Nonniin hörhöt ja pervot, mistä tietoa tantraseksistä? Hyviä ja perseelleen menneitä ideoita asiaan liittyen voi myös jakaa, mikäli kasetti kestää. Vai onko jotain muuta parempaa ideaa?
Ennen kuin lähtee sen kummemmin neuvomaan, olisi melko hyödyllistä tietää sinusta ns. lähtötaso. Jos meinaat tätä hommaa harrastaa yhden kumppanin kanssa, olisi hänenkin lähtötasonsa melko olennainen asia.
Kun aletaan puhumaan seksin parantamisesta, on mielestäni turha tarttua eri termeihin siitä, harrastetaanko nyt tantraa, taolaista tai mitä ikinä. Näissä eri uskonnollisissa seksin harrastusmuodoissa on oikeastaan kaikissa yksi yhtäläisyys, Coitus Reservatus, eli pidättäytyvä yhdyntä. Alkuperäis lähteissä se ymmärretään juurikin niin, että mies ei ejakuloi aktin aikana, eikä sen jälkeen. Tämä on johtunut siitä, että näissä uskonnoissa ruumiin nesteet on nähty keskeisenä osana kehon kantamaa energiaa, ja sen nesteiden menettäminen on nähty järin negatiivisena asiana. Tämä on sitten johtanut tarpeeseen kehittää itsehillintää (continentia), ja eri tekniikoita, jotka ovat ns. helpommin kestettävissä. Noh, meillä länsimaisilla uskonnoilla ei ole tarvetta säästellä elimistömme nesteitä, joten emmeköhän me halua myös ejakuloida. Myös jotkin lääketieteelliset tutkimukset kielivät siitä, että ejakuloimaton seksi, ja -erektio voivat olla vaaraksi terveydelle.
Eli ensimmäinen asia on tuo itsensä hillintä. En tiedä, kuinka kauan Buddha sinä ns. "kestät", mutta eri tekniikoilla, ja itsehillintää lisäämällä tätä kestoaikaa voinee lisätä. Itse olen havainnut, että saadakseni orgasmin, rakastelun tulisi kestää tunnista kolmeen. Toistaiseksi minulle on riittänyt yksi orgasmi per ejakulaatio, enkä ole kokenut vielä tarpeelliseksi opetella siemenetöntä orgasmia. Lisäksi ainakin itselläni mitä voimakkaampi orgasmi on, sitä voimakkaampia kiputiloja se aiheuttaa juuri ennen orgasmia. Tämä johtuu voimakkaista lihas supistuksista (krampeista) joita tuolla keskivartalossa silloin tapahtuu. Tämä on ajanut ainakin itseni siihen, että orgasmia tulee tavoiteltua melko harvoin, tietysti parisuhteessa tilanne voisi olla eri.
Mitkäkö sitten ovat ne keskeisimmät keinot? No ensinnäkin sinun tulisi pystyä kontrolloimaan omaa tulemistasi. Tämä on tietysti niitä asioita, joita jokainen pikkupoikakin jo yrittää tehdä, älä tule liian nopeasti. Yleensä itselläni tuo ensimmäisen nallin aika on n. 15-45 min, joka tietysti on ns. arkirakastelussa ihan ok. Tuon kun pystyy väistämään, niin tuo aika pitenee joka kerta. Tuonne kolmen tunnin settiin pitänee väistää n. 2 ejakulaatiota. Ejakulaation väistämisessä keskeisin asia on toki tulemisensa tunnistaminen riittävän aikaisin. Keinoja tähän voi olla vaikkapa tahdin hidastaminen, asennon vaihtaminen "löysempään", jne jne.. Jos jätät homman liian tiukoille ja ns. vedät rojut takaisin sisään, jo alkaneen siemensyöksyn keskeyttämisen seurauksena on yleensä "reverse ejaculation", joka ainakin itselläni johtaa erektion hiipumiseen ja jopa kipuihin. Myös lääketiede pitää tätä pahana asiana. Lisäksi itselläni "tantrasen" seksin huipennus vaatii myös sitä, että erektio säilyy koko aktin ajan. Vaatii varmasti opettelua, jotta saa pidettyä ejakulaation loitolla, ja samalla erektion päällä.
Pitkissä sessioissa tietenkin yksi olennaisin osa on homman liukkaus, eli siis oletettavasti nais sukupuolisen kumppanisi emättimen kosteus. Liian kuiva tavara johtaa helposti hiertymiin, jolloin et varmasti pääse tuonne tuntisiin sessioihin. Ja liian kostea taas voi johtaa ennenaikaiseen tulemiseen, tai sitten homman väljähtämiseen varsinkin kumin kanssa. Eli sinun pitäisi pystyä kontrolloimaan kumppanisi kosteutta. Toki liian kosteaa voi kompensoida valitsemalla tiukempi asento, kun taas kuivempaan väljempi. Lähtisin kuitenkin siitä, että tunnet mistä kumppanisi kostuu, sillon voit kosteuttaa tavaraa tarvittaessa. Yleisesti parhaita keinoja tähän taitaa olla hellyys, kauniit sanat, silmiin katsominen, pussailu, hyväily, mitä ikinä nyt keksitkään ja mistä ikinä hän nyt kostuukaan.
Itse olen kokenut voimakkaimmat orgasmini rakstelulla, joka on päättynyt mielettömään suuseksiin. Tämän saaminen on taas helpointa varmistaa siten, että annat naiselle sen mitä hän haluaa ja mielummin siitä vielä muutama askel enemmän, niin kyllä hän sitten vuorostaan antaa sinulle sen mitä itse tarvitset.
Jos halutaan suunnata tuonne autuaimmille seksuaalikentille, niin en minä ensimmäisenä lähtisi opettelemaan mitään monimutkaista asentokirjaa tantran saloista. Riittää kun on monipuolinen pelikirja jo valmiiksi, ja ymmärtää sen missä asennoissa pääsee syvälle, missä tiukalle, löysälle, klitorikselle tai vaikkapa sille kuuluisalle "g-pisteelle". Keskittyisin ensiksi siihen, että se ns. oma ruutu tulee hoidettua, ja sen jälkeen sitten katsellaan muuta.
Joku pointti mulla vielä tässä oli, mutta se nyt jo unohtui. Noh, enivei, keskustelu on auki! Omia kokemuksia vaan kehiin...