Naisasiat

  • 7 503 151
  • 26 557

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Otinpas lasin viskiä...

..kun vitutti saamani pakit naiselta, johon olin totaalisen ihastunut. Aurinko paistaa mutta ei meikäläisen naisasioihin. Mitähän suomalainen nainen oikein haluaa mieheltään? Onko mitään käsitystä? Siirrynkö suoraan jonnekin toisenlaisille markkina-alueille? Tällä hetkellä oma "hunting ground" käsittää Espoo-Helsinki-Vantaa-sektorin.
 

Carlos

Jäsen
Eikä sun sitä tartte ymmärtää, kyllä munkin mielestä joidenkin -60 luvulla syntyneiden tavat&tottumukset on outoja. Maailma muuttuu.

Ehhehe, mutta yksi asia ei muutu. Se että "nuoret" kuvittelevat olevansa niin helvetin fiksuja sukupolvesta toiseen että "tietävät" maailman muuttuvan. Paskat se mihinkään muutu, sama sirkus pyörii vuosisadasta toiseen, muoti ja mieltymykset vaan pyörii välillä ympyrää.

Ja juu, varmaan se on hyvä nuorella iällä sitä veitikkaa heiluttaa jokaisessa vastaantulijassa, mutta jossain vaiheessa sinäkin opit että itse asiassa kannattaa keksiä jotain ihan tekemistä. Kyllä se vaippojen käyttökin aikanaan oli ihan luontevaa, mutta sittemmin sitä vähän kasvoi isommaksi ja ei tarvinnut enää.

Ja muita kirjoittaneita kompaten, seksi alkaa olla oikeasti hyvää vasta jokusen avioliittovuoden jälkeen. Ja tuntuu että paranee koko ajan, vaikka yhteisiä vuosia on jo takana vaikka kuinka paljon. Ja muuten - vaikka en mikään teini olekaan niin vaimon kanssa voin kyllä aika tuiterissakin viettää tunnin perusteellisen seksisession, eikä ole kyllä potenssin kanssa ongelmia. Ihan vaan vinkkinä, sitten kun tajuaa siitä seksistä jotain niin mitään hämäriä pilleriviritelmiä ei tarvitse edes miettiä.

Ja molemmat saavat siinä tunnissa ihan varmasti tarpeeksi, ei tarvitse vetää ylitöiksi.

EDIT: Niin, ja piti vielä mainita että myöskin keskellä päivää onnistuu kahdessa minuutissa vaatteista vaatteisiin, jos on kiire. Mahdollista kun molemmat tuntee toisensa tarpeeksi hyvin.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tunnin sessio, tai no ei siinä nyt vielä mitään, mutta kun aiemmin joku puhui neljän tunnin sessiosta. Huh. Mä jo luulin pääseväni Guinnessin kirjaan kun kerran panin puoli tuntia.

Joo en tunne muita tyylejä kuin jänistyylin. Onko niitä edes? Tai no ei se tyyli vaan se rynkytysnopeus, heh.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt muuten olis yks tyttö kiikarissa. Katsellaan miten tässä käy...

Se on kyllä tyhmä kuin saapas, eli varmaan sängyssä hyvä, heh.

En oo kyllä koskaan pannut saapasta, mutta vois kait sitäkin joskus kokeilla. Kesällä muuten ostin festareille uudet kumpparit ja vittu ei edes satanut.

Kohta varmaan vittua satelee, tai no saa nähdä. Tai no en tiedä saanko sitä edes nähdä. Hohhoijaa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veli Carlos on jälleen tapansa mukaan asian ytimessä eikä tuohon ole paljon lisättävää. Sen nyt ehkä kuitenkin vielä sanoisin ehkä vähän naisasioiden ulkopuolisenakin juttuna, että jos radalle lähdetään, niin onhan se nyt saatanan paljon hauskempaa vaan bilettää ja vaikka vetää villit jatkot hyvällä porukalla kuin väkisin etsiä seuraa, jotta näkisi kuinka pillu avautuu.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Veli Carlos on jälleen tapansa mukaan asian ytimessä eikä tuohon ole paljon lisättävää. Sen nyt ehkä kuitenkin vielä sanoisin ehkä vähän naisasioiden ulkopuolisenakin juttuna, että jos radalle lähdetään, niin onhan se nyt saatanan paljon hauskempaa vaan bilettää ja vaikka vetää villit jatkot hyvällä porukalla kuin väkisin etsiä seuraa, jotta näkisi kuinka pillu avautuu.

Näinhän se on, mutta viime aikoina se seura on väkisin etsinyt meikäläistä. No eihän sekään kai väärin ole.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tinderistä näin yhden spedemuijan. Siideriäkin juodessa se toisen tuopin kohdalla alkoi yllättäen ottamaan jotain tipan huikkia. Siis valehtelematta tunnissa siitä lasista väheni alle sentti. Mä sitten tempasin sen naamaan kun sille ei näyttänyt kelpaavan.

Ja muutenkin mulle jäi paskafiilis kun mä menin maksamaan kaiken. Onneksi ei paljoa mennyt.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ei tänne varmaan enää kannata tosissaan mitään kommentoida, mutta tulipahan eilen kysyttyä eräältä naisihmiseltä puolitosissaan että voisiko tämä kuvitella asuvansa meikäläisen kanssa. Noh, tämä vastasi että meikäläisen kanssa kyllä muttei meikäläisten lasten kanssa. Tuli vähän semmoinen mitävittua olo, kun ei tuokaan mikään lapseton siis ollut. Tietysti yksi vastaan kuusi (joista kyllä ainoastaan kolme olisi kuulunut kauppaan) on aika epäreilu jako. Tarttee varmaan alkaa etsimään uudestaan sellaista ihmistä jolle kelpaa meikäläisen lisäksi myös meikäläisen lapset. Kun kyllähän se niin on että lapset menevät kaikkien naisten edelle tässä maailmassa.

Että ei ne miehet aina ainoita ole jotka eivät pidä siitä jos uudella kumppanilla on lapsia.

Eikä siis olisi vielä oltu muuttamassa yhteen, katseltiin vaan netistä myynnissä olevia taloja kun tämän kaveri oli linkittänyt faceen yhden - kylläkin upean myynnissä olevan talon.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Noh, tämä vastasi että meikäläisen kanssa kyllä muttei meikäläisten lasten kanssa. Tuli vähän semmoinen mitävittua olo, kun ei tuokaan mikään lapseton siis ollut. Tietysti yksi vastaan kuusi (joista kyllä ainoastaan kolme olisi kuulunut kauppaan) on aika epäreilu jako. Tarttee varmaan alkaa etsimään uudestaan sellaista ihmistä jolle kelpaa meikäläisen lisäksi myös meikäläisen lapset. Kun kyllähän se niin on että lapset menevät kaikkien naisten edelle tässä maailmassa.

Niin, mikäs pakko se on kenenkään muitten mukuloista tykätä? Saati elättää, hoitaa, ruokkia yms.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Harvemmin sitä ketään lapsiansa jättää uuden suhteen vuoksi, tai ainakin hyvin vaikea uskoa.

Juolahti mieleen eräs tapaus kun kaveri tapaili varattua naista jolla oli lapsia, nainen sitten oli sanonut että jos kaveri haluaa suhteen niin saa koko paketin, ei pelkkää naista.
Kaveri oli tuhahtanut että "mä en sitä äijää ala elättään".
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Nyt on taas alettu kirjoittelemaan siitä kuinka suomi-neitoja kiinostaa ulkomaalaiset miehet. Ilmeisesti tämä Hesarin juttu pisti taas keskustelun alulle.

Mulla on yksi ulkomaalainen ystävä ja hän aina kehuskeli sillä että Helsingin yössä välillä ei tarvinnut muuta tehdä kuin tilata bisse tiskillä englanniksi niin naikkonen oli hihassa kiinni. Käytiin yleensä yhdessä Molly Malonsissa bailaamassa, ja pakko sanoa että siellä noita ulkomaalaisten miesten perässä olevia naisia riitti. Ja sieltä se mun ulkomaalainen ystävä myös nykyisen avovaimonsa löysi.

No suurimalla osalla tuntemastani naisista kuitenkin on suomalainen mies. Mutta ihan vaan mielenkiinosta kysyisin että onko palstatovereilla tietoa että missä maassa/kulttuurissa suomalaisella miehellä ois vientiä?
 

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No suurimalla osalla tuntemastani naisista kuitenkin on suomalainen mies. Mutta ihan vaan mielenkiinosta kysyisin että onko palstatovereilla tietoa että missä maassa/kulttuurissa suomalaisella miehellä ois vientiä?

Usein kyse ei ole niinkään kulttuurista tai maasta vaan enemminkin eksoottisesta viehätyksestä, joka kumpuaa maassa vierailevassa henkilöstä. Toki kulttuurilla on suuri merkitys siinä, kuinka helposti ja nopeasti toosaa irtoaa. Sanoisin kuitenkin, että läsimaisssa maissa etulyönti asema on aina ulkomaalaisilla.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No suurimalla osalla tuntemastani naisista kuitenkin on suomalainen mies. Mutta ihan vaan mielenkiinosta kysyisin että onko palstatovereilla tietoa että missä maassa/kulttuurissa suomalaisella miehellä ois vientiä?

Itseltäni löytyy korealainen tyttöystävä. Olen myös kokeillut paikanpäällä hongkongilaista sekä olisin saanut japanilaista ellei edellinen virke olisi ollut todellisuutta Japanin reissuni aikaan. Huhu kertoo, että myös Taiwanissa ja Singaporessa olisi länkkärillä vientiä. En miellä itseäni mitenkään erityisen hyvännäköiseksi, tosin Itä-Aasian mittapuun mukaan olen sellainen: pitkä, vaaleat hiukset ja siniet silmät. Muuten olen täysi pallinaama.

Paikallisten naisten keskuudessa kiertää huhuja länsimaalaisten isommista vehkeistä. Korealaiset sijoittuivat jossain penisvertailussa maailman toiseksi viimeisiksi, joten siltä kantilta katsottuna ei tarvitse yltää Lenin mittoihin. Ja kyllä, pesät ovat tiukat, söpöt ja sheivaamattomia. Vakavasti puhuen ulkonäköä ja kaapelin pituutta enemmän ulkomaalaisia naisia kiehtoo suomalaismiesten kunnioitus naisia kohtaan. Monissa kulttuureissa nainen on miehen alapuolella ja avioliittoinstituutio luo miehelle omistusoikeuden naiseen. Paikalliset miehet ovat määräileviä ja äärimmäisen mustasukkaisia.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joskus juttelin kauan aikaa festareilla yhden brittisällin kanssa. Jossain vaiheessa puhe kääntyi naisiin ja sanoin, että kannattaa täällä Suomessa rohkeasti lähestyä naisia ja korostaa tuota aksenttia. Sanoi jo huomanneensa saman ja totesi myös saman pätevän toisin päin. Myös minun rallienglantini todennäköisesti toimisi hyvin englannissa. Tiedä häntä, mutta kyllähän se eksotiikka viehättää.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kiitos poijat vastauksista. Niihän se on että kukaan ei ole profeetta omalla maallaan ja se ruoho on aida toisella puolella vihreämpää. Turhat tässä on kuitenkaan ihan hirveesti jeesustella kun onhan sitä itsekkin huomannut että kyllä noi ulkomaalaiset naiset mielyttää silmää.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Miksi mennä merta edemmäs kalaan kuin voi mennä esimerkiksi Viroon. Ne harvat kerrat kun olen Tallinnan yöelämässä pyörähtänyt, niin seuraa on löytynyt. Koulutettuja ja todella hyvännäköisiä vaaleita naisia. Ovat pommittaneet vielä sähköpostia peräänkin.

Heikäläisten arvoasteikolla pohjoismaalaiset miehet ovat yläkertaa. Osa yökkäilee venäläisille, ja sillekin lienee kai syynsä. Etelä-Eurooppalaiset ovat arvoasteikolla alhaalla afrikkalaisista nyt puhumattakaan, joka on pieni larppausero täkäläiseen kulttuuriin.
 
Kyseisen artikkelin 32-vuotias lortto-Saara oli huikea.

"Ei vain tuijoteta jostain nurkasta sanomatta mitään vaan tullaan juttelemaan. En tietenkään väitä, että kaikki suomalaiset miehet ovat tuppisuita", Saara sanoo.

Täysin samanlainen nyhjötyskäyttäytyminen on selviö myös suomalaisten naisten keskuudessa. Ei suomalaiseen kulttuuriin vain ole iskostunut sellainen turhan lässyttäminen tuntemattomille. Toki hitaasti tämäkin on muuttumassa. Suomalaisnaiset voisivat alkuun opetella käyttäytymään asiallisesti silloin kun mies lähestyy heitä, vaikka kyseessä ei olisi potentiaalinen seuralainen. Onko jollain muka liikaa kavereita? Liian usein olen nähnyt sen hapannaama-moodin lähtevän päälle. Onko liikaa vaadittu vaihtaa muutama lause ja sitten jatkaa matkaa? Kyse on käytöstavoista ja avarakatseisuudesta!

Palstan naiset voisivat vähän avata tätä käsittämätöntä kuviota. Eikä vedetä sitä tyttöjen ilta-korttia pöytään, koska omaan sen verran pelisilmää, että tiedän milloin on ok mennä juttusille ja milloin ei.
 

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
Nyt on taas alettu kirjoittelemaan siitä kuinka suomi-neitoja kiinostaa ulkomaalaiset miehet. Ilmeisesti tämä Hesarin juttu pisti taas keskustelun alulle.

Mulla on yksi ulkomaalainen ystävä ja hän aina kehuskeli sillä että Helsingin yössä välillä ei tarvinnut muuta tehdä kuin tilata bisse tiskillä englanniksi niin naikkonen oli hihassa kiinni. Käytiin yleensä yhdessä Molly Malonsissa bailaamassa, ja pakko sanoa että siellä noita ulkomaalaisten miesten perässä olevia naisia riitti. Ja sieltä se mun ulkomaalainen ystävä myös nykyisen avovaimonsa löysi.

No suurimalla osalla tuntemastani naisista kuitenkin on suomalainen mies. Mutta ihan vaan mielenkiinosta kysyisin että onko palstatovereilla tietoa että missä maassa/kulttuurissa suomalaisella miehellä ois vientiä?

Tääkin on aika jännä. Kavereiden kanssa on myös pistetty merkille, että usein kun lähtee vain juttelemaan naiselle niin toinen osapuoli vastailee vain yhdellä sanalla tai tuhahtelee jotain epämääräistä. Kuitenkin samoissa paikoissa saa heti keskustelua aikaiseksi hameväen kanssakin kun lähtee englantia puhumaan, tämä toki edellyttää että pystyy englantia edes auttavasti vääntämään kuulostamatta suomalaiselta.

Huvittavin tapaus mitä itse tiedän, niin nainen joka tuli itse avaamaan keskustelun kuultuaan kaverini tilanneen tiskiltä juotavaa englanniksi, alkoi avautumaan kuinka suomalaiset miehet ovat tuppisuita eivätkä osaa keskustella. Hänestä oli myös todella mukavaa kun baarista löytyi herrasmies jonka kanssa pystyi sivistyneesti juttelemaan. Koko illan kaveri veti tuota roolia (oli maininnut olevansa saksalainen) ja pääsi vielä jatkoillekin naisen luo. Aamulla oli kuulemma mennyt nainen hiljaiseksi kun kaveri vaatteita niskaan vetäessään oli kiittänyt edeltävästä yöstä ja kuitannut itsensä areenalta reilulla savon murteella.

Sanoisin siis, että suomalaisellakin miehellä on vientiä ihan maasta ja kulttuurista riippumatta aina kun keskustelusta saa sen käsityksen että olet ulkomaalainen, ellet nyt satu sitten olemaan helvetin ruma (siis ihan oikeasti ruma, ei mikään pekkaperusjätkä vaan ylimääräinen lerssi keskellä otsaa tms.) tai muuten luotaan työntävän näköinen.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oli tässä vähän juttua erään daamin kanssa jonka kanssa tutustuttiin somen kautta. Tuli koodailtua pari viikkoa ja vaikuttikin ihan hyvältä mimmiltä. Taisin tehdä kuitenkin ison virheen siinä kun ekaa kertaa tavattiin ja neiti oli vahvassa humalassa ja itse olin selvinpäin.
Daami oli todella raskas henkilö humalassa!! :D Tämän jälkeen vielä jatkettiin viestittelyä jonkin aikaa, mutta pikkuhiljaa lopetin koko jutun koska tuo yksi ilta jäi liian vahvasti mieleen.

Tulikohan tehtyä vähän turhan hätiköity päätös kun lopetin koko jutun näkemättä tätä tyttöä edes toista kertaa...Välillä mielessä käy että olisi reilua antaa toinen mahdollisuus, mutta en taida siltikään.

Olkoon tarinan opetuksena itselleni se, että ei kannata tavata ensimmäistä kertaa niin että toinen on kännissä ja itse selvinpäin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palstan naiset voisivat vähän avata tätä käsittämätöntä kuviota. Eikä vedetä sitä tyttöjen ilta-korttia pöytään, koska omaan sen verran pelisilmää, että tiedän milloin on ok mennä juttusille ja milloin ei.

Milloin sitten sinun näkökulmastasi on sopivaa mennä juttusille täysin tuntemattomille naisihmisille? Mistä tiedät, että kun menet, on juuri oikea ajankohta?

Siitä olen kyllä ihan täysin samaa mieltä, että hyvät käytöstavat pitäisi kuitenkin aina olla. Sen "Kiitos, mutta ei kiitos"-kommentin voi sanoa myös ystävällisesti. Toki moni on sitä mieltä, että oma tilannetaju toimii aina ja että lähestymisyritykset ovat aina kohteliaita, vaikka muut ihmiset olisivatkin eri mieltä.

Vuosien varrella on tullut törmättyä vaikka minkälaisiin lähestymisyrityksiin. Jostain kumman syystä minua lähestyvät usein ne kiltit, itsestään jokseenkin epävarmat ja yleensä ihan tuhannen päissään olevat henkilöt. Tilanteet ovat pääasiassa olleet varsin kiusallisia molemmille osapuolille ja vaikka yrittäisi olla hyvinkin kohtelias ja huomioida, ettei toisen itsetunto saa pakeista kovin traumaattista kolausta, moni ei ole ymmärtänyt suosiolla lähteä, vaan ovat takertuneet siihen kohteliaisuuteen, että sen nyt täytyy merkitä jotakin ja esitän vain, ettei kiinnosta. Ja jossain vaiheessa sitä on pakko jo tylysti huomauttaa, että jatkapas nyt matkaasi. Ehkäpä siksi toisinaan tulee sanottua vähän liiankin tylysti, että ei kiinnosta tai että hetki on totaalisen väärä. Se ei johdu varsinaisesta ilkeydestä, vaan siitä, että kokemusteni perusteella tietynlaisista ihmisistä on vaikea päästä eroon. Jostain käsittämättömästä syystä juuri sellaiset henkilöt lähestyvät minua. Onneksi ei tarvitse kumppania etsiä, sillä kokemieni lähestymisyritysten perusteella olisi varsin haastavaa löytää itselle sopivaa kumppania.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Sen "Kiitos, mutta ei kiitos"-kommentin voi sanoa myös ystävällisesti.

Oliko joku pari / kolme vuotta sitten (kun viimeksi olin itse Cougar Tubessa) viereisen pöydän about kolmekymppisiä blondia ja brunettea piiritteli yksi viisissäkymmenissä ollut herrasmies. Mimmit kyllä antoi mun mielestäni aika selvästi kaverille viestiä ettei nyt oikein ajatukset kohtaa, mutta kaveri oli pirun sinnikäs. Blondi sitten sanoi ihan suoraan, että "sorry nyt, mutta voitko poistua"? Kaveri siitä kohti baaritiskiä ja tilaamaan kuoharipullon näille leideille, sinkkiämpäri sylissä pöytään ja mimmeille, että "ajattelin nyt kuitenkin josko kuohuva maistuisi"? Siihen se brunette, notta "mitäs tämä on, oliko shampanja loppu"? No ymmärsihän tää kaveri vihdoin poistua sen ämpärinsä kanssa...

Itsellä ollut melko mielenkiintoista menoa nyt viikon verran yhden neitokaisen kanssa, kahtellaan josko tulisi jatkokertomusta?
 
tämä toki edellyttää että pystyy englantia edes auttavasti vääntämään kuulostamatta suomalaiselta.

Tässä on sellainen ongelma, että englantia varsin hyvinkin osaava suomalainen kyllä puhuu englantia suomalaisella aksentilla.

Koko illan kaveri veti tuota roolia (oli maininnut olevansa saksalainen) ja pääsi vielä jatkoillekin naisen luo.

Kyllä tuollaisen vedätyksen onnistuminen edellyttää myös sitä, että kyseinen nainen ei haltsaa englantia kovin hääppöisesti. Tai sitten kaverisi täytyy olla todellinen lingvistinen lahjakkuus, jos onnistuu uskottavasti vetämään koko illan saksalaisella aksentilla siten, että se menee läpi englantia kunnolla osaavalle suomalaiselle.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Tässä on sellainen ongelma, että englantia varsin hyvinkin osaava suomalainen kyllä puhuu englantia suomalaisella aksentilla.

Sen enempää itseäni kehumatta, mutta kyllä mua on ihan kanadalaiseksi luultu ja tämän virhearvion tekivät.....no.....kanadalaiset.

Lisäksi tunnen muutamia, jotka puhuvat täydellistä jenkkienglantia vaikka eivät ole jenkeissä asuneet, tyttöystävä on yksi näistä. Että kyllä suomalaiset osaavat myös ilman suomiaksenttiakin puhua englantia. Toki monella se aksentti on, mutta sehän ei mikään huono juttu ole. Joku tutkimus joskus olikin, että suomalaisten kielioppi ja sanojen ääntäminen englannin kielessä on Euroopan parhaimmistoa.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Suomessa vallitsee jostain kumman syystä käsitys, että aksentti on pahasta. Etenkin rallimies-englantia katsotaan jostain syystä pahasti, eikä syynä edes ole vähäinen sanavarasto vaan lausuminen.

Totuus kuitenkin on, että ketään ei kiinnosta se miten sanat lausutaan kun niistä saa selvää. Aksentti nähdään päin vastoin rikkautena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös