Naisasiat

  • 7 499 855
  • 26 552
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Olen itse vaihtamassa opiskeluiden perässä kaupunkia muutaman kuukauden sisään...Ehdottipa tuo jopa kimppa-asunnon hankkimista, mutta on nyt hieman epäröinyt kimppa-asumista, mikä taas lisäsi minun epäilyksiäni siitä kuinka syvällä friendzonella olen, vai olenko ollenkaan?
Ja voit varautua mielenkiintoiseen selvitystyöhön Kelan suuntaan, että olette ainoastaan kämppiksiä ettekä avopariskunta. Olettaen, että opiskelijana haet jonkinlaista tukea asumiseen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Kiukutteluun tarvitaan aina kaksi." Ihan täyttä skeidaa. Lähes yhtä hölmö ajatus kuin se, että jos metsässä kaatuu puu eikä kukaan ole kuulemassa, niin kuuluuko siitä ääni? Totta helvetissä kuuluu.

Tai no ehkä mahdollisesti siihen kiukutteluun tarvitaan kaksi. Se joka kiukuttelee ja se, joka kuuntelee sen naisen yksipuolista kiukuttelua, mikäli siis ilman sen miehen läsnäoloa naisen kiukuttelut purkautuisi jollakin toisella tavalla. Hohhoijaa.

Mutta miten ihmeessä ne naiset kehtaavat sanoa että me kiukuteltiin tms. Sehän se yksin kiukutteli. Mä lähdin kapakkaan ja seuraavana päivänä uusille treffeille.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
"Kiukutteluun tarvitaan aina kaksi." Ihan täyttä skeidaa. Lähes yhtä hölmö ajatus kuin se, että jos metsässä kaatuu puu eikä kukaan ole kuulemassa, niin kuuluuko siitä ääni? Totta helvetissä kuuluu.

Tai no ehkä mahdollisesti siihen kiukutteluun tarvitaan kaksi. Se joka kiukuttelee ja se, joka kuuntelee sen naisen yksipuolista kiukuttelua, mikäli siis ilman sen miehen läsnäoloa naisen kiukuttelut purkautuisi jollakin toisella tavalla. Hohhoijaa.

Mutta miten ihmeessä ne naiset kehtaavat sanoa että me kiukuteltiin tms. Sehän se yksin kiukutteli. Mä lähdin kapakkaan ja seuraavana päivänä uusille treffeille.

Ihan totta. Täälläkin tarvitaan kiukutteluun kaksi: pettter, joka kiukuttelee ja itkee maailman kovuutta, ja sitten Jatkoajan muut käyttäjät jotka vuodesta toiseen lukevat tätä paskaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihan totta. Täälläkin tarvitaan kiukutteluun kaksi: pettter, joka kiukuttelee ja itkee maailman kovuutta, ja sitten Jatkoajan muut käyttäjät jotka vuodesta toiseen lukevat tätä paskaa.

Mitähän nyt yrität sanoa tällä? Kerro toki meille ketkä emme ymmärrä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nonniin hörhöt ja pervot, mistä tietoa tantraseksistä? Hyviä ja perseelleen menneitä ideoita asiaan liittyen voi myös jakaa, mikäli kasetti kestää. Vai onko jotain muuta parempaa ideaa?
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No mitähän nyt taas. N. 3kk pyörinyt tässä todella loistavan mimmin kanssa. Vakavemmasta suhteesta ei ole vielä ollut puhetta, tai on, mutta sovittiin ettei pidetä mitään kiirettä. No tossa viime viikonloppuna itselläni oli lauantai töitä ja maanantai sitten vapaa niin sunnuntaina tuli vedettyä kunnon lärvit ja vielä pienet tasottelut siihen maanantaille sitten. Tiistaiaamuna kun molemmat teimme siinä töihin lähtöä alkoi kiukuttelu. Puolenpäivän aikoihin tuli sitten viestiä että haluaa viettää kyllä aikaa mun kanssa, mutta ei jos dokaan jatkuvasti (siis dokailun vähentäminen ei mulle kyllä mikään ongelma ole), koska en kuulemma muista sitten puoliakaan mitä hän on minulle sanonut. Sen jälkeen on ollut radiohiljaisuus. Pari kertaa olen koittanut soittaa ja laittanut muutaman viestin, mutta ei mitään vastausta. Toisaalta hyvää asiassa on se että on ollut aikaa itsellänikin vähän jäsennellä ajatuksia ja miettiä mitä haluan ja miten sen saavutan. Siis faktahan on se etten todellakaan haluaa hommaa telakalle laittaa. Enkä myöskään halua jatkuvasti pommittaa viesteillä tai koittaa soittaa, mutta on tämä nyt vähän erikoista kun asioista ei haluta jutella..
 

Jeffrey

Jäsen
Nonniin hörhöt ja pervot, mistä tietoa tantraseksistä? Hyviä ja perseelleen menneitä ideoita asiaan liittyen voi myös jakaa, mikäli kasetti kestää. Vai onko jotain muuta parempaa ideaa?

Ennen kuin lähtee sen kummemmin neuvomaan, olisi melko hyödyllistä tietää sinusta ns. lähtötaso. Jos meinaat tätä hommaa harrastaa yhden kumppanin kanssa, olisi hänenkin lähtötasonsa melko olennainen asia.

Kun aletaan puhumaan seksin parantamisesta, on mielestäni turha tarttua eri termeihin siitä, harrastetaanko nyt tantraa, taolaista tai mitä ikinä. Näissä eri uskonnollisissa seksin harrastusmuodoissa on oikeastaan kaikissa yksi yhtäläisyys, Coitus Reservatus, eli pidättäytyvä yhdyntä. Alkuperäis lähteissä se ymmärretään juurikin niin, että mies ei ejakuloi aktin aikana, eikä sen jälkeen. Tämä on johtunut siitä, että näissä uskonnoissa ruumiin nesteet on nähty keskeisenä osana kehon kantamaa energiaa, ja sen nesteiden menettäminen on nähty järin negatiivisena asiana. Tämä on sitten johtanut tarpeeseen kehittää itsehillintää (continentia), ja eri tekniikoita, jotka ovat ns. helpommin kestettävissä. Noh, meillä länsimaisilla uskonnoilla ei ole tarvetta säästellä elimistömme nesteitä, joten emmeköhän me halua myös ejakuloida. Myös jotkin lääketieteelliset tutkimukset kielivät siitä, että ejakuloimaton seksi, ja -erektio voivat olla vaaraksi terveydelle.

Eli ensimmäinen asia on tuo itsensä hillintä. En tiedä, kuinka kauan Buddha sinä ns. "kestät", mutta eri tekniikoilla, ja itsehillintää lisäämällä tätä kestoaikaa voinee lisätä. Itse olen havainnut, että saadakseni orgasmin, rakastelun tulisi kestää tunnista kolmeen. Toistaiseksi minulle on riittänyt yksi orgasmi per ejakulaatio, enkä ole kokenut vielä tarpeelliseksi opetella siemenetöntä orgasmia. Lisäksi ainakin itselläni mitä voimakkaampi orgasmi on, sitä voimakkaampia kiputiloja se aiheuttaa juuri ennen orgasmia. Tämä johtuu voimakkaista lihas supistuksista (krampeista) joita tuolla keskivartalossa silloin tapahtuu. Tämä on ajanut ainakin itseni siihen, että orgasmia tulee tavoiteltua melko harvoin, tietysti parisuhteessa tilanne voisi olla eri.

Mitkäkö sitten ovat ne keskeisimmät keinot? No ensinnäkin sinun tulisi pystyä kontrolloimaan omaa tulemistasi. Tämä on tietysti niitä asioita, joita jokainen pikkupoikakin jo yrittää tehdä, älä tule liian nopeasti. Yleensä itselläni tuo ensimmäisen nallin aika on n. 15-45 min, joka tietysti on ns. arkirakastelussa ihan ok. Tuon kun pystyy väistämään, niin tuo aika pitenee joka kerta. Tuonne kolmen tunnin settiin pitänee väistää n. 2 ejakulaatiota. Ejakulaation väistämisessä keskeisin asia on toki tulemisensa tunnistaminen riittävän aikaisin. Keinoja tähän voi olla vaikkapa tahdin hidastaminen, asennon vaihtaminen "löysempään", jne jne.. Jos jätät homman liian tiukoille ja ns. vedät rojut takaisin sisään, jo alkaneen siemensyöksyn keskeyttämisen seurauksena on yleensä "reverse ejaculation", joka ainakin itselläni johtaa erektion hiipumiseen ja jopa kipuihin. Myös lääketiede pitää tätä pahana asiana. Lisäksi itselläni "tantrasen" seksin huipennus vaatii myös sitä, että erektio säilyy koko aktin ajan. Vaatii varmasti opettelua, jotta saa pidettyä ejakulaation loitolla, ja samalla erektion päällä.

Pitkissä sessioissa tietenkin yksi olennaisin osa on homman liukkaus, eli siis oletettavasti nais sukupuolisen kumppanisi emättimen kosteus. Liian kuiva tavara johtaa helposti hiertymiin, jolloin et varmasti pääse tuonne tuntisiin sessioihin. Ja liian kostea taas voi johtaa ennenaikaiseen tulemiseen, tai sitten homman väljähtämiseen varsinkin kumin kanssa. Eli sinun pitäisi pystyä kontrolloimaan kumppanisi kosteutta. Toki liian kosteaa voi kompensoida valitsemalla tiukempi asento, kun taas kuivempaan väljempi. Lähtisin kuitenkin siitä, että tunnet mistä kumppanisi kostuu, sillon voit kosteuttaa tavaraa tarvittaessa. Yleisesti parhaita keinoja tähän taitaa olla hellyys, kauniit sanat, silmiin katsominen, pussailu, hyväily, mitä ikinä nyt keksitkään ja mistä ikinä hän nyt kostuukaan.

Itse olen kokenut voimakkaimmat orgasmini rakstelulla, joka on päättynyt mielettömään suuseksiin. Tämän saaminen on taas helpointa varmistaa siten, että annat naiselle sen mitä hän haluaa ja mielummin siitä vielä muutama askel enemmän, niin kyllä hän sitten vuorostaan antaa sinulle sen mitä itse tarvitset.

Jos halutaan suunnata tuonne autuaimmille seksuaalikentille, niin en minä ensimmäisenä lähtisi opettelemaan mitään monimutkaista asentokirjaa tantran saloista. Riittää kun on monipuolinen pelikirja jo valmiiksi, ja ymmärtää sen missä asennoissa pääsee syvälle, missä tiukalle, löysälle, klitorikselle tai vaikkapa sille kuuluisalle "g-pisteelle". Keskittyisin ensiksi siihen, että se ns. oma ruutu tulee hoidettua, ja sen jälkeen sitten katsellaan muuta.

Joku pointti mulla vielä tässä oli, mutta se nyt jo unohtui. Noh, enivei, keskustelu on auki! Omia kokemuksia vaan kehiin...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No mitähän nyt taas. N. 3kk pyörinyt tässä todella loistavan mimmin kanssa. Vakavemmasta suhteesta ei ole vielä ollut puhetta, tai on, mutta sovittiin ettei pidetä mitään kiirettä. No tossa viime viikonloppuna itselläni oli lauantai töitä ja maanantai sitten vapaa niin sunnuntaina tuli vedettyä kunnon lärvit ja vielä pienet tasottelut siihen maanantaille sitten. Tiistaiaamuna kun molemmat teimme siinä töihin lähtöä alkoi kiukuttelu. Puolenpäivän aikoihin tuli sitten viestiä että haluaa viettää kyllä aikaa mun kanssa, mutta ei jos dokaan jatkuvasti (siis dokailun vähentäminen ei mulle kyllä mikään ongelma ole), koska en kuulemma muista sitten puoliakaan mitä hän on minulle sanonut. Sen jälkeen on ollut radiohiljaisuus. Pari kertaa olen koittanut soittaa ja laittanut muutaman viestin, mutta ei mitään vastausta. Toisaalta hyvää asiassa on se että on ollut aikaa itsellänikin vähän jäsennellä ajatuksia ja miettiä mitä haluan ja miten sen saavutan. Siis faktahan on se etten todellakaan haluaa hommaa telakalle laittaa. Enkä myöskään halua jatkuvasti pommittaa viesteillä tai koittaa soittaa, mutta on tämä nyt vähän erikoista kun asioista ei haluta jutella..

Sä oot juopotellu kaks päivää ja tyttöystävää harmittaa kun oot ollut niin kännissä ettet edes muista kaikkea. NYT teidän pitäisi sit jutella, koska sulla on paha mieli? Mitäpä jos ihan ekaks vaikka pyytäisit anteeks, jos olet teidän yhteisen viikonlopun pilannut ja sen jälkeen sovitte minkälainen alkoholinkäyttö on ok tässä parisuhteessa.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sä oot juopotellu kaks päivää ja tyttöystävää harmittaa kun oot ollut niin kännissä ettet edes muista kaikkea. NYT teidän pitäisi sit jutella, koska sulla on paha mieli? Mitäpä jos ihan ekaks vaikka pyytäisit anteeks, jos olet teidän yhteisen viikonlopun pilannut ja sen jälkeen sovitte minkälainen alkoholinkäyttö on ok tässä parisuhteessa.
Nyt käsitit väärin. Ei ollut siis mistään sovitusta yhteisestä viikonlopusta kyse vaan sunnuntaina satuin ihan logistisista syistä kömpimään ennemmin hänen luokseen yötä. Tottakai olen myös anteeksi pyytänyt. Eniten vaan tässä siis ottaa päähän nimenomaan se ettei saa auki mitään kanavaa mitä kautta asiasta edes voisi keskustella
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Nyt käsitit väärin. Ei ollut siis mistään sovitusta yhteisestä viikonlopusta kyse vaan sunnuntaina satuin ihan logistisista syistä kömpimään ennemmin hänen luokseen yötä. Tottakai olen myös anteeksi pyytänyt. Eniten vaan tässä siis ottaa päähän nimenomaan se ettei saa auki mitään kanavaa mitä kautta asiasta edes voisi keskustella

Minkä ihmeen takia olet pyytänyt anteeksi? Kai sitä aikuinen ihminen saa vetää perseet jos siltä tuntuu?

Vedät tytön ignoreen siihen asti että tulee järkiinsä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minä näkisin asian niin, ettei siinä kahden päivän juomisessa välttämättä mitään väärää ole, ellei se ole jatkuvaa. Mutta... Eihän sitä nyt jumalauta voi mennä kahden päivän ryyppäämisen jälkeen logistisista syistä tyttöystävän kämpille. Ei ihan varmasti tykkää hyvää! Varmasti on harmittanut se, ettei ehkä pariin päivään ole ollut mahdollisuutta yhdessäoloon (kai) ja sitten poikaystävä kehtaa laiskuuttaan tulla logistisista syistä nukkumaan kännin pois. Jos ryyppää kaksi päivää, niin ei pitäisi olla mitään asiaa tyttöystävän kämpille nukkumaan humalaa pois. Herätys nyt! Kotiin nukkumaan, vaikka joutuisikin maksamaan taksista. Se nyt kuuluu vaan ryyppäämisen huonoihin puoliin.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minä näkisin asian niin, ettei siinä kahden päivän juomisessa välttämättä mitään väärää ole, ellei se ole jatkuvaa. Mutta... Eihän sitä nyt jumalauta voi mennä kahden päivän ryyppäämisen jälkeen logistisista syistä tyttöystävän kämpille. Ei ihan varmasti tykkää hyvää! Varmasti on harmittanut se, ettei ehkä pariin päivään ole ollut mahdollisuutta yhdessäoloon (kai) ja sitten poikaystävä kehtaa laiskuuttaan tulla logistisista syistä nukkumaan kännin pois. Jos ryyppää kaksi päivää, niin ei pitäisi olla mitään asiaa tyttöystävän kämpille nukkumaan humalaa pois. Herätys nyt! Kotiin nukkumaan, vaikka joutuisikin maksamaan taksista. Se nyt kuuluu vaan ryyppäämisen huonoihin puoliin.
Siis kyllähän hänellä tiedossa oli että olin törpötelly ja tottakai soitin että saako tulla. Eli ei oo siis kyse siitä että olisin mennyt jurrissa oven taakse huutelemaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Siis kyllähän hänellä tiedossa oli että olin törpötelly ja tottakai soitin että saako tulla. Eli ei oo siis kyse siitä että olisin mennyt jurrissa oven taakse huutelemaan.

Lue rivien välistä. Nainen ei koskaan ole tuossa asiassa sitä mieltä, että tule vaan. Ei vaan viitsi kieltää. Sitten rupeaa kaduttamaan ja kiukuttamaan.

Edit. Eli suosittelen ihan kyselemättä menemään jatkossa kotiin nukkumaan, ellei ole jotain kaverin paikkaa, jossa voi yöpyä.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Lue rivien välistä. Nainen ei koskaan ole tuossa asiassa sitä mieltä, että tule vaan. Ei vaan viitsi kieltää. Sitten rupeaa kaduttamaan ja kiukuttamaan.

Tätä minä en ole koskaan ymmärtänyt. Naisilla on muka joku oikeus sanoa toista, mutta kuitenkin tehdä toista koska on nainen, ja oikukas. Jos aikuinen ihminen sanoo että on ok tulla tänne yöksi humalasta huolimatta, niin silloin se asia on ok, eikä siitä ruveta jälkikäteen kiukuttelemaan. Tai jos tuossa vaiheessa lähtee tuohon leikkiin mukaan, niin siitä ei tule koskaan loppua. Aina on tekosyitä suutahtaa, kun asiat meneekin vähän perseelleen.

Mä oon tehnyt vuosia sitten avopuolisolle selväksi, että jos jostain asiasta on jotain sanottavaa, niin se asia sanotaan ääneen. Eikä niin että mun pitää lukea ajatuksia, ja arpoa että mistä nyt kiikastaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tätä minä en ole koskaan ymmärtänyt. Naisilla on muka joku oikeus sanoa toista, mutta kuitenkin tehdä toista koska on nainen, ja oikukas. Jos aikuinen ihminen sanoo että on ok tulla tänne yöksi humalasta huolimatta, niin silloin se asia on ok, eikä siitä ruveta jälkikäteen kiukuttelemaan. Tai jos tuossa vaiheessa lähtee tuohon leikkiin mukaan, niin siitä ei tule koskaan loppua. Aina on tekosyitä suutahtaa, kun asiat meneekin vähän perseelleen.

En minäkään ymmärrä, mutta kännisen miehen kohdalla on niin paljon muuttujia, että ymmärrän ettei ole välttämättä osannut ajatella asian luvattuaan kaikkea. Ensinnäkin on hyvin mahdollista, että dunkkaa viinalta ihan käsittämättömän pahasti. On mahdollista, että kännissä kuorsaa kovasti ja aiheuttaa toiselle univaikeuksia, joka varsinkin työpäivää edeltävänä yönä saattaa vituttaa huolella. Kaljan kittaamisen jälkeen saattaa olla kaasupäästöjä aika huolella jne.

En minäkään sitä naisen logiikkaa ymmärrä aina, mutta joskus se mieli vaan saattaa muuttua.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis kyllähän hänellä tiedossa oli että olin törpötelly ja tottakai soitin että saako tulla. Eli ei oo siis kyse siitä että olisin mennyt jurrissa oven taakse huutelemaan.

Veikkaisin, että kyse on ihan puhtaasti siitä, että ilmeisesti törpöttelit ihan urakalla? Saattaa olla, että häntä vituttaa enemmän se törpöttelyn voimakkuus kuin se, että menit hänen luokse yöksi. Kerroit, että hän tiesi sinun törpöttelevän. Se ei silti ole mikään perustelu olla loukkaantumatta asiasta. Asia voi hyvinkin olla, että hän ei vain pidä siitä, että törpöttelet.

Itse olen ollut kohta seitsemän vuotta yhdessä avovaimoni kanssa. Törpöttelyt olen jättänyt jonnekin kauas opiskelu- ja poikamiesaikaan. Oikeastaan minulla ei ole edes ollut mitään hinkua lähteä törpöttelemään näiden parisuhdevuosieni aikana. Jos törpöttelisin pari päivää putkeen, niin mielestäni avovaimollani olisi täysi oikeus olla vihainen tai harmissaan asiasta, vaikka minulla periaatteessa kaikki oikeus törpöttelyyn olisikin. En minäkään pitäisi, jos hän vetäisi kahden päivän rännit.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
En minäkään ymmärrä, mutta kännisen miehen kohdalla on niin paljon muuttujia, että ymmärrän ettei ole välttämättä osannut ajatella asian luvattuaan kaikkea. Ensinnäkin on hyvin mahdollista, että dunkkaa viinalta ihan käsittämättömän pahasti. On mahdollista, että kännissä kuorsaa kovasti ja aiheuttaa toiselle univaikeuksia, joka varsinkin työpäivää edeltävänä yönä saattaa vituttaa huolella. Kaljan kittaamisen jälkeen saattaa olla kaasupäästöjä aika huolella jne.

En minäkään sitä naisen logiikkaa ymmärrä aina, mutta joskus se mieli vaan saattaa muuttua.

Nuo yllämainitut on hyviä syitä olla ottamatta kännistä kaveria yökylään. Mutta jos on luvattu että homma on ok, niin sitten on turha jälkikäteen marista.

Veikkaisin, että kyse on ihan puhtaasti siitä, että ilmeisesti törpöttelit ihan urakalla? Saattaa olla, että häntä vituttaa enemmän se törpöttelyn voimakkuus kuin se, että menit hänen luokse yöksi. Kerroit, että hän tiesi sinun törpöttelevän. Se ei silti ole mikään perustelu olla loukkaantumatta asiasta. Asia voi hyvinkin olla, että hän ei vain pidä siitä, että törpöttelet.

Mikä syy tuossa on loukkaantua? Se, että mies veti kännit? Jos rosba on alkoholisti, tai käyttäytyy väkivaltaisesti päissään niin sitten ymmärrän suuttumisen. Jos kyseessä on normaali kaveri, joka nyt vain sattui vetämään perseet, niin mistä tuossa voi suuttua?

Itse olen ollut kohta seitsemän vuotta yhdessä avovaimoni kanssa. Törpöttelyt olen jättänyt jonnekin kauas opiskelu- ja poikamiesaikaan. Oikeastaan minulla ei ole edes ollut mitään hinkua lähteä törpöttelemään näiden parisuhdevuosieni aikana. Jos törpöttelisin pari päivää putkeen, niin mielestäni avovaimollani olisi täysi oikeus olla vihainen tai harmissaan asiasta, vaikka minulla periaatteessa kaikki oikeus törpöttelyyn olisikin. En minäkään pitäisi, jos hän vetäisi kahden päivän rännit.

Minä olen ollut muutaman vuoden pidempään suhteessa, mutta en minä ottaisi kierroksia jos rouva jostain syystä haluaisi kaksi päivää ryypätä. Eikä avopuoliso vastaavasti ota pulttia, jos kerran tai kaksi vuodessa ollaan poikien kanssa radalla pe&la.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Rosba

Kokemus kertoo. Älä jatkuvasti pommita, nöyristele ja huuda anteeksiantoa. Ole kylmä, äläkä lähesty millään tavalla. Aikanaan (päivä, päiviä, viikko) tyttö laittaa viestiä (jep, viestiä. Ei uskalla soittaa) ja tivaa että mikä on kun ei kiinnosta sekä miksi hän on se joka joutuu nielemään ylpeytensä yhteydenoton kannalta. Tässä vaiheessa olet mies ja kerrot ettet ala olemaan tossu sekä pyytämään anteeksi kaikkea mitä olet väärin tehnyt. Seuraa kiukuttelua ja syytöksiä, jonka jälkeen kerrot että tiedät tehneesi väärin, lupaat että niin ei käy ja että alkoholin tilalle pitää löytää yhteistä aikaa (sekä nippu muita valheita, mitä nainen nyt haluaa kuullakaan. Molemmat tietää että tämä tilanne kestää max. kuukauden.) Sitten lepertelet, muistat kertoa miten upea tapaus tämä onkaan ja kun tarpeeksi olet ollut imelä kerrot miten upeaa on herätä noin ymmärtävän ja kypsän ihmisen vieressä. Toimii 9/10 kertaa.
Jos yhteydenottoa ei tule tai kiukuttelu ja nälviminen jatkuu niin vaihdat maisemaa. Ette kuitenkaan seurustele niin mitään elämää pilaavaa ei voi tapahtua. Toki voi vituttaa, mutta kaikesta selviää. Naisen perusoppimäärä on todella helppo, syventävät opinnot taas erittäin vaativia.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minkä takia pitäisi lähteä valheen tielle? Minkä takia ei voi ottaa vastuuta ja olla mies. Siinä vaiheessa jos naiselle pitää ruveta valehtelemaan, niin ollaan aika heikoilla jäillä. Ihmekös tuo kun nykyään puolet avioliitoista karahtaa kiville. Enkä toki sano, etteikö se meilläkin voisi joskus tapahtua, mutta teen kaikkeni sen eteen ettei tapahdu. Siihen kuuluu myös se, ettei tarvitse valehdella kun kumppanikin kerran puhuu suoraan.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Minkä takia pitäisi lähteä valheen tielle? Minkä takia ei voi ottaa vastuuta ja olla mies. Siinä vaiheessa jos naiselle pitää ruveta valehtelemaan, niin ollaan aika heikoilla jäillä. Ihmekös tuo kun nykyään puolet avioliitoista karahtaa kiville. Enkä toki sano, etteikö se meilläkin voisi joskus tapahtua, mutta teen kaikkeni sen eteen ettei tapahdu. Siihen kuuluu myös se, ettei tarvitse valehdella kun kumppanikin kerran puhuu suoraan.

Valehteleminen ei tosiaan kannata. Mutta mistä pitää ottaa vastuu? Siis ihan oikeasti, kaveri veti kännit, muija lupas yöpaikan, muija ottaa kaikesta huolimatta kierroksia ja on nyt vihainen.

Rosbana sanoisin tytölle että sori, minä tykkään vetää joskus kännit. Jos tuo on tytölle ehdoton ei, niin silloin varmaan kannattaa punnita onko parisuhteessa ylipäätänsä järkeä. Tai sitten jos arvon rosba kokee, että tämän tytön takia kannattaa jättää viinan juominen, niin sitten jättää alkoholin.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse olen ollut kohta seitsemän vuotta yhdessä avovaimoni kanssa. Törpöttelyt olen jättänyt jonnekin kauas opiskelu- ja poikamiesaikaan. Oikeastaan minulla ei ole edes ollut mitään hinkua lähteä törpöttelemään näiden parisuhdevuosieni aikana. Jos törpöttelisin pari päivää putkeen, niin mielestäni avovaimollani olisi täysi oikeus olla vihainen tai harmissaan asiasta, vaikka minulla periaatteessa kaikki oikeus törpöttelyyn olisikin. En minäkään pitäisi, jos hän vetäisi kahden päivän rännit.

Minkä takia parisuhteessa olevalla henkilöllä olisi oikeus olla vihainen parin päivän törpöttelystä? Kai sitä aikuiset ja yhdessä asuvat ihmiset ovat vapaita törpöttelemään, jos näin haluavat. Toki jos on sovittu menoja, joissa tulee olla selvänä, niin sen ymmärrän oikein hyvin.

Eiköhän se törpöttelyn vaikutus törpöttelevään ihmiseen ole avainasemassa kuinka kotona suhtaudutaan. Tuleehan siitä riitaa jos joka viikon sunnuntaiaamu tulee housut kusessa ja paskassa kotia mutta jos ottaa fiksusti kymmenen saunakaljaa ja käy kylällä pyörähtämässä muutaman tunnin, niin en ymmärrä mitä kiukuttelun aihetta siinä olisi.

Omalla kohdalla tämä on toteutunut niin, että näiden kahdeksan yhdessä asumisvuoden aikana rouva on käynyt kavereidensa kanssa viihteellä viikonloppuisin kun olen pääsääntöisesti ollut töissä ja itse olen harjoittanut tätä viikolla. Muutaman kerran vuodessa ollaan oltu yhdessä liikkeellä ja konsepti on toiminut ainakin tähän asti hyvin. Nykyään alkoholin käyttö on pääasiallisesti kotona tapahtuvaa ja ei ole kyllä tullut kertaakaan sanomista, jos olen ollut kotona kännissä rouvan saapuessa töistä. Toki olenkin erityisen fiksu ja filmaattinen promillen seitinohuessa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eiköhän se törpöttelyn vaikutus törpöttelevään ihmiseen ole avainasemassa kuinka kotona suhtaudutaan. Tuleehan siitä riitaa jos joka viikon sunnuntaiaamu tulee housut kusessa ja paskassa kotia mutta jos ottaa fiksusti kymmenen saunakaljaa ja käy kylällä pyörähtämässä muutaman tunnin, niin en ymmärrä mitä kiukuttelun aihetta siinä olisi.

Ei tässä olekaan kyse mistään seitinohuista pikkupöhnistä, vaan itse puhuin nimenomaan sellaisesta kunnon törpöttelystä, joka kestää vielä parikin päivää. Ei meillä ole tarvetta rajoittaa toisen menoja, mikä pitkälti kai johtuu siitä, että me osaamme myös niinä harvoina kertoina, joina olemme "viihteellä" yksilöinä, pitää sen humalatilamme kontrollissa. Ei minulla ainakaan ole mikään tarve "ottaa fiksusti kymmentä saunakaljaa" ja lähteä sen jälkeen vielä kylille pyörähtämään. Jos minä joskus olen esimerkiksi työkavereiden kanssa istumassa iltaa, jolloin avovaimo ei luonnollisestikaan ole mukana, otan ehkä maksimissaan viisi olutta. Yleensä vähemmänkin. Jos ottaisin vaikkapa juuri tuon kymmenen olutta, niin aivan varmasti tulisin seitinohuita kännejä pahempaan kuntoon. Ja ymmärrän myös, että toinen osapuoli ei olisi siihen tyytyväinen.

Mikä syy tuossa on loukkaantua? Se, että mies veti kännit? Jos rosba on alkoholisti, tai käyttäytyy väkivaltaisesti päissään niin sitten ymmärrän suuttumisen. Jos kyseessä on normaali kaveri, joka nyt vain sattui vetämään perseet, niin mistä tuossa voi suuttua?

Rosballa on oikeus vetää perseet, jos hän haluaa. Ja hänen naisellaan on oikeus olla pitämättä siitä, että toinen vetää perseet, jos hän haluaa. Ei tässä sen kummemmasta ole kiinni. Minä en kovinkaan mielelläni katso ihmistä, joka vetää perseet, joten ymmärrän, jos muutkaan eivät sellaisesta tykkää.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ei tässä olekaan kyse mistään seitinohuista pikkupöhnistä, vaan itse puhuin nimenomaan sellaisesta kunnon törpöttelystä, joka kestää vielä parikin päivää. Ei meillä ole tarvetta rajoittaa toisen menoja, mikä pitkälti kai johtuu siitä, että me osaamme myös niinä harvoina kertoina, joina olemme "viihteellä" yksilöinä, pitää sen humalatilamme kontrollissa. Ei minulla ainakaan ole mikään tarve "ottaa fiksusti kymmentä saunakaljaa" ja lähteä sen jälkeen vielä kylille pyörähtämään. Jos minä joskus olen esimerkiksi työkavereiden kanssa istumassa iltaa, jolloin avovaimo ei luonnollisestikaan ole mukana, otan ehkä maksimissaan viisi olutta. Yleensä vähemmänkin. Jos ottaisin vaikkapa juuri tuon kymmenen olutta, niin aivan varmasti tulisin seitinohuita kännejä pahempaan kuntoon. Ja ymmärrän myös, että toinen osapuoli ei olisi siihen tyytyväinen.

Minusta nämä asiat riippuu ihan siitä, että kuinka usein kotia tullaan kaatokännissä. Jos puoliso on jokainen viikonloppu ympäri päissään, niin ymmärrän hyvin jos toista osapuolta vituttaa. Mutta jos puoliso käy vaikkapa 2-3 kertaa vuodessa ulkona, niin eikö tuo ole ihan sama vaikka kotia tulisi tukevassa humalassa? Eihän se kaatokännien vetäminen mitään kaikista fiksuinta touhua ole, mutta en minä moisesta jaksaisi ruveta valittamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös