuolisolle selväksi, että jos jostain asiasta on jotain sanottavaa, niin se asia sanotaan ääneen. Eikä niin että mun pitää lukea ajatuksia, ja arpoa että mistä nyt kiikastaa.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tätä minä en ole koskaan ymmärtänyt. Naisilla on muka joku oikeus sanoa toista, mutta kuitenkin tehdä toista koska on nainen, ja oikukas. Jos aikuinen ihminen sanoo että on ok tulla tänne yöksi humalasta huolimatta, niin silloin se asia on ok, eikä siitä ruveta jälkikäteen kiukuttelemaan. Tai jos tuossa vaiheessa lähtee tuohon leikkiin mukaan, niin siitä ei tule koskaan loppua. Aina on tekosyitä suutahtaa, kun asiat meneekin vähän perseelleen.

En minäkään ymmärrä, mutta kännisen miehen kohdalla on niin paljon muuttujia, että ymmärrän ettei ole välttämättä osannut ajatella asian luvattuaan kaikkea. Ensinnäkin on hyvin mahdollista, että dunkkaa viinalta ihan käsittämättömän pahasti. On mahdollista, että kännissä kuorsaa kovasti ja aiheuttaa toiselle univaikeuksia, joka varsinkin työpäivää edeltävänä yönä saattaa vituttaa huolella. Kaljan kittaamisen jälkeen saattaa olla kaasupäästöjä aika huolella jne.

En minäkään sitä naisen logiikkaa ymmärrä aina, mutta joskus se mieli vaan saattaa muuttua.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis kyllähän hänellä tiedossa oli että olin törpötelly ja tottakai soitin että saako tulla. Eli ei oo siis kyse siitä että olisin mennyt jurrissa oven taakse huutelemaan.

Veikkaisin, että kyse on ihan puhtaasti siitä, että ilmeisesti törpöttelit ihan urakalla? Saattaa olla, että häntä vituttaa enemmän se törpöttelyn voimakkuus kuin se, että menit hänen luokse yöksi. Kerroit, että hän tiesi sinun törpöttelevän. Se ei silti ole mikään perustelu olla loukkaantumatta asiasta. Asia voi hyvinkin olla, että hän ei vain pidä siitä, että törpöttelet.

Itse olen ollut kohta seitsemän vuotta yhdessä avovaimoni kanssa. Törpöttelyt olen jättänyt jonnekin kauas opiskelu- ja poikamiesaikaan. Oikeastaan minulla ei ole edes ollut mitään hinkua lähteä törpöttelemään näiden parisuhdevuosieni aikana. Jos törpöttelisin pari päivää putkeen, niin mielestäni avovaimollani olisi täysi oikeus olla vihainen tai harmissaan asiasta, vaikka minulla periaatteessa kaikki oikeus törpöttelyyn olisikin. En minäkään pitäisi, jos hän vetäisi kahden päivän rännit.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
En minäkään ymmärrä, mutta kännisen miehen kohdalla on niin paljon muuttujia, että ymmärrän ettei ole välttämättä osannut ajatella asian luvattuaan kaikkea. Ensinnäkin on hyvin mahdollista, että dunkkaa viinalta ihan käsittämättömän pahasti. On mahdollista, että kännissä kuorsaa kovasti ja aiheuttaa toiselle univaikeuksia, joka varsinkin työpäivää edeltävänä yönä saattaa vituttaa huolella. Kaljan kittaamisen jälkeen saattaa olla kaasupäästöjä aika huolella jne.

En minäkään sitä naisen logiikkaa ymmärrä aina, mutta joskus se mieli vaan saattaa muuttua.

Nuo yllämainitut on hyviä syitä olla ottamatta kännistä kaveria yökylään. Mutta jos on luvattu että homma on ok, niin sitten on turha jälkikäteen marista.

Veikkaisin, että kyse on ihan puhtaasti siitä, että ilmeisesti törpöttelit ihan urakalla? Saattaa olla, että häntä vituttaa enemmän se törpöttelyn voimakkuus kuin se, että menit hänen luokse yöksi. Kerroit, että hän tiesi sinun törpöttelevän. Se ei silti ole mikään perustelu olla loukkaantumatta asiasta. Asia voi hyvinkin olla, että hän ei vain pidä siitä, että törpöttelet.

Mikä syy tuossa on loukkaantua? Se, että mies veti kännit? Jos rosba on alkoholisti, tai käyttäytyy väkivaltaisesti päissään niin sitten ymmärrän suuttumisen. Jos kyseessä on normaali kaveri, joka nyt vain sattui vetämään perseet, niin mistä tuossa voi suuttua?

Itse olen ollut kohta seitsemän vuotta yhdessä avovaimoni kanssa. Törpöttelyt olen jättänyt jonnekin kauas opiskelu- ja poikamiesaikaan. Oikeastaan minulla ei ole edes ollut mitään hinkua lähteä törpöttelemään näiden parisuhdevuosieni aikana. Jos törpöttelisin pari päivää putkeen, niin mielestäni avovaimollani olisi täysi oikeus olla vihainen tai harmissaan asiasta, vaikka minulla periaatteessa kaikki oikeus törpöttelyyn olisikin. En minäkään pitäisi, jos hän vetäisi kahden päivän rännit.

Minä olen ollut muutaman vuoden pidempään suhteessa, mutta en minä ottaisi kierroksia jos rouva jostain syystä haluaisi kaksi päivää ryypätä. Eikä avopuoliso vastaavasti ota pulttia, jos kerran tai kaksi vuodessa ollaan poikien kanssa radalla pe&la.

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Rosba

Kokemus kertoo. Älä jatkuvasti pommita, nöyristele ja huuda anteeksiantoa. Ole kylmä, äläkä lähesty millään tavalla. Aikanaan (päivä, päiviä, viikko) tyttö laittaa viestiä (jep, viestiä. Ei uskalla soittaa) ja tivaa että mikä on kun ei kiinnosta sekä miksi hän on se joka joutuu nielemään ylpeytensä yhteydenoton kannalta. Tässä vaiheessa olet mies ja kerrot ettet ala olemaan tossu sekä pyytämään anteeksi kaikkea mitä olet väärin tehnyt. Seuraa kiukuttelua ja syytöksiä, jonka jälkeen kerrot että tiedät tehneesi väärin, lupaat että niin ei käy ja että alkoholin tilalle pitää löytää yhteistä aikaa (sekä nippu muita valheita, mitä nainen nyt haluaa kuullakaan. Molemmat tietää että tämä tilanne kestää max. kuukauden.) Sitten lepertelet, muistat kertoa miten upea tapaus tämä onkaan ja kun tarpeeksi olet ollut imelä kerrot miten upeaa on herätä noin ymmärtävän ja kypsän ihmisen vieressä. Toimii 9/10 kertaa.
Jos yhteydenottoa ei tule tai kiukuttelu ja nälviminen jatkuu niin vaihdat maisemaa. Ette kuitenkaan seurustele niin mitään elämää pilaavaa ei voi tapahtua. Toki voi vituttaa, mutta kaikesta selviää. Naisen perusoppimäärä on todella helppo, syventävät opinnot taas erittäin vaativia.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minkä takia pitäisi lähteä valheen tielle? Minkä takia ei voi ottaa vastuuta ja olla mies. Siinä vaiheessa jos naiselle pitää ruveta valehtelemaan, niin ollaan aika heikoilla jäillä. Ihmekös tuo kun nykyään puolet avioliitoista karahtaa kiville. Enkä toki sano, etteikö se meilläkin voisi joskus tapahtua, mutta teen kaikkeni sen eteen ettei tapahdu. Siihen kuuluu myös se, ettei tarvitse valehdella kun kumppanikin kerran puhuu suoraan.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Minkä takia pitäisi lähteä valheen tielle? Minkä takia ei voi ottaa vastuuta ja olla mies. Siinä vaiheessa jos naiselle pitää ruveta valehtelemaan, niin ollaan aika heikoilla jäillä. Ihmekös tuo kun nykyään puolet avioliitoista karahtaa kiville. Enkä toki sano, etteikö se meilläkin voisi joskus tapahtua, mutta teen kaikkeni sen eteen ettei tapahdu. Siihen kuuluu myös se, ettei tarvitse valehdella kun kumppanikin kerran puhuu suoraan.

Valehteleminen ei tosiaan kannata. Mutta mistä pitää ottaa vastuu? Siis ihan oikeasti, kaveri veti kännit, muija lupas yöpaikan, muija ottaa kaikesta huolimatta kierroksia ja on nyt vihainen.

Rosbana sanoisin tytölle että sori, minä tykkään vetää joskus kännit. Jos tuo on tytölle ehdoton ei, niin silloin varmaan kannattaa punnita onko parisuhteessa ylipäätänsä järkeä. Tai sitten jos arvon rosba kokee, että tämän tytön takia kannattaa jättää viinan juominen, niin sitten jättää alkoholin.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Minkä takia parisuhteessa olevalla henkilöllä olisi oikeus olla vihainen parin päivän törpöttelystä? Kai sitä aikuiset ja yhdessä asuvat ihmiset ovat vapaita törpöttelemään, jos näin haluavat. Toki jos on sovittu menoja, joissa tulee olla selvänä, niin sen ymmärrän oikein hyvin.

Eiköhän se törpöttelyn vaikutus törpöttelevään ihmiseen ole avainasemassa kuinka kotona suhtaudutaan. Tuleehan siitä riitaa jos joka viikon sunnuntaiaamu tulee housut kusessa ja paskassa kotia mutta jos ottaa fiksusti kymmenen saunakaljaa ja käy kylällä pyörähtämässä muutaman tunnin, niin en ymmärrä mitä kiukuttelun aihetta siinä olisi.

Omalla kohdalla tämä on toteutunut niin, että näiden kahdeksan yhdessä asumisvuoden aikana rouva on käynyt kavereidensa kanssa viihteellä viikonloppuisin kun olen pääsääntöisesti ollut töissä ja itse olen harjoittanut tätä viikolla. Muutaman kerran vuodessa ollaan oltu yhdessä liikkeellä ja konsepti on toiminut ainakin tähän asti hyvin. Nykyään alkoholin käyttö on pääasiallisesti kotona tapahtuvaa ja ei ole kyllä tullut kertaakaan sanomista, jos olen ollut kotona kännissä rouvan saapuessa töistä. Toki olenkin erityisen fiksu ja filmaattinen promillen seitinohuessa.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eiköhän se törpöttelyn vaikutus törpöttelevään ihmiseen ole avainasemassa kuinka kotona suhtaudutaan. Tuleehan siitä riitaa jos joka viikon sunnuntaiaamu tulee housut kusessa ja paskassa kotia mutta jos ottaa fiksusti kymmenen saunakaljaa ja käy kylällä pyörähtämässä muutaman tunnin, niin en ymmärrä mitä kiukuttelun aihetta siinä olisi.

Ei tässä olekaan kyse mistään seitinohuista pikkupöhnistä, vaan itse puhuin nimenomaan sellaisesta kunnon törpöttelystä, joka kestää vielä parikin päivää. Ei meillä ole tarvetta rajoittaa toisen menoja, mikä pitkälti kai johtuu siitä, että me osaamme myös niinä harvoina kertoina, joina olemme "viihteellä" yksilöinä, pitää sen humalatilamme kontrollissa. Ei minulla ainakaan ole mikään tarve "ottaa fiksusti kymmentä saunakaljaa" ja lähteä sen jälkeen vielä kylille pyörähtämään. Jos minä joskus olen esimerkiksi työkavereiden kanssa istumassa iltaa, jolloin avovaimo ei luonnollisestikaan ole mukana, otan ehkä maksimissaan viisi olutta. Yleensä vähemmänkin. Jos ottaisin vaikkapa juuri tuon kymmenen olutta, niin aivan varmasti tulisin seitinohuita kännejä pahempaan kuntoon. Ja ymmärrän myös, että toinen osapuoli ei olisi siihen tyytyväinen.

Mikä syy tuossa on loukkaantua? Se, että mies veti kännit? Jos rosba on alkoholisti, tai käyttäytyy väkivaltaisesti päissään niin sitten ymmärrän suuttumisen. Jos kyseessä on normaali kaveri, joka nyt vain sattui vetämään perseet, niin mistä tuossa voi suuttua?

Rosballa on oikeus vetää perseet, jos hän haluaa. Ja hänen naisellaan on oikeus olla pitämättä siitä, että toinen vetää perseet, jos hän haluaa. Ei tässä sen kummemmasta ole kiinni. Minä en kovinkaan mielelläni katso ihmistä, joka vetää perseet, joten ymmärrän, jos muutkaan eivät sellaisesta tykkää.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ei tässä olekaan kyse mistään seitinohuista pikkupöhnistä, vaan itse puhuin nimenomaan sellaisesta kunnon törpöttelystä, joka kestää vielä parikin päivää. Ei meillä ole tarvetta rajoittaa toisen menoja, mikä pitkälti kai johtuu siitä, että me osaamme myös niinä harvoina kertoina, joina olemme "viihteellä" yksilöinä, pitää sen humalatilamme kontrollissa. Ei minulla ainakaan ole mikään tarve "ottaa fiksusti kymmentä saunakaljaa" ja lähteä sen jälkeen vielä kylille pyörähtämään. Jos minä joskus olen esimerkiksi työkavereiden kanssa istumassa iltaa, jolloin avovaimo ei luonnollisestikaan ole mukana, otan ehkä maksimissaan viisi olutta. Yleensä vähemmänkin. Jos ottaisin vaikkapa juuri tuon kymmenen olutta, niin aivan varmasti tulisin seitinohuita kännejä pahempaan kuntoon. Ja ymmärrän myös, että toinen osapuoli ei olisi siihen tyytyväinen.

Minusta nämä asiat riippuu ihan siitä, että kuinka usein kotia tullaan kaatokännissä. Jos puoliso on jokainen viikonloppu ympäri päissään, niin ymmärrän hyvin jos toista osapuolta vituttaa. Mutta jos puoliso käy vaikkapa 2-3 kertaa vuodessa ulkona, niin eikö tuo ole ihan sama vaikka kotia tulisi tukevassa humalassa? Eihän se kaatokännien vetäminen mitään kaikista fiksuinta touhua ole, mutta en minä moisesta jaksaisi ruveta valittamaan.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Samaa mieltähän tässä näköjään ollaan, suurimpana erona on että en näy kakkospäivässä mitään erikoista tai tarvetta dramatisoida sitä. Kunhan osataan käyttäytyä fiksusti kuten aikuisen ihmisen kuuluu.

Mielestäni ei voida puhua humalasta jos otetaan illan aikana viisi olutta. Mikäli ottaa ensimmäisen illalla klo 18 ja viimeisen klo 02, voi periaatteessa ajaa autolla kotiin. Laskin ko. laskurilla perusasetuksilla, niin 4 isoa tuoppia kahdeksassa tunnissa antaa lukemaksi 0,13 ja 5 isoa tuoppia 0,43 promillea. Linkki http://www.laskurini.fi/terveys/alkoholilaskuri

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Minkä takia pitäisi lähteä valheen tielle? Minkä takia ei voi ottaa vastuuta ja olla mies.
Rosba ei ole parisuhteessa vaan panosuhteessa johon liittyy tunteita. Tai jopa siitä seuraavalla asteella, mutta ilman parisuhdestatusta. Jos Rosba olisi ollut oma suomalainen hissukka-itsensä, joka halii ja kertoo tykkäävänsä heti ensimmäisen kerran jälkeen, niin hän olisi näin pitkälle edes päässyt. Ei sellainenkaan suhde voi ikuisesti kestää jos joutuu itseään muuttamaan täysin miellytääkseen toista; Rosballa ollut kiireiden takia stressiä eikä silloin kun muut pystyy rentoutumaan ole pystynyt; sinkkumies vetää sunnuntaikännit. Tasoittelee vielä maanantaina. Toki kuvioissa on nainen joka oikeutetusti vetää asiasta pultit, mutta ei edes yritä ymmärtää puhumattakaan anteeksiannosta.
Viittasitko valehtelulla siihen että puhutaan siitä että asiat muuttuvat? Tällaisiin effortteihin aletaan sitten kun ollaan vähän syvemmällä kuin

N. 3kk pyörinyt tässä todella loistavan mimmin kanssa. Vakavemmasta suhteesta ei ole vielä ollut puhetta, tai on, mutta sovittiin ettei pidetä mitään kiirettä.

Oltu samassa tilanteessa, tosin omaani ei vaikuttanut mitenkään alkoholi. Siksi osaan samaistua. Ja toiminko siten kuten ohjeistin? En. Olisiko pitänyt? Kyllä. Koska itseään on aina vaikeampi muuttaa kuin kumppaniaan.

Minkä ihmeen takia olet pyytänyt anteeksi? Kai sitä aikuinen ihminen saa vetää perseet jos siltä tuntuu?

Vedät tytön ignoreen siihen asti että tulee järkiinsä.

Voilá

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jaa mä kuulemma tarvitsen jonkun joka saa minut tuntemaan itseni arvostetuksi... Mitähän tuohon nyt sitten sanois? Taitaa olla vain perus paskapuhetta jolla päästä toisesta ihmisestä eroon... Vituttaa huolella

Viimeksi muokattu:

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jaa mä kuulemma tarvitsen jonkun joka saa minut tuntemaan itseni arvostetuksi... Mitähän tuohon nyt sitten sanois? Taitaa olla vain perus paskapuhetta jolla päästä toisesta ihmisestä eroon... Vituttaa huolella
Se tuntee sut paremmin *KÖH-kaverikortti-KÖH*, anteeksi, kuin sä itse.

Jeffrey

Jäsen
Täällä aina dissataan tota kaverikorttia, mutta mielestäni se on todella hyvä ja inhimillinen tapa sanoa ei kiitos.

Tapasin tuossa loppukesästä kaverin häissä erään neitosen, jonka kanssa sitten kävin treffeillä muutaman kerran. Tuntui ihan kivalta, mutta ei nyt kuitenkaan räjäyttänyt tajuntaani. Noh, lähdin siitä sitten opiskelupaikkakunnalleni ja palasin muutaman viikon päästä Helsinkiin. Noh, otin sitten tietenkin neitokaiseen yhteyttä, kun oltiin sovittu että nähdään sitten kun tulen. Vastauksena oli tätä: haluan olla sinulle nyt rehellinen, olen tavannut hienon miehen, haluan katsoa mihin tämä johtaa. Okkei, noh nainen tosiaan tuntui ihan kivalta, joskaan ei mitenkään erityiseltä. Lähinnä sitten alkoi vituttamaan tämä hänen tapansa ilmoittaa tästä asiasta. Jotenkin mielestäni tapa, jossa ei nyt erotettu itsekkyyttä ja rehellisyyttä.

Ei meillä tosiaan nyt ne liekit lehahtaneet, mutta tämä tapa jotenkin varmisti sen, että eivät tule lehahtamaankaan. Sanomattakin on selvää, että yhteyttä en enää ota. Kaverikortilla olisin voinut joskus ehkä vielä kuulumisia kyselläkkin, joka olisi taas sitten voinut olla johdatusta johonkin muuhun.

Noh, tämän neidin tapauksessa tämä hänen tyyppinen "rehellisyytensä", nostatti hälytysvalmiutta jo aikaisemmin havaittujen luonteenpirrteiden vahvistuttua.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vastauksena oli tätä: haluan olla sinulle nyt rehellinen, olen tavannut hienon miehen, haluan katsoa mihin tämä johtaa...Lähinnä sitten alkoi vituttamaan tämä hänen tapansa ilmoittaa tästä asiasta.

Ottamatta kantaa mimmin luonteenpiirteisiin (mahdotonta se olisikin), niin tuo on mielestäni hyvinkin tyylikäs tapa kertoa asiasta. Rehellisyyttä luulisi jokaisen osaavan arvostaa ja jos typy ei syystä tai toisesta halunnut jakaa kaverikorttia, niin minkäs sinä sille voit. Mielestäni parempi sanoa suoraan, että tämä oli nyt tässä, kuin antaa kaverikortti ja tulkinnasta riippuen myös "ehkä vielä jossain joskus jotenkin" -lupaus, varsinkin jos sen kaverikortin olisi pelannut pelkästään siksi, ettei toinen osapuoli pahoita mieltään.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No siis, mä käytän nyt kaverikorttia synonyyminä "tää oli tässä, heippa". Ei tartte ottaa kirjaimellisesti.

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No niin. Asiat on taas omalla radallaan ja hommat kunnossa. Eli nainen vain kiukutteli ja oli puolukkapäivät. Ja mitä tulee tuohon kaasujen päästelyyn niin osaa ne naisetkin. Makailen tällä hetkellä sohvalla kun oma nainen ja sen frendi valtasi sängyn. Paska haisee ku painisalissa. Kuorsaavat vielä saatana

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hahaha. Toi yks muija luulee että mä oon jotenkin erilainen kuin muut jätkät. Koskahan sille selviää totuus. Sitä samaa peppureikää meitsikin himoitsee.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin onko siinä joku sääntö kuinka monen kanssa voi seurustella samaan aikaan? Jos on niin kuka hitto sen on keksinyt? Ja löytyykö se pykälä lakikirjasta vai mistä?

Buahhahhahhaa!

Jeffrey

Jäsen
Piiitkästä aika harrastin SEKSIÄ tänään. Onhan tässä viime aikoina tullu paneskeltua silloin tällöin, mutta aikoihin en oo kunnolla seksiä saanu tai miten sen nyt ilmasis. ""Saanu" on jotenkin typerä ilmasu. Tästä tulikin mieleen, että miks miehet valittaa nopeasta tulosta? Siis sen ymmärrän, jos laukeaa sekunnissa eikä kalu enää tunteihin kangistu. Mulle kun hyvään seksiin saa kuulua esim. että eka esileikkeillään ja aletaan panna ja ite laukean ihan muutamassa minuutissa.

Hienoa, että olet löytänyt mukavaa sisältöä tähän perkeleen harmaaseen marraskuuhun!

Ja mitä tuohon laukeamis asiaan tulee, niin koko asiahan riippuu siitä seksin kuvasta, jota silloin harrastetaan. Pikaseksi on käsitteenä ja harrastuksenakin varmasti ihan mieluinen. Varsinkin mikäli aika tai paikka ei mahdollista pidempää nautintoa, silloin on ihan perusteltua kannustaa itseään laukeamaan nopeammin. Kannustan kuitenkin sinuakin kokeilemaan laukeamisen estämistä ajatustyön ja tarvittaessa myös fyysisen työn keinoilla. Itselläni ainakin seksiin käytetty aika korreloi hyvin vahvasti siitä saadun nautinnon määrään, ja ns. orgasmin syvyyteen. Aika ei tokikaan ole ainoa muuttuja tässä yhtälössä, mutta edelleen merkittävä tekijä. Hyväksytään myös se, että orgasmin tavoittelu ei ole läheskään aina se seksin pää tavoite.

Tokihan myös voidaan ajatella asia siten, että mikäli naiselta haluaa useammin seksiä saada, hän varmasti mielummin sitä myös antaisi, jos on itsekkin tyytyväinen suorituksestasi saatuun hyötyyn.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy